Το γράμμα Ο με ένα τρόπο διαφορετικό !!!
Σήμερα στο νηπιαγωγείο γνωρίσαμε το γράμμα Οο με έναν διαφορετικό και διασκεδαστικό τρόπο!
Παρατηρήσαμε το σχήμα του και προσπαθήσαμε να το φτιάξουμε με το σώμα μας και τα χέρια μας. Έπειτα, γίναμε καθρέφτης ο ένας του άλλου, αντιγράψαμε κινήσεις και γελάσαμε με τις εκφράσεις μας! 😄
Μετά, κοιταχτήκαμε στον καθρέφτη και φτιάξαμε με το στόμα μας το γράμμα Ο — τι όμορφες φωτογραφίες βγήκαν! 📸
Τις εκτυπώσαμε και με μαρκαδόρους σχηματίσαμε το Ο γύρω από τα στόματά μας. Ένα Ο γεμάτο χαμόγελα και δημιουργία!
Μάθαμε παίζοντας, ζωγραφίζοντας και γελώντας! ❤️
Σχέδιο Δράσης: ‘‘Διαμορφώσαμε παρέα την αυλή μας την ωραία κι ήρθε η ώρα πια παιδιά να περνάμε έξω φανταστικά’’
Με τον ερχομό του φθινοπώρου η αυλή του σχολείου μας είχε γεμίσει φύλλα, μικρά κλαδιά και σημάδια από τις αλλαγές της εποχής. Τα παιδιά, όμως, αντί να το δουν ως πρόβλημα… το είδαν ως ευκαιρία! Μια αυθόρμητη ιδέα τους άναψε τη σπίθα για να ξεκινήσει η πρώτη μας δράση.
Με ενθουσιασμό αποφάσισαν να φτιάξουν χειροποίητες σκούπες από κλαδιά, χρησιμοποιώντας υλικά που βρήκαν στην αυλή. Γρήγορα έγινε μια ομαδική προσπάθεια: άλλοι μάζευαν κλαδάκια, άλλοι φύλλα, κι άλλοι δοκίμαζαν τις «μαγικές» σκούπες τους στην πράξη. Η αυλή γέμισε χαμόγελα, συνεργασία και κίνηση· μια πραγματική γιορτή φθινοπωρινής δημιουργικότητας.
Μέσα από αυτή τη δράση τα παιδιά ένιωσαν πως μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη φροντίδα του χώρου τους. Και τελικά… δεν ομόρφυνε μόνο η αυλή μας, αλλά και η διάθεσή μας!
Η αρχή έγινε – και ήταν υπέροχη.
Συνεχίζουμε μαζί, με ιδέες, φαντασία και πολλή αγάπη για το σχολείο μας!

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με μια δραστηριότητα ρομποτικής!
Φτιάξαμε μια πίστα με χαρτί και χαρτοταινία και οδηγήσαμε το σαλιγκάρι μέσα από τα σωστά τετράγωνα για να φτάσει στην τροφή του. 🥬
Ύστερα προγραμματίσαμε το Bee-Bot να ακολουθήσει τη σωστή διαδρομή και να φτάσει στο φύλλο. 🍃
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά:
💡 έμαθαν να δίνουν οδηγίες βήμα-βήμα,
🧭 εξασκήθηκαν στον προσανατολισμό και τη λογική σκέψη,
🤝 συνεργάστηκαν και διασκέδασαν γνωρίζοντας τον κόσμο του προγραμματισμού! 🤖
Ανακοίνωση
Διδακτική επίσκεψη στον Νερόμυλο του χωριού μας
Με μια βαλίτσα…ταξιδεύω
Μια από τις πιο ξεχωριστές δράσεις που πραγματοποιήσαμε φέτος ήταν το ταξίδι μας …. με μια βαλίτσα!!! Η δράση «Με μια βαλίτσα ταξιδεύω» χάρισε σε κάθε παιδί την ευκαιρία να πάρει στο σπίτι του για μία εβδομάδα τη ‘’βαλίτσα της φαντασίας’’. Εκεί μέσα χώρεσαν ιδέες, συναισθήματα, δημιουργίες…. Κι όταν η βαλίτσα επέστρεφε γέμιζε το νηπιαγωγείο με καινούργιες ιστορίες. Αυτά τα προσωπικά ταξίδια των παιδιών μας παρουσιάστηκαν σε μια έκθεση, γεμάτη δημιουργία, συναίσθημα και περηφάνια.Με όλα τα έργα των παιδιών να αποτελούν πολύτιμα αναμνηστικά μιας χρονιάς γεμάτης έμπνευση.
Καλό Καλοκαίρι

Ένα σχολειο γεμάτο χρώματα
Ένα σχολείο γεμάτο χρώματα🎨Νηπιαγωγείο Μοναστηρακίου
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, στο Νηπιαγωγείο μας, γεννήθηκε μια ιδέα που σταδιακά έγινε πράξη: να μεταμορφώσουμε τον αυλόγυρό μας σε έναν χώρο που θα εμπνέει, θα αγκαλιάζει και θα χαρίζει χαμόγελα στα παιδιά μας. Μια προσπάθεια που ξεκίνησε με μεράκι, σχεδιάστηκε με φροντίδα και υλοποιήθηκε με τη δύναμη της συνεργασίας.
🏫 Διαμόρφωση αυλείου χώρου
Η διαμόρφωση του αυλείου χώρου, κοινόχρηστου με τον Παιδικό Σταθμό, οργανώθηκε και προχώρησε με τη νόμιμη ενημέρωση των αρμόδιων αρχών. Παρότι η δράση υλοποιήθηκε από το Νηπιαγωγείο, η πόρτα έμεινε ανοιχτή για όποιον ήθελε να συμβάλει.
🎨 Καλλιτεχνικές δράσεις και ζωγραφιές
Η ανανέωση του χώρου ζωντάνεψε μέσα από τη συμμετοχή μας στη δράση του Μάριου Μάζαρη «Σπορά Αγάπης», όπου ζωγραφίσαμε στους τοίχους το μήνυμα:
«Σπείρε αγάπη κι ας μην θερίσεις — έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος»,
συμβάλλοντας στη διάδοση αυτής της όμορφης πρωτοβουλίας πανελληνίως. Παράλληλα, οι τοίχοι γέμισαν με χαρούμενες ζωγραφιές τόσο στην είσοδο, στους τοίχους με το Δέντρο της Αγάπης, μαυροπίνακες σε σχήμα λουλουδιών
και επιδαπέδια παιχνίδια Ο χώρος απέκτησε ζωντάνια και χαρούμενη ατμόσφαιρα .
💛 Γονείς με καρδιά και μεράκι
Η καρδιά αυτής της δράσης χτύπησε δυνατά χάρη σε κάποιους γονείς που στάθηκαν πραγματικοί συνοδοιπόροι. Ntina Kokotselou ΧΡΥΣΑ ΦΟΥΡΛΗ Ana Maria Toader
Με σταθερή παρουσία, ακούραστη διάθεση και απέραντη αγάπη για τα παιδιά και το σχολείο, στήριξαν κάθε βήμα με το δικό τους μοναδικό τρόπο. Η συμβολή τους δεν ήταν απλώς πολύτιμη — ήταν καθοριστική. Χωρίς αυτούς, τίποτα από όσα καταφέραμε δεν θα είχε πάρει τη σημερινή του μορφή.
Παράλληλα, δεν έλειψαν και εκείνες οι μαμάδες που βρέθηκαν κοντά μας, αφήνοντας το δικό τους μικρό αποτύπωμα στην προσπάθεια. Niki Mpaili Efi Tsagariolos Παρασκευή Καούρα
Όλοι, με τον δικό τους τρόπο, έγιναν μέρος αυτής της όμορφης διαδρομής. Από καρδιάς, ένα μεγάλο ευχαριστούμε!!
🤝 Τοπική κοινότητα και φορείς
Η προσπάθεια ενισχύθηκε και υποστηρίχτηκε θερμά και από την κοινότητα. Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Άγγελος Φερεντίνος
ο Πρόεδρος του χωριού Γιάννης Λιάκος,ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων ,
οι εργάτες του Δήμου και τεχνικοί συνεργάτες ένωσαν τις δυνάμεις τους, προσφέροντας πολύτιμες εργασίες, υλικά και εξοπλισμό. Τα κάγκελα απέκτησαν χρώμα και τα πλακόστρωτα νέα όψη, ενώ οι ξύλινες κατασκευές στόλισαν τις γωνιές της αυλής μας.(Ξυλουργικές εργασίες Κοκοτσελου και Κουνέλη)
♻️ Ανακύκλωση και δημιουργικότητα
Με φαντασία και δημιουργικότητα παλιά λάστιχα μετατράπηκαν σε γλάστρες ,καθισματάκια και πολύχρωμα ζωάκια, δίνοντας ζωή στους τοίχους και στον σχολικό μας κήπο. Ευχαριστούμε θερμά όσους συνέβαλαν στην προσφορά υλικών και ειδικά ελαστικών, που βρήκαν νέα, παιχνιδιάρικη χρήση.(Ελαστικά Λουκόπουλος , ΚΑΥΚΑΣ)
🌟 Το Νηπιαγωγείο μας είναι πια ένας χώρος που “μιλάει” με χρώματα, σχέδια και μηνύματα αγάπης. Ένα σχολείο που χτίζεται όχι μόνο με τοίχους και υλικά, αλλά κυρίως με ψυχές που προσφέρουν και μοιράζονται. Ένα μεγάλο “ευχαριστούμε” σε όλους — για το μοίρασμα, για την έμπνευση, για την ελπίδα που δώσαμε στα παιδιά μας.
































Ενεργός Πολίτης
Ολοκλήρωση Δράσης “Ενεργός Πολίτης” του Νηπιαγωγείου Μοναστηρακίου .
Με μεγάλη χαρά ολοκληρώθηκε η δράση «Πρασινίζουμε παρέα την αυλή μας την ωραία», στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στον καλλωπισμό και τη φροντίδα του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου μας.
Ιδιαίτερη στιγμή της δράσης αποτέλεσε η επίσκεψη γεωπόνων στο νηπιαγωγείο μας,του Κ. Μιχάλη και της Μαρίας ,οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με προθυμία στην πρόσκλησή μας. Με απλό και κατανοητό τρόπο εξήγησαν στα παιδιά τι χρειάζονται τα φυτά για να αναπτυχθούν και πώς μπορούμε να τα φροντίζουμε σωστά. Μας έδειξαν πώς φυτεύουμε, πότε ποτίζουμε, πώς αναγνωρίζουμε ένα υγιές φυτό, ενώ απάντησαν με χαμόγελο και υπομονή στις ερωτήσεις γεμάτες απορία των μικρών μας «κηπουρών».
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους γεωπόνους για τη σημαντική συμβολή του στη δράση μας, την αποδοχή της πρόσκλησής μας και τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσαν στα παιδιά μας.
Η δράση αυτή, εκτός από την αισθητική αναβάθμιση της αυλής, ενίσχυσε την οικολογική συνείδηση των παιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να λειτουργήσουν ως ενεργοί πολίτες που νοιάζονται για το περιβάλλον και το κοινό καλό.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ 2025-2025
Παίζουμε με το όνομά μας
1η Οκτωβρίου :Παγκόσμια ημέρα 3ης ηλικίας
Ημέρα σχολικού αθλητισμού
Δωράκια καλωσορίσματος
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Το χωριό των Ξωτικών
Σε μια γωνιά του παγωμένου Βόρειου Πόλου, κρυμμένο ανάμεσα σε χιονισμένα δέντρα και αστραφτερά λαμπιόνια, βρίσκεται το πιο μαγικό μέρος του κόσμου: το Χωριό των Ξωτικών! Εκεί, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, όλα είναι σε πυρετό προετοιμασιών. Τα ξωτικά δουλεύουν ασταμάτητα για να ετοιμάσουν τα δώρα των παιδιών, να στολίσουν το έλκηθρο του Άη Βασίλη και να γεμίσουν τον κόσμο με χαρά και ελπίδα.
Όμως φέτος κάτι παράξενο συμβαίνει… Τα μαγικά κουδουνάκια που καθοδηγούν τον Άη Βασίλη χάνονται μυστηριωδώς και το χωριό βυθίζεται σε αγωνία! Μια ομάδα γενναίων ξωτικών αποφασίζει να ξεκινήσει ένα ταξίδι πέρα από τα όρια του χιονιού, για να βρουν τα χαμένα κουδουνάκια και να σώσουν τα Χριστούγεννα!
Με χιούμορ, τραγούδι, χορό και πολύχρωμα κοστούμια, το θεατρικό έργο «Το Χωριό των Ξωτικών» είναι μια παραμυθένια περιπέτεια γεμάτη ζεστασιά, φαντασία και χριστουγεννιάτικη μαγεία. Ένα έργο που θυμίζει σε μικρούς και μεγάλους ότι η συνεργασία, η πίστη και η καλοσύνη μπορούν να κάνουν θαύματα – ειδικά όταν πλησιάζουν τα Χριστούγεννα.
Χρώματα ,αρώματα και γεύσεις Φθινοπώρου
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ…
ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ
Έναρξη σχολικής χρονιάς
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΔΩΡΑ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
Το ταξίδι της όμορφης φετινής μας χρονιάς τελείωσε και το αποχαιρετήσαμε με ένα θεατρικό από την Ελληνική Μυθολογία με τίτλο : Η Διαμάχη Αθηνάς – Ποσειδώνα .
Η μικροί μαθητές μας υποδύθηκαν τους 12 Θεούς του Ολύμπου , τους Αρχαίους Έλληνες και το μυθικό και δίκαιο Βασιλιά Κέκροπα .
Ο γνωστός μύθος για τον αγώνα μεταξύ Αθηνάς και Ποσειδώνα για την ονομασία και προστασία της Αθήνας ενέπνευσε τα παιδιά , αφού πρώτα διαβάσαμε το μύθο και οργανώσαμε την παρουσίαση του και την κατασκευή σκηνικών , να χορέψουν , να τραγουδήσουν και να πρωταγωνιστήσουν σε αυτό το έργο .
Τελικά η πόλη δέχτηκε , το δώρο της θεάς Αθηνάς , την ελιά και έτσι ονομάστηκε Αθήνα .
Οι 4 Εποχές
Πασχαλινές δημιουργίες
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Φέτος ασχοληθήκαμε στα εργαστήρια με την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας , με την ενσυναίσθηση , ευαισθησία και υπευθυνότητα και με τις ψηφιακές δεξιότητες : δημιουργική σκέψη και καινοτομία .
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ
Η καλλιτεχνική ομάδα ”Ροσινάντε” στο νηπιαγωγείο μας
2 Απριλίου- Παγκόσμια μέρα Παιδικού βιβλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Η γιορτή αυτή καθιερώθηκε το 1966 από την Ι.Β.Β.Υ. -τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα- με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.
Μιλήσαμε για τα μέρη του βιβλίου αλλά και για τα πρόσωπα-επαγγέλματα που συντελούν στο να ολοκληρωθεί και να εκδοθεί ένα βιβλίο
Επίσης αναφερθήκαμε στα πιο γνωστά παραμύθια του Άντερσεν
Προσπαθήσαμε και εμείς να γίνουμε συγγραφείς και να συνθέσουμε μια φανταστική ιστορία.
Χρησιμοποιήσαμε ως ακροστιχίδα το ΒΙΒΛΙΟ και βρήκαμε από κάθε γράμμα μια λέξη που αρχίζει από κάθε γράμμα
Ζωγραφίσαμε την φανταστική μας ιστορία
Με την βοήθεια του storyjumper επεξεργαστήκαμε ψηφιακά το δημιούργημά μας
Μια ιστορία πλασμένη από τα ίδια τα παιδιά με τίτλο : <<Το πάθημα της αγελάδας>>
Εικονογραφήσαμε ψηφιακά το παραμύθι μας , το αφηγηθήκαμε και τέλος το εκτυπώσαμε για να ομορφαίνει την βιβλιοθήκη μας
Εδώ και η ψηφιακή αφήγηση της ιστορίας
Τέλος σε δεύτερο χρόνο ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας παραμύθι ως σωστοί εικονογράφοι
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ
Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
25η Μαρτίου
Απόκριες
ΟΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΛΟΟΥΝ
ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ
6 ΜΑΡΤΙΟΥ : Ημέρα κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού
Ήρθε η Άνοιξη
Παρουσιάσαμε ψηφιακά την παροιμία για τον Μάρτη …..
”Μάρτης είναι χάδια κάνει ,πότε κλαίει πότε γελάει”
Χειροτεχνήσαμε λουλουδάκια με μια πιο διασκεδαστική τεχνική από χαρτί γκοφρέ πλαστελίνη, μαρκαδόρους και νερό
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω ΠΔ.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.
Οι γονείς και οι κηδεμόνες μπορείτε να κάνετε αίτηση εγγραφής των παιδιών σας σε δημόσιο νηπιαγωγείο, αρκεί:
- να είναι η 1η φορά που φοιτούν σε νηπιαγωγείο
- να μην είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα
Θα χρειαστείτε:
- τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet
- τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
- ένα αποδεικτικό διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και το 2020 .
Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους γονείς μετά την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής να επικοινωνούν με την Προϊσταμένη του σχολείου για ραντεβού. Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης κατά την επίσκεψη τους στη σχολική μονάδα είναι :
- 1.Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ολοήμερο τμήμα (δίνεται από το Νηπιαγωγείο)
- 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή από παιδίατρο ή Κέντρο Υγείας (δίνεται από το Νηπιαγωγείο)
- 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
- 4.Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
- 5.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου στο τηλέφωνο 2643 2 60421 .Tο ίδιο ισχύει και για την κατάθεση δικαιολογητικών μετά την ηλεκτρονική αίτηση.
Πληροφορίες για τις εγγραφές δίνονται καθημερινά στο τηλ. 2643 3 60421( 12:00-13:00μ.μ)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Η Αμυγδαλιά
ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ
Οι Αλκυόνες μας
Οι 3 Ιεράρχες
Χειμώνας -κρύο-παγωνιά
Καλή χρονιά
Γλυκές δημιουργίες
Δημιουργικό Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής!!!!
Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε ένα δημιουργικό εργαστήρι ζαχαροπλαστικής. Και για να υπάξει απόλυτη επιτυχία ακολουθήσαμε τα παρακάτω βήματα. Γιατί η ζαχαροπλαστική απαιτεί ακρίβεια υλικών:
- Καταγραφή συνταγής
- Εκτέλεση συνταγής
- Διακόσμηση
Μα πάνω απ’ όλα και κατάλληλη ενδυμασία…Ξεκινάμε λοιπόν…
Πανέτοιμοι… Ξεκινάμε με…
- Τρουφάκια
Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες
- Μετραμε αντίστροφα….
![]()
![]()
Χριστούγεννιατικες κατασκευές
- Στολιδακια για το δεντράκι μας
![]()
- Οι Χριστούγεννιατικες κάρτες μας-Ρουντολφ
- Το Ημερολόγιο μας-Καραβάκι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Γράμμα στον Αϊ-Βασίλη
![]()
![]()
![]()
- Η Φάτνη του Χριστού
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παιχνίδια συντονισμού
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (CODEWEEK) – Φθινοπωρινά μαζέματα
Αποδεχτήκαμε την πρόσκληση του Νηπιαγωγείου Πλαγιάς και πήραμε μέρος στην δραστηριότητα Φθινοπωρινά μαζέματα. Η οδηγία ήταν να δημιουργήσουμε ένα φθινοπωρινό φύλλο με όποια τεχνική θέλουμε. Πλαστικοποιήσαμε ένα πατρόν φύλλου ,κυλήσαμε πάνω πλαστελίνη κίτρινη και στην συνέχεια συμπιέσαμε πάνω της τσόφλια από φυστίκια αιγίνης, τα οποία είχαμε βάψει πιο πριν στα χρώματα των φθινοπωρινών φύλλων(κίτρινο, κόκκινο, πορτοκαλί, καφέ, πράσινο)
Δημιουργήσαμε το φύλλο μας και το ανεβάσαμε στο padlet του Νηπιαγωγείου Πλαγιάς ,στο οποίο πήραν μέρος και άλλα σχολεία από διάφορα μέρη της Ελλάδας αλλά του εξωτερικού.
Στην συνέχεια συγκεντρώσαμε όλα τα φύλλα των σχολείων ,τα εκτυπώσαμε και τα πλαστικοποιήσαμε εις διπλούν. Τα μοιράσαμε στις ομάδες παιδιών και για αρχή προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε το δικό μας και στην συνέχεια να βρούμε τα ίδια ζεύγη.
Παίξαμε παιχνίδι μνήμης ατομικά και μετά σε δυάδες, το οποίο απολαύσαμε αρκετά.
Στην συνέχεια ζωγραφίσαμε στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή ένα κορμό δέντρου και το εκτυπώσαμε
Κόψαμε όλα τα φύλλα και φτιάξαμε το φθινοπωρινό μας δεντράκι
Τέλος διαλέξαμε τα φύλλα που μας άρεσαν περισσότερο, φυσικά αναμεσά τους και το δικό μας. Τα τοποθετήσαμε στο πλέγμα και προγραμματίσαμε το ποντικάκι μας να φτάσει πάνω στα φύλλα ακολουθώντας την σωστή διαδρομή.
8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
Στις 8 Νοεμβρίου γιορτάζουμε τη σύναξη αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, καθώς και των υπολοίπων Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων
Μάθαμε για τον Αρχάγγελο Μιχαήλ ότι είναι ο Προστάτης Άγιος της Πολεμικής Αεροπορίας και η μνήμη του γιορτάζεται με κάθε μεγαλοπρέπεια σε όλες τις Μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας.
Παρατηρήσαμε προσεχτικά τις εικόνες των Αρχαγγέλλων , μας εντυπωσίασαν τα φτερά τους και συζητήσαμε γύρω από την χρησιμότητα τους. Έτσι καταλήξαμε στο ¨Τι άλλο πετάει;;;¨
ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ
ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
Φέραμε τα αεροπλανάκια μας στην τάξη και παίξαμε στους αεροδιαδρόμους που φτιάξαμε. Ποιο αεροπλάνο θα απογειωθεί πρώτο;
Στην συνέχεια μαντέψαμε το παρακάτω αίνιγμα και ζωγραφίσαμε
Μιλήσαμε για τον μύθο του Δαίδαλου και του Ικάρου
και παρακολουθήσαμε στον παρακάτω βίντεο Ελληνική Μυθολογία , χιλιάδες χρόνια πριν την ανακάλυψη του αεροπλάνου
(384) Δαίδαλος & Ίκαρος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ – YouTube
και ζωγραφίσαμε τον μύθο
Στην συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας αεροπλανάκια
Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης
Η 31η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως ημέρα της αποταμίευσης .
Έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε το γουρουνάκι ως σύμβολο της αποταμίευσης. .
Γιατί ομως ο κουμπαράς έχει το σχήμα γουρουνιού;
“Οι αγροτικές οικογένειες είχαν τη συνήθεια να κρατούν κατά μέρος ένα γουρουνάκι, για να μπορούν να το πουλήσουν σε περίπτωση οικονομικής ανάγκης. Έτσι οι πρώτοι κουμπαράδες απέκτησαν το σχήμα του γουρουνιού για να συμβολίσουν το προνοητικό πνεύμα εγκράτειας και αποταμίευσης”.
Εγκράτεια και προνοητικό πνευμα ομως, είναι κατι που λείπει απο το μικρο” σπάταλο τερατάκι”.Πώς όμως κατάφερε από σπάταλο να εξελιχθεί σε συνετό και προνοητικό τερατάκι;Διαβάσαμε το βιβλίο το σπάταλο τερατάκι και μιλήσαμε για τις έννοιες της οικονομίας & της αποταμίευσης
![]()
28η Οκτωβρίου
Ήρθε το Φθινόπωρο
Παγκόσμια ημέρα των ζώων: 4 Οκτωβρίου
4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ :Ποτέ δεν θα πειράξω τα ζώα τα καημένα μην τάχα σαν κι εμένα κι εκείνα δεν πονούν; Θα τα φροντίζω πάντα προστάτης τους θα γίνω ποτέ δεν θα τα αφήνω στους δρόμους να πεινούν….”
H 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων . Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων γιορτάστηκε για πρώτη φορά το 1931 σ’ ένα συνέδριο για το περιβάλλον στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδή συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Και στο Νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε σήμερα την ημέρα αυτή.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Επεξεργασθήκαμε το Παραμύθι: Τα αδεσποτάκια της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη
Είδαμε εικόνες ,σε αυτές που δείχνουν καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα και σε αυτές που δείχνουν κακή συμπεριφορά.
Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που νιώθουν τα ζώα ανάλογα με την συμπεριφορά των ανθρώπων προς αυτά και για τα δικαιώματα τους.
Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζωάκι και φτιάξαμε όμορφη κατασκευή για το σπίτι.
1η Οκτωβρίου: Παγκόσμια ημέρα 3ης ηλικίας
Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως «Διεθνής ημέρα για την Τρίτη ηλικία» . Την ημέρα αυτή είναι μια πρώτη τάξεως ευκαιρία να κάνουμε ένα αφιέρωμα στους παππούδες και τις γιαγιάδες , τα τόσο σημαντικά αυτά πρόσωπα στη ζωή των παιδιών, και όχι μόνο!
Με τη χρήση του κατάλληλου εποπτικού υλικού(πίνακες ζωγραφικής , εικονόλεξα κ.α) , ξεκινήσαμε τη συζήτηση με τα παιδιά!
Κάθε ένα από αυτά μοιράστηκε μαζί μας όμορφες αναμνήσεις αλλά και δραστηριότητες που κάνει με τα αγαπημένα αυτά πρόσωπα!
Στόχος μας ήταν , μιλώντας για τον παππού και τη γιαγιά , τα παιδιά να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα των ατόμων της τρίτης ηλικίας , που αξίζουν την αγάπη και τον σεβασμό μας.
Διαβάσαμε ποιήματα
Μάθαμε το τραγούδι ο γερό παππούς κοιμάται…. και το τραγουδήσαμε
Ο ΓΕΡΟ ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ – YouTube
Δραματοποίηση: Γίναμε γιαγιάδες και παππούδες για λίγο
Και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τα μικρά μας δωράκια, φτιαγμένα με αγάπη από μικρά χεράκια!
Το αρχικο μας
Ο φίλος μας, ο Λάκης ο Δεινοσαυράκης, σήμερα ήταν πολύ λυπημένος!!!Έχασε το αρχικό του γράμμα και απο Λάκης εγινε… Άκης!!!!Του είπαμε ότι θα τον βοηθησουμε να το βρει για να μην νιώθει πια λυπημένος. Του προτείναμε μάλιστα και νέα όνοματα. Του δωσαμε το Μ και έγινε Μάκης, το Σ και έγινε Σάκης, το Τ και έγινε Τάκης κλπ., αλλά δεν του αρέσαν καθόλου τα νεα του ονόματα. Χάσαμε κ εμείς το δικό μας κ του συστηθηκαμε δίχως αυτό, για να νιώσει καλύτερα. Εντέλει βρήκαμε το αρχικο του κ απο Άκης έγινε ξανά Λάκης.Στην συνέχεια ανακαλύψαμε κ το δικό μας αρχικό ψαρεύοντας σε μια λεκάνη με την κουτάλα, δημιουργήσαμε μικρές ομαδούλες με τα ίδια αρχικά κ τελος φτιάξαμε κ το ατομικό μας ρολογάκι με το μονόγραμμα μας
Παίξαμε με το αρχικό μας γραμματάκι αφού βάψαμε θαλασσινό αλάτι με τέμπερα κ προσπαθήσαμε να το σχηματίσουμε με το δάχτυλό μας
Φτιάξαμε ενα αισθητηριακό πινακάκι γραφής με ζελε μαλλιών και χρώμα μα Ζαχαροπλαστικής και λίγη χρυσόσκονη. Γιατι η μάθηση είναι πιο ελκυστική όταν γίνεται διασκεδαστική.

Γίναμε ψαράδες και το διασκεδάσαμε πολύ
Μας περίμενε μια μικρή γευστική απόλαυση
Όποιος το αρχικό του θυμηθεί ,μπισκοτάκι θα γευτεί….
Σε πλαστικοποιημένο φύλλο εργασίας κυλήσαμε την πλαστελίνη ασκώντας πίεση με τα δαχτυλάκια μας για να δώσουμε μορφή στο αρχικό μας γράμμα
Με την τεχνική του κολλάζ αποδώσαμε ξανά το αρχικό μας
Συνέχεια του αρχικού μας
Αναπτύσσουμε την λεπτή κινητικότητα ,κεντώντας το αρχικό μας γραμματάκι
και το στολίζουμε πολύχρωμο
Οδηγούμε το ποντικάκι στο αρχικό μας ,προγραμματίζοντας την διαδρομή
Πειραματιζόμαστε με τις καρτέλες μας και αποδίδουμε τα γραμματάκια στην σειρά
Έναρξη σχολικού έτους 2023-2024
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω ΠΔ.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.
Οι γονείς και οι κηδεμόνες μπορείτε να κάνετε αίτηση εγγραφής των παιδιών σας σε δημόσιο νηπιαγωγείο, αρκεί:
- να είναι η 1η φορά που φοιτούν σε νηπιαγωγείο
- να μην είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα
Θα χρειαστείτε:
- τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet
- τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
- ένα αποδεικτικό διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και το 2019 .
Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους γονείς μετα την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής να επικοινωνούν με την Προϊσταμένη του σχολείου για ραντεβού. Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης κατά την επίσκεψη τους στη σχολική μονάδα είναι :
- 1.Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ολοήμερο τμήμα
- 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή από παιδίατρο ή Κέντρο Υγείας,
- 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
- 4.Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
- 5.Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
- 6.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου στο τηλέφωνο 264031573 .Tο ίδιο ισχύει και για την κατάθεση δικαιολογητικών μετά την ηλεκτρονική αίτηση.
Πληροφορίες για τις εγγραφές δίνονται καθημερινά στο τηλ. 2646031573
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Αγιασμός
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη του Σχολικού Έτους 2022 – 2023 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου μας.
Μετά την τέλεση του αγιασμού θα ακολουθήσει μια μικρή ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου κατά την πρώτη εβδομάδα.
Περιμένουμε με χαρά να υποδεχθουμε και πάλι τους παλιούς μας μαθητές και να καλωσορισουμε τους νέους στον χώρο του Νηπιαγωγείου μας!
Ευχόμαστε Καλή Σχολική Χρόνια!
Οι Νηπιαγωγοί
Έναρξη σχολικής χρονιάς – Σχ. Έτος:2022 – 2023
Αγαπητοί γονείς,
είμαστε σε αναμονή για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Σίγουρα θα αναρωτιέστε τι θα χρειαστεί το παιδί σας για το νέο του ξεκίνημα στον κόσμο της εκπαίδευσης… Για αρχή, θα πρέπει να προμηθευτείτε τα παρακάτω:
- Τσάντα νηπιαγωγείου,
- Παγούρι για νερό,
- Δοχείο φαγητού,
- Πετσετούλα φαγητού μικρή.
Κάθε παιδί θα πρέπει να:
- αναγνωρίζει τα προσωπικά του αντικείμενα, που αναφέρονται παραπάνω,
- να είναι ικανό φοράει μόνο του ή με μικρή βοήθεια ζακέτα, μπουφάν και παπούτσια,
- να μπορεί να τρώει μόνο του το φαγητό του,
- να μπορεί να αυτοεξυπηρετείται στην τουαλέτα.
Προετοιμάστε το παιδί σας για τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο, ένα χώρο συνεργασίας με συνομήλικα παιδιά και εκπαιδευτικούς. Ένα χώρο με πολύ παιχνίδι και μάθηση. Πρόκειται για μια αλλαγή στη ζωή του παιδιού σας και θα πρέπει να δείξετε υπομονή και κατανόηση αλλά και σταθερότητα και σε καμιά περίπτωση υποχωρητικότητα. Εμπιστευτείτε τις εκπαιδευτικούς και σε λίγο καιρό όλα θα έχουν πάρει έναν πολύ καλό δρόμο.
Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου θα γίνει ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Θα ακολουθήσει ανακοίνωση για να ενημερωθείτε για την ώρα.
Καλοκαιρινές κατασκευές
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Φροντίζω το Περιβάλλον (Οικολογική Συνείδηση)»Το Παράπονο των Ζώων»

Εργαστήριο 1
«Παρουσίαση-Εισαγωγή στο θέμα»
Στόχος: Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τη σοβαρότητα του θέματος «ζώα υπό εξαφάνιση» και να
γνωρίσουν τα σημαντικότερα ζώα αυτής της κατηγορίας.
Μέσα από την προβολή εικόνων, τα παιδιά βλέπουν & γνωρίζουν τα ζώα που απειλούνται.
Μιλάμε για τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση στην Ελλάδα..
Εργαστήριο 2
Η Εκδρομή μας στο Μεσολόγγι
ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ
Η Γιορτή της Μητέρας
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
1ο εργαστήριο (2 διδακτικές ώρες)
Δραστηριότητα 1η :
Ο/Η εκπαιδευτικός προτείνει στα παιδιά να ψάξουν στη βιβλιοθήκη της τάξης σχετικά παραμύθια και διαβάζει ένα από αυτά: «Οι σταγόνες ταξιδεύουν», της Τριανταφυλλιάς Μακούλη. Στη συνέχεια ακούν ηχητικό απόσπασμα από το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής».
Δραστηριότητα 2η:
Τα παιδιά χρησιμοποιούν λέξεις κλειδιά : «το ταξίδι του νερού», «ο κύκλος του νερού» για αναζήτηση στο διαδίκτυο και παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο: https://youtu.be/StPobH5ODTw. Επιπλέον γίνεται ακρόαση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από που ήρθες ποταμάκι» και δραματοποιούν τον κύκλο του νερού.
2ο εργαστήριο
Δημιουργία ομαδικής εργασίας με θέμα τον κύκλο του νερού.
3ο εργαστήριο
Παίζουμε εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με τον κύκλο του νερού στον υπολογιστή
4ο εργαστήριο
Συζητάμε για τη χρησιμότητα και την εξοικονόμηση του νερού
Ζωγραφίζουμε το ταξίδι της βροχής
Φτιάχνουμε τον κύκλο του νερού
Οι μαθητές/τριες ανακαλύπτουν το φαινόμενο της τήξης και της πήξης παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές του 4ου νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας https://youtu.be/SrmGoLrDIZc .
5ο εργαστήριο
Οι μαθητές/-ήτριες προγραμματίζουν το ποντικάκι προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω
στην ειδική πίστα.







































































































































































































































































































































Χριστούγεννιατικες κατασκευές 







































































































































































































































































































































































































































