Σχέδιο δράσης ” Αναδιαμόρφωση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου”

Την σχολική χρονιά 2022-2023  υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το σχέδιο δράσης :” Αναδιαμόρφωση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου”. Για την πραγματοποίηση του σχεδίου δράσης συνεργαστήκαμε με τους γονείς , με την Σχολική Επιτροπή του Δήμου Τρικκαίων ,το τμήμα Πρασίνου του Δήμου Τρικκαίων, τον Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Μεγ.Καλυβίων ,το δασαρχείο Τρικάλων.

Ακολουθούν ορισμένες από τις δραστηριότητες και παρεμβάσεις που έγιναν στα πλαίσια του σχεδίου δράσης.

Αρχικά οι μαθητές ζωγράφισαν  πως ονειρεύονται την αυλή του σχολείου τους.

Τα επικίνδυνα κλαδιά απομακρύνθηκαν (κλαδεύτηκαν ) από γερανοφόρο όχημα του Δήμου.

350649184 1597362227424412 2500492815373576393 n 1      350376085 1045762403060590 7648662041572277284 n 1     350361344 797244501933414 2170449337145035060 n 1

Επικίνδυνα σημεία της αυλής επιδιορθώθηκαν

350118138 642111111117874 3793086291520313069 n              349488896 1057798828963626 3145968060359371996 n

22/3/2023

Ενδοσχολική επιμόρφωση από τους Δασολόγους του Δασαρχείου Τρικάλων

350365415 756640662880666 4313593090204149961 n 1 350364408 1287103682191360 3205702419692435820 n

Έτοιμη η γωνιά χαλάρωσης και ξεκούρασης αλλά και πικ-νικ

350373844 655104473110551 3733773723354194406 n 1     350231287 1703203713484358 7526992923983476862 n 2  347252967 588285986735805 1047608214157736216 n 1

Δημιουργία του μικρού κήπου μας με αρωματικά φυτά και λουλούδια.

Η αυλή μας μετά από παρεμβάσεις που έγιναν κατά την υλοποίηση που σχεδίου δράσης.

350370158 3625738354349893 5946229710146138972 n    350809540 520856503455317 7126298047741984116 n

351745981 809318857298024 7899218563437593964 n    351766195 195287913474344 503844042999680803 n

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης ” Αναδιαμόρφωση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου”

ETwinning-2022-2023

Την σχολική χρονιά 2022-2023 το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο διεθνές etwinning πρόγραμμα με τίτλο : ““Ο πλανήτης Γη ζητά βοήθεια! Il pianeta Terra chiede aiuto! Planet Earth is calling for help!”

Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα και την Ιταλία.

Κατά την διάρκεια του έργου οι μαθητές  γνωρίστηκαν διαδικτυακά ,εντόπισαν τα περιβαλλοντικά προβλήματα της περιοχής τους, έπαιξαν κοινά παιχνίδια , αντάλλαξαν ευχές στις γιορτές των Χριστουγέννων και του Πάσχα.  Δημιούργησαν κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά, έμαθαν για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και δημιούργησαν τα δικά τους θερμοκήπια για να πειραματιστούν.

Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στη σελίδα του έργου για να θαυμάσετε όλα τα έργα των μαθητών.

https://school-education.ec.europa.eu/el/etwinning/projects/o-planitis-gi-zita-boitheia-il-pianeta-terra-chiede-aiuto-planet-earth-calling-0/pages

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ETwinning-2022-2023

Εγγραφές Νηπίων Για Το Σχολικό Έτος 2023-2024

.jpg

Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.Screenshot 4 1

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018 και το 2019.  

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
                                      Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
    α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
  • Ατομικό δελτίο μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη-δήλωση-έταιρου-κηδεμόνα
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:mail@nip-m-kalyv.tri.sch.gr

Tηλέφωνο: 2431043828

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 και κατά τις ώρες 12:00 μ.μ. – 13:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Συστήνεται η  χρήση μάσκας για την προστασία όλων μας. 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 12:00μ.μ. –13:00μ.

ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Ατομικό δελτίο μαθητή

Υπεύθυνη-δήλωση-έταιρου-κηδεμόνα

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές Νηπίων Για Το Σχολικό Έτος 2023-2024

Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-2023

Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-2023

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-2023

Σχέδιο δράσης Σχολικής Μονάδας Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχολικό έτος 2022-2023

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης Σχολικής Μονάδας Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχολικό έτος 2022-2023

‘Εκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ‘Εκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας

Σχέδιο δράσης “Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο”

Την σχολική χρονιά 2021-2022 υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας  το σχέδιο δράσης “Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο”. Για την πραγματοποίηση του σχεδίου δράσης συνεργαστήκαμε με τους γονείς των νηπίων αλλά  και  με την Διευθύντρια με τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου Μεγ.Καλυβίων.

Στα βιντεάκια που ακολουθούν μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης.

1η Δραστηριότητα

Στο νηπιαγωγείο μας φτάνουν ευχετήριες κάρτες για κάθε νήπιο και για κάθε εκπαιδευτικό από τα παιδιά της Α’ Δημοτικού.

2η Δραστηριότητα

Η πρώτη μας επίσκεψη στο Δημοτικό  για να πούμε τα κάλαντα και να χαρίσουμε χριστουγεννιάτικα αγγελούδια ,τα οποία τελικά κρεμάσαμε στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο .

3η Δραστηριότητα

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο .Τα νήπια τραγούδησαν τον “Λάζαρο” και χάρισαν στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές του Δημοτικού μια ομαδική  πασχαλινή εργασία που έφτιαξαν στο νηπιαγωγείο πριν την επίσκεψη.

4η δραστηριότητα

Επίσκεψη της Α’ τάξης  του Δημοτικού σχολείου Μεγ. Καλυβίων  στο Νηπιαγωγείο μας.

Οι μαθητές της πρώτης δημοτικού ξαναβρέθηκαν στο νηπιαγωγείο τους ,διάβασαν παραμύθια στα νήπια ,απάντησαν σε ερωτήσεις τους σχετικά με το Δημοτικό σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά με τα νήπια και δημιούργησαν μια ομαδική εργασία με τον τίτλο” Θα πάω πρώτη και μ ‘αρέσει  ” και στη συνέχεια έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή του νηπιαγωγείου.

5η δραστηριότητα

θα πάω πρώτη και μ’αρέσει

Επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο και ξενάγηση στην αίθουσα της Α ‘ τάξης και στους υπόλοιπους  χώρους του.

6η δραστηριότητα

Βιωματικό εργαστήρι- επιμόρφωση  γονέων στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης

7η δραστηριότητα

Ενημέρωση των εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου από την προϊσταμένη και την νηπιαγωγό του νηπιαγωγείου μας για τον βαθμό ετοιμότητας των νηπίων σχετικά με την φοίτηση τους στο Δημοτικό σχολείο.

285022778 718569246121163 7565049444460533095 n  285125314 389591079884914 4123561108604305287 n

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης “Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο”

Εργαστήρια δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

011 0

“Οι μικροί μετεωρολόγοι”

Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Στο link που ακολουθεί μερικές από τις δραστηριότητες του εργαστηρίου

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1186195&fbclid=IwAR2MCbGzBsuEeM4_EYEd2i-Z4xxg3fmE6r9gaIhvJCQ5DPb3q

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων

Εργαστήρια δεξιοτήτων

Εργαστήρια δεξιοτήτων

                    011 0

Θεματική ενότητα : Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Θέμα: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος : Κι αν ήσουν εσύ

Το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» είναι ένα πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων και τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος.

Στο link που ακολουθεί μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια υλοποίησης του εργαστηρίου

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1179901&fbclid=IwAR2sDwUElleK1v8qX_jrpQhbGhmjK-eTMtQywAdlP

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων

Εργαστήρια δεξιοτήτων

Εργαστήρια  δεξιοτήτων

011 0

Θεματική ενότητα : Φροντίζω το περιβάλλον

Θέμα: Οικολογική συνείδηση- Τίτλος : « Το καλάθι του Πικνικ»

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου είναι η αντικατάσταση ανθυγιεινών σνακ με τρόφιμα που είναι ωφέλιμα για την υγεία και τον πλανήτη. Συγκεκριμένα το «καλάθι του πικ νικ» είναι ένα εργαλείο που μπορεί να αλλάξει τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών όσον αφορά το κολατσιό. Παρέμβαση και  διαμόρφωση μιας προτίμησης για βιώσιμη και υγιεινή διατροφή.

Στο link που ακολουθεί μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια υλοποίησης του εργαστηρίου.

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1157020&fbclid=IwAR3p9DQ5jDFZZWnm4egRxRuA0Ak6riS9eMtUMQ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων