ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Αγαπητοί γονείς και μαθητές σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9.15π.μ.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Καλοκαίρι 2024
Και φτάσαμε σιγά σιγά στο γλυκό καλοκαιράκι.
- Άραγε ποιές λέξεις μας έρχονται στο μυαλό όταν λέμε Καλοκαίρι(τα παιδιά θυμούνται και γράφουν);
- Καλοκαιρινό το ταμπλό μας με τη βοήθεια των παιδιών.Το καράβι μας με όλη την παρέα ξεκινάει για ταξίδια μαγικά
- Η καλοκαιρινή μας γωνιά
- Το καλοκαίρι μέσα από τις ατομικές ζωγραφιές των παιδιών
- Και φυσικά δε μπορεί να λείπει ο βασιλιάς των φρούτων από την παρέα μας .
- Και πολλά άλλα είχε το Καλοκαίρι μας:
- Καρχαρίες
- Θερίσαμε το σιτάρι που είχαμε σπείρει τον Νοέμβριο
Το κάναμε δεμάτια και…..το αλωνίσαμε….
Και φυσικά έτοιμος ο καρπός του σιταριού,για να πάει στον ανεμόμυλο να αλεστεί αλεύρι
- Ο ήλιος του καλοκαιριού μπορεί να είναι επικίνδυνος εμείς όμως με τα γυαλιά μας θα προστατέψουμε τα μάτια μας
- Και μετά από τόση κούραση σήμερα κάναμε και μια πισίνα για να δροσιστούμε
- Στου γυαλού θα βοτσαλάκια(καλοκαιρινές καρτούλες)
- Διακοσμητικές σακκούλες φακέλων (καβουράκια)
- Διακοσμητικά βαζάκια
- Η αποχαιρετιστήρια εκδήλωση μας περιελάμβανε:Κλόουν-χορό-ποιήματα -τραγούδια.
- Και η χρονιά μας έκλεισε με τη άλλο…..ΜΠΟΥΓΕΛΟ……
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ………….ΘΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ
Ημέρα Περιβάλλοντος
Η 5 Ιουνίου έχει καθιερωθεί σαν παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος .Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το δικό μας κοντινό περιβάλλον που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το σχολείο μας: Την πλατεία και την παιδική χαρά.Κοντά μας καλέσαμε και τους γονείς μας .
- Η πρώτη μας αρμοδιότητα ήταν να καθαρίσουμε το χώρο .Φορέσαμε τα γάντια μας και πιάσαμε εργασία
- Κάναμε ομαδικές ζωγραφιές για να ομορφύνουμετο χώρο
- Γράψαμε χρήσιμες συμβουλές-κανόνες για το περιβάλλον και τις αναρτήσαμε στο χώρο για να κάνουμε γνωστό και στους άλλους πόσο σημαντικό είναι να το προσέχουμε.
- Και φυσικά κάναμε και πικ-νικ.
Διαγωνισμός ζωγραφικής
Μετά από πρόσκληση της ΔΙΠΕ Καρδίτσας στα πλαίσια του Συνεδρίου με θέμα<<Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή>>και σε συνεργασία με το Κ.Ε.Π.Ε.Α Μουζακίου το σχολείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα:<<το νερό και το ποτάμι>>.Τα παιδιά μέσα από ατομικές δημιουργίες παρουσίασαν σε ένα τελικό ομαδικό έργο πως το νερό ξεκινώντας από το σύννεφο καταλήγει στο ποτάμι του χωριού μας και τέλος στα ποτάμια της όμορφης χώρας μας ..
30 ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μου μαθητές για τον ενθουσιασμό να συμμετέχουν στο διαγωνισμό ,για τη φαντασία ,την όρεξη και τη δημιουργικότητα.Η αγωνία τους τελείωσε :Κέρδισαν.
Ως δώρα για τη διάκριση το νηπιαγωγείο μας θα λάβει υλικά σχεδίου,ζωγραφικής και εικαστικών ,και οι μαθητές θα παραλάβουν έπαινο συμμετοχής .
Μάϊος 2024
Ο Μάιος ξεκίνησε με αφιέρωμα στη γιορτή της μητέρας:
Καδράκια από τα μικρά χεράκια .Το κάθε παιδί φτιάχνει τη δική του ζωγραφιά και την κάνουμε κάδρο να τη χαρίσει στη μαμά
Οι κατασκευές μας για το Μάϊο
Εκδρομή στηνπλατεία του χωριού
Πικ -νικ στην αυλή μας
Θέλοντας να αποχαιρετήσουμε την Άνοιξη και όλα της τα παιδιά οργανώσαμε πυτζαμοπάρτυ σήμερα στο σχολείο μας .Φορέσαμε τις πυτζάμες μας πήραμε τις κουβέρτες μας και…..
χορέψαμε
φάγαμε
και είδαμε ταινία
Σχέδιο Δράσης 2023-2024
Οι δραστηριότητες -δράσεις που έλαβαν χώρα για την υλοποίηση του σχεδίου δράσης που ακολούθησε το σχολικό έτος 2023-2024 από το Δεκέμβριο έως και το Μάιο :
- Θέλοντας να ανιχνεύσουμε τις γνώσεις των νηπίων όσον αφορά το Δημοτικό ξενικήσαμε με τη μέθοδο του ιστογράμματος.Τα παιδιά που είχαν μεγαλύτερα αδέρφια γνώριζαν αρκετά πράγματα.
- Με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού υπολογιστή μέσω της εφαρμογής Google earth εντοπίσαμε στο χάρτη το δημοτικό που θα μεταβούν οι μαθητές του νηπιαγωγείου.
περιεργαστήκαμε τους εξωτερικούς χώρους ,εντοπίσαμε βασικά σημεία όπως αυλή,είσοδο,παγκάκια ,γήπεδο
και στη συνέχεια μέσω μιάς ατομικής ζωγραφιάς προσπαθήσαμε να φανταστούμε πως θα μπορούσε να είναι εσωτερικά
- στην ολομέλεια δημιουργήθηκαν καταστάσεις προβληματισμού για το πως θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το Δημοτικό.Καταγράφηκαν οι ερωτήσεις-απορίες που θέλαμε να απαντηθούν και μοιράστηκαν στα νήπια που είχαν μεγαλύτερα αδέρφια. Οι μαθητές σε ρόλο δημοσιογράφου
- Προετοιμασία για την επίσκεψη στο Δημοτικό.Τα παιδιά δημιούργησαν :
Ομαδικό έργο για την τάξη υποδοχής
Ατομικά δωράκια για τους μαθητές της πρώτης τάξης
Ζωγραφική με στόχο το άλλο μισό να συμπληρωθεί από έναν νέο φίλο που θα γνώριζαν στο Δημοτικό
- Τα παιδιά κατά την επίσκεψη
- Οι ζωγραφιές που μας χάρισαν οι νέοι μας φίλοι
- Οι εντυπώσεις μας μετά την επίσκεψη (ατομικό ελεύθερο σχέδιο)
- Ερωτηματολόγιο για τους γονείς
- Ενημερωτική συνάντηση γονέων -κηδεμόνων από ομάδα ειδικών:Ψυχολόγου-Λογοθεραπευτή-Εργοθεραπευτή με θέμα καλές πρακτικές και ανίχνευση δυσκολιών για τη σωστή προετοιμασία των νηπίων για το Δημοτικό.
- Ανατροφοδότηση(ιστόγραμμα)
- Φύλλο αξιολόγησης από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου
Ανακύκλωση
Επειδή αγαπάμε το περιβάλλον και θέλουμε να το προτατεύουμε κάνουμε σε όλο το διάστημα τις σχολικής χρονιάς ανακύκλωση στο σχολείο μας .Θέλοντας να μάθουμε περισσότερα όμως για την ανακύκλωση
Ξεκινήσαμε την εξερεύνηση στην κοντινή πλατεία του χωριού.Εκεί είχαμε την τύχη να συναντηθούμε με το απορυματοφόρο της ανακύκλωσης .Μιλήσαμε με τους ανθρώπους που εργάζονται στην ανακύκλωση και βγάλαμε και μια αναμνηστική φωτογραφία ,αφού μας έδωσαν πολλά συγχαρητήρια που κάνουμε ανακύκλωση.Στη βόλτα μας στη γειτονία ανακαλύψαμε και άλλους κάδους .Φωτογραφηθήκαμε και γυρίσαμε στο σχολείο γεμάτοι με πολλές απορίες.
Προσπαθήσαμε να δώσουμε λύση στους προβληματισμούς μας μέσα από τα βιβλία ,τον υπολογιστή και ….καταλήξαμε …..Ναι η ανακύκλωση είναι μια όμορφη κοπέλα με γαλάζιο φόρεμα ,σαν τη δική μας Παρασκευή ……αλλά μόνο που έχει ξανθά μαλλιά.Τη σχεδιάσαμε σε χαρτί του μέτρου με τη βοήθεια του σώματος της Παρασκευής ….
Και έτοιμη αναμεσά μας
Μάθαμε για τα τέσσερα πολύχρωμα παιδιά της ,τα τοποθετήσαμε κοντά της και ξεκίνησε η εκστρατεία συγκομιδής ανακυκλώσιμων υλικών από το σπίτι με τη βοήθεια των γονέων μας .Τόσα πολλά σκουπίδια πως θα τα ξεχωρίσουμε .
Μετά τη συλλογή έπρεπε να γίνει ο διαχωρισμός.Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και κάθε ομάδα επέλεξε ποιό χρώμα θα υιοθετήσει.
Με παιχνιώδη τρόπο ξεκίνησε ο διαχωρισμός .
Η κάθε ομάδα παρουσίασε τα απορίμματα της ,το υλικό τους ,έγιναν μετρήσεις ,ζύγιση υλικών και καταλήξαμε σε συμπεράσματα.
Παγκόσμια Ημέρα Φιλοζωϊας
Σήμερα 4 Απριλίου η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στα αδέσποτα ζώα.
Διαβάσαμε το παραμύθι <<τα αδεσποτάκια μας>>.Στη συνέχεια μέσα από συζήτηση εκφράσαμε τους προβληματισμούς μας και καταλήξαμε σε κάποιες προτάσεις που τις αποτυπώσαμε σε χαρτί.
Στη βόλτα μας στη γειτονιά εντωπίσαμε αδέσποτους φίλους .Τους προσφέραμε φαγητό για να δείξουμε την αγάπη μας και τη φροντίδα στα ζώα.
Η μέρα μας έκλεισε με ένα σύνθημα για να το ακούσουν οι μεγάλοι.
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου
Σήμερα 2 Απριλίου είναι η γιορτή του βιβλίου γιατί αυτή την ημέρα γεννήθηκε ο αγαπημένος παραμυθάς των παιδιών Χανς Κριστιαν Άντερσεν .Μιλήσαμε για το βιβλίο
Και την ημέρα μας την πλαισίωσαν μιά σειρά δράσεων:
Ανακαλύψαμε αγαπημένα του παραμύθια.Είδαμε σχετικά video για το βιβλίο ,ακούσαμε το τραγούδι του βιβλίου και το χορέψαμε και γνωρίσαμε και τον κύριο Χανς μέσα από φωτογραφίες.
Κάθε παιδί επέλεξε από τη βιβλιοθήκη ένα αγαπημένο του παραμύθι.Ανακάλυψε τον τίτλο και την εικόνα του εξώφυλλου και έφτιαξε το δικό του βιβλιαράκι το οποίο ήταν μέρος του σώματος της βιβλιοσαρανταποδαρούσας,αφού προηγήθηκε και ψηφοφορία(μαθηματικά) για το καλύτερο βιβλίο.
Τα παιδιά στη συνέχεια σχεδίασαν τη δική τους καρδιά με το σύνθημα <<το βιβλίο αγαπώ>>
Και τέλος με τη μορφή του συννεφόλεξου -ιδεογράμματος γράψαμε τι μάθαμε για το ΒΙΒΛΙΟ