ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2023-2024
Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 ,λαμβάνοντας υπόψην την Α.Π 103235/ΓΔ4 Το άρθ.95-96/ΦΕΚ Α136
3.Το έγγραφο 38091/Δ4/16-3-20220 σχετικά με τη <<Διαβίβαση οδηγιών Υλοποίησης Προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης>>
4.Τις περ.β’ και γ’ της παρ.1 του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 (Α΄167) φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών -τροποποίηση του άρθρου 29 του ν.1566/1985.
αποφασίστηκε με την πράξη 9η 11/1/2024 η δημιουργία Σχολικού Δικτύου Νηπιαγωγείων (Επιμορφώνομαι και Δρω)όπου συμμετείχαν τα εξής Νηπιαγωγεία:1ο,2ο,3ο Παλαμά ,Μάρκου,Ιτέας,Φύλλου,Καλλίθηρου
και έγιναν οι εξής ενδοσχολικές επιμορφώσεις (15 ωρών ) εξ αποστάσεως.
- 24/1/2024 <<Διοικητικά θέματα>> Σύμβουλος Εκπαίδευσης (3 ώρες)
- 13/2/2024 <<Πρώιμες ενδείξεις Δυσκολιών και οριοθέτηση Συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο>>(3 ώρες)
- 27/2/2024 <<Καλλιεργώντας τη συναισθηματική Νοημοσύνη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας>>(3 ώρες)
- 5/3/2024<<Καλλιεργώντας Κοινωνικές Δεξιότητες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας>>(3 ώρες)
- 2/4/2024<<Αυτισμός :Χαρακτηριστικά ,Μελέτη περίπτωσης και τρόποι παρέμβασης>>(3 ώρες)
Στις 17 Νοεμβρίου του 2021 στο 4ο Νηπιαγωγείο Παλαμά έγινε η πρώτη ενδοσχολική επιμόρφωση -συνάντηση ,όπου παραβρέθηκαν όλοι οι συνάδελφοι και των τεσσάρων Νηπιαγωγείων του Δήμου Παλαμά καθώς και η συνάδελφος του Νηπιαγωγείου Μάρκο. Η επιμόρφωση έγινε από την κυρία Μαρία Λέτσιου νηπιαγωγό του 4ου Νηπιαγωγείου με θέμα :<<Ο έντεχνος συλλογισμός(atrfull thinking) >> ως μέθοδος γραμματισμού και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Διαβιβαστικό για επιμορhttps://blogs.sch.gr/nipmarkoukar/files/2022/04