Σχηματίσαμε λοιπόν τα νούμερα με χαρτοταινία στο πάτωμα,περπάτησαν επάνω τους τα ίδια τα παιδιά. Στη συνέχεια τα παιδιά οδήγησαν αυτοκινητάκια πάνω στον αριθμό αλλά και την μπάλα. Συναρμολόγησαν τον αριθμό με τις πατούσες και τις παλάμες (παιχνίδια της τάξης) αλλά και έφτιαξαν το 4 και το 5 με ένα σχοινί όπως και με όργανα γυμναστικής στεφάνι και ραβδάκια!Τέλος πάνω σε καθρέπτη σχηματίσαμε τον αριθμό 4 με αφρό ξυρίσματος και το γράψανε με τον δείκτη….
Στη συνέχεια συμπλήρωσαν αντίστοιχα φύλλα εργασίας για μεγαλύτερη εμπέδωση.
Μετά τον αριθμό 5 κάναμε μια μικρή επανάληψη…για καλύτερη εμπέδωση










