Στην ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου μας θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το Νηπιαγωγείο μας, όπως την προσβασιμότητα σ’αυτό, το μαθητικό δυναμικό αλλά και τους εκπαιδευτικούς που το πλαισιώνουν. Στοιχεία επικοινωνίας με το νηπιαγωγείο, την ιστορία του χωριού μας καθώς και διάφορες δράσεις μας! Επίσης επιλέγοντας το ¨Σχολείο¨ και στη συνέχεια ¨Εσωτερικό Κανονισμό¨ θα μπορείτε να ενημερωθείτε για τον Εσωτερικό Κανονισμό της σχολικής μας μονάδας για το σχολικό Ετος 2023 – 2024 .
Την Παρασκευή 13 Ιουνίου ήταν μέρα αποχαιρετισμού , συγκίνησης,αγάπης, γέλιου και χαράς. Τα νήπια μας ήρθαν να πάρουν τους κόπους μιας χρονιάς και όχι μόνο… αλλά και να μας αποχαιρετήσουν!Έτσι λοιπόν πήραν τα Ενθύμια τους, τα ντοσιέ τους, το USB με ότι βιντεάκι παράχθηκε μέσα στη χρονιά, καθένας μια από τις ομαδικές με κλήρωση αλλά και ένα δωράκι από τις δασκάλες τους!
άλλο ντοσιέ είχαν τα νήπια που αποφοιτούν και άλλο τα προνήπια.
Αγαπημένα μας παιδιά, ήρθε η ώρα να αποχαιρετηθούμε,να πούμε το αντίο! Όλες οι δασκάλες σας, σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τις υπέροχες στιγμές που μας χαρίσατε στη διάρκεια της φετεινής χρονιάς, τα γέλια , τις χαρές, τις εκπλήξεις, τα τραγούδια, την φαντασία, την δημιουργικότητα αλλά και τις σκανταλιές, τις φωνές, τα παράπονα και τα νάζια. Ήρθε η ώρα για βουτιές στη θάλασσα και ξεκούραση. Τον Σεπτέμβριο θα τα ξαναπούμε με πολλή όρεξη για νέες περιπέτειες!
Η τελευταία απόδραση – εκδρομή του Νηπιαγωγείου μας για το 2024- 2025 πραγματοποιήθηκε στο Camping Oelia (Ouzouni) μια εκδρομή που μάλλον έχει γίνει παράδοση για το νηπιαγωγείο μας χάριν της φιλοξενίας της κ. Σοφίας (γιαγιάς) και της κ. Νάντιας (μαμάς), του περσινού μαθητή μας του Γιώργου . Πραγματικά δεν έχουμε λόγια για την φιλοξενία, την περιποίηση και τον πανέμορφο χώρο που μας παρείχαν. Η εκδρομή μας ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης 12 Ιουνίου με ένα 18 θέσιο λεωφορείο που μας μετέφερε στο χώρο του camping. Εκεί μας υποδέχθηκαν στην πύλη και αφού κατεβήκαμε από το λεωφορείο μας περίμενε ένα υπέροχο πρωινό . Στη συνέχεια πήγαμε στην παραλία και εκεί άρχισε το ατέλειωτο παιχνίδι.
Στη συνέχεια ο Γιώργος μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο χώρο του camping και τέλος επιστρέψαμε στην τραπεζαρία όπου μας πρόσφεραν πεντανόστιμο φαγητό και παγωτο!
Μια υπέροχη μέρα έμεινε χαραγμένη στην ψυχή και το μυαλό μας, αφήνοντας την πιο γλυκιά γεύση. Ευχαριστούμε θερμά την κ.Σοφία και την κ.Νάντια για όλα…
Η φετεινή καλοκαιρινή γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας αποφασίσαμε με τους μικρούς μας μαθητές να είναι ένα αφιέρωμα καρδιάς στο πιο ξεχωριστό και μοναδικό άτομο στη ζωή ενός παιδιού την ΜΑΜΑ! Να τιμήσουμε τις γυναίκες που αποτελούν το πιο σταθερό λιμάνι στη ζωή κάθε παιδιού. Γιατί η μαμά είναι ο ήλιος του παιδιού, που φωτίζει τις μέρες του, ακόμα κι όταν έξω έχει συννεφιά. Είναι η φωνή που νανουρίζει τα όνειρα, η καρδιά που χτυπά δυνατά για δυο. Είναι αυτή που σηκώνεται πρώτη και κοιμάται τελευταία. Που ανησυχεί, φροντίζει, μαθαίνει και μεγαλώνει μαζί με το παιδί της. Η μητέρα είναι εκείνη που κρατά το χέρι του παιδιού όταν κάνει τα πρώτα του βήματα. Είναι εκεί όταν πέφτει και χρειάζεται μια αγκαλιά. Είναι εκεί όταν γελάει, όταν φοβάται, όταν ονειρεύεται. Είναι το πρώτο “σ’ αγαπώ” που ακούει ένα παιδί και το πιο αληθινό, γιατί η αγάπη της μαμάς είναι η πρώτη και η πιο ανιδιοτελής. Είναι αυτή που τα παιδιά κρατούν μέσα τους για πάντα. Είναι το πρώτο χάδι, το πρώτο γέλιο, το πρώτο φιλί. Οι μαμάδες, μπορεί να μη φοράνε κάπα, αλλά είναι οι σούπερ ηρωίδες της καρδιάς τους. Μπορεί να μη λένε πάντα μεγάλα λόγια, αλλά η σιωπηλή τους δύναμη είναι παράδειγμα για όλους. Γι ‘αυτό ας μην ξεχνάμε ποτέ πως πίσω από κάθε παιδί που προχωρά με σιγουριά και όρεξη στη ζωή, υπάρχει μια μαμά που του έμαθε να περπατά με αγάπη!!!
Η γιορτή μας ξεκίνησε με τραγούδι και χορό συνοδευόμενη από την μουσική του τραγουδιού ¨Είμαι ακόμα παιδί¨όπου τραγουδά η χορωδία του Σπύρου Λάμπρου και του Διονύση Σχοινά
Αφού χορέψαμε και τραγουδήσαμε κρατώντας κουτιά με γράμματα που σχημάτιζαν τις λέξεις ΜΗΤΕΡΑ – ΜΑΜΑ – ΜΑΝΑ, ξεκινήσαμε να εξηγούμε τι σημαίνει η λέξη ΜΗΤΕΡΑ. Το Μ:είναι γλυκιά σαν το μέλι, το Η: είναι φωτεινή σαν τον ήλιο , το Τ :μοσχοβολάει σαν τριαντάφυλλο , το Ε : είναι η πιο ευγενική του κόσμου , το Ρ : είναι γλυκιά σαν το ρόδι, το Α : η μαμά είναι ΑΓΑΠΗ.
ήρθε η ώρα για το αγγλικό μας τραγούδι… I love my mommy με την βοήθεια της κυρίας μας των αγγλικών κ. Κλαίρης Πετρίδου
και στη συνέχεια και το ελληνικό τραγούδι … Η καλύτερη μαμά του κόσμου
Αφού τραγουδήσαμε καθίσαμε να δούμε τις ζωγραφιές – πορτρέτα των παιδιών που τους δώσαμε ζωντάνια και μιλούσαν για την μαμά τους!
Διαβάσανε οι μανούλες, το υπέροχο βιβλίο “Εγώ τα ξέρω όλα για την μαμά μου” της Ναταλί Ντελεμπάρ και Ορελί Μπλανς
και αφού είπαμε το τραγούδι της Αγάπης: Μ’αγαπάς Σ’αγαπώ
Παρακολουθήσαμε την ψηφιακή πινακοθήκη με τους πίνακες των μαμάδων που φιλοτέχνησαν τα παιδιά για τις μαμάδες τους!
Την Τρίτη 10 Ιουνίου ήταν μια ξεχωριστή ημέρα για το Νηπιαγωγείο μας κι αυτό γιατί είχαμε καλέσει την κ. Βιργινία (εμψυχώτρια και διασκεδάστρια) με την οποία παίξαμε πολλά παιχνίδια, τραγουδήσαμε, ανακαλύψαμε, χορέψαμε και διασκεδάσαμε απίστευτα. Αφού γνωριστήκαμε μεταξύ μας και είπαμε κάποια πράγματα για τον εαυτό μας,ξεκίνησε η διασκέδαση με πολλές πολλές νερόφουσκες μικρές και μεγάλες και χορό….
Ακολούθησαν παιχνίδια εμποδίων και ισορροπίας…
Αλλά και ποια ομάδα θα μαζέψει τα πιο πολλά μπαλάκια…
Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι των μουσικών στεφανιών με σκοπό να βγάλουμε τον βασιλιά – αρχηγό (κάτι αντίστοιχο με τις μουσικές καρέκλες)….
ο Ηλίας μας στεφανώθηκε βασιλιάς! Αμέσως μετά εμφανίστηκε ένα φαντασματάκι που ξεκίνησε κυνηγητό με τα παιδιά σε όλη την αυλή…
και τέλος είχε φτάσει η ώρα για το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού…
Τα παιδιά μας αφού βρήκαν 14 χρυσές κάρτες κρυμμένες σε διάφορα σημεία της αυλής άρχισαν να αναζητούν το κρυμμένο σεντούκι!!! Φυσικά δεν άργησαν να το ανακαλύψουν και ανοίγοντας το βρήκαν μέσα ένα ανθρωπάκι που τους είπε έναν γρίφο.Δίνοντας απάντηση στον γρίφο βρήκαν και τους θησαυρούς, έναν για τον καθένα!!!
Τα δωράκια που κέρδισαν τα παιδιά μας στο παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού καθώς και οι υπηρεσίες της κ. Βιργινίας ήταν χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που καθημερινά μας συμπαραστέκονται και μας βοηθούν! Τα δωράκια ήταν επιτραπέζια παιχνίδια genga ταξιδίου και τα μικρά μας ενθουσιάστηκαν
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και την κ. Βιργινία για την αγάπη και τις όμορφες στιγμές που πρόσφερε στους μικρούς μας μαθητές!!
Την Πέμπτη 29 Μαΐου πραγματοποιήσαμε με τα νήπια μια επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο του Αγίου Μάμαντος με σκοπό να γνωρίσουν τη λειτουργία του Δημοτικού σχολείου, τους χώρους, να συνειδητοποιήσουν την συνύπαρξη με τα μεγαλύτερα παιδιά και τους δασκάλους. Από την αρχή της εβδομάδας μιλήσαμε για το σχολείο που πρόκειται να βρεθούν την επόμενη χρονιά τα νήπια, συζητήσαμε τι γνωρίζουν από τυχόν μαρτυρίες μεγαλύτερων αδελφών ή φίλων αλλά και τι θα ήθελαν να μάθουν για το νέο σχολείο.
Είδαμε διάφορες εικόνες και συζητήσαμε ποια κοινά στοιχεία έχει το δημοτικό με το νηπιαγωγείο αλλά και σε τι διαφέρει…
Αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε κάποια δωράκια για τα παιδιά της πρώτης δημοτικού που θα μας υποδέχονταν στην τάξη τους. Ένα άλμπουμ- τρενάκι το οποίο έχει επιβάτες τους μαθητές που προορίζονται για την Α’ δημοτικού αλλά και ένα παγωτό με διάφορα καλούδια!
Δημιουργήσαμε και ένα μικρό ερωτηματολόγιο για τα παιδιά της πρώτης δημοτικού για να κάνουμε ένα μικρό γκάλοπ!
Έτσι λοιπόν αφού ολοκληρώσαμε την προετοιμασία μας την Πέμπτη στις 11 η ώρα χτυπήσαμε την πόρτα της Α’ τάξης. Μας υποδέχθηκε η κ. Λίτσα, η δασκάλα του συγκεκριμένου τμήματος μαζί με τους μαθητές της, με χαμόγελα και πολύ καλή διάθεση.
Αφού γνωριστήκαμε, αν και κάποια παιδιά γνωρίζονταν ήδη μεταξύ τους, ξεκίνησαν να μας μιλούν για τα μαθήματα τους, τα βιβλία τους και να μας παρουσιάζουν την τάξη τους
Στη συνέχεια μας μοίρασε η κυρία κάποιες φωτοτυπίες-κατασκευές, με καλοκαιρινό θέμα να βάψουν μαζί νήπια και πρωτάκια. Τα αποτελέσματα ήταν υπέροχα. Σειρά είχε ένα χορευτικό που είχαν ετοιμάσει τα μεγάλα παιδιά με το τραγούδι “10 καβουράκια” όπου στο τέλος ζήτησαν και από τα νήπια να συμμετέχουν.Τα παιδιά το απόλαυσαν μικρά και μεγάλα.
Πλησιάζαμε στο τέλος της επίσκεψής μας. Είχε έρθει η ώρα να τους δώσουμε τα δωράκια μας αλλά κι αυτοί τα δικά τους…
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Λίτσα και τους μαθητές της Α’ τάξης, ήταν μια υπέροχη επίσκεψη που έκανε τα νήπια να νιώσουν όμορφα, να ξεπεράσουν τις ανησυχίες τους και να προετοιμαστούν με θάρρος και τόλμη να κάνουν το μεγάλο βήμα στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα! Με το καλό μικρά μας πουλάκια να ανοίξετε τα φτερά σας…..!!!
Την Παρασκευή 24 Μαΐου πραγματοποιήσαμε μια πολύ όμορφη εκδρομή στο Πλανητάριο- Νόησης στη Θεσσαλονίκη. Περίπου στις 9 η ώρα φτάσαμε στο προαύλιο του Νόησης, περπατήσαμε για να βγάλουμε τα εισιτήρια μας και περιηγηθήκαμε στο χώρο υποδοχής παρατηρώντας μεγάλες αφίσες και μηχανήματα παλιότερων εποχών που φυλάσσονται εως σήμερα και δηλώνουν την συνεχή αναζήτηση του ανθρώπινου νου να ανακαλύψει κάτι καινούριο και να βοηθήσει τον άνθρωπο στην καθημερινότητα του. Μόλις έφτασε η ώρα μπήκαμε στην αίθουσα να παρακολουθήσουμε την προβολή, η οποία ήταν σχετική με τους αστερισμούς, τι συμβολίζουν, πώς συνδέονται με την Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και τους πλανήτες του Ηλιακού Συστήματος.
Αφού ολοκληρώθηκε η προβολή βγήκαμε από την αίθουσα και διασχίζοντας έναν διάδρομο συναντήσαμε εικόνες με τις φάσεις της σελήνης, όπου τις περιγράψαμε και τις θυμηθήκαμε…Τα παιδιά αλλά και εμείς οι δασκάλες ενθουσιαστήκαμε με όσα είδαμε και ακούσαμε.
Σχηματίσαμε λοιπόν τα νούμερα με χαρτοταινία στο πάτωμα,περπάτησαν επάνω τους τα ίδια τα παιδιά. Στη συνέχεια τα παιδιά οδήγησαν αυτοκινητάκια πάνω στον αριθμό αλλά και με την μπάλα. Συναρμολόγησαν τον αριθμό με τις πατούσες και τις παλάμες(παιχνίδια της τάξης) αλλά και έφτιαξαν το 6 και το 7 με ένα σχοινί όπως και με όργανα γυμναστικής στεφάνι και ραβδάκια!Συζητήσαμε για τον αριθμό 7 και πως τον συναντούμε στις 7 μέρες της εβδομάδας αλλά και για τα παραμύθια όπως τα 7 κατσικάκια αλλά και την Χιονάτη με τους 7 Νάνους!
Στη συνέχεια συμπλήρωσαν αντίστοιχα φύλλα εργασίας για μεγαλύτερη εμπέδωση.
Σχηματίσαμε λοιπόν τα νούμερα με χαρτοταινία στο πάτωμα,περπάτησαν επάνω τους τα ίδια τα παιδιά. Στη συνέχεια τα παιδιά οδήγησαν αυτοκινητάκια πάνω στον αριθμό αλλά και την μπάλα. Συναρμολόγησαν τον αριθμό με τις πατούσες και τις παλάμες (παιχνίδια της τάξης) αλλά και έφτιαξαν το 4 και το 5 με ένα σχοινί όπως και με όργανα γυμναστικής στεφάνι και ραβδάκια!Τέλος πάνω σε καθρέπτη σχηματίσαμε τον αριθμό 4 με αφρό ξυρίσματος και το γράψανε με τον δείκτη….
Στη συνέχεια συμπλήρωσαν αντίστοιχα φύλλα εργασίας για μεγαλύτερη εμπέδωση.
Μετά τον αριθμό 5 κάναμε μια μικρή επανάληψη…για καλύτερη εμπέδωση
Την εβδομάδα που μας πέρασε αφιερώσαμε αρκετό χρόνο στο να γνωρίσουμε και να εμπεδώσουμε τους αριθμούς 2 και 3. Οι αριθμοί αυτοί δεν ήταν εντελώς άγνωστοι στα παιδιά, όμως με ποικιλία παιχνιδιών και τρόπων γραφής τους τα νήπια αντιλήφθηκαν καλύτερα την έννοια των δύο αριθμών, την ποσότητα του καθενός καθώς και την διαφορά τους στο πιο είναι μεγαλύτερο και πιο μικρότερο. Σχηματίσαμε λοιπόν τα νούμερα με χαρτοταινία στο πάτωμα,περπάτησαν επάνω τους τα ίδια τα παιδιά. Στη συνέχεια τα παιδιά οδήγησαν αυτοκινητάκια πάνω στον αριθμό αλλά και την μπάλα. Συναρμολόγησαν τον αριθμό με τις πατούσες και τις παλάμες(παιχνίδια της τάξης) αλλά και έφτιαξαν το 2 και το 3 με ένα σχοινί όπως και με όργανα γυμναστικής στεφάνι και ραβδάκια!Τέλος πάνω σε καθρέπτη σχηματίσαμε τον αριθμό 3 με αφρό ξυρίσματος και το γράψανε με τον δείκτη….
Στη συνέχεια συμπλήρωσαν αντίστοιχα φύλλα εργασίας για μεγαλύτερη εμπέδωση.
Μετά τον περίπατο μας στις 2 Μαΐου για το πικ νικ μας και την συλλογή φυτών αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα φυτολόγιο για το σχολείο μας όπου θα συμπεριλαμβάναμε όλα τα φυτά που κόψαμε στην βόλτα μας αλλά και κάποια επιπλέον που συλλέξαμε από την αυλή μας. Συζητήσαμε τι σημαίνει φυτολόγιο, που μας χρησιμεύει, πώς μπορούμε να το φτιάξουμε αλλά και πώς μπορούμε να βρούμε πληροφορίες για το κάθε φυτό. Πράγματι, με την βοήθεια μιας εφαρμογής της Google που λέγεται Google lens σκανάραμε το κάθε φυτό και έτσι βρίσκαμε πληροφορίες όπως το όνομα του, που ευδοκιμεί αλλά και πώς το φροντίζουμε. Αφού κάναμε την έρευνα μας και πήραμε πληροφορίες, ξεκινήσαμε να το συναρμολογούμε γράφοντας το κάθε παιδί το όνομα του φυτού που επέλεγε να κολλήσει.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή