E-twinning project “Loop-Art Adventures : Artistic Unplugged Coding for Kids”

Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 είχαμε τη χαρά να συνδεθούμε με το 4ο Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου και συνεργατικά να ολοκληρώσουμε την τελευταία μας αποστολή! Να δημιουργήσουμε με μορφή μοτίβου μία πεταλούδα στο ψηφιακό εργαλείο canva.

5ffbfe3b ed51 4240 abfa 28ac1bbbb95d loop 10

Συνεργατικά δημιουργήσαμε και το διάστημα στο loop 9, αυτή τη φορά και με ένα σχολείο από την Τουρκία

15c44453 f929 4003 a4bd 059aebca90e0 1

To loop 8 ήταν η δημιουργία ενός κάστρου

loop 8

Είμαστε χαρούμενοι που συμμετείχαμε σε ένα τόσο δημιουργικό έργο, το οποίο ένωσε την τέχνη με τον Προγραμματισμό και τα μαθηματικά. Με το κλείσιμο του έργου συμμετείχαμε στην αξιολόγηση που ήταν θετική!

6e162fbe f04f 48bc b67e f00fa8bfd7cb

Η εισαγωγή στην έννοια του προγραμματισμού  από  μαθητές νηπιαγωγείου,  έχει  αναγνωρισθεί ως μια δραστηριότητα που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην ανάπτυξη του ατόμου στο γνωστικό τομέα. Η χρήση δομημένου τρόπου σκέψης, βοηθά τα  παιδιά μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα αποτελεσματικά και δημιουργικά (Φώτη, Ρέλλια, 2020).

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου Λυρκείας είχαν τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό μέσα από unplugged δραστηριότητες, συμμετέχοντας σε 10 δραστηριότητες (εκ των οποίων οι τρεις ήταν συνεργατικές με άλλα σχολεία).