Κλείνοντας το πρόγραμμα της διατροφής, κρίνεται σκόπιμο να παρουσιάσουμε στους γονείς ένα δείγμα της δουλειάς των μαθητών μας…
Ελπίζουμε η συγκεκριμένη παρουσίαση να αποτελέσει μια καλή ευκαιρία, ώστε να μεταφέρουν τα παιδιά στο σπίτι όλα όσα κατέκτησαν στο νηπιαγωγείο…
