Η Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου υπήρξε μέρα πραγματικής δημιουργίας για τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας!
Γίναμε όλοι μάγειρες και με την πολύτιμη βοήθεια και καθοδήγηση των μαγείρων κ. Γιάννη και Μαρίας Σαββάογλου, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό, ετοιμάσαμε ένα υγιεινό και νοστιμότατο γεύμα!
Για του λόγου το αληθές, παρατίθεται το ακόλουθο video.
Και, αν σας άνοιξε η όρεξη, ακολουθούν οι συνταγές…



