Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, η ψυχολόγος του σχολείου μας ήρθε στην παρέα μας για να μιλήσουμε για ένα πολύ σημαντικό θέμα: τη φιλία και το πώς να προσέχουμε ο ένας τον άλλο. Ξεκινήσαμε διαβάζοντας μαζί το παραμύθι «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε». Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία με μεγάλη προσοχή και κουβεντιάσαμε για το πώς νιώθουμε όταν κάποιος μας πειράζει, αλλά και γιατί δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας για να χτυπάμε.
Τι μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας;
Αντί για σπρωξιές, βρήκαμε ένα σωρό άλλες υπέροχες ιδέες! Φτιάξαμε ένα ιδεόγραμμα και καταγράψαμε όλες τις ευγενικές πράξεις που «γεννιούνται» από τις παλάμες μας.
Η ομαδική μας αφίσα: «Με τα χεράκια μας…»
Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με μια πανέμορφη ομαδική κατασκευή. Κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του χεράκι και διάλεξε μια λέξη-κλειδί. Μερικές από τις ιδέες μας ήταν:
«Κρατάμε το χέρι ο ένας του άλλου»
«Δίνουμε αγάπη»
«Βοηθάμε»
«Φτιάχνουμε κατασκευές και κάστρα στην άμμο»
«Παίζουμε παιχνίδια»
«Τρώμε και πίνουμε νερό»
«Αγκαλιάζουμε τους γονείς μας»
«Ταΐζουμε ζωάκια»
Η πολύχρωμη αφίσα μας στολίζει τώρα την τάξη μας και μας θυμίζει κάθε μέρα ότι η αγάπη είναι… στο χέρι μας!






























