“Γιαγιάδες και παππούδες στο σχολείο 2”
Σήμερα 9 Φεβρουαρίου υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο τη Γιαγιά Δαφνούλα, η οποία μας διάβασε: ” Την ιστορία ενός καλοψημένου τηγανόψωμου”.
Κάθισε στη γωνιά της βιβλιοθήκης, ανάψαμε το κεράκι και η αφήγηση ξεκίνησε…..
Η έκπληξη των παιδιών ήταν μεγάλη όταν η γιαγιά μας κέρασε γλυκά τηγανόψωμα φτιαγμένα με αγνά υλικά και αγάπη. Όπως γλυκά ήταν τα τηγανόψωμα έτσι γλυκιά ήταν και η γιαγιά Δαφνούλα.
