Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών επισκεφτήκαμε τον ιερό ναό της Αγίας Παρασκευής, απέναντι από το νηπιαγωγείο. Παρακολουθήσαμε τη θεία λειτουργία μαζί με τους μαθητές/τριες του δημοτικού σχολείου και ακούσαμε για τη ζωή τους από τον ιερέα της ενορίας.
