4.Εργαστήριο: “Τα εξωτερικά μέρη των ζώων και η χρησιμότητά τους”
Δίνουμε ένα παζλ στα παιδιά με τα μέρη σώματος διάφορων ζώων. Οι μαθητές διακρίνουν τα μέρη του σώματος διαφορετικών ζώων όπως ο σκύλος, ο ελέφαντας…κ.α. και ζητάμε να τα βάλουν στη σωστή σειρά και να συνθέσουν τις εικόνες…
Περιγράφουμε τα εξωτερικά μέρη ενός ζώου. Ζωγραφίσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε εικόνες με τα μέρη του σώματος ζώων, αντιγράψαμε όπως μπορούσαμε τις λεξούλες.
Δημιουργήσαμε έτσι παζλ ζώων , παίξαμε και χαρήκαμε…
Στο πίνακα τοποθετούμε την εικόνα ενός σκύλου και καρφιτσώνουμε λεξούλες με τα μέρη του σώματος. Ζητάμε απ΄τα παιδιά να αντιστοιχίσουν καρτελίτσες με τις λέξεις που βλέπουν στον πίνακα…
Φύλλα εργασίας:
Τα παιδιά διαλέγουν το ζώο που τους αρέσει και αντιγράφουν όπως μπορούν την ονομασία κάθε μέρους του σώματος του ζώου, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού που γράφει λέξεις σε καρτελίτσες…
Ζωγραφίσαμε ζωάκια και γράψαμε λεξούλες…
ενώνουν τα ζωάκια με τις πατούσες τους…
Δημιουργήσαμε αφίσα κολλώντας εικόνες ζώων από διάφορα περιοδικά…
Μάθαμε αινίγματα για τα ζωάκια, με σκοπό να αντιληφθούμε τα γνωρίσματά τους…
Συζητήσαμε για τον τρόπο που βρίσκουν την τροφή τους τα ζώα στο περιβάλλον, πως προστατεύονται από τους εχθρούς τους, από το κρύο; κ.τ.λ.
Τι χρειάζονται τα ζώα για να αναπτυχθούν και να ζήσουν;
Διαβάσαμε το μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και ο πελαργός”…
Έπειτα συζητήσαμε για τα ιδιαίτερα χαρίσματα των ζώων και τα ζωγραφίσαμε…

















