6.Εργαστήριο: «Οι κατασ ΚΟ(Κ)ποι του δρόμου»
Ερωτήσεις που τέθηκαν στα παιδιά:
-Είναι εύκολο να κινείσαι πεζός και να έρχεσαι στο σχολείο;
-Υπάρχει μέριμνα να μπορείς να έρχεσαι με το ποδήλατο;
– Υπάρχει μέριμνα να μπορούν να έρχονται άτομα με ειδικές ικανότητες;
Συζητήσαμε στην ολομέλεια της τάξης για τα “έξυπνα φανάρια”, τα οποία έχουν ηχητικά σήματα και εκπέμπουν ήχο. Σκεφτήκαμε ότι θα έπρεπε να υπάρχουν σε όλες τις πόλεις…γιατί κάνουν πολύ σημαντική δουλειά.
Επίσης συζητήσαμε για τους χώρους στάθμευσης των Αμέα και καταλάβαμε ότι δεν πρέπει να σταθμεύουμε στο χώρο αυτό, αλλά και για την ράμπα απ΄όπου περνούν τα αναπηρικά αμαξίδια, που συχνά έχουν παρκάρει αυτοκίνητα στο σημείο αυτό, εμποδίζοντας την διέλευση τους.
Διαβάσαμε από το περιοδικό το “παράθυρο στην εκπαίδευση” την ιστοριούλα “Θοδωρής και Τέντυ” και μας άρεσε πολύ!
Φτιάξαμε το σήμα της Φαντασίας μας… που θεωρούμε απαραίτητο να υπάρχει στον ΚΟΚ. Προσέξαμε ιδιαίτερα να χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο χρώμα και σχήμα, για να δηλώσουμε το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε…
Φτιάξαμε μια ωραία εργασία… “Στο δρόμο πρέπει να προσέχουμε για να είμαστε ασφαλείς”….
Διαβάσαμε το βιβλίο “η μικρή σκυλίτσα η Ασπρούλα… δίνει οδηγίες σχετικά με τον Κ.Ο.Κ.”
Από την Ασπρούλα τα παιδιά έμαθαν πάρα πολλά πράγματα… και την ανακήρυξαν δασκάλα κυκλοφοριακής αγωγής!
Η μικρή άσπρη σκυλίτσα μας έδωσε οδηγίες ,πως να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στην πόλη…










