Γνωρίζουμε τον κόσμο της μέλισσας!
Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με τις εργατικές μελισσούλες! Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργία, τα παιδιά έμαθαν πώς ζουν οι μέλισσες και πόσο καλό κάνουν στη φύση.
Τι κάναμε στις τάξεις μας:
- Φτιάξαμε κυψέλες: Χρησιμοποιήσαμε ρολά από χαρτί για σφραγίδες, τα βουτήξαμε σε κίτρινο χρώμα και γεμίσαμε το χαρτί με κύκλους.
- Πλάσαμε μελισσούλες: Με κίτρινη και μαύρη πλαστελίνη, τα παιδιά έφτιαξαν με τα χεράκια τους μικρές τρισδιάστατες μέλισσες και τις έβαλαν μέσα στις κυψέλες τους.
- Παρατηρήσαμε τη φύση: Πιάσαμε και επεξεργαστήκαμε αληθινά λουλούδια για να καταλάβουμε πώς οι μέλισσες μαζεύουν τη γύρη.
Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ, λειτούργησαν σαν μικροί καλλιτέχνες και έμαθαν να αγαπούν και να προστατεύουν το περιβάλλον!









