Φέτος, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης «Ταπερίστας 2026», μια πρωτοβουλία που μας έφερε πιο κοντά στις αρχές της υγιεινής διατροφής και της οικολογικής συνείδησης. Σκοπός μας ήταν να καταλάβουν τα παιδιά ότι το σπιτικό φαγητό είναι η καλύτερη πηγή ενέργειας και ότι η χρήση του τάπερ προστατεύει το περιβάλλον μειώνοντας τα απορρίμματα.
Στο πλαίσιο αυτό, μετατρέψαμε το σχολείο μας σε ένα εργαστήρι γεύσεων, οργανώνοντας έναν τεράστιο, πλούσιο μπουφέ με σπιτικά και υγιεινά φαγητά. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση σε παρασκευές χωρίς πολύ αλάτι και ζάχαρη, διαχωρίζοντάς τες από τις ανθυγιεινές επιλογές, ώστε τα παιδιά να μάθουν να διακρίνουν τις τροφές που ωφελούν το σώμα τους. Μάλιστα, γίναμε για λίγο μικροί αρτοποιοί και ζυμώσαμε το δικό μας ψωμί μέσα στην τάξη, μαθαίνοντας την αξία των αγνών υλικών.
Η δράση μας συνεχίστηκε με τη δημιουργία μιας διατροφικής πυραμίδας, η οποία αποτέλεσε τον οδηγό μας για τη σωστή επιλογή των γευμάτων μας. Είχαμε επίσης τη χαρά να υποδεχτούμε ιατρικό προσωπικό από την ΤΟΜΥ Κομοτηνής, οι οποίοι συζήτησαν με τα παιδιά για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και την πρόληψη της υγείας μας. Τέλος, εφαρμόσαμε στην πράξη όσα μάθαμε, παίρνοντας το τάπερ μας και γεμίζοντάς το με τις κατάλληλες τροφές, έτοιμοι να συνεχίσουμε αυτή την υγιεινή συνήθεια και στο μέλλον.
