Με μια όμορφη ανοιχτή εκδήλωση, παρουσία γονέων και κηδεμόνων, ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο Κομποτίου. Η γιορτή ήταν γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και χαρούμενες στιγμές, καθώς οι μικροί μαθητές παρουσίασαν ποιήματα και τραγούδια που είχαν προετοιμάσει με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά παρέλαβαν τα αναμνηστικά τους, ως επιβράβευση για τη συμμετοχή και την πρόοδό τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις παρουσιάσεις των παιδιών και να μοιραστούν μαζί τους αυτή τη σημαντική στιγμή.
Στην επιτυχία της εκδήλωσης συνέβαλε και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος προσέφερε πλούσιο μπουφέ για όλους τους παρευρισκόμενους, δημιουργώντας ένα ζεστό και φιλόξενο κλίμα.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις και παιχνίδια από τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Κωσταπαππά Γεώργιο και Κωσταπαππά Σοφία, τους οποίους ευχαριστούμε για την πολύτιμη και ουσιαστική προσφορά τους.
Η σχολική κοινότητα του Νηπιαγωγείου Κομποτίου ευχαριστεί θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της γιορτής και εύχεται σε μαθητές και οικογένειες ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι.
Καλό καλοκαίρι σε όλους! ☀️🌸🎓



























































