Μια γλυκιά αρχή…

Οι μέρες του Φθινοπώρου σιγά -σιγά περνούν και εμείς παρατηρήσαμε διάφορες αλλαγές στη φύση γύρω μας, αλλά και στις διατροφικές μας συνήθειες. Τα παιδιά αναφέρθηκαν στα αγαπημένα τους φθινοπωρινά φρούτα που συνοδεύουν τα γευματά τους και με αφορμή αυτή τους την παρατήρηση, γνωρίσαμε λιγάκι καλύτερα κάποια από αυτά τα φρούτα. Αγαπημένο όλων ήταν το μήλο και έτσι αφιερώσαμε κάποιες από τις δραστηριότητες μας σε αυτό. Αρχικά, διαβάσαμε το πολύ συγκινητικό βιβλίο του Shel Silverstein “Το δέντρο που έδινε” και βρήκαμε ευκαιρία να συζητήσουμε για έννοιες όπως την προσφορά, τη γενναιοδωρία και την ανιδιοτέλεια. Έπειτα, τα παιδιά έφεραν αγαπημένα τους φθινοπωρινά φρούτα στο σχολείο, τα περιεργαστήκαμε και κάναμε φρουτοσαλάτες!!! Ακόμη κάναμε τυπώματα από μήλα και φτιάξαμε τα μηλαράκια μας για τη δική μας μηλιά και αστείες κολοκύθες για να στολίσουμε την τάξη μας!!! Φυσικά, βρήκαμε την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τα μηλαράκια μας σε μια πιο γλυκιά εκδοχή και να φτιάξουμε λαχταριστά μηλοπιτάκια!!! Και επειδή αυτή η συνταγή είχε πολλή αγάπη και καλή συνεργασία απ’ όλα τα παιδιά φτιάξαμε τα μηλοπιτάκια της συνεργασίας μας σε σχήμα καρδιάς!!!

GridArt 20241018 212112904 resized 20241018 094259762 1 GridArt 20241018 212523824 resized 20241018 094259507 1 GridArt 20241018 213127864 resized 20241018 094259224 1 GridArt 20241018 213310496 resized 20241018 094258905 2 GridArt 20241018 213653695 resized 20241018 094258610 1 GridArt 20241018 214029963 resized 20241018 094258334 1 GridArt 20241018 214225802 resized 20241018 094258013 2 GridArt 20241018 212653909 resized 20241018 094259296 3

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

Το Νηπιαγωγείο μας γιόρτασε και φέτος την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών μέσα από διάφορες δράσεις

Αφού παρουσιάσαμε τον παγκόσμιο χάρτη και εξηγήσαμε τι είναι ένας χάρτης, οριοθετήσαμε τις πέντε ηπείρους, τις ονοματίσαμε και εντοπίσαμε την ήπειρο στην οποία ανήκει η χώρα μας. Συνδέσαμε το συμβολισμό της σημαίας των Ολυμπιακών Αγώνων με τις πέντε ηπείρους. Καταγράψαμε ποιες χώρες της Ευρώπης γνωρίζουμε και τις εντοπίσαμε στο χάρτη. Στη συνέχεια διαβάσαμε στο χάρτη και τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Μέσα από την εφαρμογή Google Earth είδαμε με τη βοήθεια δορυφόρου τη Γη από ψηλά, το χωριό μας και το Νηπιαγωγείο μας. Ταξιδέψαμε σε διάφορες χώρες και είδαμε τα πιο γνωστά αξιοθέατά τους.

GOOGLE EARTH ΓΟΟΓΛΕ ΕΑΡΤΗ2 ΓΟΟΓΛΕ ΕΑΡΤΗ3

Χρησιμοποιώντας το υλικό της πλατφόρμας παίξαμε το πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι Ήχοι Ζώων.

https://edl.ecml.at/Fun/Animalsounds/tabid/3112/language/el-GR/Default.aspx

Συζητήσαμε το θέμα του φετινού εορτασμού που ήταν η Ειρήνη, ακούσαμε και προσπαθήσαμε να επαναλάβουμε τη λέξη ειρήνη σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες μέσα από εφαρμογή αυτόματης μετάφρασης και αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στο διαγωνισμό αφίσας με θέμα «Γλώσσες για Ειρήνη».

Πώς θα φτιάξουμε την αφίσα; Τι μήνυμα θέλουμε να στείλουμε; Τι θα περιέχει η αφίσα μας; Οι ιδέες των παιδιών καταγράφηκαν, έγινε η απαραίτητη προετοιμασία και σε ομάδες ζωγράφισαν, έκοψαν, έγραψαν, κόλλησαν και δημιούργησαν την αφίσα. Τη φωτογραφίσαμε και την υποβάλαμε στο διαγωνισμό.

AFISA3 CARDPOSTALS5

αφισα ΑΦΙΣΑ2

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας των Γλωσσών το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με σχολεία από την Πορτογαλλία, τη Γαλλία, την Αγγλία, την Ιταλία και την Ισπανία θα ανταλλάξουν κάρτες με μηνύματα για την Ειρήνη. Τα παιδιά ετοίμασαν τις cardpostals που θα στείλουμε στους φίλους και στις φίλες μας στην Ευρώπη και από βδομάδα θα τις ταχυδρομήσουμε. Παράλληλα θα περιμένουμε με ανυπομονησία τις δικές τους!

CARDPOSTALS CARDPOSTALS2 CARDPOSTALS3

11η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με διάφορες δράσεις στον εορτασμό της Πανελλήνια Ημέρας Αθλητισμού.

Ολόκληρη η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στον αθλητισμό. Αφού παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο για τους Ολυμπιακούς αγώνες, καταγράψαμε ποια αθλήματα γνωρίζουμε και συζητήσαμε αν είναι σημαντική η άθληση για τους ανθρώπους και γιατί.

Διαβάσαμε και μάθαμε το κοινό σύνθημα του φετινού εορτασμού

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε Ποιότητα στη Ζωή»

και αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα για τη διάδοση του μηνύματος. Οργανώσαμε τα βήματα υλοποίησης της αφίσας, χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε ένα βήμα. Και παρακάτω είναι το τελικό αποτέλεσμα.

35 36β 37

34

Η ημέρα μας τελείωσε με πολλά παιχνίδια στην αυλή που στόχο είχαν να εξοικειώσουν τα παιδιά με κάποια αθλήματα και να αποτελέσουν αφορμή για συνεργασία και ενδυνάμωση της ομάδας.

Άρση Βαρών

29β 31β

Συνεργαστική Σκυταλοδρομία

24β 25β

Σφαιροβολία

13β

Συνεργατικό Γκολφ

14β 1 15β 16β

18β

Δρόμος μετ’ εμποδίων

4β 7β 9β 10β 12β

Παιχνίδι συνεργασίας και ενδυνάμωσης

22β

Στο τέλος απονεμήθηκε στους μικρούς μας αθλητές και στις μικρές μας αθλήτριες έπαινος συμμετοχής και το χρυσό μετάλλιο!

1 2 2β

Ενώνουμε και φέτος τις φωνές μας με όλα τα σχολεία και λέμε δυνατά: 

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε Ποιότητα στη Ζωή»

Παιχνίδια με τα ονόματά μας

Το γλυκό μα άτακτο τερατάκι κατάλαβε το λάθος της προηγούμενης εβδομάδας και μας ζήτησε συγνώμη στέλνοντάς μας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα.

Εμείς βέβαια, ως Νηπιαγωγείο της Αγάπης, το συγχωρήσαμε αμέσως και αποφασίσαμε να γίνουμε φίλοι και φίλες μαζί του. Έπρεπε λοιπόν να συστηθούμε και να του πούμε λίγα πράγματα για τον εαυτό μας. Έτσι, όλη την εβδομάδα δουλέψαμε με αυτή την αποστολή.

Παρακάτω μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.

Μπορούμε όλοι και όλες να αναγνωρίσουμε το όνομά μας; Βρίσκουμε την καρτέλα μας και παρατηρούμε το όνομά μας. Πόσα γράμματα έχει; Είναι μεγάλη λέξη; Από ποιο γράμμα αρχίζει;

4Β 5Β 6 2

Βάζουμε τα γράμματα της ΑΒ στη σειρά και ψάχνουμε να βρούμε το αρχικό μας γράμμα. Τοποθετούμε το όνομά μας στο σωστό γράμμα και συγκρίνουμε. Από ποιο γράμμα αρχίζει το όνομα των φίλων μας; Ποιο γράμμα έχει τα περισσότερα ονόματα; Ποιο έχει τα λιγότερα; Προφέρουμε τα αρχικά των ονομάτων μας.

1Β 2 2 3 3

Ψάχνω το αρχικό μου γράμμα

Μέσα στα στεφανάκια τοποθετήθηκαν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων. Όσο έπαιζε η μουσική τα παιδιά χόρευαν γύρω από τα στεφάνια. Με το σταμάτημα ο καθένας και η καθεμία έψαχναν να βρουν που είναι το αρχικό τους και να μπουν μέσα στο σωστό στεφάνι.

Το παιχνίδι επαναλήφθηκε αλλά αυτή τη φορά τα παιδιά έψαχναν να βρουν ολόκληρο το όνομά τους.

28Β 29Β

Παιχνίδι «Το στριφογυριστό καπέλο»

Τα παιδιά κάθισαν σε κύκλο και με τη μουσική το καπέλο στριφογύριζε από κεφάλι σε κεφάλι. Με το σταμάτημα της μουσικής όποιος φορούσε το καπέλο, έπρεπε να σηκωθεί, να πει το όνομά του και κάτι για τον εαυτό του/της.

22Β 23Β 24Β

Ψαρέψαμε το πρώτο μας γράμμα και το γράμμα του φίλου ή της φίλης μας

25 26 27Β

Βρήκαμε και κυκλώσαμε το όνομά μας

21Β

Φτιάξαμε τα αρχικά μας με πλαστελίνη και τα ζωγραφίσαμε για να στολίσουμε την τάξη.

9Β

Μετατρέψαμε τα πρώτα μας γράμματα σε μπαλόνια, τα στολίσαμε με τυπώματα, οι κυρίες μας έβγαλαν φωτογραφίες και φτιάξαμε καδράκι για να το πάρουμε στο σπίτι.

25Β

Τα μεγαλύτερα παιδιά σύστησαν τη Beebot στα μικρότερα και κάναμε μια πρώτη προσπάθεια να την προγραμματίσουμε για να φτάσει στο αρχικό μας γράμμα και στο όνομά μας.

11 12Β

Μαγειρέψαμε τη μαγική ονοματόσουπά της φιλίας του νηπιαγωγείου μας που θα μας κρατά για πάντα φίλους/ες. Αφού βάλαμε τα ονόματα μας και τα μαγικά μας υλικά (τα παιδιά πρότειναν αστέρια, καρδούλες, αγκαλιές, ωραία λόγια, πιπέρι, πολύ παιχνίδι κ.α), ανακατέψαμε καλά λέγοντας το μαγικό μας ξόρκι “Άμπρα Κατάμπρα Ούμπα Τουλούμπα” και στη στιγμή η σούπα της φιλίας μας ήταν έτοιμη. Δοκιμάσαμε λίγη και την υπόλοιπη τη φυλάξαμε στην τάξη μας για ώρα ανάγκης.

15Β 17Β 19Β

Παρουσιάσαμε τον εαυτό μας

Με τη βοήθεια των γονέων τα παιδιά ετοίμασαν στο σπίτι ένα φύλλο παρουσίασης του εαυτού τους και στη συνέχεια το έφεραν στο σχολείο και το παρουσίασαν στους φίλους και στις φίλες τους.

10 1

Και αφού τα κάναμε όλα αυτά και άλλα πολλά, είμαστε έτοιμοι και έτοιμες να παρουσιάσουμε στο τερατάκι ποιοι και ποιες είμαστε!

ΑΧ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ!

Ένα μικρούλη τερατάκι κόκκινο σα ντοματάκι

Εμφανίστηκε τυχαία στου σχολειού μας την παρέα

Μα δεν ήρθε την ημέρα να μας δει κανονικά

Έδρασε μέσα στη νύχτα με μεγάλη σκανδαλιά.

Το νηπιαγωγείο έκανε όλο άνω κάτω

Παράπτωμα ανήκουστο μα και βαρβάτο

Τίποτα δε συμμάζεψε και έφυγε τρεχάτο

Την κουκουβάγια έσπρωξε γιατί ήτανε φορτσάτο.

terataki

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τις μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας την επόμενη μέρα. Παιχνίδια σκορπισμένα, μαρκαδόροι χωρίς καπάκια, καρεκλάκια πεταμένα…. Όλη η τάξη ανακατεμένη. Ευτυχώς η κυρία κουκουβάγια είχε δει τι είχε συμβεί και μας τα διηγήθηκε όλα. Το μικρό κόκκινο τερατάκι είχε μπει στην τάξη μας για να παίξει…

6 1

Αφού ακούσαμε αυτά που μας είπε η κυρία κουκουβάγια, συζητήσαμε για τη συμπεριφορά του μικρού μας επισκέπτη. Καταλήξαμε πως αυτή δεν ήταν σωστή αλλά αποφασίσαμε να το συγχωρέσουμε γιατί ήταν η πρώτη του φορά στο νηπιαγωγείο και δεν ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Συμμαζέψαμε όλοι/ες μαζί την τάξη μας

1 1 2 1 3 2

και σκεφτήκαμε να ετοιμάσουμε μια αφίσα με τους κανόνες μας για να τη στείλουμε στο τερατάκι μαζί με ένα γράμμα που να του εξηγούμε ότι αυτό που έκανε δεν ήταν σωστό.

Τα παιδιά σκέφτηκαν τους κανόνες, βγάλαμε φωτογραφίες, ετοιμάσαμε τις αφίσες και υπογράψαμε το σχετικό συμβόλαιο τήρησής τους.

   7Β                        9 1

                           8β10β

 

Στη συνέχεια γράψαμε ένα γράμμα και το στείλαμε στο τερατάκι.

5 1

Τέλος, χρησιμοποιήσαμε μια εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στην οποία κάναμε εισαγωγή ένα μικρό τετράστιχο σχετικό με τους κανόνες και το τερατάκι και αυτή μας έφτιαξε τραγούδια. Επειδή τα δύο τραγούδια ισοβάθμισαν στην ψηφοφορία μπορείτε να τα ακούσετε και τα δύο παρακάτω!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας!

Μετά τον Αγιασμό, μικρές εκπλήξεις περίμεναν τους μικρούς μας μαθητές και τις μικρές μας μαθήτριες στην αυλή του σχολείου μας.

Ευχές, κεράσματα, δωράκια… για να νοιώσουν όμορφα και παιχνιδιάρικα στην πρώτη τους επαφή με τις νηπιαγωγούς και το χώρο.

 

5

2      3      4

 

Πολύ σημαντικές για την πρώτη μας μέρα, οι ευχές των γονέων!

6

Και εδώ είναι και η πρώτη μας φωτογραφία!

1

Το Νηπιαγωγείο Κλειδίου σας εύχεται μια υπέροχη σχολική χρονιά γεμάτη με νέες ιδέες, πολλές δημιουργίες και συνεργασίες!!!

Επιστροφή στα σχολεία μας!!!

cropped back to school background schoolchildren watercolor painting happy kids ready education concept 75771769

Λίγες μέρες έμειναν ώσπου να ακουστεί ξανά το σχολικό κουδούνι!!! Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινάει και με μεγάλη χαρά περιμένουμε να υποδεχτούμε παλιούς και νέους μαθητές και μαθήτριες!!! Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 8:30π.μ θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός, για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού, στην αυλή του Δημοτικού σχολείου! Σας περιμένουμε όλους!

Ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ γεμάτη όμορφες στιγμές!!!

Αντίο Νηπιαγωγείο…

Άλλη μια πολύ δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της και μας χάρισε μοναδικές εμπειρίες μάθησης και χαράς. Την Πέμπτη 13 Ιουνίου τα παιδιά μέσα από μια γιορτούλα που παρουσίασαν στους γονείς έκαναν μια αναδρομή σε κομβικά σημεία όλης της σχολικής χρονιάς προκαλώντας άφθονο γέλιο, αλλά και συγκίνηση. Την Παρασκευή αποχαιρετίσαμε τους μαθητές και μαθήτριές μας προσφέροντάς τους μικρά δωράκια, μετάλλια και ενθύμια για τη χρονιά που πέρασε!! Ευχόμαστε καλή πρόοδο στα παιδιά που θα πάνε Δημοτικό σε λίγους μήνες και καλή ξεκούραση σε όλους!!!

Καλό καλοκαίρι!!!

IMG 20240604 112808  IMG 20240606 131655    IMG 20240610 134902IMG 20240610 122608 22image 17 118 1  IMG 20240610 152838

Σχέδιο Δράσης 2023-24

Φτάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς το σχολείο μας έκανε την αποτίμηση του σχεδίου δράσης, το οποίο συναποφασίστηκε και συνδιαμορφώθηκε με τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς από το Δίκτυο Σχολείων στο οποίο συμμετείχαμε καθ΄όλη τη χρονιά! Στο Δίκτυο συμμετείχαν τα Νηπιαγωγεία: Νησίου, Αγίας Μαρίνας, Διαβατού, 4ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας και Κλειδίου. Σκοπός του σχεδίου δράσης ήταν η συμμετοχή των σχολείων σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ταυτότητας μέσα από το Δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων. Με βάση τον σκοπό αυτό το σχολείο μας συμμετείχε στις ευρωπαϊκές δράσεις: Outdoors activities, MissionX, eTwinning και Codeweek activities. Τα παιδιά έφεραν εις πέρας πολλές αποστολές και ανέπτυξαν νοητικές, κοινωνικές και κινητικές δεξιότητες μέσα από τη συμμετοχή τους σε πλήθος δραστηριοτήτων στις τέσσερις αυτές δράσεις. Το παραγόμενο έργο των δράσεων διαμοιράστηκε και κοινοποιήθηκε στα μέλη του δικτύου μέσα από συνεργατικά εργαλεία παρουσίασης. Με την ολοκλήρωση των δράσεων τόσο τα σχολεία, όσο και τα παιδιά παρέλαβαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους!! Παρακάτω, μπορείτε να δείτε ενδεικτικά κάποιες από τις δράσεις μας και τα παραγόμενα έργα τους!

Codeweek activities και Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού

Έπαινος

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα βοηθάει τα παιδιά να κατανοήσουν τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω τους, να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες, που θα οδηγήσουν στην καινοτομία. Τα παιδιά ενεπλάκησαν σε ποικίλες δραστηριότητες και beebot αποστολές καθ’ όλη τη χρονιά, μέσα από τις διάφορες θεματικές προσεγγίσεις. Κυρίως όμως τον μήνα Οκτώβριο (που είναι και η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα) οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό, μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες! 

 

IMG f076b400c79550b7327ff6311a3470d5 V IMG 786bd02ef9dbbc6f63e23090207be4ee V IMG 4ec5111755fdb56bb9285b714bcfd4e9 V IMG 8f8e0fb9492c2f8d323f8c06005c39eb V IMG a801e170997c296b0855eb530a5f7eb6 V IMG 2a35e10e407b0f82906281ec0f7032d6 V

eTwinning project: “Autumn in the Preschool”

Το eTwinning έργο μας είναι μια Ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας τα σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν, όπως: Ελλάδα, Πολωνία, Λιθουανία, Τουρκία, Βόρειο Μακεδονία, Ισπανία και Λετονία, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάστηκαν ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning έδωσε στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν κοινά έργα και καινούριες φιλίες. Το έργο “Autumn in the Preschool” ξεκίνησε τέλη Σεπτεμβρίου και διήρκησε περίπου τρεις μήνες. 

Γνωριμία σχολείων

Βιβλίο για την τέχνη

Bιβλίο για τα μαθηματικά

IMG 09ef920a03f136bc5d0065b463ef4561 V IMG 6b1da366fe786746344b86967c476f8f V

δεντρο

Mission x – Train like an astronaut

Πρόκειται για ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους (έως 14 ετών) από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) και τη Διαστημική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου (UKSA). Χρησιμοποιεί τον ενθουσιασμό της εξερεύνησης του διαστήματος για να εμπνεύσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να μάθουν για την επιστήμη, τη διατροφή, την άσκηση και το διάστημα. Από τον Χειμώνα μέχρι την Άνοιξη οι μαθητές/τριες μας συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες για την ανάπτυξη νοητικών και κινητικών δεξιοτήτων.

Ο Έπαινος συμμετοχής μας

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 19 214237

 

26 30 21 1 IMG 20240308 121822 IMG 20240308 121645 IMG 42f714d65baba65a45d53f13771f980f V25

Μετάβαση στο padlet.com

Outdoor Activities

Οι δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα έξω από τις σχολικές αίθουσες έχουν αναρίθμητα οφέλη και αφορούν την ολόπλευρη και ομαλή ανάπτυξη του παιδιού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας καθ’ όλη τη σχολική χρονιά συμμετείχαν σε δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου ενισχύοντας την ψυχοκινητική και συναισθηματική τους ανάπτυξη, τη λεπτή και αδρή τους κινητικότητα.

Το πιστοποιητικό συμμετοχής του Νηπιαγωγείου μας

certificate

18 20 2 image 16 image 17

 

Μετάβαση στο padlet.com

I feel, i express, i create

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε από το Φεβρουάριο έως τον Ιούνιο σε ένα ευρωπαϊκό έργο etwinning με τίτλο «Νοιώθω, Εκφράζομαι, Δημιουργώ».  Στο έργο συμμετείχαν τρεις χώρες η Ελλάδα, η Ισπανία και η Τουρκία με 6 σχολεία και 12 εκπαιδευτικούς.

Στόχος του έργου ήταν να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους, να τα εκφράζουν με διάφορους τρόπους, να δημιουργούν παίρνοντας αφορμή από αυτά και να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή τους.

Δραστηριότητες Φεβρουαρίου

Για να γνωριστούν οι εταίροι μεταξύ τους (εκπαιδευτικοί και παιδιά) δημιουργήθηκαν παρουσιάσεις, βίντεο και έγιναν διαδικτυακές συναντήσεις. Τα νήπια μας, με τη βοήθεια των γονέων τους, δημιούργησαν έναν ψηφιακό χαρακτήρα με την εφαρμογή Pixton για να τα αντιπροσωπεύει καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Screenshot 2

Στη συνέχεια ηχογράφησαν μηνύματα χαιρετισμού για τους φίλους και τις φίλες τους και έφτιαξαν ένα βίντεο γνωριμίας που ανέβηκε από τις εκπαιδευτικούς στην πλατφόρμα του etwinning.

Επέλεξαν ποια σημεία από το σχολείο τους και τον τόπο τους θέλουν να δείξουν και αφού έβγαλαν φωτογραφίες με το tablet, ετοίμασαν με τις εκπαιδευτικούς μια παρουσίαση.

Kleidi 2023-2024 presentation

Πριν την έναρξη των δράσεων όλα τα συμμετέχοντα σχολεία εκπαιδεύτηκαν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς. Οι δραστηριότητες τους αποτυπώθηκαν στον παρακάτω διαδικτυακό πίνακα.

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία πρότειναν ένα λογότυπο για το έργο. Τα νήπια σκέφτηκαν, σχεδίασαν και δημιούργησαν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών το δικό τους λογότυπο για το έργο.

50

Το τελικό λογότυπο του έργου αποφασίστηκε από τις ιδρύτριες του να είναι μια σύνθεση όλων των λογότυπων.

55

Δραστηριότητες Μαρτίου

Το κάθε σχολείο πρότεινε μια αποστολή τέχνης σχετική με το θέμα των συναισθημάτων. Οι αποστολές που προτάθηκαν παρατίθενται παρακάτω και τα σχολεία συνεργατικά ανέλαβαν από μία αποστολή.

https://digipad.app/p/680855/3355b1e5e0ab4

Το δικό μας νηπιαγωγείο συνεργάστηκε με το 28ο  Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης για να ολοκληρώσουν την αποστολή με το έργο τέχνης Έναστρη Νύχτα του Vincent Van Gogh. Τα δύο νηπιαγωγεία συναντήθηκαν διαδικτυακά, συζήτησαν το θέμα του έργου τέχνης, εξέφρασαν τα συναισθήματά που τους προκάλεσε και αποφάσισαν να τον αναπαραστήσουν συνεργατικά.

60

Book titled 'Work together in our Art Missions'

Φτιάξαμε τα λουλούδια των συναισθημάτων όπου σε κάθε πέταλο γράφουμε πότε νοιώθουμε το συναίσθημα και στο πίσω μέρος τι πρέπει να κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε.

10

Προσθέσαμε όλες οι χώρες τις εθνικές μας λέξεις για τα συναισθήματα και δημιουργήσαμε ένα πολυγλωσσικό συννεφόλεξο.

15100

Ηχογραφήσαμε σε όλες τις γλώσσες τα συναισθήματα και φτιάξαμε μια διαδραστική αφίσα.

 

Δραστηριότητες Απριλίου

Κοινωνικές ιστορίες. Χρησιμοποιώντας εικόνες που επέλεξαν τα παιδιά, επινοήθηκαν κοινωνικές ιστορίες με θέμα τα συναισθήματα και τις εικονογράφησαν. Οι εκπαιδευτικοί τις μετέφεραν σε ψηφιακά βιβλία.

Δραστηριοτήτες Μαϊου

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ξεκίνησαν μια ιστορία με δύο ήρωες. Η ιστορία αυτή ταξίδεψε από σχολείο σε σχολείο και το κάθε σχολείο πρόσθετε τα δικά της στοιχεία. Η ιστορία εικονογραφήθηκε και ψηφιοποιήθηκε.