6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ 

ΌΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

Την Πέμπτη 6 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το δημοτικό σχολείο Κλειδίου, οργάνωσαν και υλοποίησαν στην πλατεία του χωριού, διάφορες δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Τραγούδησαν το τραγούδι που έγραψαν και μελοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του δημοτικού σχολείου και οι εκπαιδευτικοί κα Γεγγενίδη Αναστασία και κος Φερενίδης Χρήστος, στα πλαίσια του δικτύου σχολικής διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, παρουσίασαν μουσικοκινητικό δρώμενο με το άκουσμα κρουστών με συμβολισμό το σπάσιμο της σιωπής, φώναξαν συνθήματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και ανάρτησαν την αφίσα που δημιούργησαν στην κοινότητα και σε μαγαζιά του χωριού.

δημοτικό2β 8B

Επίσκεψη της ΄Β τάξης του δημοτικού για να γίνει πρόβα του τραγουδιού και επίσκεψη του νηπιαγωγείου μας στο δημοτικό για ηχογράφηση του τραγουδιού.

1Β

Έτοιμοι για αναχώρηση

2Β

Αναρτούμε την αφίσα μας

3Β

Διαδίδουμε το σύνθημα μας

6B

Τραγουδάμε κατά του σχολικού εκφοβισμού

Untitled 6 Made with PosterMyWall 1 1

Η αφίσα μας με το σύνθημά μας

Παράλληλα, στα πλαίσια των δράσεων για το Σχολικό Εκφοβισμό, το νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στην 12η εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” δημιουργώντας το παρακάτω video.

Δε μαλώνω δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Δε μαλώνω δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

Το δεύτερο εργαστήρι μας πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο. Εντάσσεται στη θεματική ενότητα “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην”, αποτελεί διδακτική πρόταση της κας Άρτεμις Παπαδημητρίου και είναι αναρτημένο στο ψηφιακό αποθετήριο εργαστηρίων δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Σκοπός του εργαστηρίου είναι η πρόληψη περιστατικών σχολικής βίας. Οι στόχοι που θέσαμε ήταν να μάθουν τα παιδιά τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, να μπορούν να τον αναγνωρίζουν όταν τον βλέπουν ή τον βιώνουν και να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν αν συμβεί σε αυτά ή σε κάποιον/α φίλο/η τους.

1.Συνεργάζομαι και αλληλεπιδρώ

Τα παιδιά ανταλλάσσουν απόψεις, σκέψεις και ιδέες για το θέμα και μέσα από καταιγισμό ιδεών σχηματίζουμε τα αρχικό ιστόγραμμα με τις προ υπάρχουσες γνώσεις τους. Σχηματίζουν ομάδες εργασίας, επιλέγουν το όνομα της ομάδας και αποφασίζουν για το σύμβολο τους.

1β 2β 3β 1 4β 1

αρχικο ιστογραμμα

2. Ο κύκλος των απόψεων και των προτάσεων

Με αφορμή το βιβλίο “Ο Νταής του σχολικού” τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα που προκαλεί η βία, να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων και να αναγνωρίζουν την έννοια του δίκαιου και του άδικου.  Δημιουργούν το πρώτο τους κόμικ.

ο νταης εικονακομικβ

3.Μπαίνω στη θέση του άλλου

Μέσα από την ιστορία της Μιμής και με διάφορες τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού τα παιδιά αναπτύσσουν στάση αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας και προτείνουν λύσεις για το πρόβλημα.

mimi  Μιμή κορόιδοβ Μιμή χαρουμενηβ μιμηβ Μιμήβ Μιμήρολόιβ

4.Τα μαγικά καπέλα της δράσης

Επεξεργαζόμαστε με τα παιδιά το έργο τέχνης “Bullying” του MattMahurin μέσα από τη ρουτίνα σκέψης Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι. Το έργο τέχνης μας έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τη δύναμη της ομάδας και τους τρόπους που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες καταστάσεις σε όποιο ρόλο και αν βρεθούμε.

bullying matt mahurin

5. Τα δικά μας μηνύματα

Τα παιδιά εκφράζονται μέσα από διάφορες μορφές τέχνης.

ΑΦΙΣΑβ καρδιά5 καρδιά6 καρδιά7 καρδιά8 καρδιά9 καρδιά10 καρδιά11 καρδιά12 καρδιά13 καρδιά14 καρδιά15 καρδιά16 καρδιά17

6. Δημιουργικές λύσεις

kardia agglika ta xeria de xtipane zvgrafia gia to filo mou

7. Οι δικές μας φωνές

Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλο ενεργού πολίτη μέσα από την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας για το σχολικό εκφοβισμό.

αφίσα Untitled 6 Made with PosterMyWall 1

Τι μάθαμε από αυτό το εργαστήρι;

Τελικό ιστόγραμμα 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2025 -2026

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από τις 5 έως και τις 24 Μαρτίου 2024 για τα παιδιά που είναι γεννημένα το 2021.

CHALKBOARD Kindergarten Graduation Invitation Made with PosterMyWall

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα  (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

ΏΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Δευτέρα με Παρασκευή 12:15 – 13:00

Τηλέφωνο: 23330 71090

e-mail: mail@nip-kleid.ima.sch.gr 

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο!

Powerpoint Circus Clown Party background Made with PosterMyWall

 

Σερπατίνες, κονφετί

ο ουρανός θα βρέξει,

πάρτε θέσεις για χορό

Η μουσική ας παίξει!

 

Η περίοδος των Αποκριών έφτασε στο τέλος της! Περάσαμε δύο εβδομάδες στο νηπιαγωγείο με παιχνίδια, κατασκευές, τραγούδια και μασκαρέματα! Γνωρίσαμε πολλά αποκριάτικα έθιμα από διάφορα μέρη της Ελλάδας, τσικνίσαμε με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων, ντυθήκαμε καρναβάλια, φτιάξαμε μόνοι μας αποκριάτικες στολές, τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τους φίλους και τις φίλες μας!

αποκριες10β αποκριες9β αποκριες7β αποκριες6 αποκριες5 αποκριες4 αποκριες3 αποκριες αποκριες 8β   αποκρεις2

Στολίζουμε το σχολείο μας! 

αποκ10 αποκ9 αποκρ5 αποκ8 αποκ7β αποκ6β αποκ3β απο4β 27 τσικ20 τσικνο18β τσικνο17β τσικνο13β σικνο20β

Παίζουμε αποκριάτικα παιχνίδια

χασκα1β  τσικνο14β σκουπα3β  παρέλαση3β 41β 38βτσικνο16β

Μαθαίνουμε αποκριάτικα έθιμα!

τσικνο23 τσικνο21 τσικνο10β  ΤΣΙΚΝΟ1β

σικνο22

30β

Τσικνίζουμε!

34β 33β 32β 29 1 28

Φτιάχνουμε δικές μας στολές!

Και κάπως έτσι τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου αποχαιρετούμε την τρελή Αποκριά!

τσικνο8β

 

 

 

 

Αριθμοπαίζειν

Οι δραστηριότητες με αριθμούς στο νηπιαγωγείο αρέσουν πολύ στα παιδιά μας. Σκοπός μας η γνωριμία των παιδιών με τους αριθμούς και τα σύμβολα τους και η κατανόηση των μεταξύ τους σχέσεων. Συγκεκριμένα μας ενδιαφέρει να πετύχουν:

την προφορική αρίθμηση – απαγγέλουν διαδοχικά τα ονόματα των αριθμών

την καταμέτρηση – συνδέουν το όνομα με τον αριθμό

τη διάταξη – κάνουν διάταξη των αριθμών στη σειρά

τη μέτρηση – να βρίσκουν το πλήθος ενός συνόλου 

την αναγνώριση συμβόλων – να μάθουν τη χρήση των αριθμών χωρίς ποσότητες (π.χ. αριθμός τηλεφώνου ή αριθμός πινακίδας)

την αναγνώριση ποσοτήτων – να βρίσκουν το πλήθος ενός συνόλου χωρίς καταμέτρηση

Κάποιες από τις δραστηριότητες που κάναμε το μήνα που μας πέρασε…

 

Αφού μάθαμε τα σύμβολα των αριθμών 0-5 και 5-10, κάναμε μετρήσεις με διάφορα υλικά

5β 4β 3β 2 1 6β

Σχηματίσαμε τα σύμβολα των αριθμών με το σώμα μας

16β 14β 15β 13β 8β 9β 10β 11β

Δουλέψαμε σε ομάδες και τοποθετήσαμε τους αριθμούς στη σειρά, αφού τους σχηματίσαμε πρώτα με διάφορα υλικά της τάξης

24 23 22

Μάθαμε ποιες είναι οι δεκάδες και σχηματίσαμε σύνολα των δέκα

36 35 34

Αναλύσαμε τα νούμερα σε δεκάδες και μονάδες

30 32 33 31

 

21 17

Τοποθετήσαμε τον αριθμό στη σωστή θέση του πίνακα διπλής εισόδου συνδυάζοντας τη σωστή δεκάδα με τη σωστή μονάδα.

29 28β 27β

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

 

SID 2025 Open Access

Η 11η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις για την ημέρα αυτή! Αρχικά οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που μπορεί να υπάρχουν κατά την ενασχόλησή τους με τις κινητές ή σταθερές συσκευές και τη χρήση Διαδικτύου. Γνωρίσαμε και συζητήσαμε για  τους κανόνες της ασφαλούς πλοήγησης και παρακολουθήσαμε κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό από την ιστοσελίδα https://saferinternet4kids.gr/ . Δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα για να συμμετέχουμε στον ετήσιο διαγωνισμό του ελληνικού κέντρου ασφαλούς διαδικτύου με θέμα: “Λέμε όχι στον διαδικτυακό εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, προστατευόμαστε, στηρίζουμε” και οι μαθητές μας βραβεύτηκαν για τη συμμετοχή τους!!! Επίσης μαζί με τους φίλους μας από το etwinning δημιουργήσαμε κώδικες με θέμα την ημέρα αυτή και διακοσμήσαμε το σχολείο μας!!!

IMG 20250212 135143 resized 20250212 074148712     IMG 20250211 WA0013 IMG 0fef6909cc4a8c3e64f73a3e665c2e33 V   IMG 20250212 160630 resized 20250212 074148519σαφ

 

Φτιάχνουμε ένα κόμικ;

Κόμικ

Τα κόμικς, που αναφέρονται και ως ένατη τέχνη ή ως εικονογράφημα, είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως συνδυάζονται με κείμενο, το οποίο ως εκφερόμενος λόγος τοποθετείται σε συννεφάκια κειμένου, ως περιγραφή σε λεζάντες, ως ηχητικό εφέ σε συννεφάκι με αιχμές (πηγή Βικιπαίδεια).

Η γνωριμία και η ενασχόληση με τα κόμικς προσφέρουν μεγάλα οφέλη στην εκπαιδευτική διδασκαλία καθώς:

  • καλλιεργούν τον οπτικό εγγραμματισμό
  • ενισχύουν την αναγνωστική ικανότητα
  • προσφέρουν ευκαιρίες για πολυτροπική μάθηση
  • ασκούν γοητεία στα παιδιά και δημιουργούν εσωτερικά κίνητρα

Έτσι και εμείς αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα κόμικς. Συγκεντρώσαμε στο σχολείο διάφορα βιβλία κόμικς και μιλήσαμε γι’ αυτό το είδος της λογοτεχνίας. Τι διαφορετικό έχει ένα βιβλίο κόμικ από τα βιβλία που ξέρουμε; Για να διερευνήσουμε αυτό το ερώτημα τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια, πήραν τα κόμικς και άρχισαν να καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους. Στο τέλος της διερεύνησης το κάθε ζευγάρι παρουσίασε τις παρατηρήσεις που είχε κάνει.

Κάποιες από τις απαντήσεις που  έδωσαν είναι και οι παρακάτω:

  • Τα κόμικς έχουν πολλά κουτάκια”
  • “Έχει πολλές μικρές ζωγραφιές σε κάθε σελίδα”
  • “Είναι αστείο”    
  • “Τα γράμματα είναι γραμμένα σε μικρά συννεφάκια”

Αφού μάθαμε τι είναι το κόμικ, είδαμε πολλά βιβλία και διαβάσαμε κάποια από αυτά μήπως θα μπορούσαμε να φτιάξουμε και εμείς ένα δικό μας κόμικ; Τι θα χρειαστούμε; Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους (Να βρούμε μια ιστορία, μαρκαδόρους, να γράψουμε τα λόγια, να φτιάξουμε συννεφάκια κ.α.) και ξεκινήσαμε.

Χρησιμοποιήσαμε την ιστορία “Ο Νταής του Σχολικού” που διαβάσαμε στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων μας, ζωγραφίσαμε τους ήρωες και τα υπόλοιπα στοιχεία της ιστορίας, χωρίσαμε την ιστορία σε σκηνές και φτιάξαμε το κόμικ μας. Στο τέλος προσθέσαμε τα συννεφάκια, αποφασίσαμε τι λόγια θα βάλουμε στην ιστορία και τα παιδιά τα αντιγράψανε.

13 12b 11b 10b 9 8b

 

4 3 2

7β

6 5Β

Και αυτό ήταν το αποτέλεσμα!

Καλή χρονιά!!!

Άνοιξαν τα σχολεία και με πολλή χαρά υποδεχτήκαμε τον νέο χρόνο! Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, με την ευγενική προσφορά του Συλλόγου γονέων, κόψαμε στο σχολείο μας τη βασιλόπιτα. Μεγάλη αγωνία για το ποιος θα τύχει το φλουρί και ενθουσιασμός από τα παιδιά!!!

Ευχόμαστε να είναι γερά και τυχερά όλα τα παιδάκια!!!

GridArt 20250117 151742398GridArt 20250117 151309928GridArt 20250117 151115213GridArt 20250117 150808945

image

Χριστούγεννα στο σχολείο μας!!!

Υπέροχες μέρες χαράς και φαντασίας έζησαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας τις τελευταίες μέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων!!!

Ένα ξωτικούλι ο “Γκλιν – γκλον Κουδουνάκης” επισκέφθηκε κρυφά το σχολείο μας και ανέθετε κάθε φορά και μια διαφορετική αποστολή στους μαθητές και μαθήτριες προκειμένου να γίνουν βοηθοί του Άη Βασίλη!!! Τα παιδιά γεμάτα χαρά και ενθουσιασμό έφεραν εις πέρας όλες τις αποστολές: έφτιαξαν ωραίες χειροτεχνίες και στόλισαν τις τάξεις τους, ετοίμασαν κι έστειλαν γιορτινές κάρτες στους φίλους τους από το etwinning, έπλασαν κι έψησαν λαχταριστά μπισκότα και κουραμπιέδες, προετοιμάστηκαν για τη γιορτή και έφτιαξαν τις προσκλήσεις για τους γονείς!!!

Ακόμη, συμμετείχαν μαζί με το Δημοτικό στη δράση της τοπικής κοινότητας του χωριού για το στολισμό των δέντρων της πλατείας και τραγούδησαν μαζί χριστουγεννιάτικα τραγούδια!!!

Την προτελευταία μέρα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για τη γιορτή και στο τέλος τους επισκέφθηκε ο Άη Βασίλης χαρίζοντας πολλά χαμόγελα και δώρα !!!

Την τελευταία μέρα ο Γκλιν – γκλον Κουδουνάκης είχε για τα παιδιά μια τελευταία αποστολή: να παίξουν το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού!! Στο τέλος τους περίμεναν τα δώρα για το σχολείο τους, αλλά και τα διπλώματά τους ως επίσημοι βοηθοί του Άη Βασίλη!!! Σκοπός τους ήταν να διαδώσουν το μήνυμα των γιορτών κι έτσι ξεχυθήκαμε στο χωριό για να ψάλλουμε τα κάλαντα και να χαρίσουμε τα στολίδια της αγάπης!!!

Καλές γιορτές με υγεία και ατελείωτες ώρες παιχνιδιού!!!! Η νέα χρονιά να φέρει πολλά-πολλά χαμόγελα σε όλα τα παιδάκια!!!!

GridArt 20250102 100716507GridArt 20250102 101246576 GridArt 20250102 101135659 GridArt 20250102 101030319

100 99 93 89 82 65 62 57 44 39 38 37 31

GridArt 20250102 100839228GridArt 20241231 125658326 GridArt 20241231 125806187 GridArt 20241231 125900037 GridArt 20241231 130109749GridArt 20241231 125409508 GridArt 20241231 125456750 GridArt 20241231 125235631 GridArt 20241231 125033924 GridArt 20241231 124837359 GridArt 20250102 101426299GridArt 20241231 124550399 GridArt 20241231 124350317 GridArt 20241231 124217613 GridArt 20241231 124137897 GridArt 20241231 123937473

 

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Ω έλατο ω έλατο!

Μ’ αρέσεις πώς μ’ αρέσεις!

Με μουσική και πολύ κέφι στολίσαμε και φέτος το χριστουγεννιάτικο μας δέντρο! Τραγουδήσαμε, γελάσαμε, βγάλαμε φωτογραφίες και κεραστήκαμε υπέροχα μελομακάρονα (χορηγία της μαμάς Εμμανουέλας). Βάλαμε το αστέρι στην κορυφή και ανάψαμε τα λαμπάκια!

18Β 16Β 14Β 13Β 12Β 11Β 10Β 9Β 8Β 7Β 5Β 4Β 3 1 2Β 1 1Β 1

Και επειδή ένα ίσον κανένα, στολίσαμε άλλο ένα!

19b21b 20b

Και του Χρόνου!