Παιχνίδια με τα ονόματά μας

Το γλυκό μα άτακτο τερατάκι κατάλαβε το λάθος της προηγούμενης εβδομάδας και μας ζήτησε συγνώμη στέλνοντάς μας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα.

Εμείς βέβαια, ως Νηπιαγωγείο της Αγάπης, το συγχωρήσαμε αμέσως και αποφασίσαμε να γίνουμε φίλοι και φίλες μαζί του. Έπρεπε λοιπόν να συστηθούμε και να του πούμε λίγα πράγματα για τον εαυτό μας. Έτσι, όλη την εβδομάδα δουλέψαμε με αυτή την αποστολή.

Παρακάτω μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.

Μπορούμε όλοι και όλες να αναγνωρίσουμε το όνομά μας; Βρίσκουμε την καρτέλα μας και παρατηρούμε το όνομά μας. Πόσα γράμματα έχει; Είναι μεγάλη λέξη; Από ποιο γράμμα αρχίζει;

4Β 5Β 6 2

Βάζουμε τα γράμματα της ΑΒ στη σειρά και ψάχνουμε να βρούμε το αρχικό μας γράμμα. Τοποθετούμε το όνομά μας στο σωστό γράμμα και συγκρίνουμε. Από ποιο γράμμα αρχίζει το όνομα των φίλων μας; Ποιο γράμμα έχει τα περισσότερα ονόματα; Ποιο έχει τα λιγότερα; Προφέρουμε τα αρχικά των ονομάτων μας.

1Β 2 2 3 3

Ψάχνω το αρχικό μου γράμμα

Μέσα στα στεφανάκια τοποθετήθηκαν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων. Όσο έπαιζε η μουσική τα παιδιά χόρευαν γύρω από τα στεφάνια. Με το σταμάτημα ο καθένας και η καθεμία έψαχναν να βρουν που είναι το αρχικό τους και να μπουν μέσα στο σωστό στεφάνι.

Το παιχνίδι επαναλήφθηκε αλλά αυτή τη φορά τα παιδιά έψαχναν να βρουν ολόκληρο το όνομά τους.

28Β 29Β

Παιχνίδι «Το στριφογυριστό καπέλο»

Τα παιδιά κάθισαν σε κύκλο και με τη μουσική το καπέλο στριφογύριζε από κεφάλι σε κεφάλι. Με το σταμάτημα της μουσικής όποιος φορούσε το καπέλο, έπρεπε να σηκωθεί, να πει το όνομά του και κάτι για τον εαυτό του/της.

22Β 23Β 24Β

Ψαρέψαμε το πρώτο μας γράμμα και το γράμμα του φίλου ή της φίλης μας

25 26 27Β

Βρήκαμε και κυκλώσαμε το όνομά μας

21Β

Φτιάξαμε τα αρχικά μας με πλαστελίνη και τα ζωγραφίσαμε για να στολίσουμε την τάξη.

9Β

Μετατρέψαμε τα πρώτα μας γράμματα σε μπαλόνια, τα στολίσαμε με τυπώματα, οι κυρίες μας έβγαλαν φωτογραφίες και φτιάξαμε καδράκι για να το πάρουμε στο σπίτι.

25Β

Τα μεγαλύτερα παιδιά σύστησαν τη Beebot στα μικρότερα και κάναμε μια πρώτη προσπάθεια να την προγραμματίσουμε για να φτάσει στο αρχικό μας γράμμα και στο όνομά μας.

11 12Β

Μαγειρέψαμε τη μαγική ονοματόσουπά της φιλίας του νηπιαγωγείου μας που θα μας κρατά για πάντα φίλους/ες. Αφού βάλαμε τα ονόματα μας και τα μαγικά μας υλικά (τα παιδιά πρότειναν αστέρια, καρδούλες, αγκαλιές, ωραία λόγια, πιπέρι, πολύ παιχνίδι κ.α), ανακατέψαμε καλά λέγοντας το μαγικό μας ξόρκι “Άμπρα Κατάμπρα Ούμπα Τουλούμπα” και στη στιγμή η σούπα της φιλίας μας ήταν έτοιμη. Δοκιμάσαμε λίγη και την υπόλοιπη τη φυλάξαμε στην τάξη μας για ώρα ανάγκης.

15Β 17Β 19Β

Παρουσιάσαμε τον εαυτό μας

Με τη βοήθεια των γονέων τα παιδιά ετοίμασαν στο σπίτι ένα φύλλο παρουσίασης του εαυτού τους και στη συνέχεια το έφεραν στο σχολείο και το παρουσίασαν στους φίλους και στις φίλες τους.

10 1

Και αφού τα κάναμε όλα αυτά και άλλα πολλά, είμαστε έτοιμοι και έτοιμες να παρουσιάσουμε στο τερατάκι ποιοι και ποιες είμαστε!