ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!

Το Νηπιαγωγείο μας καλωσόρισε την Άνοιξη, την πιο όμορφη και μυρωδάτη εποχή του χρόνου! Φυσικά η διακόσμηση της πόρτας της τάξης μας άλλαξε όπως και το παρουσιολόγιό μας! 1 3 2 4

Μάθαμε το πρώτο γράμμα της Άνοιξης και της Αμυγδαλιάς που είναι το πρώτο δέντρο που ανθίζει, γράψαμε τα γράμματά τους και κατασκευάσαμε αμυγδαλιές με διάφορες τεχνοτροπίες.

11 1 4 2 57 16 25 42 61 53 64 4 3 5 4 3 5 3 6 1 7 8 9 10

Τέλος, δεν παραλείψαμε βέβαια να φορέσουμε το “Μαρτάκι” με την κόκκινη και άσπρη κλωστή!

8 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2025-2026!

 

  • Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν  από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.
  • Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Για το σχολικό έτος 2025-2026 εγγράφονται τα νήπια που έχουν γεννηθεί το 2021.
  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα,

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους γονείς/κηδεμόνες στην ακόλουθη διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
    το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού 
  •  Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. 
  • Υπεύθυνη Δήλωση ετέρου γονέα
  •  Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  •  Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές). 
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

    Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται τους γονείς κατόπιν ραντεβού 13:00 με 14:00.

Στοιχεία Επικοινωνίας του Νηπιαγωγείου Κιβωτού

Τηλέφωνο : 2462041620

email :  mail@nip-kivot.gre.sch.gr

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο εγγραφών 2025-26.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026

Καλή Αποκριά 2025!

Η Εβδομάδα που πέρασε ήταν αφιερωμένη στις Απόκριες! Διαβάσαμε το αγαπημένο παραμύθι του “Αρλεκίνου” και αφού συζητήσαμε είδαμε τον Αρλεκίνο μέσα από την τέχνη με τους πίνακες του Picasso και του Cezanne. Μέσα από το παραμύθι μάθαμε το νέο σχήμα του ρόμβου καθώς η στολή του ήρωα ήταν κατασκευασμένη από υφάσματα σε σχήμα ρόμβου. Κατασκευάσαμε το δικό μας Αρλεκίνο αλλά και τη στολή του που κάθε παιδί τη φόρεσε και χορέψαμε με χαρούμενα αποκριάτικα τραγούδια!

1 1 2 2 3 3 4 2 5 2

Φυσικά δεν παραλείψαμε να φτιάξουμε τον δικό μας χαρταετό εν όψει της Καθαρά Δευτέρας αλλά και την κυρά Σαρακοστή και μάθαμε την έννοια της νηστείας αλλά και να αναγνωρίζουμε και να ξεχωρίζουμε τα τρόφιμα που είναι νηστίσιμα και αρτύσιμα. Τέλος εντοπίσαμε μέσα από καταλόγους σούπερ μάρκετ νηστίσιμα φαγητά και αφού τα κόψαμε, τα κολλήσαμε στο “Σαρακοστιανό πιάτο” μας!

1 2 2 3 3 4

 

Το….Τσικνίσαμε!

Με αφορμή την Τσικνοπέμπτη βρήκαμε την ευκαιρία να μάθουμε πράγματα, να δημιουργήσουμε και να περάσουμε όμορφα με χορό και τραγούδια! Μιλήσαμε για την αγαπημένη μέρα μικρών και μεγάλων, ζωγραφίσαμε τα ψητά που μας αρέσουν,ντυθήκαμε καρναβάλια και χορέψαμε στο ρυθμό αποκριάτικων τραγουδιών μαζί με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Κιβωτού. Ο σύλλογος γονέων μας πρόσφερε ψημένα σουβλάκια αλλά δεν παραλείψαμε να το…”τσικνίσουμε” κι εμείς στο Νηπιαγωγείο μας όπως μπορούσαμε! Ψήσαμε στο κουζινάκι μας λουκάνικα και κοτομπουκιές τα οποία γεύτηκαν τα παιδάκια μας! Στο τέλος της ημέρας τα παιδιά πήραν μαζί τους την κατασκευή που φτιάξαμε η οποία δεν μπορούσε να είναι άλλο από μια.. ψησταριά!

1 2 3 4 5 6

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Φαρμακοποιό της Κιβωτού!

Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας που έχουμε αναλάβει, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο φαρμακείο του χωριού μας, με αφορμή την ενότητα της δηλητηρίασης για την οποία μιλήσαμε. Ο κύριος Χαράλαμπος, μας μίλησε για τα φάρμακα και το πόσο μας βοηθούν όταν η λήψη τους γίνεται σωστά αλλά και το πόσο επικίνδυνα μπορούν να γίνουν όταν υπερβάλλουμε στην ποσότητα ή πάρουμε λάθος φάρμακα. Ακόμα είδαμε την ποικιλία φαρμάκων που υπάρχουν σε ένα φαρμακείο αλλά και τί άλλα προϊόντα μπορούμε να βρούμε. Φεύγοντας δώσαμε δώρο στον κύριο Χαράλαμπο ένα “Φαρμακείο” που είχε μέσα ζωγραφιές των παιδιών. Θα θέλαμε να πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Χαράλαμπο Καραθάνο, το Φαρμακοποιό της Κιβωτού, ο οποίος δώρισε στο σχολείο μας διάφορα ήδη για να εξοπλίσουμε το φαρμακείο του σχολείου μας. Συγκεκριμένα μας δώρισε γάζες, λευκοπλάστ, τσιρότα, βουτυρόκρεμα για χτυπήματα, betadine, οινόπνευμα και επιδέσμους!

1 2 2 2 3 2 4 1 5 1 6 1 7 1 8 9 10 11

“Ο Τσιπ – Πατατράκ μαθαίνει να προστατεύει τον εαυτό του”

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη και την σημαντικότητα του να μάθουν τα παιδιά να προστατεύουν τον εαυτό τους από διάφορες επικίνδυνες καταστάσεις, αποφασίσαμε να αναλάβουμε ως Νηπιαγωγείο ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα την πρόληψη ατυχημάτων”. Ο Τίτλος του προγράμματός μας είναι “Ο Τσίπ Πατατράκ μαθαίνει να προστατεύει τον εαυτό του”. Βασική αφόρμηση για την εκπόνηση του προγράμματος μας είναι ένα παραμύθι με τίτλο “Οι περιπέτειες του Τσίπ Πατατράκ”. Πρόκειται για ένα παραμύθι με 7 αυτοτελείς ενότητες όπου κάθε μία σχετίζεται και με ένα ατύχημα (ηλεκτροπληξία, πέσιμο, κόψιμο, κάψιμο, δηλητηρίαση, πνιγμό, ασφυξία). Βασικός ήρωας του παραμυθιού είναι ένα σκιουράκι, ο Τσιπ-πατατράκ τον οποίο βρίσκει στο δάσος μία οικογένεια πιασμένο σε δόκανο. Αποφασίζουν να τον πάρουν στο σπίτι για να τον γιατρέψουν και κατά την παραμονή του του συμβαίνουν διάφορα ατυχήματα μέσα από τα οποία μαθαίνει να προσέχει! Οι ενότητες που ολοκληρώσαμε έως τώρα είναι το πέσιμο, το κόψιμο και η δηλητηρίαση.

Στην πρώτη ενότητα μιλήσαμε για το πέσιμο και πως μπορούμε να το αποφύγουμε και εκμεταλλευόμενοι τη θεματική μάθαμε και την προμαθηματική έννοια του επάνω και κάτω.

5efd66c1 2d0a 4856 ada5 8839f612bd62

Στη συνέχεια διαβάσαμε την επόμενη ενότητα που σχετίζεται με το κόψιμο. Μιλήσαμε για τους κανόνες χρήσης του ψαλιδιού και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες ενώσαμε παζλ από φωτογραφίες που απεικονίζουν σωστές και λάθος συμπεριφορές παιδιών που χρησιμοποιούν ψαλίδι. Τέλος γράψαμε τους κανόνες στα χαρτόνια που κολλήσαμε τα πάζλ.

0bf73959 8e4f 4cb8 89d5 ca85fa064094

Η τρίτη ενότητα που ολοκληρώσαμε σχετίζεται με τη δηλητηρίαση από χάπια. Αναφερθήκαμε στους κινδύνους κατάποσης χαπιών, μάθαμε να ξεχωρίζουμε τα χάπια από τις καραμέλες και παίζοντας μάθαμε την προμαθηματική έννοια του πολλά λίγα βάζοντας κάψουλες στα μπουκάλια τους! Επίσης μιλήσαμε για το κέντρο δηλητηριάσεων και μάθαμε τον τηλεφωνικό αριθμό του.

1 2 3

2 1 3 1 4 5 6 7 1 1

 

Καλή Χρονιά κι Ευτυχισμένο το 2025!

Ήρθε η νέα χρονιά κι ευχόμαστε σε όλο τον κόσμο υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Το 2025 να φέρει χαρά, ειρήνη κι ελπίδα! Με τα παιδάκια μας κατασκευάσαμε σε μία ομαδική εργασία τους αριθμούς της καινούριας χρονιάς για να στολίσουμε την τάξη.

c2d01a0e e9e1 4026 bb91 bc431e71afea

Στη συνέχεια, αφού αναφερθήκαμε στο έθιμο του “Ροδιού” το αναβιώσαμε κιόλας, σπάζοντας ένα ρόδι στην αυλή του σχολείου μας για να έχουμε τύχη και η νέα χρονιά να μας φέρει πολλά καλά! Κατασκευάσαμε στη συνέχεια ένα ημερολόγιο σε σχήμα ροδιού και γράψαμε τις ευχές μας για το 2025!

73e76124 df6a 47ff 986b a3e0e04bcbe6 a62e1dda a97e 43b4 b44c 5e3bf395826b

a5371e04 96ba 4eb2 98e4 efc3349f8064 8f83a516 9566 40e0 bdb5 caa27f90802f 24af1616 92d9 416c a859 c5d89ebf7dbe

Τέλος δε θα μπορούσε να λείπει η κοπή της καθιερωμένης Βασιλόπιτας την οποία φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά στο σχολείο αφού πρώτα γράψαμε τη συνταγή! Η τυχερή μαθήτρια που βρήκε το “φλουρί”, κέρδισε το δώρο που ήταν ένα παραμύθι το οποίο διαβάσαμε στην τάξη για να το ακούσουν και να το χαρούν όλοι!

01 2 1 3 1 4 1 50ec75d93 08d9 4bb4 8b07 6bfe3da2c4511 1 2 2 3 2 4 2 5 16 7 8 9 10 11

 

Ήρθαν τα Χριστούγεννα!

Ο μήνας Δεκέμβριος είναι ο μήνας της πιο αγαπημένης γιορτής των παιδιών και όχι μόνο! Έτσι φροντίσαμε από νωρίς με τα παιδιά να στολίσουμε το δέντρο στην τάξη μας και να φτιάξουμε λαμπερές κατασκευές με αφορμή τα Χριστούγεννα!

 

10b1cd66 ee49 4ea4 98cf 30e1cbd5c028 1

6e32a55f e667 45ce a966 c321d0051cb785a37df3 4f2f 4db8 9781 dfbbb65e27548edac95e 8078 4e47 a58b 469a82e02980625a6a7e 248e 40f7 b35a 765edd8f04617acd9a12 46c4 4ac7 8991 ca80f9a9b6ad6be677f2 dfe3 460c b605 1503c9c15cae 12 3 4

 

 

Υποδεχόμαστε το Χειμώνα!

Υποδεχθήκαμε το Χειμώνα στο σχολείο μας το Δεκέμβριο μιλώντας για τί άλλο; Για το Χιόνι! Μιλήσαμε για τις χιονονιφάδες και τα υπέροχα σχήματά τους. Κατασκευάσαμε τις δικές μας χιονονιφάδες με διάφορους τρόπους και προσπαθήσαμε να γράψουμε τη λεξούλα.d5aaf740 465a 4fab a00f ba54eb5d998f b87ee01e d2d1 4da7 9c8f 528ddc4a50e7 af09b1aa 82ee 4eb1 bf35 1e97aeb5fc21 9aabfb32 c31c 4f69 bbdd 20048f6bdc20 d1aae802 82a0 41bd 93b5 d100c9c4edac

Κατασκευάσαμε επίσης τους δικούς μας χιονάνθρωπους και κόψαμε τόσους κύκλους όσα και τα γράμματα του ονόματός μας.

4f723ade 29d4 456c b8fd ffca2345164e

Μιας και το Χειμώνα ο καιρός είναι πιο κρύος, συζητήσαμε για το ποιά είναι τα ρούχα και τα αξεσουάρ που φοράμε ώστε να προστατευτούμε. Κατασκευάσαμε τα δικά μας σκουφάκια και γάντια και γράψαμε τις λεξούλες για το κάθε ρούχο.

84189ee9 1a5b 4bf2 a651 9085c9763737 188ee8ff 76ca 4796 af3e a8de6d7701c2

Τέλος με την ευκαιρία της έναρξης του Χειμώνα, μιλήσαμε για τη χειμερία νάρκη και αφού διαβάσαμε το παραδοσιακό παραμύθι “Το γάντι”, κατασκευάσαμε τη δική μας αρκούδα η οποία βρίσκεται σε “βαθύ ύπνο” μέσα στη σπηλιά της.

1db8a884 9bab 4c5d b574 9c2ab25ddae4