ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2024-2025

eggrafes mast

  • Χρονικό διάστημα εγγραφών:  1 έως 20 Μαρτίου 2024

(σύμφωνα με την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25 ) )

  • Τρόπος εγγραφής:  Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνηση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

( που υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου)

  • Ηλικία πρώτης εγγραφής:  Γεννηθέντα από 1/1/2020 έως 31/12/2020.  Μαθητές που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των 4ετών, δηλαδή μαθητές /τριες γεννημένοι/ες το 2020.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: 

Συγκεκριμένα, για τα ΕΙΔΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ η εγγραφή ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, κατόπιν τούτου απαιτείται οι γονείς να απευθυνθούν και  προσέλθουν στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως παρουσιάζονται παρακάτω στη σχετική ενότητα.

Στο Ειδικό Νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης των οικείων ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

  • Όσα παιδιά φοιτούν ως προνήπια (γεννηθέντα το 2019) εγγράφονται αυτεπάγγελτα στο Β΄έτος φοίτησης ως νήπια κατά το σχολικό έτος 2024-2025.
  • Όσα παιδιά φοιτούν φέτος ως νήπια (γεννηθέντα το 2018) έχουν δικαίωμα επαναφοίτησης για ένα έτος ακόμη, κατόπιν αιτιολογημένης πρότασης του Συλλόγου Διδασκόντων και της σύμφωνης γνώμης των γονέων που υποβάλλουν αίτηση επαναφοίτησης για το σχολικό έτος 2024-2025 στη σχολική μονάδα φοίτησης.
  • Όσα παιδιά ολοκλήρωσαν το Β΄έτος φοίτησης (γεννηθέντα το 2018) ή την επαναφοίτησή τους στο νηπιαγωγείο (γεννηθέντα το 2017) εγγράφονται στο Δημοτικό Σχολείο προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται στην τελευταία παράγραφο.

Δικαίωμα εγγραφής στο Δημοτικό Σχολείο έχουν τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1/1/2018 έως και 31/12/2018.

 

 

ΒΗΜΑΤΑ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Εγγραφές στο τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Νέο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Νηπιαγωγείου:

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ 

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘΑ (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).
β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25).
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ (Α.Δ.Υ.Μ.).
δ. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου, η οποία προσκομίζεται από το νηπιαγωγείο κατόπιν αίτησης του γονέα, για να την προσκομίσουν κατά την εγγραφή έως και την έκδοση του επίσημου  Πιστοποιητικού Φοίτησης Νηπιαγωγείου που εκδίδεται και προσκομίζεται την τελευταία μέρα λήξης του σχολικού έτους (14 Ιουνίου 2024)

Παρατίθενται οι εγκύκλιοι ως ακολούθως:

Εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία



Λήψη αρχείου

Εγγραφές μαθητών στο Δημοτικό 



Λήψη αρχείου

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Διεύθυνση του Ειδικού Νηπιαγωγείου Κατερίνης,

τηλ: 2351028859

ημέρες και ώρες λειτουργίας : Δευτέρα-Παρασκευή 8:15 -13:00

Γλυκό φθινοπωράκι σ’αγαπώ….

 

τί χρώματα, τί αρώματα, τί όμορφες εικόνες, τι γεύσεις……….

Η φύση γύρω μας αλλάζει και εμείς παρατηρήσαμε  αυτά που μας έκαναν εντύπωση σε αυτή τη χρονική περίοδο.

Καλλιεργώντας  τη δεξιότητα της παρατήρησης, προσπαθήσαμε να διευκολύνουμε τις συνεργατικές διαδικασίες μεταξύ των παιδιών, ενεργοποιώντας προηγούμενες γνώσεις και σχεδιάζοντας εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, επιλέξαμε δραστηριότητες που παρακινούν την περιέργεια τους και ενισχύουν την παρατηρητικότητά τους βλέποντας, αγγίζοντας, ακούγοντας, γεύοντας, μυρίζοντας και συλλέγοντας πληροφορίες μέσω των αισθήσεων τους.

Τα παιδιά ατομικά ή σε μικρές ομάδες εστίασαν την προσοχή τους σε στοιχεία του περιβάλλοντος που τα ενδιαφέρουν, ξεκινώντας με απλά και γνωστά στοιχεία και με την υποστήριξή μας προχώρησαν σε ποιο σύνθετα και άγνωστα.

Συγκεκριμένα

  • υποδεχτήκαμε το Φθινοπωράκι με περίπατο στη γειτονιά μας, όπου παρατηρήσαμε τις αλλαγές στη φύση, αισθανθήκαμε την πρώτη βροχούλα και μαζέψαμε φύλλα.
  • Ταξινομήσαμε, ομαδοποιήσαμε, μετρήσαμε τα φύλλα, ώστε να εξασκήσουν τις λειτουργείες της σκέψης και της αντίληψης μέσα από συγκρίσεις και ταξινομήσεις και στο τέλος κατασκευάσαμε κουκουβάγιες με φθινοπωρινά φύλλα, όπου στολίσαμε τον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.
  • μάθαμε το τραγούδι του φθινοπώρου( 1-2-3 τo φθινόπωρο είναι εδώ),προκειμένου να απομνημονεύουν τα παιδιά μικρά τραγούδια, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και ευφάνταστο οπτικό υλικό, αφού πρώτα με τη μέθοδο των ερωτοαπαντήσεων βοηθήθηκαν να κατανοήσουν καλύτερα το τραγούδι.
  • ήρθαμε σε επαφή με τη βροχούλα, βγήκαμε έξω στην αυλή, μάθαμε για την πορεία της, έμαθαν να συνθέτουν το τραγουδάκι βάζοντας τις εικόνες στη σωστή σειρά και παίξαμε μαζί της δραματοποιώντας το τραγούδι.
  • Γνωρίσαμε τα φρούτα του Φθινοπώρου και φτιάξαμε την ωραιότερη φρουτοσαλάτα, όπου και την απολαύσαμε στο Νηπιαγωγείο.

και τέλος

Το Πολυτεχνείο μέσα από την Τέχνη

Όταν ο Φερνάντο Λεζέ συνάντησε τον χαράκτη Α. Τάσο 

Προσεγγίσαμε την επέτειο με το δικό μας μοναδικό τρόπο μέσω της τέχνης. Αφού επεξεργαστήκαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, με οδηγό τους δυο μεγάλους καλλιτέχνες δημιουργήσαμε ομαδικές εργασίες, μάθαμε για τα γεγονότα της επετείου, τραγουδήσαμε τα τραγούδια του Χατζηνάσιου και του Μάνου Λοίζου. Ολοκληρώσαμε, με  πορεία που πραγματοποίησαν οι μικροί καλλιτέχνες στο Δημοτικό Σχολείο Γανόχωρας, όπου και ανταλλάξαμε μυ νήματα ελευθερίας με σεβασμό στο παρελθόν.

209738          209664      209676    209746209740       209745

Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ : “Ο κλέφτης των φύλλων”

Σκοπός: Να γνωρίσουν τα παιδιά την εποχή του φθινοπώρου και τις αλλαγές που τη συνοδεύουν

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Να αναγνωρίσουν λέξεις του περιβάλλοντος (σε σχέση με το κείμενο)

Να μάθουν να ακούν και να παρακολουθούν την αφήγηση μιας ιστορίας

Να αναπαριστούν και να αναδιηγούνται την ιστορία που άκουσαν

Να εμπεδώσουν μαθηματικές και γλωσσικές έννοιες μέσα από τη θεματική του φθινοπώρου

Δραστηριότητα 1η: Ανάγνωση παραμυθιού (Θεματικό πεδίο: Παιδί και Γλώσσα–> α. Γλώσσα)

Διαβάζουμε το παραμύθι και δίνουμε έμφαση στους ήρωες και στην αναζήτηση του φύλλου. Μα που μπορεί τελικά να πήγε το φύλλο του σκίουρου; Κουβεντιάζουμε για τους ήρωες του παραμυθιού, τον τόπο που διαδραματίζεται η ιστορία και το χρόνο.

07

Δραστηριότητα 2η: Αναδιήγηση του παραμυθιού με τη βοήθεια εικόνων-καρτών.

Προκαλούμε τα παιδιά να αναδιηγηθούν το παραμύθι με τη βοήθεια εικόνων που αναπαριστούν τα βασικά πρόσωπα . Σε μια γωνιά της τάξης έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο δέντρο φθινοπωρινό, που είναι και το βασικό στοιχείο της ιστορίας μας και οι ήρωες μπορούν να τοποθετούνται και να συνομιλούν με φόντο το δέντρο

04 IMG 5cd969e4f9cd15c21533e460c9211cd4 V

Δραστηριότητα 3η: Δραματοποίηση παραμυθιού (Θεματικό πεδίο Δ Παιδί, Σώμα, Δημιουργία & Έκφραση–>3. Δημιουργική κίνηση –> Κινητικοί Αυτοσχεδιασμοί)

Αναπαριστούν την ιστορία του παραμυθιού με το ίδιο τους το σώμα. Ένα παιδί γίνεται το δέντρο με τα φύλλα, άλλο το σκιουράκι, άλλο ο τρυποκάρυδος, ένα ακόμη το πουλί και τέλος ένα το ποντικάκι. Τα παιδιά ζουν τη δραματοποίηση με το δικό τους τρόπο και εμπεδώνουν τη δράση με το σώμα τους.

Δραστηριότητα 4η: Βρες τα φύλλα

Είναι φθινόπωρο και τα φύλλα πέφτουν από τα δέντρα, αλλά αυτή τη φορά, τα φύλλα έπεσαν και κόπηκαν στη μέση. Βρες το όμοιό του.

Δραστηριότητα 5: Εγώ και η σκιά μου.

Αναγνωρίζω τα όμοια φύλλα από τη σκιά τους. Τα παιδιά καλούνται να σχηματίσουν ζευγάρια φύλλων παρατηρώντας το αρχικό πρότυπο

και τη σκιά του. Η δραστηριότητα εκτελείται και με διαβαθμισμένη δυσκολία, καθώς κάποια άλλα καλούνται να σχηματίσουν ζεIMG20231106121817υγάρια με όμοια φύλλα (IMG20231106121620ίδιο χρώμα, ίδιο σχήμα)IMG f73c66b81ee3b5151832132c8cfbfb17 VIMG 459e926e0802b8a849e9df2485146d75 V

IMG20231106121314(Θεματικό Πεδίο Γ: Παιδί και Θετικές  Επιστήμες –> Μαθηματικά –> Να αναγνωρίζουν σχήματα και μορφές των αντικειμένων)

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 6: Μετράω φύλλα από το 1 έως το 3

Τα παιδιά αναγνωρίζουν και μετρούν ποσότητες φύλλων που  τους ζητούνται. Τοποθετούν φύλλα στη σειρά και απαριθμούν τόσα όσα λέει ο αριθμός (Θεματικό Πεδίο Γ: Παιδί και Θετικές Επιστήμες –> Μαθηματικά –> Να μετρούν και να αντιστοιχίζουν ποσότητες σε αριθμούς)

Δραστηριότητα 7: Γλωσσικό παιχνίδι

Αναγνωρίζω λέξεις και εικόνες και τις αντιστοιχίζω στη σωστή καρτέλα. Πού κρύβεται το σκιουράκι; Που θα βρω το ποντικάκι; ( Θεματικό Πεδίο Α : Παιδί και Γλώσσα –> α. Γλώσσα –> Να αναγνωρίζουν γράμματα σε καρτέλες και να

βοηθούνται στην ανάγνωση ενός κειμένου)

IMG 9218ed405ccb35f524b37cb33ea525c9 VIMG c63f2cec895fc9d2a0d5134112ad808e V 

Δραστηριότητα 8η : Ατομικό φύλλο εργασίας (Κόλλησε πάνω στο δέντρο το σκιουράκι και κάτω το φύλλο)

Η δραστηριότητα εξελίσσεται σε ατομικό επίπεδο με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών (εμπέδωση εννοιών: πάνω και κάτω, Θεματικό Πεδίο Γ: Παιδί και Θετικές Επιστήμες –> Μαθηματικά –> Έννοιες του χώρου)

 

IMG 2f8703bc0788efc6c3b20fb1a44e8bfd V    IMG 0e1d8dbed050f7b9782d481141446b66 V

Δραστηριότητα 9η: Ομαδική εργασία – κολάζ  “Φθινοπωρινό τοπίο ”

Τα παιδιά κατασκευάζουν ομαδικό κολάζ με τους ήρωες του παραμυθιού, συνθέτοντας ένα φθινοπωρινό τοπίο

IMG 20231107 112938

Δραστηριότητα 10η: Η κουκουβάγια του φθινοπώρου

Έπειτα από ένα φθινοπωρινό περίπατο στη γειτονιά και αφού έχουμε συλλέξει τα φύλλα που βρήκαμε στη βόλτα μας , κατασκευάζουμε ατομικές κουκουβάγιες με ξερά φύλλα και τις διακοσμούμε ανάλογα.

06 1 IMG e3a887368563f8c01abc2695c219ea01 V

 

22 Σεπτεμβρίου_ Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ1

01 Οκτωβρίου_Γιορτάζει ο παππούς και η γιαγιά

ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥΣ ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥΣ1

Παιδί και γλώσσα- Προφορικός λόγος:

Θεματική ενότητα: Παππούς και γιαγιά

Δραστηριότητα: Διαβάζω το ποίημα και δείχνω

 

Παιδί και Τέχνη: Κατασκευή

Δραστηριότητα: Κατασκευάζω με χαρτί ρολό έναν παππού και μια γιαγιά

 

04 Οκτωβρίου: Παγκόμια Ημέρα των Ζώων

ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 1 ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 2 ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 3

Το αρχικό του ονόματος μου και ποιο ζωάκι ξεκινάει από αυτό ….

Δ….Διονύσης…..όπως Δεινόσαυρος

Μ…Μαρία…..όπως Μέλισσα

Ι…..Ιωάννης όπως Ιπποπόταμος

Π….όπως Παπαγάλος

Μ….Μιχαήλ όπως Μαϊμού

Λ……..όπως Λιοντάρι

 

Θεματική Ενότητα: Το σώμα

Αυτογνωσία- Αγόρι και Κορίτσι

Αγόρι εγώ, κορίτσι εσύ

δυο άνθρωποι μοναδικοί….

Μαθαίνω για το σώμα μου, διακρίνω το φύλο και τη διαφορά

Ντύνω ένα αγόρι κι ένα κορίτσι

Κατασκευάζω ένα πρόσωπο (δεν ξεχνώ μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά και μαλλιά)

αγορι κοριτσι3 αγόρι κοριτσι3 αγορι κοριτσι6 αγόρι κορίτσι1αγορι κοριτσι 4αγορι κοριτσι7

 

28η Οκτωβρίου

Εορτασμός της Εθνικής Επετείου

Ένα απρόσμενο γράμμα κι ένα μυστικό σεντούκι με κρυμμένους θησαυρούς μας περίμενε στο νηπιαγωγείο για να ξετυλίξουμε μαζί μια ιστορία που μας μαθαίνει για τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940 μέσα από τη ζωή και τους πίνακες του ζωγράφου Αλέξανδρου Αλεξανδράκη.

ΟΧΙ 1 ΟΧΙ 3 ΟΧΙ 4 ΟΧΙ 6 ΟΧΙ 8 ΟΧΙ 9

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

agiasmos2021 2022 635x400 1Ο Αγιασμός στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί τη ΔΕΥΤΕΡΑ 11/9/2023 και ώρα 9:00 στον αύλειο χώρο νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου.

Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί σύντομη ενημερωτική συνάντηση των γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας εντός του σχολικού κτιρίου από το εκπαιδευτικό προσωπικό για να δοθούν βασικές οδηγίες για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας και συμβουλές για τις πρώτες μέρες στο σχολείο.

Με εκτίμηση,

το εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό του νηπιαγωγείου

Καλό καλοκαίρι!!!

Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα αυτής της σχολικής χρονιάς. Το προηγούμενο διάστημα οι μαθητές μας έφτιαξαν τις καλοκαιρινές τους κάρτες και χρωμάτισαν κουβαδάκια και φτυαράκια, τα οποία κόλλησαν στους φακέλους με τις εργασίες τους. Σήμερα έλαβαν τα δωράκια και τα ενθύμια τους και μας αποχαιρέτησαν, δίνοντας ραντεβού για τον Σεπτέμβρη!

IMG 6757 IMG 6818 IMG 6834 IMG 6847 IMG 6866 IMG 6918 IMG 6923 IMG 6940 IMG 6975
A1C1DB14 86E6 4291 9C77 196C522ADF0C 0E036DBE 8188 4A3C BD37 9776F5DD9251

Οι μαθητές και το προσωπικό του Ειδικού Νηπιαγωγείου Κατερίνης σας εύχονται καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!!!

Έτοιμοι για βουτιές!

8C8BA1EC 73B7 428B A9F8 10B07BAFCE1E

Το καλοκαίρι έφτασε, σε λίγες μέρες κλείνουν τα σχολεία και οι μαθητές μας ετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους βουτιές.
Συγκεκριμένα, χρωμάτισαν τα βατραχοπέδιλα τους με πομ πον (το οποίο κρατούσαν με μανταλάκι) και τέμπερα. Φόρεσαν το μαγιό, την μάσκα και τον αναπνευστήρα τους, έγραψαν «ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ» και είναι έτοιμοι για βουτιές στη θάλασσα.

1F18B408 1E82 4839 B5B6 D175ADC72A0E 5935933C 6715 443E BD4D F043E7E63388 A2082A64 FD43 4790 B1FC 0E4DC01FCBF2 2DA23D94 332E 47C8 9A17 21BAAE9C2855 0A3F01AF 3196 4AE4 A384 C3BC3CEC7091

0BD10339 D963 4935 AC32 C9DCBF2AC7BD F267A434 DFB8 4FE0 9588 1396A691DF6C 0193D5C8 42C4 4A2A B9D4 FA5F27D5A78A 0F09DB18 DBEF 4859 8C0E A72EB5E8465D 15A354A4 81A2 47F4 8476 701011424540

8C8BA1EC 73B7 428B A9F8 10B07BAFCE1E

5ο Εργαστήριο-Οδηγώντας την μέλισσα Bee bot στα καιρικά φαινόμενα

Στην πρώτη δραστηριότητα, ένα ένα τα παιδιά, προγραμματίζουν με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού, την μέλισσα ρομπότ Bee bot να κινηθεί στο ταμπλό και να φτάσει σε ένα καιρικό φαινόμενο.

759E7DD8 B663 4E17 AFD7 2EF0ECE30893 25BC8544 65CE 4022 9771 B95FFD2750D7

90340301 91D6 495C 830D C2385FB89803 202DBD4B E90B 4C09 9E62 6D33253B13D0 1281A0CF DD96 4771 8587 767E91E95DDC 4D855AFD 52DE 490D A4AB 13C652B4339A

7D1736A3 1431 435F A5F8 7A53F86D663B 3C85667B 4AA1 495A 992A 6BAECCDA8D2B F43E22A1 C92F 4E3B 9E3F 885021034DB3 06D09D5E E963 4807 8D51 D59A089F53D3 BB5283DE 3AC9 48B8 8362 EFB974EB39DE A6C9CF20 0B5C 4594 A08C D4FFC24E011B