Μιλήσαμε για τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και κατασκευάσαμε εκκλησία με τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου
Παρατηρήσαμε τα ρούχα που φοράει ένας τσολιάς τα ονοματήσαμε και τα παιδιά κλήθηκαν να αντιστοιχίσουν τη σωστή λέξη στο κάθε ρούχο σε ένα διαδραστικό παιχνίδι
χωρίσαμε σε κατηγορίες τα παραδοσιακά ρούχα με τα καθημερινά ρούχα σε διαδραστικό παιχνίδι
Αντιστοιχήσαμε την ποσότητα των τσολιάδων με το σωστό αριθμό
Βρήκαμε και ενώσαμε σε διαδραστικό παιχνίδι τα όμοια τσαρούχια
Παίξαμε διαδραστικό παζλ με θέμα τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου
Παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής πού απεικονίζει την Ελλάδα ευνωμονούσα και από κάτω τους ήρωες που πολέμησαν για την ελευθερία και τα παιδιά με μιμήθηκαν την Ελλάδα
Γνωρίσαμε τα όπλα της επανάστασης
Βάζω στη σειρά τους αριθμούς και σχηματίζω το 1821
Μετράω το χαράτσι και το αντιστοιχώ με το σωστό αριθμό
Συμπληρώνω τις λέξεις που λείπουν στις φράσεις
Παρακολούθηση βίντεο με virtual reality με τους ήρωες του 1821
Μαθαίνουμε τι σημαίνουν οι 9 γραμμές της ελληνικής σημαίας
Μετράμε τις γραμμές και διαπιστώνουμε ότι είναι 9!
Κάνουμε τους μικρούς ερευνητές ,λύνοντας το γρίφο και ακολουθούμε οδηγίες ώστε να εντοπίσουμε για ποιον ήρωα του 1821 είναι η αναζήτηση!
Το βρήκαμε είναι ο Κολοκοτρώνης!
Οι μικροί ντετέκτιβ συνεχίζουν την αναζήτηση τους και ψάχνουνε αντικείμενα που έχουν σχέση με το 1821 και την τουρκοκρατία και τα ξεχωρίζουν από αυτά που είναι νεότερα
Οι ήρωες αρχίζουν από το γράμμα Η!
Τα εντοπίσαμε στη μηχανή των γραμμάτων
Στη συνέχεια τέχνη ρωτήσαμε ιχνηλατήσαμε
Εντοπίσαμε ποιες εικόνες στον τροχό του Η αρχίζουν από Η και τις πιάσαμε μανταλάκι
Κάναμε τη κατασκευή μας που αφορά το γράμμα Η
Χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς και τραγουδήσαμε τραγούδια αφιερωμένα στην 25η Μαρτίου
Κάναμε κατασκευές στεφάνι -κρίνος
Με τη βοήθεια της δασκάλας μας των αγγλικών κα Μελανθιας γνωρίσαμε την σημαία της Αγγλίας και τα αξιοθέατα της