ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
Το σχέδιο δράσης εκπονεί η σχολική μονάδα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020
Δεν μαλώνω , δεν μαλώνω , μια αγκαλιά μεγάλη απλώνω!!!
” ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ” του Σελ Σιλβερστάιν
είναι μια ιστορία αγάπης μεταξύ ενός αγοριού και μιας Μηλιάς.
Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια μηλιά…κι αγαπούσε ένα αγοράκι. Έτσι αρχίζει αυτό το όμορφο παραμύθι που το διάβασμα του αφήνει τη γεύση μιας αξέχαστης ευαισθησίας. Κάθε μέρα το αγόρι πήγαινε στη μηλιά κι έτρωγε τα μήλα της, έκανε κούνια στα κλαδιά της, σκαρφάλωνε στον κορμό της…κι μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα το αγόρι όσο μεγάλωνε τόσα περισσότερα ζητούσε από το δέντρο και το δέντρο έδινε, έδινε, έδινε αδιάκοπα. Είναι μια συναισθηματική ερμηνεία του χαρίσματος που έχουν εκείνοι που ξέρουν να δίνουν κι εκείνοι που ξέρουν να ανταποδίδουν με αγάπη.
Η ανιδιοτελής αγάπη της μηλιάς και η ευτυχία που νιώθει κάθε φορά που δίνει στον φίλο της θα μας συγκινήσει, θα μας προβληματίσει και ίσως μας κάνει λίγο καλύτερους ανθρώπους!
Σε ποιόν/α θα δώσω αγάπη και θα τον κάνω ευτυχισμένο;
” ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ” ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ
Ποια ομάδα θα τοποθετήσει πρώτη τα τουβλάκια της; Παίζουμε , μετράμε , συνεργαζόμαστε.
” Του σκοινιού τα μανταλάκια ” του Αντώνη Παπαθεοδούλου
Υπόθεση
Γράφει ο Αντώνης κι εμείς αφού το διαβάσαμε μας γεννήθηκαν πολλές σκέψεις και απλώσαμε την δική μας ” μπουγάδα ” στην απλώστρα του σχολείου μας.
Εμείς κρεμάμε τις ζωγραφιές μας, τις εργασίες μας, τα χαλιά, τα χαρτόνια, τα φιλιά, τις αγκαλιές να τις δουν όλοι, τους τσακωμούς, τα σπρωξίματα και …τα πάντα !
τι είναι φιλία… και τι κάνουμε εμείς με τους φίλους μας…
Πως θα συνεργαστούμε κι εμείς στα δύσκολα , όπως τα μανταλάκια;
Η ΓΕΦΥΡΑ
Φτιάχνουμε τις καρέκλες βάζοντας τις δίπλα-δίπλα σχηματίζοντας με αυτόν τον τρόπο μια γέφυρα. Λέμε στα παιδιά να ανέβουν πάνω στην γέφυρα έτσι ώστε το κάθε παιδί να είναι πάνω στην δική του καρέκλα. Εξηγούμε στα παιδιά ότι κάτω κολυμπούν επικίνδυνα ψάρια.
Στόχος της ομάδας τους είναι να συνεργαστούν μεταξύ τους προκειμένου να μπουν στη σειρά με βάση τον αριθμό της κάρτας που κρατούν στο χέρι τους . ( κάρτες από το 1 -19, όσα και τα παιδιά της τάξης μας.) Βασική προϋπόθεση για να πετύχουν την αποστολή τους είναι να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον και να συνεργαστούν.
Φτιάχνουμε κι εμείς την αφίσα μας κατά της Βίας .

































