Χειμώνας
Η χρονιά μας ξεκίνησε με την υποδοχή του 2025 και την αναφορά στα 12 παιδιά του χρόνου. Μιλήσαμε για τους μήνες και τις εποχές.



Στην συνέχεια επικεντρωθήκαμε στον Χειμώνα. Μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά της εποχής (ρούχα, καιρό, μέσα θέρμανσης, κλπ), για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη όπου αξιοποιήσαμε το παραμύθι “Το μαγικό γάντι”, για την νύφη του χιονιά την Αμυγδαλιά αλλά και για την Αλκυόνη που μέσα στο χειμώνα γεννάει τα αυγά της. Με αφορμή αυτά παίξαμε διάφορα παιχνίδια αναγραμματισμού, μαθηματικών και ψυχοκίνησης. Γνωρίσαμε τα γράμματα Α και Χ και φτιάξαμε τις δικές μας κατασκευές.
Στο τέλος του Γενάρη αναφερθήκαμε στην γιορτή των Τριών Ιεραρχών όπου γνωρίσαμε το έργο τους και την συμβολή τους στην εκπαίδευση.
Και ολοκληρώσαμε με μια αναφορά στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου όπου δεχτήκαμε και κέρασμα από έναν φίλο.
Μέσα στον Γενάρη έγινε και η κοπή της πίτας από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας. Δωράκι δόθηκε σε όλα τα παιδιά καθώς και στους τυχερούς που βρήκαν το φλουρί.





















































