Ένας γλυκός αποχαιρετισμός……
Έφτασε η στιγμή που όλοι περιμέναμε, μικροί και μεγάλοι…
Να κλείσουν τα σχολεία για να ξεκινήσουμε τα παιχνίδια και τις βουτιές στη θάλασσα, φτιάχνοντας κάστρα στην άμμο και ανακαλύπτοντας τους θυσαυρούς που είναι καλά κρυμένοι στον βυθό.
Η σχολική χρονιά, έκλεισε με έναν δημιουργικό τρόπο προσφέροντας πολλά χαμόγελα και διασκέδαση!!!
Στο σημείο αυτό, αποχαιρετάμε τα νηπιάκια μας που είναι έτοιμα να πάνε, όπως και τα ίδια λένε στο Μεγάλο Σχολείο! Καλή Σταδιοδρομία και καλή Πρόοδο αγαπημένοι μας μαθητές!!! Θα σας έχουμε πάντα μέσα στην καρδιά μας!!! Με αγάπη, οι δασκάλες σας!!!
Καλό Καλοκαίρι……












