Καλώς ήρθες Χειμώνα……
Αγαπημένοι μας φίλοι, ο χειμώνας μας έδειξε για τα καλά τα δόντια του και μας στέρησε με τη βροχή και την παγωνιά τις βόλτες μας και τις ανακαλύψεις μας στην υπέροχη αυλή μας. Όμως εμείς, δεν το βάλαμε κάτω και οδηγηθήκαμε σε χειμωνιάτικα μονοπάτια και δημιουργικές ανησυχίες με τους μικρούς μας φίλους. Διαβάσαμε αρκετά βιβλία με θέμα τον Χειμώνα καθώς ακούσαμε και υπέροχα τραγουδάκια. Πάμε να πάρουμε μία γεύση του χειμώνα….
Μας επισκέφθηκαν και κάποια αξιολάτρευτα πολικά αρκουδάκια….για πάμε να τα γνωρίσουμε!























