Μύρισαν Χριστούγεννα……..
Ωωωωωω ναι, καλά καταλάβατε!!! Έφτασε η πιο χαρούμενη περίοδος για μικρούς και μεγάλους! Το νηπιαγωγείο μας με τους μικρούς μας ήρωες ετοιμάζεται πυρετωδώς για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή και για τις γιορτινές κατασκευές! Πάμε να πάρουμε μία μικρή γεύση;
Δεν τελείωσαν όλα με αυτό το γιορτινό βιντεάκι!!! Αυτό ήταν μία μικρή μικρή εισαγωγή για να ακολουθήσουν και οι επόμενες Χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις των μικρών μας φίλων…..Μην πάτε πουθενά…..να έχετε το νού σας!!!!