Χειμώνας

Κάναμε αναφορά στο χρόνο και τις εποχές με τα χαρακτηριστικά τους.

IMG 7772IMG 7771 1

 

 

Οι καιρικές συνθήκες που ήταν απόλυτα χειμωνιάτικες  μας έδωσαν την αφορμή  να εστιάσουμε στο Χειμώνα, να μιλήσουμε για την αλλαγή  του καιρού, τα χιόνια, το κρύο, τα χειμωνιάτικα ρούχα και τα μέτρα που παίρνουμε για να προφυλαχτούμε. Μέσα από  βιβλία
γνωρίσαμε όλα τα χαρακτηριστικά αυτής της εποχής.

 

 

Παίξαμε με το Χχ του χειμώνα, είπαμε λέξεις που ξεκινούν όπως ο χειμώνας και τέλος κάναμε σύνθεση της λέξης Χειμώνας.

Μάθαμε με τη βοήθεια εικονόλεξου το τραγούδι του χειμώνα του Δ.Σαββόπουλου.

Παίξαμε με το ρομποτάκι μας προγραμματίζοντας τη σωστή κάθε φορά διαδρομή λύνοντας το αντίστοιχο αίνιγμα.

IMG 7768 1

Τήξη-πήξη

Κάναμε και κάποια πειράματα με το νερό για να μελετήσουμε το φαινόμενο της τήξης-πήξης και ολοκληρώσαμε παίζοντας κάποια ψηφιακά παιχνίδια.

Ρούχα του χειμώνα

IMG 9325 IMG 9322

 

Κάναμε αντιστοίχιση εικόνας με τη σωστή λέξη

Φτιάξαμε γαντάκια και τα διακοσμήσαμε όπως ο καθένας επιθημούσε.

IMG 9336

Χειμερία νάρκη

Μιλήσαμε για τα ζώα το χειμώνα και πως προστατεύονται μέσα από μια εξαιρετική παρουσίαση, που δημιούργησε η νηπιαγωγός Γιαννακοπούλου Έλενα. Διαβάσαμε το ουκρανικό παραμύθι το «Γάντι» το συζητήσαμε και αναφερθήκαμε στα τακτικά αριθμητικά βάζοντας με τη σειρά τα ζώα που μπήκαν στο γάντι.

Σκαντζόχοιρος

Μιλήσαμε για αυτό το ζώο παρατηρώντας σχετικές εικόνες.

Μάθαμε και το παρακάτω τραγούδι, το οποίο μας ενθουσίασε!!!!!!! 

Διαβάσαμε και παίξαμε το παραμύθι «Άουτς» μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

144967331 472519107078277 1416843265684441767 n1710411760642171041176061917104117606341710411760650

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα: Οικολογία –Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά.

Ο δικός μας τίτλος:

 «Ανακυκλώνω και προσέχω τί πετώ!»

Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποσκοπεί τα παιδιά να αναγνωρίζουν τη σημασία ανάληψης άμεσης δράσης για την μείωση των απορριμμάτων στη φύση και την ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση των υλικών ( χαρτί, γυαλί , πλαστικό , αλουμίνιο ).

Επιπλέον, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνωρίζουν τις συνέπειες που φέρει η μόλυνση τόσο της ξηράς όσο και της θάλασσας ,  για τα ζώα αλλά  και για τον άνθρωπο.

Τέλος, καταγράφουμε συμπεράσματα και λύσεις με στόχο την ενεργοποίηση της οικολογικής συνείδησης στα παιδιά τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο.

Ακολουθία εργαστηρίων

1 ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η : Διερεύνηση πρότερων γνώσεων με τη μορφή ιστογράμματος. Προβολή σχετικού με το θέμα υλικού.

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η : Αντιδιαστολή των σκουπιδιών που δεν ανακυκλώνονται με αυτά που ανακυκλώνονται με τη βοήθεια σχετικών πινάκων αναφοράς και εισαγωγή στο σύμβολο της ανακύκλωσης.

 Δραστηριότητα 2η : Ψηφιακό παιχνίδι: « Βρες τις διαφορές»

Δραστηριότητα 3η: Σχετικά φύλλα εργασίας.

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η : Ανάγνωση και διαπραγμάτευση του παιδικού παραμυθιού « το βρωμοχώρι».

Δραστηριότητα 2η: Φύλλο εργασίας :  «ΖΩΓΡΑΦΊΖΩ ΤΟ ΒΡΟΜΟΧΩΡΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΟΥ»

Δραστηριότητα 3η: Εύρεση πιθανών ονομάτων για το καθαρό πλέον χωριό.

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η : Παρακολούθηση : « Ο Πέρι το περιβάλλον» και « Η Άννα η ανακύκλωση». Συζήτηση στον κύκλο και διαπραγμάτευση.

5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η : Ταξινομούμε τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια στον κατάλληλο κάδο, ανάλογα με το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα, με τη χρήση bee-bot.

Δραστηριότητα 2η: ατομική κατασκευή.

6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Δραστηριότητα 1η: Ομαδική εργασία { κολάζ} :  « Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ»

Δραστηριότητα 2η: Πετώ ανακυκλώσιμα σκουπίδια στον μπλε κάδο έξω από το σχολείο μας.

Δραστηριότητα 3η: Εκμάθηση τραγουδιού

 

7ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ατομικό φύλλο εργασίας-αξιολόγησης.

Ελεύθερες δραστηριότητες!!

Ώρα για διασκέδαση…..

Στις ελεύθερες δραστηριότητες τα παιδιά έπαιξαν με διάφορα παιχνίδια, όπως παιχνίδια ρόλων στα διάφορα κέντρα ενδιαφέροντος της τάξης μας, καθώς και με διάφορα εκπαιδευτικά επιτραπέζια, όπως παζλ, παιχνίδια γνώσεων, αλλά και αντίληψης (Tangram, “Από τί φτιάχνεται”, “Αντίθετα”). Δεν ήταν λίγες οι φορές μάλιστα που επέλεξαν να παίξουν και με χειροποίητα παιχνίδια που φτιάξαμε οι νηπιαγωγοί της τάξης (Αριθμοί και Ποσότητες από ρολά κουζίνας και γλωσσοπίεστρα, μοτίβα, παιχνίδι αφής- αναγνώρισε τον αριθμό, τέτρις), κ.ά. 

21 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-2024



Λήψη αρχείου

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού



Λήψη αρχείου