Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Νηπιαγωγείου Γοργόνας 2023-2024

2023-2024

 

 

 

 

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΟΡΓΟΝΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

α.

 

΄Εδρα του Νηπιαγωγείου: Γοργόνα, Δ. Μύκης

 

Τηλέφωνο: 2541076948

 

fax:

 

e-mail: mail@nip-gorgon.xan.sch.gr

 

ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/nipgorgon/

 

Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου Γοργόνας: Κωνσταντίνα Χαριστού

 

Εκπρόσωπος Γονέων/κηδεμόνων: Mπελγκίν Κοτζά , Αϊσέ Καπζά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

β.

Περιεχόμενα

 

Εισαγωγή………………………………………………………………………….……………………….………1

 

1.Προσέλευση-Παραμονή στο σχολείο- Αποχώρηση……..……………………………….…….1

 

  1. Συμπεριφορά μαθητών/τριών- Παιδαγωγικός έλεγχος…………………………………..….2

 

  1. Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού…………..…………………………2

 

  1. Σχολικές εκδηλώσεις- δραστηριότητες……………………………………..……………………..3

 

  1. Μαθητική Μέριμνα…..………………………………………………….………………………………..3

 

  1. Συνεργασία σχολείου- οικογένειας…………………………………….…………………….……..4

 

  1. Ποιότητα σχολικού χώρου…………………………………………….…………………………………4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

γ.

 

1

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΟΡΓΟΝΑΣ

( Π.Δ.79/2017 –  ΦΕΚ 491 τ. Β΄ 9-2-2021)

                                 

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το νηπιαγωγείο είναι το πρώτο σχολείο του παιδιού. Τα παιδιά μαθαίνουν, δημιουργούν, συνεργάζονται, μέσα σε κλίμα χαράς, παιχνιδιού και πειθαρχημένης ελευθερίας. Το νηπιαγωγείο αποσκοπεί στην ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου (σωματική, συναισθηματική, νοητική ,κοινωνική).

Η σχολική ζωή είναι δόκιμο να ρυθμίζεται από κανόνες, που βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κατά αυτόν τον τρόπο, το σχολείο λειτουργεί αποτελεσματικά ως μια ασφαλής κοινότητα.

Με τον όρο ΄Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου΄ εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων, που αποτελούν προϋποθέσεις, για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στο δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.

Σκοπός του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου μεταξύ άλλων, είναι η θεμελίωση ενός πλαισίου στήριξης του εκπαιδευτικού έργου, απρόσκοπτης συμμετοχής όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, διαμόρφωσης κλίματος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/τριών, η εξασφάλιση της σωματικής ασφάλειας και της συναισθηματικής πλήρωσης όλων των μελών της σχολική κοινότητας, κ.α. Ο Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του Νηπιαγωγείου Γοργόνας είναι πλήρως εναρμονισμένος με την ισχύουσα νομοθεσία για τη λειτουργία του σχολείου (Π.Δ.79/2017- ΦΕΚ 491 τ.Β΄ 9-2-2021)

 

  1.ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών/τριών στο σχολείο καθώς και η τακτική και ανελλιπής φοίτηση αποτελούν βασικά στοιχεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το Νηπιαγωγείο Γοργόνας ως δημόσιο σχολείο λειτουργεί τις πέντε εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας. ΄Εχει ένα τμήμα πρωινό υποχρεωτικό, το οποίο λειτουργεί από τις 8:15 εώς τις 13:00.

H άφιξη των μαθητών γίνεται από τις 8:15 εώς τις 8:30. Oι συνοδοί παραδίδουν τα παιδιά στην πόρτα του νηπιαγωγείου και στην νηπιαγωγό που τα υποδέχεται.

Η αποχώρηση  γίνεται  στις 13:00 και τα παιδιά παραδίδονται στους κηδεμόνες ή στους συνοδούς που οι ίδιοι οι γονείς έχουν ορίσει γραπτώς.

Η αυλόπορτα του νηπιαγωγείου κλειδώνεται στις 8:30 και παραμένει κλειστή καθ΄ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να αποχωρήσουν από το Σχολείο πριν από τη λήξη των μαθημάτων, χωρίς άδεια. Αν παραστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, γίνεται πάντα με τη συνοδεία του γονέα/ κηδεμόνα και αφού ο ίδιος έχει ενημερώσει πριν την άφιξή του το νηπιαγωγείο, για την ανάγκη και το λόγο

2

της πρόωρης αποχώρησης του παιδιού. Ο γονέας υπογράφει σχετική υπεύθυνη δήλωση για την έκτακτη ανάγκη αποχώρησης από το νηπιαγωγείο.

Εάν κάποιο νήπιο παρουσιάσει συμπτώματα ασθένειας στο σχολείο, η νηπιαγωγός ενημερώνει αμέσως το γονέα για την άμεση αποχώρηση του παιδιού και την ανάρρωσή του στο σπίτι. Στο νηπιαγωγείο δεν παρέχεται καμία φαρμακευτική αγωγή. Παρέχονται ωστόσο οι πρώτες βοήθειες και ενημερώνονται τηλεφωνικώς οι γονείς και  το ΕΚΑΒ σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού.

Αν το παιδί υποβάλλεται σε συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή ή έχει κάποια

ευαισθησία/αλλεργία το νηπιαγωγείο οφείλει να το γνωρίζει εγκαίρως. Οι πληροφορίες χαρακτηρίζονται από εχεμύθεια.

Η φοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική. Οι απουσίες ενημερώνονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα myschool,για αυτό το λόγο θα πρέπει να γνωρίζει το σχολείο την αιτιολόγησή τους. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής συμπληρώσει τις 100 απουσίες, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη της Συμβούλου εκπ/σης Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση ο μαθητής επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο σύμφωνα με το άρθρο 204 παρ. 5 του νόμου 4610/07-05-2019.

 

  2.ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Αποκλίσεις μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους ισότιμης συμμετοχής στη ζωή του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον/στην εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στο συμμαθητή, πρέπει να θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το σχολείο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς όμως να αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέσο.

Τα θέματα παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών/τριών στο Σχολείο αποτελούν αντικείμενο συνεργασίας του εκπαιδευτικού της τάξης με το Δ/ντή της σχολικής μονάδας, το Σύλλογο Διδ/ντων και τη Σύμβουλο εκπ/σης, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπισή τους. Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαμβάνεται υπ όψιν η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού.

Παράμετρος της καλής συμπεριφοράς και εικόνας του παιδιού είναι και η προσοχή στην υγιεινή. (η καθαρή τσάντα, το προσεγμένο φαγητό, η επιμελημένη εμφάνιση με άνετα και καθαρά ρούχα, η αυτοεξυπηρέτηση του παιδιού στην τουαλέτα και στην τακτοποίηση των προσωπικών του αντικειμένων -μπουφάν, παπούτσια, τσάντα ,κλπ)

 

  3.ΠΡΟΛΗΨΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΜΟΥ

Η ανάπτυξη θετικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή /και αντιμετώπισης φαινομένων σχολικού εκφοβισμού. Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς κλίματος είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της

 

3

διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας με Φορείς, η συνεργασία του σχολείου με την οικογένεια, κ.α.

Το νηπιαγωγείο από την ίδια του τη δομή είναι  χώρος απολύτως ελέγξιμος οπότε φαινόμενα bulling, αν εκδηλωθούν με κάποια μορφή, εντοπίζονται εν τη γεννέση τους και προλαμβάνονται πριν επεκταθούν. Οι οποιεσδήποτε ενδείξεις εντοπίζονται έγκαιρα και κινητοποιείται ο μηχανισμός της συνεργασίας με τους εμπλεκόμενους για την εξεύρεση λύσης των προβλημάτων.

Προβλέπεται ειδική συνάντηση- ενημέρωση- συζήτηση με θέμα τη σχολική βία γενικότερα και ειδικότερα επισημάνσεις για το νηπιαγωγείο και τη νηπιακή ηλικία, το μήνα Μάρτιο (Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού- σχολικής βίας).

Σε όλες τις προβλεπόμενες συναντήσεις με τους γονείς επισημαίνονται οι κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς και σεβασμού στο χώρο του νηπιαγωγείου.

 

 

 4.ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 Το σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση της

σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίηση τους σε κοινωνικά θέματα.

Με βάση το ΦΕΚ Β3311/26.07.2021, εισάγεται η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, που θα γίνεται από εκπαιδευτικό της αγγλικής φιλολογίας.

Με βάση το ΦΕΚ Β3567/04.08.2021 εισάγονται τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείο με δραστηριότητες που εντάσσονται στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου το οποίο αναδιαμορφώνεται με βάση το ΦΕΚ 3791/13.08.2021.

Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της εθνικής εορτής της 28ης Οκτωβρίου πραγματοποιούνται στις 27 Οκτωβρίου σε συνεργασία με το Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Γοργόνας και στο προαύλιο του Δημοτικού σχολείου με την παρουσία γονέων. Κατά ανάλογο τρόπο εορτάζεται και η επέτειος της 25ης Μαρτίου. Σε περίπτωση που οι εθνικές εορτές είναι Κυριακή οι εκδηλώσεις γίνονται την προηγούμενη Παρασκευή.

Τα νηπιαγωγεία μπορούν να παίρνουν μέρος σε τοπικές εορτές σύμφωνα με το πρόγραμμα της Περιφέρειας ή της δημοτικής αρχής.

Την 17η Νοεμβρίου, εορτασμός του Πολυτεχνείου, γίνονται εκδηλώσεις ενδοσχολικά, μόνο με τους μαθητές. Το ίδιο ισχύει και για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, στις 30 Ιανουαρίου.

Τα νηπιαγωγεία παραμένουν κλειστά την Καθαρή Δευτέρα, ανήμερα των εθνικών εορτών, διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων, την Πρωτομαγιά, την εορτή του Αγίου Πνεύματος και τις θερινές διακοπές.

Επίσης παραμένουν κλειστά όταν οι νηπιαγωγοί παρακολουθούν υποχρεωτικά σεμινάρια της Σχολικής Συμβούλου και κατά τις εκλογές (Δημοτικές, Βουλευτικές, Συνδικαλιστικές).

Σε περίπτωση διδακτικής επίσκεψης τηρείται το ημερήσιο ωράριο, ενώ υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση και συγκατάθεση των γονέων με υπεύθυνη δήλωση.

4

Στο νηπιαγωγείο δεν εορτάζουμε γενέθλια παιδιών, ωστόσο οι γονείς μπορούν να στείλουν ατομικό κέρασμα για τα παιδιά, αφού πρώτα ενημερωθεί η νηπιαγωγός.

Σε σχολική δραστηριότητα, σχετική με τη θεματική ενότητα που επεξεργαζόμαστε κάθε φορά, μπορεί να προσκληθεί γονέας ή παππούς/ γιαγιά μαθητή για τη συμμετοχή του σε μέρος του προγράμματος, π.χ. αφήγηση παραμυθιού, μαγειρική/ ζαχαροπλαστική, πληροφορίες για το επάγγελμα, κλπ. Οι γονείς ενημερώνονται εγκαίρως για τη δράση αυτή.

 

 5.ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ

Προστασία από σεισμούς και φυσικές καταστροφές

Στο πρώτο δεκαήμερο της έναρξης του σχολικού έτους, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδ/ντων:

α) Επικαιροποιούν το ΄Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα΄ που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Ο.Α.Σ.Π. ht HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”tps HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”:// HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”www HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”. HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”oasp HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”. HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”gr HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”/ HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”node HYPERLINK “https://www.oasp.gr/node/4715”/4715 και προβαίνουν σε όλες τις απαραίτητες απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται πριν από το σεισμό καθώς και στον προγραμματισμό και την υλοποίηση των απαραίτητων ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ασκήσεις ετοιμότητας για σεισμό ή άλλο έκτακτο περιστατικό διενεργούνται στο Νηπιαγωγείο Γοργόνας την 3η εβδομάδα του Οκτωβρίου, την 3η εβδομάδα του Ιανουαρίου, την 3η εβδομάδα του Μαΐου.

β) Επικαιροποιούν τον ΄Εσωτερικό Κανονισμό Σχολικής Μονάδας (ΔΑΙ) και Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινομένων, τεχνολογικών καταστροφών και

ΧΒΡΠ περιστατικών΄, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες προστασίας για όλες τις μορφές φυσικών καταστροφών, ενημερώνουν τους μαθητές, τους γονείς/κηδεμόνες για τους βασικούς κανόνες και

τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων. Οι γονείς/ κηδεμόνες ενημερώνονται ήδη στην πρώτη συνάντηση γονέων την 4η εβδομάδα του Σεπτεμβρίου στο χώρο του νηπιαγωγείου. Κατόπιν λαμβάνουν γνώση εγκαίρως για τις ασκήσεις ετοιμότητας, κάθε φορά που αυτές διενεργούνται στο σχολείο μας, με σημείωμα που φέρουν τα παιδιά και προφορική υπενθύμιση από τη νηπιαγωγό.

Το προσωπικό του σχολείου (διδάσκοντες και καθαρίστρια), ενημερώνεται από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.

Οι φορείς του Δήμου Μύκης ενημερώνονται επίσης εγκαίρως και εγγράφως, για την υπόδειξη θέσεων προστασίας/αναμονής κατοίκων- παιδιών  στον οικισμό Γοργόνα, σε περίπτωση κινδύνου.

5

 

 6.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Το σχολείο πρέπει να βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με την οικογένεια του μαθητή, με το Σύλλογο Γονέων/κηδεμόνων και Φορέων, των οποίων όμως ο ρόλος πρέπει να είναι διακριτός. Κάθε φορά που δημιουργείται θέμα το οποίο σχετίζεται με συγκεκριμένο μαθητή/τρια, ο πρώτος που θα πρέπει να ενημερωθεί σχετικά είναι ο γονέας, ο οποίος θα πρέπει να συνεργαστεί με το Σχολείο.

Στο νηπιαγωγείο προβλέπονται παιδαγωγικές συναντήσεις με τους γονείς, ατομικές και ομαδικές, για θέματα γενικού ή ειδικού ενδιαφέροντος. Οι συναντήσεις οργανώνονται έτσι ώστε  να δύνανται όλοι οι γονείς να είναι παρόντες. Στις ατομικές συναντήσεις με γονείς καλλιεργείται κλίμα εμπιστοσύνης και εχεμύθειας. Η ευγένεια, ο σεβασμός και η σοβαρότητα από όλους είναι η βάση της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας. Οι ώρες των συναντήσεων μπορούν να οριστούν από τις 13:15 εώς 14:00.

Σε περιπτώσεις ιδιαίτερων δυσκολιών (γνωστικών, κινητικών, συναισθηματικών, κοινωνικών, προβλήματα λόγου, συμπεριφοράς) η νηπιαγωγός κατευθύνει/ συμβουλεύει τους γονείς, αν κρίνεται, και σε δομές διάγνωσης/υποστήριξης για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη παροχή βοήθειας προς το παιδί.

Η επικοινωνία της νηπιαγωγού με τους γονείς μπορεί να γίνει δια ζώσης, τηλεφωνικώς ή και με την αποστολή e- mail.

Οι γονείς έχουν το δικαίωμα να βγάλουν φωτογραφίες ή βίντεο το παιδί τους, κατά τη διάρκεια μιας σχολικής εκδήλωσης με την υποχρεωτική δέσμευση ότι το υλικό δε θα βγεί στο διαδίκτυο.

΄Εχει ήδη υπογραφεί με την εγγραφή του παιδιού, η σχετική Υπεύθυνη Δήλωση.

 

 

 

7.ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

Ένας από τους στόχους του σχολείου είναι η καλλιέργεια της αίσθησης ευθύνης στους μαθητές σε ότι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι αιθουσών, αύλειου χώρου, σχολικής περιουσίας, κλπ διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του παιδιού. Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του σχολείου αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και  παιδαγωγικά εθίζουν το μαθητή στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας. Μαθητής/τρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη της αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του.

Ο μαθητής ελέγχεται για τη σωστή χρήση του υλικού και του χώρου και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα.

 

 

 

 

 

7

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς γίνεται η ΄Εκθεση αποτίμησης του Εσωτερικού Κανονισμού

Λειτουργίας συνολικά και ειδικά, σε κάθε ενότητα και γίνεται η ανατροφοδότηση με προτάσεις βελτίωσης κατά περίπτωση.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ισχύει για το τρέχον σχολικό έτος, επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από το νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις κατά καιρούς Αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.

Ο κοινά συμφωνημένος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία (Π.Δ.79/2017- ΦΕΚ491 τ.Β΄ 9-2-2021) και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Προϊσταμένη του σχολείου και το Σύλλογο Διδασκόντων καθώς και από τη Σύμβουλο Εκπ/σης, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της κοινότητας.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός ισχύει για ένα σχολικό έτος.

 

 

 

Σας ευχαριστούμε,

καλή και δημιουργική χρονιά!

 

 

 

Εγκρίθηκε για το σχολικό έτος 2023-2024