ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2023-2024
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
Ετήσια έκθεση αξιολόγησης της σχολικής ομάδας Έτος 2022-2023
Τα μυστικά του ωκεανού
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο σεμινάριοΤα μυστικά του ωκεανού. Στόχος ήταν μέσω βιωματικού παιχνιδιού και πολυαισθητηριακής προσέγγισης να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές του νηπιαγωγείου τη σχέση του ανθρώπου με το θαλάσσιο/ωκεάνιο περιβάλλον τόσο τοπικά όσο και παγκόσμια, να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό και να δραστηριοποιηθούν σε μια προσπάθεια αντιμετώπισής τους στο πλαίσιο της ανάπτυξης των δεξιοτήτων του ενεργού πολίτη του κόσμου.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
Στο νηπιαγωγείο ,η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και η καλλιέργεια της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών ,είναι μέρος των βασικών αρχών που διέπουν το ΔΕΠΠΣ.
Είτε μέσα από θεματικές και σχέδια εργασιών με ειδικότερο προσανατολισμό, είτε με την οργάνωση της διδασκαλίας με ομαδοσυνεργατικές μορφές ,είτε καθημερινά στην τάξη η εισαγωγή ,εξοικείωση καλλιέργεια και ενίσχυση της συνεργασίας αποτελεί βασικό μέλημα των νηπιαγωγών. Ωστόσο, πολλά παιδιά με τον ερχομό τους στο Νηπιαγωγείο ,καλούνται για πρώτη φορά να αλληλεπιδράσουν με ομηλίκους και να συνεργαστούν κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.
Αυτό επιβάλλει τη δημιουργία κουλτούρας, συνεργασίας ,η οποία δεν μπορεί να αποτελέσει συστηματικό αντικείμενο διδασκαλίας ,όσο παράδειγμα καθημερινής πρακτικής βασισμένο στον αλληλοσεβασμό, στην αποδοχή και ενσωμάτωση της διαφορετικότητας.
Τα νήπια πρέπει να έχουν τον χρόνο να αλληλεπιδράσουν ,να γνωρίσουν ,να δοκιμάσουν, να στηρίξουν και όλα αυτά να έχουν συνέχεια.
Το επιθετικό παιχνίδι, η χρήση λεκτικής βίας του τύπου “δε σε έχω φίλο-η” ή η διαπίστωση αρνητικών διακρίσεων ,όπως κοριτσιών που αρνούνται να παίξουν με αγόρια και αντιθέτως ,αντιδρώντας με κλάματα και αποστροφή, η εκδήλωση συγκρούσεων καθώς και η εμφάνιση φαινομένων κοινωνικού και πολιτισμικού αποκλεισμού παιδιών που έχουν δυσχέρεια λόγου λόγω διγλωσσίας ή δυσκολίας επικοινωνίας και μένουν απομονωμένα χωρίς να παίζουν είναι σημεία στα οποία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία.
Επίσης, συχνό φαινόμενο είναι η μη αποδοχή της διαφορετικότητας μεταξύ των μαθητών όταν στο σχολείο φοιτούν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ,και η δημιουργία κλικών νηπίων και προνηπίων καθώς κάθε χρόνο αλλάζει η σύνθεση των τμημάτων καθώς έρχονται νέοι μαθητές οι οποίοι συνεκπαιδεύονται με τους μαθητές της προηγούμενης χρονιάς.
Η Προσχολική Εκπαίδευση ως βάση και αφετηρία της σχολικής ζωής των παιδιών είναι σημαντικό να εκπαιδεύει με βιωματικές δράσεις τα νήπια για την ανάγκη σεβασμού του άλλου, ειρηνικής επίλυσης των όποιων διαφορών και συγκρούσεων, γόνιμης και δημιουργικής συνεργασίας για το καλό όλης της τάξης, και όταν η εκπαίδευση ξεκινά από μικρή ηλικία ελπίζουμε μακροπρόθεσμα ότι τα φαινόμενα αποκλεισμού ή περιθωριοποίησης μερίδας μαθητών θα μειωθούν σημαντικά ή θα εκλείψουν.
Θέτουμε έτσι , μέσα από δράσεις και προγράμματα , ως στόχους για τον σκοπό αυτό:
1.Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μαθητών.
2.Δημιουργία κλίματος αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης.
3.Σεβασμός και αποδοχή της διαφορετικότητας.
4.Διαχείριση εντάσεων και συγκρούσεων.
5.Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού.
6.Απόκτηση ενσυναίσθησης.
7.Συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες.
8.Αποδοχή και τήρηση των σχολικών κανόνων.
9.Δημιουργία προσωπικών σχέσεων.
Μέσα από την ανάπτυξη τέτοιων παιδαγωγικών πρακτικών για την διαχείριση των προβλημάτων μεταξύ των μαθητών, με έμφαση στη διαμόρφωση του κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος αλληλοϋποστήριξης ,αλληλοβοήθειας ασφάλειας καθώς και μέσω ανοιχτού διαλόγου με τους γονείς με παράλληλη καταγραφή των δικών τους απόψεων και προβληματισμών οι σχέσεις μεταξύ μαθητών -μαθητριών θα βελτιωθούν που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη μάθηση.
Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί μας να μεταβεί ομαλά από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο;
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις της μετέπειτα σχολικής του πορείας. Η ομαλή του μετάβαση δεν αποβλέπει μόνο στην ακαδημαϊκή επιτυχία του μαθητή, αλλά, πρωτίστως στην καλλιέργεια συναισθημάτων κοινωνικής και συναισθηματικής επάρκειας. Είναι σημαντικό λοιπόν, η μετάβαση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο τα παιδιά όσο και οι οικογένειές τους να έχουν μια θετική άποψη για το σχολείο και ιδιαίτερα τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι είναι επαρκείς ως μαθητές. Προσπαθώντας να συμβάλλουμε στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στο δημοτικό σχολείο είναι σημαντικό όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά να συνεργαστούμε προς την επίτευξη του κοινού σκοπού.
Επίσης σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός πως το Νηπιαγωγείο οφείλει να βοηθήσει τα νήπια να προσαρμοστούν ευκολότερα στο μελλοντικό νέο τους περιβάλλον. Συγκεκριμένα το νηπιαγωγείο μας οργανώνει και πραγματοποιεί φέτος, οργανωμένη δράση για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο με ανίχνευση και εντοπισμό των ανησυχιών των νηπίων σχετικά με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, με ερωτηματολόγια προς τους γονείς, συνεντεύξεις μαθητών, επισκέψεις γνωριμίας και εξοικείωσης των παιδιών του νηπιαγωγείου με τους χώρους και τα πρόσωπα καθώς και με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες του δημοτικού σχολείου, αλλά και μέσω της συνεργασίας των εκπαιδευτικών των δύο σχολείων.
Το πέρασμα από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο είναι αναπόφευκτη αλλαγή στη ζωή του παιδιού μας και στη δική μας. Όπως και με τις άλλες αλλαγές, χρειάζεται χρόνος, υπομονή και θετική στάση από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
Χρήσιμες συμβουλές για γονείς/ κηδεμόνες!
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινάει, αν δεν έχει ήδη ξεκινήσει, η προετοιμασία των νηπίων για την ομαλή μετάβασή τους από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Όπως κάθε μεταβατικό στάδιο, η περίοδος αυτή είναι μια περίοδος σημαντικών αλλαγών για τη ζωή του παιδιού αλλά και όλης της οικογένειας. Η αλλαγή αυτή συνοδεύεται από ανάμεικτα συναισθήματα προσμονής, ενθουσιασμού, αγωνίας, φόβου και ανησυχίας. Η μετάβαση γίνεται σε τρία στάδια, την προετοιμασία, τη μετάβαση και την ενσωμάτωση. Η χρονική διάρκεια του κάθε σταδίου δεν είναι εφικτό να καθοριστεί με ακρίβεια, καθώς εξαρτάται από πολλούς παράγοντες του ίδιου του παιδιού αλλά και του περιβάλλοντός του. Σε καθένα από αυτά τα στάδια ο ρόλος του γονέα είναι καθοριστικός.
Το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνει ο γονιός είναι να γίνει ο ίδιος το πρότυπο για το παιδί του. Να το βοηθήσει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, αποδεχόμενος και υιοθετώντας ο ίδιος πρώτα τους κανόνες της. Να υιοθετήσει μέσα στο σπίτι κανόνες που σχετίζονται με τη συνύπαρξη (ακούω, δε διακόπτω, μιλάω ευγενικά, βοηθώ, μοιράζομαι) και με τη μάθηση (ακολουθώ συγκεκριμένο πρόγραμμα στο σπίτι, δίνω κίνητρα, οργανώνω, ενθαρρύνω). Το παιδί χρειάζεται να αισθάνεται ασφάλεια για τη νέα κατάσταση που θα έχει να αντιμετωπίσει και να νιώθει εμπιστοσύνη ότι είναι ικανό να τα καταφέρει. Πολλά παιδιά μπορεί να φοβούνται ότι το νέο σχολικό περιβάλλον θα είναι πολύ πιο δύσκολο, ότι θα έχουν πολλά και δύσκολα καθήκοντα, ότι θα χάσουν τους φίλους τους, ότι τα μεγαλύτερα παιδιά θα τα κοροϊδέψουν ή θα τους φερθούν άσχημα και προσβλητικά. Όλες αυτές οι αγωνίες και οι ανησυχίες του παιδιού είναι σημαντικό να εκφραστούν και να συζητηθούν με τους γονείς, προκειμένου να μειωθεί ο φόβος και το άγχος και να νιώσει το παιδί ότι δεν είναι μόνο του σε αυτή την μεταβατική διαδικασία
Οι γονείς μπορούν να θυμηθούν και να διηγηθούν τη δική τους πρώτη μέρα στο σχολείο, την αγωνία τους, κάποιο αστείο περιστατικό που μπορεί να τους συνέβη τις πρώτες μέρες στο νέο σχολικό περιβάλλον. Επίσης, οι γονείς μπορούν να ενισχύσουν, με το δικό τους τρόπο, τη γνωστική ανάπτυξη και τη σχολική ετοιμότητα του παιδιού για την Α΄ δημοτικού. Πηγαίνοντας μαζί για ψώνια, μπορούν να ζητήσουν από το παιδί να παρατηρεί τις ταμπέλες στους διαδρόμους και να διαβάζει τα μεγάλα γράμματα στις συσκευασίες των προϊόντων. Στο δρόμο, να διαβάζει τις ταμπέλες και τα ονόματα των δρόμων και των πλατειών της γειτονιάς. Στο σπίτι, μπορούν να γράψουν μαζί προσκλήσεις για τους φίλους του είτε για κάποια γιορτή είτε απλά για παιχνίδι στο σπίτι ή ραντεβού στο πάρκο ή στην παιδική χαρά, ορίζοντας ημέρα, τοποθεσία και ώρα. Να διαβάσουν μαζί και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο του παιδιούμέσα απλά κείμενα της καθημερινότητας, ξεφυλλίζοντας παραμύθια, διαφημιστικά φυλλάδια, συσκευασίες τροφίμων. Να πραγματοποιήσουν μαζί απλές συνταγές μαγειρικής ή ζαχαροπλαστικής, όπου ο μικρός βοηθός σεφ θα πρέπει να διαβάζει και να ζυγίζει τις ποσότητες των συστατικών. Κάθε βράδυ να διηγηθούν τη μέρα τους, από το πρωί, βοηθώντας το παιδί να κατανοήσει την έννοια του χρόνου και της χρονικής ακολουθίας. Οι γονείς μπορούν να οργανώσουν μια έρευνα που θα κάνει ο μικρός τους δημοσιογράφος και να αποφασίσουν από κοινού τις ερωτήσεις που θα ήθελε να κάνει σε ένα παιδί που φοίτησε στην Α’ δημοτικού και να επικοινωνήσουν με φίλους και συγγενείς των οποίων τα παιδιά ήταν φέτος σε αυτή την τάξη. Να μάθουν την εμπειρία τους και να ακούσουν τις δικές τους ιστορίες στο νέο τους σχολείο. Να ρωτήσουν πώς έκαναν φίλους, αν πρόλαβαν να πάνε σε σπίτια νέων συμμαθητών/τριών τους, πως νιώθουν τώρα που το σχολείο είναι κλειστό και αν τους λείπουν οι νέοι φίλοι τους.
Ιδιαίτερη προετοιμασία χρειάζεται να γίνει για τα νήπια των οποίων η μητέρα είναι έγκυος. Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι ιδιαίτερα σημαντική και η προετοιμασία του παιδιού για το νέο αδελφάκι είναι απαραίτητη. Ο ερχομός ενός νέου παιδιού είναι δύσκολος και το γεγονός αυτό αποτελεί από μόνο του μια μεγάλη αλλαγή. Συνεπώς, με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή και υπομονή θα πρέπει να φροντίσουν οι γονείς να προετοιμάσουν το παιδί για όλες τις επερχόμενες αλλαγές στη ζωή του.
Η κάθε μεταβατική περίοδος είναι μια «γέφυρα» από μια κατάσταση της ζωής μας σε μία άλλη και επηρεάζει όλη την οικογένεια. Είναι σημαντικό οι γονείς να προσπαθήσουν να ελέγξουν και να μειώσουν το δικό τους άγχος, τις αμφιβολίες και τις ανησυχίες τους, καθώς όλα αυτά αποκωδικοποιούνται αμέσως από το παιδί και του δημιουργούν την αίσθηση ανασφάλειας. Είναι απαραίτητη η θετική σκέψη και η αισιοδοξία των γονιών ότι όλα θα πάνε καλά. Η βαθιά πεποίθηση και η εμπιστοσύνη ότι είναι ικανοί και έτοιμοι να αντιμετωπίσουν κάθε νέα κατάσταση. Σε μία περίοδο που οι γονείς έχουν αναλάβει πολλούς ρόλους και ακόμη περισσότερες ευθύνες και υποχρεώσεις απέναντι στα παιδιά τους, είναι σημαντικό να νιώθουν οι ίδιοι σίγουροι και να δίνουν το μήνυμα στο παιδί ότι το εμπιστεύονται και ότι είναι πάντα δίπλα του, σε όλη τη διαδρομή της προσαρμογής του.
Για οποιαδήποτε απορία ή ανησυχία σας σχετικά με το ζήτημα της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο, οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας παραμένουμε στη διάθεσή σας!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2023-2024
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Οι εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από τις 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται για την σχολική χρονιά 2023 – 2024 όσα παιδιά έχουν γεννηθεί από 1-1-2018 έως 31-12-2018 ( νήπια – Α’ ηλικίας ) και από 1-1-2019 έως 31-12-2019 ( προνήπια – Β΄ ηλικίας )
Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή
Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του
την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων
που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα, στο Διευρυμένο Ολοήμερο πρόγραμμα ή /και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων / προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία << Πρώτη Εγγραφή >> της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης ( gov.gr ) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα.
Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης ,οι γονείς κηδεμόνες επισκέπτονται το Νηπιαγωγείο προκειμένου να προσκομίσουν τα εξής δικαιολογητικά:
1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή ( A.Δ.Υ.Μ. ).
2) Βιβλιάριο Εμβολίων, στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις νηπίων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
4.Την αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ,στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Διευρυμένο Πρόγραμμα Ολοημέρου εφόσον υπάρχει επιθυμία.
- Πιστοποιητικό γέννησης-Ληξιαρχική πράξη γέννησης επίσημα μεταφρασμένο από δικηγόρο για Αλλοδαπούς Μαθητές.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.
Μετά την υποβολή της αίτησης ο γονέας /κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπ/γείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται « αποδεκτή ».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊσταμένοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. Πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
ΠΡΟΩΡΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΗΠΙΩΝ/ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας , η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία « Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr ) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας ( παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 – ΦΕΚ 1767 Β΄).αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου στο τηλέφωνο 2662032613.
Τ ο ίδιο ισχύει και για την κατάθεση δικαιολογητικών μετά την ηλεκτρονική αίτηση.
Για τυχόν απορίες ή σχετικά ερωτήματα επικοινωνήστε στο τηλέφωνο του νηπιαγωγείου 12:00 -13:00 καθημερινά.