Το καλοκαίρι έφτασε και η θάλασσα μας περιμένει!
Όμως, ποια ζώα ζουν σ΄αυτήν και από τι κινδυνεύουν;
Συζητήσαμε για τον κόσμο της θάλασσας, τα σκουπίδια και τη μόλυνση που αποτελούν κίνδυνο γι΄αυτήν, και περιεργαστήκαμε κοχύλια , όστρακα, σφουγγάρι της θάλασσας, ιππόκαμπο, αστερία κ.α.
Κατασκευάσαμε και τις δικές μας μέδουσες, δουλεύοντας τη λεπτή κινητικότητα!!

Ημέρα: 7 Ιουνίου 2026
Η περιπέτειά μας στο Πάρκο , ξεκίνησε από το Μουσείο με τα απολιθώματα των Δεινοσαύρων, συνεχίστηκε στον εξωτερικό χώρο του πάρκου με τους πάνω από 50 διαφόρων ειδών Δεινόσαυρους που «ζωντάνευαν» μπροστά μας . Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πώς ζούσαν και πώς έμοιαζαν αυτά τα ζώα και τι οδήγησε στην εξαφάνισή τους. ΄Επειτα, στο νοσοκομείο των Δεινοσαύρων ,γνώρισαν την ανατομία των τεράστιων αυτών ζώων και είδαν εκκόλαψη αβγών! Στη συνέχεια έγιναν παλαιοντολόγοι και έσκαψαν, για να ανακαλύψουν απολιθώματα, προσεγγίζοντας βιωματικά την επιστήμη της παλαιοντολογίας!
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στον εξωτερικό παιδότοπο του πάρκου, όπου τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν!






















