Να σου πω 1 μυστικό-την Ανακύκλωση αγαπώ!

child recycle 210x300 1

 

Στα  πλαίσια   του σχεδίου     δράσης    για    την  ομαλη  μετάβαση , και  μετά από   πρόσκληση   του   Δημοτικού   σχολείου  Φιχτίου   ,τα παιδιά  του   Νηπιαγωγείου    μας,  σε   συνεργασία   με τους   μαθητές      της   Α΄ Β  και  Γ  τάξης  παρακολούθησαν  το  εκπαιδευτικό   πρόγραμμα    που   υλοποιήθηκε  απο  το  ΚΕΠΕΑ   Νέας  Κίου ,   στο χώρο   του Δημοτικού   Σχολείου  με  τίτλο     

 

                  «Να  σου  πω  ένα  μυστικό …  Την  Ανακύκλωση  αγαπώ»!

     Αφόρμηση   για  αυτή   την δράση  ,ήταν η  τοποθέτηση  κάδων  ανακύκλωσης    στον  αύλειο   χωρο  του   σχολείου μας (Δημοτικού  και     Νηπιαγωγείου)  , με    στόχο   να      ευαισθητοποιηθούμε     περισσότερο   για την προστασία του   περιβάλλοντος,  μέσα από την  ενεργό   μας    δράση ,  εντάσσοντας      την  ανακύκλωση  στη σχολική  και   κοινωνική   μας   πραγματικότητα.

20240321 144856

 Όλοι,   μικροί – μεγάλοι   ήρθαμε   σε   επαφή,  μέσα  από  μία  διαδραστική   παρουσίαση  του   ΚΕΠΕΑ   Ν.Κιου,   με    το κρίσιμο πρόβλημα των σκουπιδιών και γνωρίσαμε  εναλλακτικούς τρόπους διάθεσης και διαχείρισής τους, με επίκεντρο το τρίπτυχο «μείωση-επαναχρησιμοποίηση –ανακύκλωση». Ακολούθησε  ανάγνωση και  παρακολούθηση  του  παραμυθιού , < θάλασσα  sos  χωρίς  πλαστικά,>ζωγραφική  ,δραματοποίηση , και  κατασκευή    μασκών   από  επαναχρησιμοποιούμενο χαρτί.

 



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Εργαστηρια δεξιοτήτων, σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Να σου πω 1 μυστικό-την Ανακύκλωση αγαπώ!

Eκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Παλαμήδης

    Την  Παρασκευή  8  Μαρτίου  2024,   το  νηπιαγωγείο μας   ,σε   συνεργασία  με   την  Α  Δημοτικού  του   συστεγαζόμενου   Δημοτικού   Σχολείου ,στα    πλαίσια   του   κοινού εργαστηρίου    δεξιοτήτων  , για   το δάσος   και   τα    ζώα , επισκέφθηκε    την  Δημόσια Κεντρική  Βιβλιοθήκη <Παλαμήδης>στο Ναύπλιο για  την  παρακολούθηση   εκπαιδευτικού   προγράμματος 

                       <Περπατώ   και   ανακαλύπτω   το   Δάσος>

18

  Στα   πλαίσια     παρακολούθησης     του    προγράμματος ,  οι   μαθητές   μας  είχαν   την    δυνατότητα   να γνωρίσουν    το δάσος   και το οικοσύστημα του,τα είδη   πανίδας και χλωρίδας  της   χώρας μας,  να κατανοήσουν   τις ωφέλειες του δάσους, αλλά     και να ενημερωθούν   για   τους   κινδύνους     που   το απειλούν.

Να   αναπτύξουν αισθήματα φροντίδας, υπευθυνότητας   και προστασίας του φυσικού  μας   πλούτου,με    στόχο    να αναλάβουν πρωτοβουλίες και  δράσεις ως   ενεργοί  πολίτες   για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών προβλημάτων.

Ευχαριστούμε   θερμά   την  Δημόσια Κεντρική  Βιβλιοθήκη <Παλαμήδης> για  την  υπέροχη   φιλοξενία  και  την υπεύθυνη   του  προγραμματος  , για  την ξενάγηση   μας    στα   μυστικά  του δάσους. 

Κατηγορίες: Εργαστηρια δεξιοτήτων, σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Παλαμήδης

Ψηφιακές δραστηριότητες -και η γη γυρίζει

   Στα πλαίσια υλοποίησης του  Εργαστηρίου  Δεξιοτήτων   Δημιουργώ  και  καινοτομώ  – STEAM, < και   η γη   γυρίζει  >δημιουργήσαμε   με τους   μαθητές   μας  ψηφιακά   παζλ    

με  τις    ζωγραφιές   και   τις   κατασκευές   μας   για   το  ηλιακό σύστημα,τους  πλανήτες   και τη γη,

χρησιμοποιώντας   το   ψηφιακό εργαλείο     https://www.jigsawplanet.com/. 

 

 

   STEAM   ΚΑΙ   Η   ΓΗ    ΓΥΡΙΖΕΙ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Εργαστηρια δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακές δραστηριότητες -και η γη γυρίζει

ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΝΕ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ……

  Με    αφορμή   την   Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού προσκαλέσαμε   στο   νηπιαγωγείο   μας ,  τα  παιδιά    της Α  Δημοτικού,   για  να μεταφέρουμε    το δικό   μας  ηχηρό    μήνυμα  κατά   της  σχολικής   βίας.

 Ξεκινήσαμε  διαβάζοντας     το βιβλίο  της   Μαρία Κουτσανοπούλου <τα   χέρια   δεν  χτυπάνε  ,τα    χέρια   αγαπάνε >

345

 Ένα παραμύθι   με χέρια    που… αγγίζουν το φαινόμενο της βίας…δίνουν απλόχερα   την αγάπη   τους   και… ανοίγουν πολλά παράθυρα   στη χρωματιστή πλευρά   της   ζωής.

20240308 090718

    Μετά   την ανάγνωση   του   παραμυθιού  ,συζητήσαμε πόσα  πράγματα μπορούμε   να κάνουμε  με  τα  χέρια  μας  ,  και     μας   δίνουν  χαρά (αγκαλιάζουμε,χτυπάμε  παλαμάκια),

αλλά και τι δεν πρέπει να κάνουμε  με  τα χεράκια μας, αφού μπορεί να πληγώσουμε   και   να   τραυματίσουμε   τους άλλους.

Εν   συνεχεία  ζωγραφίσαμε   και κόψαμε  «τα δικά μας  χεράκια» και    δημιουργήσαμε  με  κολάζ  μια   ομαδική   αφίσα  

20240306 130310      20240306 130353

με    βασικό     σύνθημα    : ΟΧΙ  ΣΤΗΝ   ΒΙΑ-ΝΑΙ   ΣΤΗΝ   ΦΙΛΙΑ

20240308 091350

΄Τέλος   ακούσαμε  και   χορέψαμε  το υπέροχο τραγούδι των Locomondo “Χέρια σαν και αυτά”.

20240311 125040        20240311 125051

Κατηγορίες: σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΝΕ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ……

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ-ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου, Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό, πραγματοποίησε   για 11η συνεχή  χρονιά την εκστρατεία «Μίλα Τώρα»

και το  Νηπιαγωγείο  Φιχτίου για μια φορά, ακόμα ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και έστειλε το δικό  του  ηχηρό μήνυμα :



Λήψη αρχείου

ΜΙΛΑ    ΤΩΡΑ-ΜΗΝ  ΦΟΒΑΣΑΙ

 



Λήψη αρχείου

 

 

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ-ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

14849927 happy children holding a banner illustration art

Οι εγγραφές μαθητών/τριών , στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος   2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.   Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, εγγράφονται ως προνήπια, μαθητές και μαθήτριες γεννημένοι/γεννημένες  το 2020.Ειδικότερα    εγγράφονται  στο  Nηπιαγωγείο  Φιχτίου, όσοι   διαμένουν  στα    Φίχτια,Μυκήνες,Μοναστηράκι,Μπόρσα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής: (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν εντός της προθεσμίας των εγγραφών 1-20 Μαρτίου  :

          Η αίτηση εγγραφής ,για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα,και το τμήμα  πρόωρης  υποδοχής ,εφόσον  το  επιθυμούν οι  γονείς-κηδεμόνες

        Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

      Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

      Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.

   Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.  

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00) 

Η εγγραφή των   μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς  προϋποθέσεις.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

Η εγγραφή των νηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφή του  παιδιού  σας ,  επικοινωνήστε μαζί μας.

Πριν την προσέλευση σας, στη σχολική μονάδα,  θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ:27510-76891(Νηπιαγωγείο   Φιχτίου)  η    ηλεκτρονικό μήνυμα  στο  Mail του  σχολείου  μας:mail@nip–ficht.arg.sch.gr

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο μελιού ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

Το ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕΛΙΟΥ – ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ, στο Πανόραμα Αργολίδας   επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο   μας ,  σε   συνεργασία   με    Δημοτικό σχολείο Φιχτίου ,  την   Πέμπτη  14/2/2024 , ένα  μουσείο   με   στόχο τη διάδραση, τη δημιουργία σχέσης με την μέλισσα, καθώς και τη διάδοση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αφού η μέλισσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή.

 

οι   μαθητές  μας , μικροί και   μεγάλοι  ,έζησαν     μία    μοναδική εμπειρία, γνωρίζοντας  τον   αξιοθαύμαστο   κόσμο  της   μέλισσας,   μέσα από την όραση, την αφή, την ακοή, την όσφρηση και την γεύση.

Μέσα   απο  σχετικά video ,   ενημερωθήκαμε  αρχικά   για τη ζωή της μέλισσας, την  κοινωνία των μελισσών  ,τα  προϊόντα  που μας   προσφέρει  , αλλά και   και  τους  κινδύνους   και  τις   απειλές  που   διατρέχει   στην  σύγχρονη  κοινωνία  που   ζούμε.

 

Εν  συνεχεία  επισκεφθήκαμε  την  έκθεση με αντικείμενα που αφορούν την μελισσοκομία από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι και σήμερα, όπως παλιές κυψέλες και εργαλεία περασμένων χρόνων, εγχειρίδια μελισσοκομίας κ.α. και   μέσα  από  την  ξανάγηση στους χώρους παραγωγής και συσκευασίας μελιού,κατανοήσαμε   πόσο   σπουδαία  είναι   η δουλειά του μελισσοκόμου

 

Στο   τέλος   ,κόψαμε  κολλήσαμε και   δημιουργήσαμε μελισσοκαπελάκια,  ώστε  να μεταμορφωθούμε  και   εμείς  σε   μικρά   μελισσάκια

Ευχαριστούμε θερμά   τους  υπευθύνους  του  μουσείου  για  την υπέροχη  φιλοξενία και  τις  γνώσεις που  αποκομίσαμε για  τον  θαυμαστό  κόσμο  των  μελισσών.

Κατηγορίες: Εργαστηρια δεξιοτήτων, σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο μελιού ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

Φτιάχνουμε αυτοσχέδιες φωλιές-ταίστρες για τα πουλιά του χειμώνα

    Στα  πλαίσια  ένταξης   του  νηπιαγωγείου  μας  στο  διεθνές   δίκτυο  ΠΕ «Μαθαίνω   για τα δάση» και   του   κοινού   εργαστηρίου   δεξιοτήτων  με  την    Α  και   Β Δημοτκού  με  θέμα το   δάσος ,τα ζώα και τα πουλιά , και  παρατηρώντας   στην  αυλή του σχολείου μας    τα πουλάκια του χειμώνα , αποφασίσαμε όλοι  μαζί ,τα νηπιάκια   μας , με τους μαθητές της  Α και  Β  Δημοτικού , να   κατασκευάσουμε με απλά υλικά ,αυτοσχέδιες φωλιές-ταΐστρες και να τις κρεμάσουμε    στα   δέντρα  της   αυλής   του σχολείου μας .

Γι αυτό, προσκαλέσαμε   τους   γονείς  και   κηδεμόνες  των  δύο  σχολικών  μονάδων , για να βοηθήσουμε   όλοι  μαζί ,  τους μικρούς   μας    φτερωτούς φίλους    που  ξεχειμωνιάζουν   εδώ    να   βρουν καταφύγιο,  και τροφή ,αλλά και τα μεταναστευτικά πουλιά που ετοιμάζονται να επιστρέψουν με τον ερχομό της    άνοιξης.



Λήψη αρχείου

Μαθητές  ,εκπαιδευτικοί   και   γονείς  οπλιστήκαμε    με  όρεξη  και   ξεκινησαμε  την δράση  μας.

Συλλέξαμε   και  φέραμε  φυσικά     υλικά    πορτοκάλια,μήλα λεμόνια ,κλαδάκια  και  κουκουνάρια  πεύκου  ,σπόρους,δημητριακά ,ρυζογκοφρέτες βιταμ ,  αλλά   και υλικά που έχουμε   στο σπίτι μας ,όπως άδεια κουτιά από γάλα,ρολά από χαρτί υγείας    και  τα οποία μπορούμε να επαναχρησιμοποιήσουμε  ,  και   φτιάξαμε ταΐστρες   από κουπίτσες με πορτοκάλια  και  λεμόνια,από  κουκουνάρια,με    ρολό χαρτόνι  κτλ, ταίστρες  με  κορδονάκια  με   δημητριακά   κτλ.



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Εργαστηρια δεξιοτήτων, σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φτιάχνουμε αυτοσχέδιες φωλιές-ταίστρες για τα πουλιά του χειμώνα

Τα πουλάκια του χειμώνα στην αυλή του σχολείου μας

sparrow 8439047 1280

     Στα  πλαίσια   του σχεδίου   δράσης   για την ομαλή   μετάβαση   των νηπίων   και παρατηρώντας  στην    αυλή του σχολείου   μας   τα  πουλάκια του χειμώνα ,κατά  την διάρκεια   του διαλλείματος ,  μαζί   με   τα   παιδιά     της   Α   Δημοτικού,  αποφασίσαμε    από  κοινού  ,  να   ανακαλύψουμε   περισσότερα   για τους  φτερωτούς  μας   φίλους   που   διαχειμάζουν στην    περιοχή μας  , σπουργιτάκια,  περιστέρια  ,δεκαοχτούρες  ,πως   επιβιώνουν  από το κρύο  ,τι  τρώνε  ,που  φτιάχνουν τις  φωλιές   τους  για  να προστατευτούν ,ποιοι  άλλοι  κίνδυνοι   τα  απειλούν.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα πουλάκια του χειμώνα στην αυλή του σχολείου μας

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη Παράρτημα Ναυπλίου

 

35

   Στα  πλαίσια  του   σχεδίου  δράσης   για  την ομαλή  μετάβαση  των  νηπίων  αλλά  και  της  επαφή των μαθητών μας ,    με σπουδαία έργα  της Νεοελληνικής τέχνης,   το   Νηπιαγωγείο μας ,  σε συνεργασία  με τις  Α  και    Β  τάξεις  του  Δημοτικού     σχολειου   Φιχτίου,  και το Νηπιαγωγείο   Λυρκείας   επισκέφθηκε την Εθνική Πινακοθήκη – Παράρτημα  Ναυπλίου,  την Πέμπτη  25   Ιανουαρίου   2024, για να παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αφήγηση παραμυθιού».

 Η ηθοποιός-παραμυθού  ,Γιάννα Βασιλείου ,αφηγήθηκε   στην περιοδική έκθεση «Μύθοι και Σύμβολα»  τον   μύθο της Περσεφόνης .και  εν   συνεχεία  μέσα   απο το θεατρικό παιχνιδι  και την δραματοποίηση   ,  οι   μαθητές   μας , είχαν  την ευκαιρία  να  ενεργοποιήσουν  τη φαντασία και τις αισθήσεις τους  και να   ευαισθητοποιηθούν, γύρω από  την   φύση και την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος.

Κατηγορίες: σχέδιο δρασης σχολικης μονάδας, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη Παράρτημα Ναυπλίου