Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου Φιχτίου ,συμμετείχαν στο δίκτυο <Ταπερίστας > για μια ακόμη σχολική χρονιά και σας παρουσιάζουν τις δράσεις τους, οι οποίες προωθούν τους ακόλουθους στόχους:
α)την απόκτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών
β)την μείωση συσκευασιών μιας χρήσης
γ)την επιλογή εποχικών τοπικών βιολογικών προϊόντων
δ) τη μη δημιουργία περιττών απορριμμάτων και σπατάλης τροφής
Η ένταξη μας στο δίκτυο <ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ > συνδέθηκε αυτή την σχολική χρονιά , με την ενασχόληση μας , με το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: γνωρίζω τα προϊόντα του τόπου μου >δίνοντας έμφαση στα τοπικά βιολογικά προιόντα και την σημασία τους στην υγιεινή διατροφή.
Αρχικά ξεκινήσαμε την δράση μας, διερευνώντας και παρατηρώντας το δεκατιανό που φέρνουμε στο σχολείο μας, αν είναι σπιτικό ή από το φούρνο ,τι τροφές περιέχει, έχει τοπικά βιολογικά προϊόντα , πως το μεταφέρουμε , σε σκεύος ή σε συσκευασία, πώς διαχειριζόμαστε το υλικό συσκευασίας , υπάρχουν περισσεύματα τροφής, πού καταλήγουν αυτά ,και πώς θα μπορούσαμε να τα διαχειριστούμε καλύτερα.
Κατά την διάρκεια της Εφαρμογής , υλοποιήσαμε πολλαπλές δραστηριότητες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης αλλά και βιωματικές δράσεις.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής ,τα νηπιάκια μας έφεραν φρούτα φθινοπωρινά από το σπίτι, μήλα ,αχλάδια ,σταφύλι,ρόδι . Αφού παίξαμε με αυτά ,τα περιεργαστήκαμε, τα μυρίσαμε,τα δοκιμάσαμε με κλειστα μάτια ,αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε ενα ξεχωριστό υγιεινό δεκατιανό !
Γευστικά φρουτοσουβλάκια!

Στα πλαίσια της ενασχόλησης μας με τον τρύγο , το αμπέλι και το σταφύλι αγγίξαμε ,μυρίσαμε ,δοκιμάσαμε ,παρατηρήσαμε όλα τα προϊόντα του σταφυλιού.
Φτιάξαμε το δικό μας μούστο 
Eπισκεφθήκαμε ένα οινοποιείο της περιοχής μας 
και επιστρέφοντας στο σχολείο , παρασκευάσαμε μουστοκούλουρα.

Στα πλαίσια της ενασχόλησης μας με το ελαιόδεντρο ,παρασκευάσαμε με τους μαθητές μας , την παραδοσιακή ελληνική χωριάτικη σαλάτα με τοπικά -βιολογικά προϊόντα της περιοχής μας και ειδικότερα το πολύτιμο ελαιόλαδο από τις ελιες του χωριού μας.

Καθώς η περιοχή μας φημίζεται για τα πορτοκάλια της,κατά τους χειμερινούς μήνες ,επισκεφθήκαμε κοντινό πορτοκαλεώνα ,μαζέψαμε και στύψαμε πορτοκάλια για να πιούμε τον χυμό τους .

Τέλος επισκεφτήκαμε εργαστήριο παραγωγής παραδοσιακού γιαουρτιού και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγράμμα με τίτλο «Από το γάλα στο γιαούρτι»
συμμετέχοντας βιωματικά στην διαδικασία προσομοίωσης της παραγωγής πρόβειου γιαουρτιού, με απώτερο στόχο τη γνωριμία με τη θρεπτική αξία του προϊόντος και την παραγωγική διαδικασία.

Ολοκληρώνοντας τις δράσεις μας , ανακαλύψαμε ότι οι καθημερινές μας συνήθειες είχαν αλλάξει .
Μάθαμε να προετοιμάζουμε το δεκατιανό μας ,με τη βοήθεια μελών της οικογένειάς μας ,να κάνουμε σωστούς, διατροφικά συνδυασμούς τροφίμων ,και κυρίως να επιλέγουμε τοπικά, και όσο είναι εφικτό βιολογικά και ανεπεξέργαστα προϊόντα, και να χρησιμοποιούμε , για τη μεταφορά του δεκατιανού μας, δοχείο πολλαπλών χρήσεων