Πως να μιλήσετε στα παιδιά σας για τον κορωνοϊό ;

ΑΦΟΡΜΗΣΗ  για  τις   δράσεις  που σας   προτείνουμε  είναι  πάντα  τα  ερωτήματα  και  οι ανησυχίες των  παιδιών  σας!

Μαμά, ποιος  είναι  αυτός  ο νέος  ιός   που  μπήκε  έτσι ξαφνικά  στην ζωή μας;

Γιατί  δεν μπορούμε να βγούμε έξω να  παίξουμε με                                                        τους  φίλους  μας ;

                                               Γιατί  δεν  μπορούμε  να    πάμε   στο νηπιαγωγείο μας ;

                                                Γιατί είναι σημαντικό να πλένουμε  τα χέρια μας;

 

Δραστηριότητα   1   :Ζωγραφίζουμε  με   τα   παιδιά   μας  πως   φανταζόμαστε   τον κορωνοϊο με  μαρκαδόρους  ,δαχτυλομπογιές  κτλ .Εναλλακτικά  χρησιμοποιούμε  πλαστελίνη  για  να  τον απεικονίσουμε ,η  άχρηστο υλικό,  !κουτιά  καφέ , κυλίνδρους  απο χαρτί  υγείας , αν  θέλουμε  να τον  κάνουμε  τρισδιάστατο

Δραστηριότητα  2:  Διαβάζουμε   το παραμύθι   του  κορωνοϊού  μαζί  με τα  παιδιά  μας  πατώντας   εδώ  ή  εναλλακτικά  εδώ!!

Δραστηριότητα  3:   Πως   αισθανόμαστε   για  αυτόν  τον  νέο  ιό  που   εισέβαλε  ξαφνικά στην ζωή   μας και άλλαξε την καθημερινότητα μας ; Eνθαρρύνουμε  τα  παιδιά  μας  να  εκφράσουν τα συναισθήματα  τους  χρησιμοποιώντας   και την γλώσσα   του σώματος τους.

Δραστηριότητα   4:   Εξηγούμε  στα παιδιά μας  ότι ο  κορωνoιος  μπορεί να εξαπλωθεί όταν αγγίξουν  μια μολυσμένη επιφάνεια, ένα αντικείμενο ή όταν βρίσκονται  πολύ κοντά σε ένα άτομο που έχει τον ιό. 

Αλλά που  μπορεί  να  είναι  κρυμμένα  τα μικρόβια  ακόμα  και μέσα στο  σπίτι μας;   Το  παιχνίδι   αρχίζει!Ας  γίνουμε   κυνηγοί μικροβίων

Δραστηριότητα    5:   Μιλάμε  στα παιδιά μας  για τους τρόπους που μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους από τον συγκεκριμένο ιό,αλλά  και  πως να σταματήσουν την εξάπλωση του κορωνoϊού.

α) Πλένουμε  τα χέρια για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα: 

πριν το φαγητό,

όταν χρησιμοποιούμε την τουαλέτα,

όταν αγγίζουμε  βρώμικες επιφάνειες,

όταν παίζουμε  με τα κατοικίδιά μας,

όταν πιάνουμε χαρτονομίσματα, και τα παιχνίδια μας  

είμαστε έτοιμοι λοιπόν να κατατροπώσουμε τα μικρόβια;

β)  Καλύπτουμε  το στόμα μας όταν φταρνίζομαστε

γ)  Tρώμε πολλά   φρούτα   και   λαχανικά

δ   Μένουμε    στο σπίτι και  περνάμε  δημιουργικά  τον ελεύθερο  χρόνο μας 

  

 

Δραστηριότητα    6  :Το Πείραμα του πιπεριού

Πολλοί ειδικοί χρησιμοποιούν το περίφημο πείραμα « Running Pepper » για να εξηγήσουν στα παιδιά γιατί είναι τόσο σημαντικό να πλένουν τα χέρια τους με σαπούνι και νερό.    Η Προετοιμασία είναι πολύ απλή, απλά πρέπει να πάρετε ένα  μπολ   και   να προσθέσετε νερό και πιπέρι  και νερό . Το πιπέρι, σε αυτή την περίπτωση, αντιπροσωπεύει τον κορωνοϊό.Αν αγγίξουμε την επιφάνεια του νερού με το δάχτυλό μας, τίποτα δεν θα συμβεί (εκτός από το ότι θα πάρουμε το δάχτυλό μας υγρό). Ωστόσο, εάν βάλουμε  σαπούνι στο δάχτυλό  μας  και αγγίξουμε  την επιφάνεια του νερού , το πιπέρι θα αποστραγγιστεί! Το ίδιο συμβαίνει και με τους ιούς όταν πλένουμε τα  χέρια μας  με σαπούνι και νερό.

Δραστηριότητα   7 : Διαδικτυακό   παζλ   με  τον  κορωνοιό!   

Για   να  παίξετε  πατήστε     πάνω

Δραστηριότητα    8:  Φύλλα   εργασίας  για τον  κορων0ιό  

 

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.