Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος αφού μίλησαν για τα βασικά σχήματα προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα τετράγωνο και ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο αντιγράφοντας μία εικόνα pixel. Είναι ένας τρόπος να μάθουν πως λειτουργεί ο κώδικας έτσι ώστε στη συνέχεια να μπορούν να διαβάσουν ένα κώδικα και να μπορούν να τον εκτελέσουν.
Στη συνέχεια ζωγράφισαν ένα κλόουν φτιαγμένο από σχήματα. Το κάθε σχήμα έπρεπε να έχει συγκεριμένο χρώμα. Έτσι τα παιδιά έπρεπε να ανακαλύψουν τα σχήματα και να τα βάψουν ανάλογα.