
Οι δραστηριότητες μας για το Πάσχα ξεκίνησαν…
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τους μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου βάψαμε αυγά για τις ημέρες του Πάσχα, ένα έθιμο που διατηρούμε μέχρι και σήμερα!

παίξαμε με τις λέξεις
και φτιάξαμε κάρτες και καλαθάκια!

Καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία!