Στα πλαίσια του προγράμματος “Αυτόνομης διαβίωσης” και “Ομαλής Μετάβασης” φτιάξαμε και ψήσαμε κουλουράκια με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου!
Τα υλικά ετοιμάστηκαν και όλοι γίναμε μάγειροι!
Κουλουράκια για το Πασχαλινό μας καλαθάκι – έτοιμα στο λεπτό!!
