Μαγειρική!

Στα πλαίσια του προγράμματος “Αυτόνομης διαβίωσης” και “Ομαλής Μετάβασης” φτιάξαμε και ψήσαμε κουλουράκια με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου!

Τα υλικά ετοιμάστηκαν και όλοι γίναμε μάγειροι!

Κουλουράκια για το Πασχαλινό μας καλαθάκι – έτοιμα στο λεπτό!!

IMG 3e684be3ab71c4292686f7cb258b7f04 V IMG 61e7d0c3319098aa29c5e7bc2d634cce V