Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ….ΜΕ ΤΙΣ 21 ΓΑΤΕΣ…..ΠΡΟΧΩΡΑ!!!

Και ….ναι …είναι γεγονός!!! Η Ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου Δράμας…. με τις 21 γάτες προχωρά!!!

Η πέμπτη γάτα που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, αφορά την τεχνοτροπία του Συμβολισμού, με κύριο εκπρόσωπό της τον Γκούσταβ Κλίμτ.

Γκούσταβ Κλιμτ (Gustav Klimt, 14 Ιουλίου 1862 – 6 Φεβρουαρίου 1918) ήταν Αυστριακός ζωγράφος και ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του κινήματος της Απόσχισης (Sezession) της Βιέννης που διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της Αρ Νουβό (Art Nouveau). Είχε σημαντική συμβολή στη διεθνή αναγνώριση της αυστριακής τέχνης και υπήρξε από τους πρώτους που κατάφεραν να συνδυάσουν την εικονιστική με την αφηρημένη ζωγραφική.

Το ύφος του Κλιμτ υπήρξε εν γένει ξεχωριστό και καινοτόμο, συνδυάζοντας στοιχεία του συμβολισμού και της Αρ Νουβό, με παράλληλες επιρροές από την αρχαία ελληνικήμυκηναϊκή και αιγυπτιακή αγγειογραφία, ενώ συχνά θεωρήθηκε προκλητικό για την εποχή του και υπέστη σκληρή κριτική ή αποδοκιμασία. Ο ερωτισμός που κυριαρχεί στα έργα του προκάλεσε αρκετές φορές αντιδράσεις, όπως στην περίπτωση των πινάκων που φιλοτέχνησε για το Πανεπιστήμιο της Βιέννης.

IMG20241201185420

Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στόλισαν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.

Η τεχνοτροπία του  Συμβολισμού, με κύριο εκπρόσωπο τον Γκούσταβ Κλιμτ, απλά άρεσε στα παιδιά και ιδιαίτερα τα χρώματά που χρησιμοποιούνται. Η εναλλαγή του αρχοντικού χρυσού χρώματος είναι αυτό που τράβηξε την προσοχή των παιδιών.

Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα. Οι φωτογραφίες των παιδιών  μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.

Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.

2 3 4

 

5 78

Και φυσικά με τον δικό τους μοναδικό τρόπο ζωγράφισαν την γάτα του Συμβολισμού!!!…….

 

 

1

6

IMG f8593669846d5bebbf8a608a30e4dfb3 V

Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν  για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “τάξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.

IMG 3a7112a55658d7b4d92c1869cb033ab3 V IMG b28d8e84a8db6595601570622c0e8be1 V

IMG 229caecacf01520f0a4f24e3b6e0ee08 V IMG b7a1d21677c1bd9756d855bce7bd3a58 V

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ….. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

Ναι….ακόμα συνεχίζει το πρόγραμμα “Η ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου με τις 21 γάτες”……

Η τέταρτη γάτα που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, αφορά την τεχνοτροπία του Μετα-Ιμπρεσιονισμού, με κύριο εκπρόσωπο τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ.

 

Ο Βίνσεντ βαν Γκογκ (1853 –1890) ήταν Ολλανδός ζωγράφος. Εν ζωή, το έργο του δεν σημείωσε επιτυχία ούτε ο ίδιος αναγνωρίστηκε ως σημαντικός καλλιτέχνης. Ωστόσο, μετά το θάνατό του, η φήμη του εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και σήμερα αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών.

Χρησιμοποίησε συχνά τεχνικές των ιμπρεσιονιστών αλλά διαμόρφωσε παράλληλα και ένα προσωπικό ύφος, το οποίο διακρίνεται από την χρήση συμπληρωματικών χρωμάτων που οι ιμπρεσιονιστές αποφεύγουν.

Επινόησε μία ιδιαίτερη τεχνική των στροβιλισμάτων με το πινέλο ενώ στους πίνακές του κυριαρχούν έντονα χρώματα, όπως κίτρινο, πράσινο και μπλε, με χαρακτηριστικά δείγματα τα έργα Έναστρη νύχτα’ και μία σειρά πινάκων που απεικονίζουν ηλιοτρόπια. Επίσης ο βαν Γκογκ είναι διάσημος για τις πινελιές του οι οποίες πολλές φορές παρουσιάζουν μια κίνηση.

IMG20241124163445

Και πάλι φυσικά τα λούτρινα των παιδιών πήραν τη θέση τους στο κουκλόσπιτό μας, έπαιξαν μαζί μας, δέχθηκαν την αγκαλιά μας …….

Η τεχνοτροπία του Μετα- Ιμπρεσιονισμού, με εκπρόσωπο τον Βινσεντ Βαν Γκογκ, ενθουσίασε τα παιδιά. Αποτελεί έναν από τους πιο αγαπητούς ζωγράφους στα παιδιά. Οι πληροφορίες που παρουσίασαν τα παιδιά ήταν πολλές και κατατοπιστικές για το ρεύμα αυτό. Τους έκανε εντύπωση η φωτογραφία του καλλιτέχνη που τον παρουσιάζει με κομμένο αυτί. …..

Για άλλη μια φορά τα επιτραπέζια των παιδιών μας κράτησαν συντροφιά και διασκεδάσαμε παίζοντάς τα. Χορέψαμε με τα αγαπημένα τραγούδια των παιδιών και γνωρίσαμε την οικογένειά τους μέσα από φωτογραφίες τους.

Όμως τα παιδιά, εκείνο που περιμένουν πάντα με μεγάλη χαρά, είναι η επίσκεψη των γονιών των παιδιών στο Νηπιαγωγείο μας. Μπαίνουν στην μικρή μας παρεούλα και γίνονται παιδιά…..Παίζουν μαζί μας και διασκεδάζουν….αφού πρώτα τα παιδιά τους ζωγράφισαν την οικογένειά τους με τη μορφή ζώων.

1 3 2 3 3 3 4 3 6 2 7 2 8 2 9

Και….. φυσικά οι μικροί μας δημιουργοί έκαναν το θαύμα τους…..ζωγράφισαν σε καμβά τη γάτα του Μετα-Ιμπρεσιονισμού.

5 3

10

IMG20241122124022

Τέλος, οι φίλοι τους τους ευχαρίστησαν για το μαγικό ταξίδι στην τέχνη, με ζωγραφιές …..

IMG20241122124010IMG20241122124218

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2024!!!

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο μας δράσεις και δραστηριότητες για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική εκδήλωση λαϊκής αντίθεσης απέναντι στη στρατιωτική δικτατορία, που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια μεταξύ 14 και 17 Νοεμβρίου του 1973. Ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με την κατάληψη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, από φοιτητές και σπουδαστές. Αυτή κλιμακώθηκε σε αντιδικτατορική εξέγερση στην οποία ενσωματώθηκαν μετέπειτα πολίτες, και διαμαρτυρόμενοι αγρότες.

Κατεστάλη αιματηρά πρωί της 17ης Νοεμβρίου, με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τραγουδήσαμε  “Τα παιδιά Ζωγραφίζουν στον τοίχο……”,   όπως οι φοιτητές που έγραφαν τα συνθήματά τους στους τοίχους, ζητώντας “ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”.

4 2

3 2
        Ζωγραφίσαμε με την τεχνοτροπία του Γκράφιτι, όπως οι φοιτητές, και αναπαραστήσαμε την πύλη του Πολυτεχνείου.

IMG 8d5cbd3ed2767ed7277bde97631a2620 V IMG20241115104713 IMG20241115104716 IMG c4df7224659f93776e979a1b3da63c7f V

Επειδή τα γεγονότα του Πολυτεχνείου δεν είναι ιδιαίτερα κατανοητά από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, χρησιμοποιήσαμε το παραμύθι της “Ντενεκεδούπολης”, της Ευγενίας Φακίνου.

Ο Λαδένιος εισβάλλει στη Ντενεκεδούπολη, όπου τα Ντενεκεδάκια  ζούσαν ελεύθερα πολλά χρόνια, και γίνεται ο κυβερνήτης τους. Τα ντενεκεδάκια ψάχνουν τρόπους για να τον διώξουν, ώσπου στο τέλος αποφασίζουν να τον κάνουν “πίτα” για να μην τους κυβερνάει πια…….

IMG20241115104256

IMG e29fed3254fee5f93afe51ce2b76cc60 V

Τέλος, παίξαμε κουκλοθέατρο ” Η Ντενεκεδούπολη” με θεατές τα παιδιά μας φυσικά….. και χορέψαμε με τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης.

5 2

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ!!!

Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου, το Νηπιαγωγείο μας παρακολούθησε στο σινεμά “Ολύμπια” μια θεατρική παράσταση με τίτλο “Ο Τρελαντώνης”.

Λίγα λόγια για τη θεατρική παράσταση που παρακολουθήσαμε:

        Ο Τρελαντώνης κυκλοφόρησε το 1932 και θεωρείται ένα από τα πιο προσωπικά αφηγήματα της Πηνελόπης Δέλτα. Στο βιβλίο αυτό η συγγρα­φέας εξιστορεί τις απολαυστικές σκανταλιές του αδερφού της, Αντώνη, με τρόπο ειλικρινή και συγκινητικό, νοσταλγώντας την ανεμελιά των παιδικών χρόνων.
Ο Αντώνης-Τρελαντώνης έβρισκε τον μπελά του γιατί συνέχεια έκανε σκανταλιές. Η θεία τού έριχνε βροχή τις τιμωρίες. Άκουγαν τα αδέρφια του κι απ’ τη μια ντρέπονταν για τις αταξίες του, απ’ την άλλη θα ήθελαν κι εκείνα να τον μιμηθούν: έκανε ακροβατικά, έπαιρνε βάρκες κι ανοιγότανε στο πέλαγος, πείραζε τα πράγματα του θείου και της θείας, τις στάμνες του Μπαρμπαγιάννη του Κανατά, ακόμα και τον σκύλο του Βασιλιά!
Αλλά όταν τον έπαιρνε ο ύπνος, ο Αντώνης ζούσε περιπέτειες κι έβλεπε όνειρα ηρωικά…

Τα παιδιά παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την θεατρική παράσταση και απόλαυσαν τη διαδρομή με το λεωφορείο.

1 2 2 2

 

ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!……..

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της χρονιάς, “Η ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου με 21 γάτες”……ενέπνευσε και τα …….γενέθλιά μας.

Ένας μαθητής ήθελε να κάνει τα γενέθλιά του στο Νηπιαγωγείο μας , μαζί με τους φίλους του, και θέλησε να μοιραστεί την παρακάτω τούρτα……..

 

IMG fc4aab3e1c8718decfd4478e6bf44cba V

 

“Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 21ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ 21 ΓΑΤΕΣ…..!!! συνεχίζει!!!

Η “Ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου με τις 21 γάτες” …..συνεχίζει!!!

Η τρίτη γάτα που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας είναι η γάτα που ανήκει στην τεχνοτροπία του Γκράφιτι, με κύριο εκπρόσωπο τον Φουτούρα 2000. 

Ο Leonard McGurr, γνωστός επαγγελματικά ως Futura 2000, είναι μια κομβική φυσιογνωμία στην ανάπτυξη της τέχνης του δρόμου από τα αναδυόμενα στάδια της στις αρχές της δεκαετίας του 1970 έως τη σημερινή της θέση ως σεβαστό είδος στην παγκόσμια καλλιτεχνική σκηνή.

Ως καλλιτέχνης, το Futura 2000 συνέβαλε καθοριστικά στην προώθηση της αισθητικής του γκράφιτι και της τέχνης του δρόμου πέρα ​​από τα αστικά τοπία και στη σφαίρα των καλών τεχνών. Η προσέγγισή του στην τέχνη χαρακτηρίζεται από μια μοναδική εικαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί μια συγχώνευση αφηρημένων μορφών, ζωντανών χρωμάτων και μια αίσθηση κινητικής ενέργειας που αντικατοπτρίζει τα γρήγορα αστικά περιβάλλοντα από τα οποία αναδύθηκε η τέχνη του.

IMG20241110163009

Και αυτή την εβδομάδα τα λούτρινα των παιδιών, που ανέλαβαν να παρουσιάσουν την παραπάνω τεχνοτροπία, μας συντρόφεψαν μέσα από το κουκλόσπιτο και μας κράτησαν παρέα.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με αυτή την τεχνοτροπία και βρήκαν σημαντικές πληροφορίες που αφορούν το Γκράφιτι . Τις παρουσίασαν με ιδιαίτερη χαρά στην μικρή μας παρεούλα. Ιδιαίτερα , γιατί πρόκειται για τέχνη του δρόμου, γιατί ο καμβάς είναι οτιδήποτε (τοίχος, τρένο, πόρτα, κτλ) και γατί αντί για πινέλα χρησιμοποιούν σπρευ.

Διασκεδάσαμε και προβληματιστήκαμε με τα αγαπημένα επιτραπέζια των παιδιών. Χορέψαμε με τα αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια, γνωρίσαμε μέσα από φωτογραφίες την οικογένειά τους και τις αγαπημένες τους συνήθειες.

Και φυσικά….. με χαρά δεχθήκαμε την επίσκεψη των γονιών στο Νηπιαγωγείο μας. Γίνανε για λίγο παιδιά και παίξανε μαζί μας αγαπημένα ομαδικά παιχνίδια και δραματοποιήσεις, αφού πρώτα μας παρουσίασαν τα παιδιά πως ζωγράφισαν τους γονείς τους με την μορφή ζώων.

1 1

 

2 1 3 1 5 1

6 1

7 1

….. και με το δικό τους δημιουργικό και ευφάνταστο τρόπο, ζωγράφισαν τη γάτα του Γκράφιτι !!!

4 1 8 1

 

IMG20241108124015

Τέλος, πήραν ως επιβράβευση το σπιτάκι τους με ζωγραφιές από τους φίλους τους!!!

 

IMG20241108124033

 

 

IMG20241108124020

IMG 0d2df3e806640043c5567093e7ab5363 V IMG 996088974d81eb73a4f175de1cae85a9 V

“Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ 21ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕ 21 ΓΑΤΕΣ”…..συνεχίζει!!!

Η “Ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου  με 21 γάτες” συνεχίζει……

Η δεύτερη γάτα που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας είναι η γάτα που ανήκει στην τεχνοτροπία του “Πουαντιγισμού” , με κύριους εκπροσώπους τους  ζωγράφους Ζωρζ Σερά και Πωλ Σινιάκ.

Στην τεχνοτροπία αυτή τα χρώματα δεν αναμειγνύονται στην παλέτα αλλά τοποθετούνται μεμονωμένα, κουκίδα κουκίδα, και απευθείας πάνω στον καμβά. Το αποτέλεσμα είναι να συγχωνεύονται οι λεπτομέρειες των χρωμάτων ως σύνολο με τη βοήθεια του εγκεφάλου και όχι της όρασης, όταν κοιτά κανείς τον πίνακα από απόσταση. Βασίζεται στην τεχνοτροπία κατά την οποία απορρίπτεται η χρήση γραμμών και γεννάται ένα αποτέλεσμα από κουκίδες βασικών χρωμάτων (π.χ. κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί, μπλε).

IMG20241102185236

Για άλλη μια εβδομάδα τα λούτρινα των παιδιών πήραν τη θέση τους στο κουκλόσπιτο με αναρτημένο το όνομα του παιδιού της εβδομάδας, για να γίνουν “φίλοι” με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης.

Οι πληροφορίες που βρήκαν τα παιδιά αυτής της εβδομάδας, για τον “Πουαντιγισμό” και τους εκπροσώπους του, ήταν καταπληκτικές και παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια των παιδιών.  Παράλληλα, γνωρίσαμε μέσα από φωτογραφίες και τα μέλη της οικογένειας των παιδιών , καθώς και τα ενδιαφέροντά τους.

Παίξαμε με τα επιτραπέζιά τους και χορέψαμε και διασκεδάσαμε με τις αγαπημένες τους μουσικές.!!!

Και ……φυσικά….αφού ζωγράφισαν την οικογένειά τους με τη μορφή ζώων, υποδεχτήκαμε μέλη της οικογένειάς τους στο Νηπιαγωγείο μας για να παίξουμε μαζί τους παιχνίδια ρόλων καθώς και ομαδικά! Η χαρά των παιδιών  ήταν μεγάλη καθώς και των γονέων τους που έγιναν…..για λίγο ….παιδιά…..και παίξανε μαζί μας.

1 2

 

45

6

 


3

Φυσικά, με τον δικό του μοναδικό τρόπο ζωγράφισαν την γάτα…..του Πουαντιγισμού, χωρίς πινέλα……αλλά με ….μπατονέττες.

7

8

Δημιουργώντας το παρακάτω υπέροχο αποτέλεσμα……!!!

 

IMG f55cb9f160096bd6961f5a945a97c050 V

Και η επιβράβευση;     Ένα σπιτάκι γεμάτο με ζωγραφιές των φίλων τους και συμμαθητών τους για την υπέροχη εβδομάδα που πέρασαν……

IMG 058ffa61e7d03ec689325e5de81209cc V IMG a1ed0edc9f6b6fa76246de70d85be58b V

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 21ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Παρακάτω παρατίθεται ο Εσωτερικός Κανονισμός του 21ου Νηπιαγωγείου Δράμας, για το έτος 2024-2025, αφού εγκρίθηκε προς ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων.

https://blogs.sch.gr/nipdra21/files/2024/11/21ο-ΝΗΠ_-ΔΡΑΜΑΣ.pdf

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940!!! Το νηπιαγωγείο μας γιορτάζει!!!

Copy of FASIANOS Ημερα της Σημαίας

Με μεγάλη χαρά, την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, γιορτάσαμε με τους μικρούς μαθητές μας και τιμήσαμε τους ήρωες του 1940 , που πολέμησαν με αυταπάρνηση και ηρωισμό!!

Γιορτάσαμε το μεγάλο ΟΧΙ , σε αυτούς που καπηλεύονταν την πατρίδα μας!!

Παίξαμε……   και δραματοποιήσαμε ….. το παραμύθι “ Ο γίγαντας και ο νάνος”, το οποίο αφηγήθηκε ένας παππούς στο εγγονάκι του, για να τον βοηθήσει να αντιληφθεί πως οι Έλληνες- Νάνοι έδιωξαν τους Ιταλούς και Γερμανούς- Γίγαντες, από την χώρα μας.

 

 

7

8

Έπειτα, τραγουδήσαμε με τη συνοδεία αρμονίου (απο την Κ. Αθηνά)  το “Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του“, με ερμηνεύτρια τη Σοφία Βέμπο  και το “Πήραμε το Αργυρόκαστρο” , με ερμηνεύτρια την Μαρινέλα.

 

9 1

Τέλος, παρελάσαμε με υπερηφάνεια, κρατώντας τις ελληνικές σημαίες στα χέρια μας και φορώντας στο κεφάλι ένα απλό δάφνινο στεφάνι, τιμώντας με απλότητα και σεβασμό τους ήρωες του 1940!!!

 

 

10

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ….. ΕΛΛΑΔΑ!!!

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ 21ΟΥ ΚΑΙ 4ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ!!!

 

 

 

 

ai generated 9046581 1280

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Σεμιναρίου Συμβουλευτικής Γονέων , με τίτλο “Ο Ρόλος του εκπαιδευτικού και του γονέα στο σύγχρονο σχολείο” για τη σχολική χρονιά 2024-2025.

Το παρών σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του 4ου και του 21ου Νηπιαγωγείου  Δράμας, στον χώρο του 4ου Νηπιαγωγείου Δράμας  την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 6.00 το απόγευμα!

Κεντρικός ομιλητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Βλάχος, Ψυχολόγος από την ομάδα “ Δράσις”.

Ο κ. Κωνσταντίνος Βλάχος, μετά το πέρας της παρουσίασης της ομιλίας του , με χαρά και υπομονή απάντησε σε πολλές από τις ερωτήσεις γονέων και υπήρξε μια γόνιμη συζήτηση !!!