1η ΕΚΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ’
ΑΡΧΕΣ ΣΧ.ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-24.ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
Ο πρώτος μήνας κάθε σχολικής χρονιάς, αφιερώνεται στην προσαρμογή των μικρών μας μαθητών στο σχολικό περιβάλλον και στην ενδυνάμωση της εκάστοτε ομάδας.
Φέτος αποφασίσαμε να δουλέψουμε με ΟΜΑΔΕΣ και να καλλιεργήσουμε το πνεύμα της αγάπης και της συνεργασίας με διάφορες δραστηριότητες και “ΡΟΥΤΙΝΕΣ”.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2023-24
https://blogs.sch.gr/nipdkal/files/2023/10/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-2023-24-1.zip
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ :”PLAYGROUND” ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Στην ψυχαγωγική μας εκδρομή στο Πλατύ ,τα μικρά μας ΔΙΑσποράκια πέρασαν τέλεια!!!Έκαναν σκοποβολή, τοξοβολία, έκαναν ziplin ,έπαιξαν ποδόσφαιρο και διασκέδασαν με την ψυχή τους. Φυσικά γίναμε κι εμείς οι κυρίες για λίγο παιδιά και ξεφύγαμε για λίγο από την καθημερινότητα .Να μας περιμένετε και την επόμενη σχολική χρονιά!!!!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.
Το σχολείο μας ,κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-23,έλαβε μέρος στο Πρόγραμμα :”ΚΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ” ,ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος .Υλοποιείται από το Φεβρουάριο του 2015 από το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες .Κάποιες από τις δράσεις μας ,ήταν η επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Καλαμάτας στο σχολείο μας και φυσικά η λήξη του προγράμματος με δράσεις 25 σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο χώρο του Πανεπιστημίου Καλαμάτας.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-23.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΤΕΛΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Το Μάιο τα παιδιά φωτογραφήθηκαν στην αυλή του σχολείου ,στο πιο αγαπημένο τους σημείο ,εκεί δηλαδή που αισθάνονται πιο όμορφα και που προτιμούν να παίζουν και να κινούνται. Στη συνέχεια φτιάχτηκε φύλλο αξιολόγησης από τις εκπαιδευτικούς ,όπου αναγράφεται για ποιο λόγο προτίμησαν τα παιδιά το συγκεκριμένο σημείο της αυλής και ζωγράφησαν την αντίστοιχη φατσούλα. Τέλος τον Ιούνιο και μάλιστα την τελευταία μέρα, βγήκαμε στο μποστάνι μας, ξεθάψαμε τις πατατούλες που είχαν φυσικά μεγαλώσει, καθώς επίσης τα μαρουλάκια ,τα καρότα και τα κρεμμυδάκια μας. Η παραγωγή μας ήταν αρκετά καλή και νόστιμη, αφού φτιάξαμε τη δική μας σαλάτα και ψήσαμε τις δικές μας πατατούλες!!!Μυρτώ, ευχαριστούμε για τη βοήθειά σου. Συνέχεια την επόμενη σχολική χρονιά!!!
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-23
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2022-23.”ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΩΦΕΛΙΜΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ “
- Αρχικά να σας πούμε ότι υπήρξε μία άψογη συνεργασία με την κυρία Μυρτώ Φοίφα, που είναι υπεύθυνη του κτήματος RE-THINK ,Αγρόκτημα Φυσικής Καλλιέργειας. Παρείχε με τη βοήθεια εθελοντών χειρωνακτική εργασία, χωρίς κόστος για τη σχολική μας μονάδα. Επίσης, σημαντική ήταν και η βοήθεια της120 ΠΕΑ και φυσικά του Συλλόγου γονέων!!Σας παραθέτουμε κάποιες από τις δράσεις που έλαβαν χώρα στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας κατά τη διάρκεια του προγράμματος. * Το Νοέμβριο, ξεκινώντας την επαφή μας με τον κόσμο των φυτών και των σπόρων, μαζί με την κυρία Φοίφα, φυτέψαμε σποράκια σε μπωλάκια με σκοπό να τα μεταφυτέψουμε αργότερα στην αυλή μας. *Το Δεκέμβριο είδαμε τους σπόρους (σιτάρι) να μεγαλώνουν και καταγράψαμε την εξέλιξή τους ,αφού φυσικά φροντίζαμε το πότισμά τουςσε όλη τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα. Στη συνέχει οργώσαμε μια άκρη της αυλής και μεταφυτέψαμε το σιτάρι. *Τον Ιανουάριο, η κυρία Φοίφα μαζί με εθελοντές που απασχολούνται στο αγρόκτημά της, φύτεψαν περιμετρικά στο φράκτη λιγούστρα και τροπαίολα, καθώς και αρωματικά φυτά που είχαν φέρει τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους. Ξεκίνησε έτσι να διαμορφώνεται ο κήπος μας!! *Το Φεβρουάριο τοποθετήθηκε κομποστοποιητής στο χώρο της αυλής και μάθαμε πώς να τον χρησιμοποιούμε. *Στα μέσα του ίδιου μήνα φτιάξαμε έναν σπειροειδή κήπο, όπου φυτέψαμε πατάτες και τα παιδιά μπορούσαν να περπατούν ανάμεσα, να παίζουν και ταυτόχρονα να τον φροντίζουν. Την ίδια μέρα φτιάξαμε μία αφίσα το κάθε τμήμα για να μας θυμίζει τί χρειάζονται τα φυτά για να αναπτυχθούν και πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε ώστε να έχουμε έναν όμορφο κήπο.Τις αφίσες αυτές τις κοινοποιήσαμε στους γονείς και στην τοπική κοινότητα. *Τελευταίο στάδιο της διαμόρφωσης του σχολικού μας κήπου ήταν η δημιουργία λαχανόκηπου σε δύο σημεία της αυλής, όπου φυτεύτηκαν μαρούλια ,καρότα, κρεμμύδια, ντομάτες, πιπεριές κλπ.