Η μοναδική μου Οικογένεια!

ΤΜΗΜΑ 2

2ο Εργαστήριο: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – Η οικογένεια. 

Στην τάξη μας αφιερώσαμε τις τελευταίες ημέρες σε ένα υπέροχο ταξίδι γεμάτο συναισθήματα, εικόνες και ιστορίες, με επίκεντρο τον θεσμό της οικογένειας. Ένα θέμα τόσο οικείο αλλά και τόσο πλούσιο σε μορφές, εμπειρίες και αγάπη!

Εξερευνώντας Όλους τους Τύπους Οικογένειας: Ξεκινήσαμε τη γνωριμία μας με την οικογένεια μέσα από συζήτηση. Τα παιδιά μοιράστηκαν εμπειρίες και εικόνες από τις δικές τους οικογένειες. Αναγνωρίσαμε πως δεν υπάρχει μία μόνο μορφή οικογένειας, αλλά πολλές: οικογένειες με δύο γονείς, μονογονεϊκές, οικογένειες με παππούδες και γιαγιάδες, οικογένειες με θετούς γονείς ή με δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες. Όλες τους μοναδικές και σημαντικές!

Από τα Παλιά μέχρι το Σήμερα: Μέσα από συγκρίσεις με τις οικογένειες του παρελθόντος, παρατηρήσαμε αλλαγές στον ρόλο των μελών, στις δραστηριότητες και στον τρόπο ζωής. Διαβάσαμε παραμύθια και βιβλία που μας βοήθησαν να κατανοήσουμε τι προσφέρει η οικογένεια στο παιδί: αγάπη, ασφάλεια, φροντίδα και υποστήριξη.

Δημιουργώντας την Οικογένειά μας με Χρώματα και Φαντασία. Αξιοποιήσαμε τη φαντασία μας και εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά:

  • Βάψαμε πολύχρωμα φόντα με νερομπογιές και πάνω τους κολλήσαμε ζωγραφιές με την οικογένειά μας, γράφοντας με περηφάνια “Η οικογένειά μου”.

  • Κατασκευάσαμε σπιτάκια με σκεπές και μικρά ορθογώνια χαρτόνια. Σε κάθε “παραθυράκι” ζωγραφίσαμε και ένα μέλος της οικογένειάς μας και γράψαμε την ιδιότητά του: μαμά, μπαμπάς, αδερφός…

  • Ενώσαμε τα μέρη με νήμα και δημιουργήσαμε το δικό μας σπιτικό, γεμάτο αγάπη και χρώμα!Παίζοντας με την Οικογένεια

Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες:

  • Φτιάξαμε την οικογένειά μας με μικρά ανθρωπάκια και τη “στεγάσαμε” στο δικό της σπιτάκι.

  • Ζωγραφίσαμε ξανά την οικογένειά μας και την τοποθετήσαμε στο σωστό “αριθμοσπιτάκι” ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Μάθαμε να παρατηρούμε και να μετράμε, συνδέοντας τα μαθηματικά με τη ζωή μας.

  • Τέλος, Παρακολουθήσαμε το διαδραστικό, ψηφιακό παραμύθι “Η μοναδική μου οικογένεια”. Μέσα από τη ματιά των ζώων και των οικογενειών τους, ανακαλύψαμε πόσο πολύ μας θυμίζουν ανθρώπινες οικογένειες – και πόσο ξεχωριστή είναι κάθε μία.

Μέσα από όλα αυτά τα βήματα, τα παιδιά κατανόησαν βαθύτερα τι σημαίνει οικογένεια: ένας δεσμός που δεν μετριέται με αριθμούς ή “κανόνες”, αλλά με την αγάπη, τη φροντίδα και την αποδοχή. Κάθε παιδί έχει τη δική του μοναδική, υπέροχη οικογένεια — και αυτό γιορτάσαμε με όλες μας τις αισθήσεις!

1 2 1 2 13 3 14 4 12 5 13 6 13 7 13 8 13 9 13 10 11 10 12 12 12 13 12 13 13 14 13 15 15 16 11 17 9 18 12 19 11 20 11 21 11 22 9 23 7 24 5 25 7

Η μοναδικη μου Οικογένεια!

ΤΜΗΜΑ 1

3ο  Εργαστήριο: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – Η οικογένεια.

Στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε τις τελευταίες ημέρες σε μια όμορφη και τρυφερή ενότητα: την οικογένεια. Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, γνωρίσαμε καλύτερα αυτόν τον σημαντικό θεσμό που μας προσφέρει αγάπη, φροντίδα και στήριξη.

Μιλήσαμε για τους διάφορους τύπους οικογένειας που υπάρχουν σήμερα — πυρηνικές, διευρυμένες, μονογονεϊκές, θετές — και καταλάβαμε πως, ανεξάρτητα από τη μορφή της, κάθε οικογένεια είναι μοναδική και πολύτιμη. Συζητήσαμε τι μας προσφέρει η οικογένειά μας καθημερινά: στοργή, ασφάλεια, συνεργασία, όρια, αλλά και όμορφες στιγμές μαζί. Αφού μιλήσαμε για όλα όσα συμβολίζει η οικογένεια για εμάς, προχωρήσαμε σε δημιουργικές δραστηριότητες: Φτιάξαμε το δικό μας οικογενειακό παζλ! Κόψαμε χρωματιστά παζλ-σπιτάκια και σε κάθε κομμάτι γράψαμε ένα μέλος της δικής μας οικογένειας. Στη συνέχεια, ενώσαμε τα κομμάτια και σχηματίσαμε το “σπίτι της οικογένειάς μας”. Διπλώσαμε χαρτιά σε σχήμα σπιτιού και στο εσωτερικό κάθε παιδί ζωγράφισε την οικογένειά του, έτσι όπως την αγαπά και τη φαντάζεται. Τα σπίτια μας γέμισαν από πρόσωπα, χαμόγελα και καρδιές! Παράλληλα, δουλέψαμε με γλωσσικά και μαθηματικά φύλλα εργασίας με θέμα την οικογένεια. Τα παιδιά εξάσκησαν το λεξιλόγιό τους, έμαθαν να μετρούν μέλη οικογένειας, να ενώνουν λέξεις με εικόνες και να παρατηρούν τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ των οικογενειών.

Μέσα από αυτή την ενότητα, τα παιδιά έμαθαν ότι η οικογένεια δεν είναι απλώς ένας ορισμός – είναι μια αγκαλιά, ένα σπίτι γεμάτο αγάπη, αποδοχή και συντροφικότητα.

 

1 6 2 6 3 7 4 5 5 6 6 6 7 6 8 6 9 6 10 5 11 5 12 5 13 6 14 6 15 8 16 5 17 5 18 5 19 5 20 5 21 5 22 4 23 3

 

Η μοναδική μου Οικογένεια!

ΤΜΗΜΑ 3

3ο  Εργαστήριο: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – Η οικογένεια.

 

Μέσα από παραμύθια, εικόνες και διαλόγους, τα παιδιά έμαθαν ότι η οικογένεια είναι η πρώτη μας «αγκαλιά», ο πρώτος κύκλος ανθρώπων που μας αγαπούν, μας φροντίζουν και μας στηρίζουν.

Συζητήσαμε για τα διάφορα είδη οικογενειών και μάθαμε ότι κάθε οικογένεια είναι μοναδική και πολύτιμη:

  • Πυρηνική οικογένεια
  • Εκτεταμένη οικογένεια με γιαγιάδες και παππούδες
  • Οικογένειες με έναν γονέα ή δύο μαμάδες/μπαμπάδες
  • Οικογένειες με υιοθετημένα ή ανάδοχα παιδιά

 

Τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους γενεαλογικό δέντρο, με έναν πολύ ξεχωριστό τρόπο:

Κάθε μέλος της οικογένειας αποτυπώθηκε με τύπωμα παλάμης (τεμπερα σε διαφορετικά χρώματα για τον καθένα). Δίπλα σε κάθε τύπωμα, γράψαμε το όνομα του μέλους και μιλήσαμε για τον ρόλο του στην οικογένεια.Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και γεμάτο χρώματα, όπως και η κάθε οικογένεια!

 Η Οικογένειά μου μέσα σε ένα Λουλούδι: Με φαντασία και χρώματα, τα παιδιά ζωγράφισαν την οικογένειά τους μέσα σε ένα μεγάλο λουλούδι., ως αποτέλεσμα μιλήσαμε για το πώς η οικογένεια είναι σαν ένα λουλούδι που ανθίζει με αγάπη, φροντίδα και στήριξη.

Χρησιμοποιώντας χαρτόνια, μαρκαδόρους, ψαλίδια και κόλλα, τα παιδιά ζωγράφισαν και κατασκεύασαν το σπιτάκι τους, έκοψαν και κόλλησαν φιγούρες των μελών της οικογένειας, τις οποίες χρωμάτισαν και ονόμασαν. Έτσι, έφτιαξαν το «οικογενειακό τους σπίτι» γεμάτο αγάπη και φαντασία. Επίσης κάναμε διάφορα  φύλλα εργασίας μέσα από τα οποία τα παιδιά σχετικά με την οικογένεια.

 

Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες κατανοήσαμε τι μας προσφέρει η οικογένεια:

  • Αγάπη και αγκαλιές
  • Ασφάλεια και φροντίδα
  • Παρέα και παιχνίδι
  • Στήριξη και καθοδήγηση
  • Φαγητό, στέγη και καθημερινή αγκαλιά.

 

1 2 2 2 3 2 4 1 5 2 6 2 7 2 8 2 9 2 10 2 11 2 12 2 13 2 14 2 15 2 16 2 17 2 18 2 19 2 20 2 21 2

Ο Μάρτης στο Νηπιαγωγείο μας: Χελιδονίσματα, Στολισμοί και Άνοιξη!

Καλή Αποκριά!

ΤΜΗΜΑ 3

Οι Απόκριες ήρθαν και γέμισαν το νηπιαγωγείο μας με χρώματα, γέλια, κατασκευές και παραδόσεις! Ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και γνωρίσαμε τα ήθη και τα έθιμα της αποκριάτικης περιόδου και της Καθαράς Δευτέρας.

Φτιάξαμε χαρούμενους και πολύχρωμους κλόουν με διάφορους ευφάνταστους τρόπους:

  • Χρωματίσαμε τα πρόσωπά τους και κολλήσαμε μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί στο καπέλο τους, δίνοντάς τους μια 3D υφή.
  • Κόψαμε τα μέρη τους σαν παζλ και τα ξαναενώσαμε, δουλεύοντας τη λεπτή κινητικότητα και τον συντονισμό.
  • Δημιουργήσαμε κολάζ κόβοντας και κολλώντας τα μέλη του σώματος του κλόουν, διασκεδάζοντας με τα χρώματα και τα σχήματα.

Η φαντασία μας δεν είχε όρια: Φτιάξαμε μάσκες μονόκερους και Minions, τις φορέσαμε και γελάσαμε με την ψυχή μας! Κόψαμε και χρωματίσαμε λωρίδες, τις ενώσαμε και δημιουργήσαμε καπελάκια-τερατάκια, δίνοντας ζωή σε πλάσματα βγαλμένα από τη φαντασία μας.

  • Μιλήσαμε για την Καθαρά Δευτέρα και τα παραδοσιακά έθιμα, όπως το πέταγμα του χαρταετού και το σαρακοστιανό τραπέζι. Συζητήσαμε για τη Σαρακοστή και το συμβολισμό της.
  • Δημιουργήσαμε μοναδικούς χαρταετούς από χαρτόνια κανσόν, καραμελόχαρτο και σπάγκο. Τους χρωματίσαμε, γράψαμε επάνω τους “Καλές Απόκριες” και τους πήραμε μαζί στο σπίτι.
  • Φτιάξαμε την παραδοσιακή “Κυρά Σαρακοστή”, τη χρωματίσαμε, την κόψαμε και της βάλαμε σκοινάκι για να την κρεμάσουμε και να μετράμε τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα.

Με τον ερχομό του Μαρτίου, φορέσαμε τα παραδοσιακά μαρτάκια, τα βραχιολάκια με άσπρη και κόκκινη κλωστή, για να υποδεχτούμε τον ήλιο προστατευμένοι και προετοιμασμένοι για την άνοιξη!

 

1 1 2 1 3 1 4 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 10 1 11 1 12 1 13 1 14 1 15 3 15 4 15 5 15 1 16 1 17 1 18 1 19 1 20 1 21 1 22 1 23 2 25 2

Αποκριάτικες στιγμές στην τάξη μας!

TMHMA 2

Η περίοδος της Αποκριάς ήρθε και στο νηπιαγωγείο μας τη γιορτάσαμε με χαρά, δημιουργία, μάθηση και… πολύ χρώμα! Τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο των εθίμων και των παραδόσεων μέσα από δραστηριότητες που συνδύαζαν τη φαντασία με τη γνώση.

Ξεκινήσαμε με γνωριμία των αποκριάτικων ηθών και εθίμων. Διαβάσαμε τον “Αρλεκίνο”, και εμπνευσμένοι από την πολύχρωμη στολή του, δημιουργήσαμε τις δικές μας κατασκευές. Με τέμπερες βάψαμε τα χαρτιά μας, κόψαμε και κολλήσαμε μαύρες μάσκες, φτιάχνοντας μοναδικές συνθέσεις.
Φτιάξαμε χαρούμενους κλόουν βάφοντας τα μαλλιά τους με τουβλάκια, πομ-πομ για μύτη και παπιγιόν από γκοφρέ χαρτί.
Κόψαμε πολύχρωμα χαρτόνια, τα διακοσμήσαμε με σχέδια από μπατονέτες και δημιουργήσαμε υπέροχες γραβάτες και φιόγκους. Κάθε ένα ήταν μοναδικό και φτιαγμένο με μεράκι!
Βάψαμε χάρτινα πιάτα, κολλήσαμε πάνω τους πούλιες, και άλλα διακοσμητικά, βάλαμε χρυσόσκονη και φτιάξαμε εντυπωσιακές μάσκες. Κόψαμε ρόμβους και μάσκες και στολίσαμε την τάξη μας με αποκριάτικα χρώματα και χαρούμενη διάθεση.

Φυσικά, δεν έλειψαν οι στολές! Ντυθήκαμε μασκαράδες, χορέψαμε στους ρυθμούς του καρναβαλιού και διασκεδάσαμε με το παραδοσιακό γαϊτανάκι, που φέραμε στο σχολείο μας με πολύ κέφι!

Μιλήσαμε για τα έθιμα της Καθαράς Δευτέρας και γνωρίσαμε τη Σαρακοστή. Φτιάξαμε χαρταετούς από χάρτινα πιάτα, τους βάψαμε, κολλήσαμε πολύχρωμους φιόγκους και μάθαμε τι πρέπει να προσέχουμε όταν πετάμε χαρταετό.

Εμπνευσμένοι από τον πίνακα του Σπύρου Βασιλείου «Σαρακοστιανό τραπέζι», δημιουργήσαμε το δικό μας έργο. Κόψαμε, κολλήσαμε σαρακοστιανά φαγητά και τα χρωματίσαμε με τη φαντασία μας, φτιάχνοντας ένα έργο τέχνης γεμάτο παράδοση.

Τέλος, φτιάξαμε την Κυρά Σαρακοστή: βάψαμε ποτήρια, κόψαμε και κολλήσαμε το σώμα της με τα επτά της πόδια – ένα για κάθε εβδομάδα μέχρι το Πάσχα. Μέσα από αυτή την όμορφη κατασκευή μάθαμε να μετράμε τον χρόνο μέχρι τη Λαμπρή!

 

1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46

ΑΠΟΚΡΙΕΣ: Γιορτή χαράς!

ΤΜΗΜΑ 1

Οι Απόκριες είναι μια γιορτή χρωμάτων και χαράς. Είναι μια ευκαιρία για τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα, να ντυθούν με φαντασία, να χορέψουν, να γελάσουν και να γνωρίσουν παραδοσιακά έθιμα όπως:

  • Το γαιτανάκι, ένας κυκλικός χορός γύρω από έναν στύλο με κορδέλες,
  • Το κάψιμο του καρνάβαλου
  • Το παραδοσιακό αποκριάτικο τραπέζι με λαγάνα, ελιές και ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα κ.α.

Μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα των Αποκριών και το έθιμο της κυρά-Σαρακοστής, που με τα επτά πόδια της μετρά τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα.

Ώρα για δημιουργία: φτιάξαμε μάσκες σχεδιάζοντας σε πολύχρωμα χαρτόνια τις παλάμες μας, τις κόψαμε, τις κολλήσαμε σε μαύρο περίγραμμα και τις στολίσαμε με πούλιες και φτερά. Επόμενη χειροτεχνία οι πολύχρωμες γραβάτες όπου κόψαμε γραβάτες και παπιγιόν και κολλήσαμε χρωματιστά κουμπιά και σπάγκο και τις κρεμάσαμε στο λαιμό μας. Φτιάξαμε κλόουν κόβοντας το περίγραμμα του κεφαλιού του, κολλώντας το σε χρωματιστό χαρτί, σχεδιάζοντας με στρόγγυλο πινέλο την κόκκινη μύτη και με το κλασσικό  μάτια και στόμα και σχεδιάζοντας με τύπωμα από ρολό χαρτί τα πολύχρωμα μαλλιά του. Οι κλόουν είχαν την τιμητική τους και φτιάξαμε και δεύτερο όπου κόψαμε και ενώσαμε τα διάφορα κομμάτια τους και τα κολλήσαμε σε ξυλάκια για να παίξουμε μαζί τους. Κάναμε και διάφορα φύλλα εργασίας σχετικά με τις Απόκριες. Σειρά είχε ο χαρταετός μας όπου κόψαμε ρόμβους και το περίγραμμα τους, γράψαμε ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ , τα κολλήσαμε σε ξύλινο καλαμάκι και βάλαμε χρωματιστές κορδέλες. Φτιάξαμε τη δική μας χειροτεχνία Κυρά-Σαρακοστή, χρωματίζοντας, κόβοντας και κολλώντας τη σε χαρτόνι.  Τέλος, με κυκλικό πινέλο γεμίσαμε με χρωματιστές τελείες ένα χαρτί και κόψαμε και κολλήσαμε το «ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ». Ώρα για χορό: αφού μάθαμε για το παραδοσιακό γαϊτανάκι το χορέψαμε κιόλας.

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 10 1 11 1 12 1 13 1 14 1 15 1 161 16 1 17 1 18 1 19 1 20 1 21 1 22 1 23 1 24 1 25 26 1 27 1 28 29 30 31 32 33 34 35 36

ΑΠΟΚΡΙΕΣ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Οι Απόκριες είναι μια περίοδος γεμάτη χαρά, χρώματα, μουσική και παραδόσεις! Στο νηπιαγωγείο μας, φροντίσαμε να ζήσουμε το κλίμα των ημερών με δημιουργικότητα, γνώση και πολλή διασκέδαση! Μέσα από συζήτηση, εικόνες και παραμύθια, μάθαμε για τα αποκριάτικα έθιμα του τόπου μας: Μιλήσαμε για τη τσικνοπέμπτη, μια ημέρα αφιερωμένη στο ψήσιμο και τη γιορτή, καθώς και για τις καρναβαλικές παρελάσεις που γίνονται σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Εξερευνήσαμε τις παραδόσεις με μασκαράδες, χαρταετούς και τη μουσική και τον χορό που συνοδεύουν αυτές τις μέρες. Φτιάξαμε έναν κλόουν οπού σχεδιάσαμε βήμα βήμα το πρόσωπο του και το χρωματίσαμε με τέμπερες. Μιλήσαμε για τα έθιμα της Καθαρά Δευτέρας και το πέταγμα του χαρταετού και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας με ρυζόχαρτο όπου κολλήσαμε χρωματιστά κομμάτια γκοφρε, κόψαμε μαύρες λωρίδες και τις κολλήσαμε για να κάνουμε το περίγραμμα του. Παρακολουθήσαμε σε βίντεο τον Αρλεκίνο, ένα τρυφερό αφήγημα για τον μικρό ήρωα με τη στολή από πολύχρωμα πανιά. Το παραμύθι μας μίλησε για τη διαφορετικότητα, τη φιλία και την αποδοχή, μέσα από την όμορφη αποκριάτικη ατμόσφαιρα. Τέλος, σχεδιάσαμε σε λευκό χαρτί γραμμές για να φτιάξουμε ρόμβους, τους βάψαμε με διάφορα χρώματα, κόψαμε μάσκες σε μαύρο χρώμα και τις κολλήσαμε στο χαρτί μας εμπνευσμένη από τον Αρλεκίνο που διαβάσαμε.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 26 27

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2025-2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Αγαπητοί Γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025, θα γίνουν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026,θα φοιτήσουν μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 (νήπια) και το 2021 (προνήπια). Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(προαιρετικά)και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ)και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/ηΠροϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ)και (δ)εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

α) η αίτηση εγγραφής για το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

β)Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) ΒιβλιάριοΥγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

δ) Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Μετά την ηλεκτρονική εγγραφή παρακαλείσθε να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά (ΑΔΥΜ, Βιβλιάριο εμβολίων, κ.λ.π. )στο νηπιαγωγείο από 12:30 έως 13:30 το μεσημέρι μέχρι 31 Μαρτίου 2025.

Οι αλλοδαποί μαθητές θα πρέπει να προσκομίσουν επίσης Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης στην Ελλάδα ή Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης επίσημα μεταφρασμένο.

Η εγγραφή προνηπίου στο Β’έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (δηλαδή για τα παιδιά του 2020 που φοίτησαν στο Α΄έτος  ανανεώνεται αυτόματα η εγγραφή τους).

Αιτήσεις μετεγγραφής σε άλλο σχολείο θα γίνονται δεκτές μέχρι 30 Απριλίου 2025.  

       ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ,ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα θα γίνονται δεκτές χωρίς προϋποθέσεις.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

         ΤΗΛ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ : 2262036022

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:    https://blogs.sch.gr/nipdiles/