Των Τριών Ιεραρχών

ΤΜΗΜΑ 3

30/01 Των Τριών Ιεραρχών

Μιλήσαμε για τους προστάτες της Παιδείας, του φωτός και της γνώσης. Αφού μάθαμε για το έργο τους, ας εμπνευστούμε από αυτό και τις αξίες τους, συνεχίζοντας να διδάσκουμε και να μαθαίνουμε με αγάπη, αφοσίωση και ήθος!

Κατασκευάσαμε προς τιμήν τους τρισδιάστατες εικόνες, τις οποίες ζωγραφίσαμε  σε Α4 με ξυλομπογιά, τις  στολίσαμε με χρυσόσκονη και τις πλαστικοποιήσαμε.

Καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές και δύναμη στους εκπαιδευτικούς που φωτίζουν το δρόμο της μάθησης!

 

476988201 644236748161130 6143363554854351372 n477770704 1397170811266287 1598292430079231941 n480033706 1390305548647504 1752232716064310575 n479904188 623914123573241 4289499319715309401 n475563296 666566092561275 2119905986415411988 n 477657770 469552269425142 3656813655054627774 n477978679 555821474140331 7464124580843275063 n477770704 1030852265546453 4106070623089573349 n476878441 1295432311730317 6485624455538198704 n 479512309 612028918204257 7053110200718037422 n 480151354 1732894184237655 6818857357257958344 n 480163488 1288992032353635 6551188730838170305 n 480221768 1345694746563991 3167156700174808580 n

2η Αντισεισμική Άσκηση

Η Δεύτερη Αντισεισμική Άσκηση στο Νηπιαγωγείο:

Στο νηπιαγωγείο μας, προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των παιδιών, και η ενημέρωσή τους για τη σωστή συμπεριφορά σε περίπτωση σεισμού είναι εξαιρετικά σημαντική. Στο πλαίσιο της αντισεισμικής εκπαίδευσης, πραγματοποιούμε τη δεύτερη αντισεισμική άσκηση, στην οποία τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να μάθουν με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο πώς να προστατεύονται όταν συμβεί σεισμική δόνηση. Κατά τη διάρκεια αυτής της δράσης, τα παιδιά εξασκούνται σε πρακτικές κινήσεις που πρέπει να κάνουν πριν και κατά τη διάρκεια ενός σεισμού:

  1. Πριν το σεισμό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι κατάλληλα έχοντας στην είσοδο του σπιτιού μας μια τσάντα με τα απαραίτητα υλικά που θα χρειαστούμε στην περίπτωση ενός σεισμού( πετσέτα, νερό, φακό κτλ).
  2. Προστασία κάτω από το θρανίο ή το γραφείο: Τα παιδιά μαθαίνουν πώς να καλύπτουν το κεφάλι τους και να παραμένουν κάτω από κάποιο προστατευτικό αντικείμενο, όπως το τραπέζι ή το θρανίο, ώστε να αποφύγουν τα πιθανά αντικείμενα που μπορεί να πέσουν.
  3. Ασφάλεια με τα χέρια πάνω από το κεφάλι: Ειδικότερα, τα παιδιά κατανοούν τη σημασία του να προστατεύουν το κεφάλι τους με τα χέρια και τα γόνατά τους, δημιουργώντας έτσι μια ασφαλή ζώνη γύρω τους.
  4. Ηρεμία και συνεργασία: Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτής της δράσης είναι η εκπαίδευση στην ηρεμία και στη συνεργασία με τους άλλους. Τα παιδιά διδάσκονται πώς να παραμένουν ήρεμα και να ακολουθούν τις οδηγίες του εκπαιδευτικού για να βγουν με ασφάλεια από το κτίριο αν χρειαστεί.

 Η δεύτερη αντισεισμική δράση είναι σημαντική γιατί επαναλαμβάνει τη διαδικασία εκμάθησης και εξάσκησης, ενισχύοντας τις γνώσεις και τις αντιδράσεις των παιδιών σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Η συνεχής προετοιμασία βοηθά τα παιδιά να αισθάνονται πιο ασφαλή και έτοιμα, σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε φυσική καταστροφή.

Ευχαριστούμε τον κ. Μίμη που για μια ακόμα φορά ήρθε στο σχολείο μας, προκειμένου να μας υπενθυμίσει τις αντιδράσεις σε περίπτωση σεισμού!

 

475122922 1934741683716629 8319423073123927611 n473559661 2407735746244738 7254458047746414470 n 474081481 587992170878524 2847521927255985782 n 475660220 1596483160991739 8775728531565270168 n475002942 632092239503723 8943959905512242906 n475730382 1714013085842419 8344819921721174971 n474943932 1173120834392149 1886069374336365130 n 474961046 596309319849305 5581085725363628364 n 474974118 2544734612546650 7913274283840922473 n475114596 900094865350077 7793374251795117558 n474974118 1679443562987190 3529982339168000049 n 475123624 1282199699748402 2749050195379278673 n 475263836 1297735374833342 1547453209129898055 n

Χριστούγεννα ήρθαν πάλι!

ΤΜΗΜΑ 1

Χριστούγεννα ξανά! Ξεκινήσαμε να συζητάμε για τα Χριστούγεννα, τι γιορτάζουμε, τα ήθη τα έθιμα και αρχίσαμε τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές. Αρχικά, στολίσαμε το δέντρο στην τάξη μας και δημιουργήσαμε τη χριστουγεννιάτικη μας κάρτα, όπου χρησιμοποιήσαμε ρολά σαν πινέλα για να φτιάξουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, κόψαμε, κολλήσαμε κορμό και αστέρι και γράψαμε με το δικό μας τρόπο τις ευχές μας. Σειρά είχε το ημερολόγιο μας όπου κόψαμε τη σκεπή, το σπιτάκι και την καρδούλα, τα συναρμολογήσαμε, τα κολλήσαμε, βάλαμε κορδέλα και κουμπιά και κολλήσαμε το ημερολόγιο. Συνεχίσαμε εξασκώντας τη λεπτή μας κινητικότητα προκειμένου να φτιάξουμε στολίδια, όπου πλάσαμε τον πηλό, παίξαμε, με τα ειδικά καλούπια δώσαμε σχήμα στα  στολίδια μας, τα βάψαμε και βάλαμε κορδέλα για να τα κρεμάσουμε. Επιπλέον, φτιάξαμε τα χριστουγεννιάτικα γλειφιτζούρια συναρμολογώντας κόκκινους και ασημένιους κύκλους και κολλώντας τους σε γλωσσοπίεστρο για να κρεμάσουμε στο δέντρο του σπιτιού μας. Καιρός για χειροτεχνία: με τύπωμα του δαχτύλου μας και διάφορα χρώματα γεμίσαμε τις μπάλες μας και διακοσμήσαμε την τάξη μας. Η επόμενη δραστηριότητα συνδύαζε μαθηματικά και εικαστικά όπου με κορδέλες κομμένες σε διάφορα μεγέθη φτιάξαμε χριστουγεννιάτικο δέντρο κολλώντας στο χαρτί ανά μέγεθος τις κορδέλες και αστέρι, κορμό και χιονονιφάδες.  Αφού μάθαμε για το έθιμο των Ελλήνων να στολίζουν καράβι τα Χριστούγεννα αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς κόβοντας και κολλώντας τα πανιά και το σκαρί του πλοίου, διακοσμώντας το κατάρτι και γράφοντας ευχές. Κάναμε φύλλα εργασίας ζωγραφίζοντας, κόβοντας και κολλώντας τις εικόνες  με τη σωστή σειρά προκειμένου να φτιάξουμε την ιστορία. Τέλος, γράψαμε γράμμα στον άγιο Βασίλη, φτιάξαμε φάκελο προκειμένου να του το στείλουμε.

1 1 2 1 3 2 3 1 4 1 6 1 7 8 1 9 1 10 1 11 1 12 1 13 1 14 1 15 1 16 1 17 1 18 1 19 1 20 1 21 1 22 1 23 1 24 1 25 1 26 1 27 1 28 1 29 1 30 1 31 1 32 1 33 1 34 1 35 1 36 1 37 1 38 1 39 1 472462203 1262290545007284 5193643724901247560 n

 

Feliz Navidad!

ΤΜΗΜΑ 2

Ξεκινήσαμε να μπαίνουμε στο κλίμα των Χριστουγέννων σιγά σιγά στολίζοντας το δέντρο: τα παιδιά βοήθησαν να ανοίξουμε τα κλαδιά και να βάλουμε τις μπάλες και αφού το δέντρο μας είναι έτοιμο αποφασίσαμε να χορέψουμε ακούγοντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια.  Επιπλέον, κάναμε διάφορα χριστουγεννιάτικα φύλλα εργασίας  και προσπαθήσαμε να κάνουμε το δικό μας συμμετρικό χριστουγεννιάτικο δέντρο.  Διαβάσαμε το βιβλίο «Τα πρώτα Χριστούγεννα» και μάθαμε για τη γέννηση του Χριστού και την ετυμολογία της λέξης «Χριστούγεννα». Φτιάξαμε το δικό μας « Photo Booth-  Άγιο Βασίλη» βάφοντας το πλαίσιο με κόκκινη τέμπερα και σχηματίζοντας τα γράμματα για το χαρακτηριστικό « Ho,Ho,Ho» που λέει ο άγιος Βασίλης. Σειρά έχουν τα δικά μας GNOME που δημιουργήσαμε βάφοντας τα κουκουνάρια στις άκρες με λευκό χρώμα , διαλέγοντας χρώμα για το σκούφο και κολλώντας τη μύτη και πομ πομ στην κορυφή του σκούφου. Συνεχίσαμε τις δημιουργίες μας φτιάχνοντας κάρτες,- όπου βάψαμε πράσινο ένα κομμάτι αεροπλάστ σε σχήμα τριγώνου και το αποτυπώσαμε στο χαρτί της κάρτας, ρίξαμε γκλίτερ, κόψαμε και κολλήσαμε αστέρι και κορμό-  μέσα στις οποίες κολλήσαμε πράσινο χαρτί και γράψαμε με το δικό μας τρόπο «Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά». Δημιουργήσαμε το δικό μας δέντρο, κόβοντας ορθογώνια σε διάφορα μεγέθη και αφού τα βάλαμε σε σειρά ανάλογα το μέγεθος-μικρότερο στο μεγαλύτερο- τα κολλήσαμε στο χαρτί μας, κόψαμε αστέρι και κορμό και με μια μπατονέτα «χιονίσαμε» τη χειροτεχνία μας. Αφού φωτογραφηθήκαμε και εκτυπώσαμε τη φωτογραφία μας, την κόψαμε και την κολλήσαμε σε χαρτόνι και βάψαμε γλωσσοπίεστρα προκειμένου να φτιάξουμε το ημερολόγιο που θα διακοσμήσει τα σπίτια μας. Επιπλέον, κόψαμε μπάλες και τις στολίσαμε με χιονονιφάδες, χιονάνθρωπους κτλ., για να διακοσμήσουμε την τάξη. Ενόψει της γιορτής έπρεπε να στείλουμε πρόσκληση στους γονείς, όπου κόψαμε, κολλήσαμε το κείμενο, γράψαμε «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ» και φτιάξαμε χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πίσω πλευρά της βάζοντας χιονονιφάδες στη σειρά, κόβοντας και κολλώντας  κορμό και κορδέλα. Διαβάσαμε το βιβλίο « Δωροβροχή» και μιλήσαμε για τα ήθη-έθιμα των Χριστουγέννων και από πού προέρχεται το χριστουγεννιάτικο δέντρο που στολίζουμε και τι στόλιζαν παλιά οι Έλληνες. Ώρα για εξάσκηση λεπτής κινητικότητας: αφού κόψαμε τα γένια του άγιου Βασίλη, τον χρωματίσαμε, τον κολλήσαμε σε χαρτόνι, βάλαμε γκλιτερ και στριφογυρίσαμε τα γένια του. Οι δημιουργίες μας δε σταματάνε εδώ καθώς βάψαμε ρολά με καφέ χρώμα, πάνω τους κολλήσαμε μάτια, πομ πομ κόκκινο για μύτη και σύρμα πίπας για κέρατα προκειμένου να φτιάξουμε ταράνδους σαν τον Ρούντολφ. Σειρά είχαν οι κορμοί- άγιος Βασίλης όπου βάψαμε κόκκινο το σκούφο, άσπρα τα γένια, με μαύρη μπατονέτα φτιάξαμε μάτια και κολλήσαμε μύτη. Επιπρόσθετα, φτιάξαμε και άλλον Άγιο Βασίλη όπου κόψαμε και κολλήσαμε το πρόσωπο και μάτια, με ειδικά στρόγγυλα σφουγγαράκια βάψαμε το σκούφο και με πιρούνι σχεδιάσαμε τα γένια του. Τέλος, βάψαμε πιάτα και τα διακοσμήσαμε προκειμένου να φτιάξουμε το δικό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο για να στολίσουμε το ταμπλό της τάξης μας.

1 2 3 4 5 6 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 2 57 58 59 60 64 65 66

Ας στολίσουμε!

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

Μιλήσαμε για τα Χριστούγεννα: τι γιορτάζουμε, τα ήθη, τα έθιμα των Χριστουγέννων, τα στολίδια και το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Διαβάσαμε το βιβλίο « ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΩΡΟ» και αποφασίσαμε να στολίσουμε και εμείς την τάξη μας. Ώρα για δημιουργία λοιπόν! Αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο βάφοντας πράσινη την παλάμη μας και αποτυπώνοντας τη στο χαρτί , κόβοντας αστέρι για την κορυφή του δέντρου, «βάζοντας» πολύχρωμες μπάλες με μπατονέτα και διάφορα χρώματα και γεμίζοντας το γκλιτερ. Σειρά είχε το γνωστό χριστουγεννιάτικο γλειφιτζούρι όπου με τα ειδικά πινέλα φτιάξαμε τους άσπρους και κόκκινους κύκλους εναλλάξ, βάλαμε κορδέλα και με ένα κομμάτι χαρτόνι δημιουργήσαμε γκι για να διακοσμήσουμε γύρω γύρω τη χειροτεχνία μας. Επιπλέον, φτιάξαμε χριστουγεννιάτικες μπάλες αφού τις βάψαμε με πινέλα και τις βάλαμε κορδέλες, πήραμε σφουγγάρι και φτιάξαμε το κλαδί πάνω στο οποίο κρέμονται και το γεμίσαμε με λαμπάκια. Διαβάσαμε το βιβλίο « Η μπουγάδα του Αι Βασίλη» και το «Πως κατεβαίνει ο Άγιος Βασίλης από τις καμινάδες;». Επιπρόσθετα, φτιάξαμε ταράνδους- τους δικούς μας Ρούντολφ»- κόβοντας και συναρμολογώντας το πρόσωπο, τα μάτια, τη μύτη και τα αυτιά του και τα κολλήσαμε στο χαρτί μας αφού  πρώτα το διακοσμήσαμε με γαλάζια και ασημί τέμπερα χρησιμοποιώντας δυο πινέλα.

462645482 948823513878155 6836644934022693203 n462650025 2097547374032463 960279548950964409 n462648464 605365581852437 5635790524466393964 n462650014 1264149818184793 978803271975583003 n462639336 1283231606353592 2209554685041208681 n462653239 1107592534064327 4275163471025692979 n 462643575 1142053820605558 4405615191191245623 n467543580 1669378566980615 3530673618474878587 n470887365 884162436905380 8840918546265271371 n462639336 3883748845181513 535850738016298995 n462650024 9388933591150818 5856479299649147874 n462649956 1108293020768150 8827961106421344971 n462564225 468021333005839 2695379937916227371 n462649938 1682134512644834 8178315921233771693 n467312064 1997601720705649 8435822254546189642 n462641503 616145884421936 8418343883453980122 n467412718 1315389229877768 1490878788747913836 n462636931 558606133827229 7179286847234216664 n462553808 625622723225772 1628788514859061071 n 467619581 1353031492723855 3302596504327142610 n462650438 1013270947274881 5018676870320444661 n 462553808 564011856610995 7935432365271632911 n471345595 474330255689818 2337156966014415394 n462637902 607179858387214 8859594944215246309 n

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΤΜΗΜΑ 3

Οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας ξεκίνησαν να δημιουργούνται από τα μικρά παιδικά χεράκια, ενώ διασκεδάσαμε παίζοντας παζλ , το οποίο δημιουργήσαμε μόνοι αφού ζωγραφίσαμε  τον Άγιο Βασίλη, κόψαμε και ανακατέψαμε τα κομμάτια και στο τέλος το συναρμολογήσαμε με το σωστό τρόπο. Ξεκινήσαμε τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας στολίζοντας δέντρο στην τάξη μας  για να μπούμε στο κλίμα των Χριστουγέννων. Συνεχίσαμε φτιάχνοντας στολίδι, αφού βάψαμε και διακοσμήσαμε το καπάκι, κολλήσαμε μέσα τις φωτογραφίες μας για να το κρεμάσουμε στο δέντρο του σπιτιού μας.  Σειρά είχαν οι λαμπερές μας κάρτες, διακοσμημένες με τις τρισδιάστατες μπάλες και  με τις μοναδικές ευχές που γράψαμε στο εσωτερικό τους. Επόμενη δημιουργία ήταν η κατασκευή ημερολόγιου, όπου φτιάξαμε κυκλάκια από πηλό, τα βάψαμε με χρυσό χρώμα, τα στολίσαμε με μπαλίτσες και κορδέλα και στο τέλος κολλήσαμε πάνω τους το ημερολόγιο. Έπειτα ζωγραφίσαμε την εικόνα της Άγιας Νύχτας που γεννήθηκε ο Χριστός στη φάτνη, βάψαμε πιάτα και δημιουργήσαμε τη δική μας φάτνη. Σειρά είχαν αμέτρητες χειροτεχνίες για να στολίσουμε την τάξη μας όπως μπότες, βαμμένες με τέμπερα και το τύπωμα του δαχτύλου μας, δέντρο με σχήματα και δέντρο με τύπωμα από ρολό. Φτιάξαμε στολίδι αφού κόψαμε κομμάτια από καραμελόχαρτο και τα κολλήσαμε και κολλήσαμε επίσης κλαδί ελάτου κ κορδέλα, δημιουργήσαμε Άγιο Βασίλη με πιάτο και χαρτί κανσον και φτιάξαμε το γνωστό σε όλους γλειφιτζούρι των Χριστουγέννων κολλώντας εναλλάξ άσπρους και κόκκινους κύκλους. Παραθέτουμε και λίγες φωτογραφίες από τη μαγική Χριστουγεννιάτικη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στην τάξη μας.

462640117 507587152437513 2424577301154679268 n462643583 1586279258660713 9139257378258896535 n464673906 595586546289627 4182518218111360224 n467156814 3940885979527407 899877617466665879 n462638682 439830615856371 3596907226032129261 n462638138 1584217398854844 793556201154069699 n462653775 579793501576188 5128399147643929667 n462636447 434605462921452 4746474836413479743 n462653426 1314106640009776 8887268172261161497 n462639350 1119385679144874 6342893551298865420 n 470961109 951776726843408 6483947040412603089 n467389672 1126957212418110 8011312088041568662 n464674828 1276155950171445 341173866946855540 n462650018 1116203563425687 5004124688493220532 n466831000 577810871649776 4338475762457261041 n462641086 2151875375228787 1054793532031681950 n462639397 2361669054199825 6658339989020071597 n462643575 966094955470402 3890274137570959897 n 462647886 1291832585401116 7466816156315393954 n462645254 554371257513413 2781290514668596528 n 462640806 1531534264173340 4834293551151546347 n462650408 580789608238030 7729470519048599624 n467543981 1118541326668637 6781916906419804501 n 467433039 605245105219124 702714664270982660 n467362783 1126685042427937 6379073201133168325 n 467539519 449441221569548 2741796928942059560 n466122801 602271322276874 1532040808687399316 n471341835 997173102215774 8475863742216338841 n462647908 1127204172149505 2653391010835039983 n462647316 580384207960333 8270018397599278050 n 462647905 1228380104890555 2623711154062267498 n462638169 1851271695405547 3052476992773051079 n467871822 1156482149297544 584562066926526552 n462647352 1712647189298450 3878452985153183309 n462638778 987952106498871 5280329550522334043 n462568300 451924464631788 3295040357006810200 n467837832 2413645995653615 843114280017975101 n462643592 617568884032573 7701957100959391701 n

Η Βαλίτσα με τα Κάλαντα!

Στις 2/12 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τη θεατρική ομάδα La Strada, προκειμένου να μας παρουσιάσει μια μοναδική παράσταση με τίτλο « Η Βαλίτσα με τα Κάλαντα». Μια διαδραστική παράσταση με ζωντανά μουσική, τραγούδια , παιχνίδια και κάλαντα…Και μερικές βαλίτσες που αλλάζουν χρήση  και εντάσσουν τα παιδιά στην ιδέα του πολυμορφικού σκηνικού , φτιάχνοντας ένα μαγικό κόσμο.

Περίληψη: Μετά από τον μεγάλο πόλεμο ανάμεσα στον Πορτοκράτορα και τον Κλειδοκράτορα οι δύο πολιτείες ετοιμάζονται να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα. Δυο κορίτσια, η Χαρά και η Αγάπη , ονειρεύονται τα δώρα τους και ετοιμάζονται να πουν τα κάλαντα. Ο Κλειδοκράτορας όμως έχει άλλα σχέδια. Θέλει να ξανακάνει πόλεμο και αποφασίζει να κλέψει τα λεφτά από τα κάλαντα των παιδιών . Θα μπορέσει το Πνεύμα των Χριστουγέννων με τη βοήθεια των μικρών θεατών να τον αποτρέψει; Πως θα γλιτώσουν οι χώρες από τον πόλεμο; Μια διαφορετική Χριστουγεννιάτικη ιστορία για την Ειρήνη και την αλληλεγγύη.

Διασκεδάσαμε, τραγουδήσαμε και απολαύσαμε μια διαδραστική παράσταση. Ευχαριστούμε τη θετρική ομάδα «La Strada» για τη μοναδική παράσταση.

462553832 1121571739639898 6857359603572490411 n 462572510 557111737136432 8396872337290194875 n 462636922 594981613214490 896243464076965893 n 462637952 894556616138462 7147115232822170485 n 462638169 1097490308340684 1757139069585122760 n 462638773 1266722181260805 7474497727086061076 n 462638778 950234823832145 7297938738982590900 n 462641092 587304717379965 2622014850510511437 n 462641092 1106894477783405 5412486702463151872 n 462642009 947247243505419 1422682860859314761 n 462642024 602027352225358 4782123525357721383 n 462645408 609963561607418 343184725346068673 n 462647342 1089888159499305 9193493474605620875 n 462647897 3251365175006175 8242458384227204753 n 462648846 573239845591839 7249525116462821317 n 462649159 1537442197191679 5453393104706979084 n 462649941 3440927019535970 2668437025885200954 n 462654326 1099782474750548 8907760236142130514 n 463209520 1017570013461288 585196565926867019 n 467153206 905114921386949 8987030634016918158 n 467417283 1991932244645014 616547055339758806 n 467597989 888687750100196 7488341505499946090 n IMG E3835

Οι Σχηματούληδες!

ΤΜΗΜΑ 3

Ο κόσμος γύρω μας γεμάτος σχήματα και πολλά τα ερεθίσματα να μιλήσουμε για αυτά. Τα βρήκαμε μέσα στο χώρο του νηπιαγωγείου, τα συζητήσαμε και μάθαμε να τα ξεχωρίζουμε. Τα σχηματίσαμε με το δάχτυλο μας πάνω σε αλεύρι και ήρθε η σειρά μας να τα κόψουμε, να τα ζωγραφίσουμε και να τα τοποθετήσουμε στο σωστό μεγάλο σχήμα που βρίσκεται στο πάτωμα της τάξης μας. Έπειτα ζωγραφίσαμε το δικό μας «Σχηματόσπιτο» και ζωγραφίσαμε σχήματα , τα κόψαμε και φτιάξαμε τα δικά μας «Σχηματοανθρωπάκια». Επιπλέον, τα αναζητήσαμε μέσα σε πλούσιο εποπτικό υλικό από έργα μεγάλων ζωγράφων όπως ο Βασίλι Καντίνσκι , τα ζωγραφίσαμε, τα κόψαμε, τα αντιστοιχίσαμε και δημιουργήσαμε τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής με τους κύκλους του Καντίνσκι. Ο Καντίνσκι μας έδωσε έμπνευση ώστε να δημιουργήσουμε μοναδικές προγραφικές ασκήσεις με βάση τα έργα του.

462641113 488782003750701 4564458746853636216 n462645408 1656544368295224 1964724832868780739 n462642566 952456933473944 1870845661681825636 n467380468 550810404522110 4054004822462448157 n462649196 3886882918247409 1986962617237710180 n463128421 1107765734151027 4823855447712932700 n467394849 2281045882268098 7418776042636678900 n462646481 1655891174992199 8215696046218552243 n462641092 566729469548393 7892624840870468564 n462639755 1141951960968125 1627393103704612984 n467827052 929264842139139 105682506409010398 n465667794 578735514898446 5182060997128885372 n462642574 448735618298630 843048477323936203 n467897989 970448941628022 8744939058785724103 n467536393 550383974659328 7711155980947212842 n462645266 899423095715478 7207144003683786452 n463173162 503000978839348 514925421629686581 n467301612 1111338060528849 215776351383059549 n462641086 878761200998966 6740515150884854867 n462639771 2820905588111471 5619376546159900715 n467513358 999834475312582 1879264115510763244 n467897788 9850920731602494 4306031639748664079 n462571923 566055549611535 4935238620067651694 n 465941880 460251270481603 5202843394880673062 n 466449322 603867825338794 339757932870024454 n 466162695 1104121047863041 6200152522803347006 n 467651960 1109061310689291 172154908740380967 n462640097 1730021710904452 9074576780603429509 n462647320 3133933580079256 3942085808343497557 n462642566 1138358614392954 5626820442813449849 n462641746 1759592058206907 5118153017603392270 n462642829 2043056016164084 755401355600379909 n 467751784 572399945406165 4230207335923469225 n

Το νησί των συναισθημάτων

1Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥΖΗΝ: « Τα συναισθήματα».

ΤΜΗΜΑ 3

Συναισθήματα έχω πολλά κρυμμένα μέσα μου βαθιά. Πότε κλαίω, πότε γελώ και άλλοτε θυμώνω και ξεσπώ. Μιλήσαμε για τα συναισθήματα και διαβάσαμε παραμύθια όπως το «Ξενοδοχείο των συναισθημάτων» και το «Κόκκινο της ντροπής». Είδαμε πλούσιο εποπτικό υλικό σχετικό με τα συναισθήματα παίξαμε παιχνίδια μνήμης και βρες το άλλο μου μισό ενώνοντας «φατσούλες χαμογελαστές και λυπημένες». Φτιάξαμε ομαδικές και ατομικές εργασίες διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας καλύτερα τους εαυτούς μας, τι μας κάνει χαρούμενους τί λυπημένους, τι φοβισμένους και τί  θυμωμένους. Αφού μιλήσαμε για τα δικά μας συναισθήματα και πως νιώθουμε αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας βιβλίο συναισθημάτων όπου περιγράφουμε πότε νιώθουμε κάθε συναίσθημα. Επιπλέον, διακρίναμε τα συναισθήματα σε ευχάριστα και δυσάρεστα και μάθαμε να τα ξεχωρίσουμε.

 

462640117 1280326653007973 1242654532391685335 n 462648824 1139573974499472 7509674161454314103 n462644315 1110941506926692 2901045975185406411 n466976285 1142125757500079 3871990824547117371 n462639749 891403836315429 1946381824729679459 n462638099 604378435398001 3676182520931343010 n 471389875 614557100970419 6247628796696576871 n462645258 8657282601028492 2917574942555785931 n 467815875 573384815421248 4252556540272218826 n467740513 609266938275744 4137102088105768611 n462573513 9009431422471431 6085134895950473649 n 462579788 8982212071861559 8688652457549667060 n 1 462641743 960111759314268 3267323025570477889 n 462642574 828137582699978 4385993127533085187 n 1 471190658 467004473123998 790732129760279948 n462645307 973583728139723 435333854619114699 n 465545597 2077194276066071 5676785966649054934 n467133826 1372232090413644 8208854555305737022 n 462649174 1941622152987825 18863502687719052 n462642009 511108178752908 8956935838804871830 n 467502917 3520276284943218 8632489882461006929 n 470698359 904396298507759 3927552729390247229 n462647953 921914903253245 73046583282530890 n462649186 1346094639885569 482108977640701743 n462645868 390853200721761 7191521775634194172 n462649166 507206501702389 6210809070768856251 n462579791 2097862267303459 1037741451485809555 n467536393 936617574733300 2302606185207634000 n462641471 604712725428923 5383879379751935930 n 471435755 1096597141744566 87736922828566674 n462650007 1749484395621813 3929612706935467841 n462642857 407518879017868 2353774499955422354 n466948588 603846225483938 7580932849694926857 n