Β’ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με το δεύτερο θεματικό κύκλο των εργαστηρίων: “Φροντίζω το περιβάλλον”. Από την Υποθεματική: Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων.

Την πρώτη μέρα, δημιουργήσαμε το Συμβόλαιο της ομάδας αποφασίζοντας και ζωγραφίζοντας τους κανόνες που θα τηρούμε μέσα στην τάξη. Έπειτα, μέσα από συζήτηση τα παιδιά σκέφθηκαν κάποια ζώα που προσφέρουν τροφή στον άνθρωπο και ποια είναι αυτή; Έγινε μοίρασμα των εικόνων με τα προϊόντα των ζώων και τα παιδιά  μέσα από προσεκτική παρατήρηση διερεύνησαν με ποια ζώα σχετίζονται οι εικόνες. Τέλος, έγινε συζήτηση για το τι προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα.

Τη δεύτερη μέρα, συζητήσαμε για τα ζώα που βρίσκονται σε εγκλεισμό και αυτά που ζουν ελεύθερα. Μετά τη συζήτηση τα παιδιά ζωγράφισαν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον και τα ζώα που βρίσκονται σε εγκλεισμό. Γνωρίσαμε και συζητήσαμε για τα αδέσποτα ζώα και τα ζώα συντροφιάς. Επίσης, δημιουργήσαμε τα δικά μας σκυλάκια και τους δώσαμε όνομα.

Την τρίτη μέρα, είδαμε τα βήματα για την υιοθεσία ενός αδέσποτου. Τα παιδιά, μέσα από διάφορες κάρτες που δείχνουν τα στάδια της υιοθεσίας, προσπάθησαν να τις τοποθετήσουν με τη σωστή σειρά. Ακόμη, δημιουργήσαμε την Αλφαβήτα των ζώων.

Την τέταρτη μέρα, μάθαμε για τη σωστή και τη λάθος συμπεριφορά απέναντι στα ζώα. Στη συνέχεια τα παιδιά σημείωσαν πάνω σε εικόνες με v τη σωστή συμπεριφορά και με Χ τη λάθος.

Την πέμπτη μέρα, φτιάξαμε τις δικές μας ”Εφημεριδογατούλες”. Επιπλέον, μέσα από μία κατασκευή, φροντίσαμε τη γάτα και τον σκύλο ταΐζοντας τους ψάρια και κόκαλα.

Την έκτη μέρα, γνωρίσαμε την ιστορία ζώων που ήταν αδέσποτα και έγιναν κατοικίδια. Τη ”Ρομίνι”, τη ”Μία” και την ”Ντόρι”. Επίσης, συζητήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και ζωγραφίσαμε δύο από αυτά.

Την έβδομη μέρα, είδαμε πίνακες ζωγραφικής με ζώα συντροφιάς και στο τέλος επιλέξαμε τον αγαπημένο μας. Τα παιδιά περιέγραψαν τον πίνακα που τους άρεσε και γιατί, τα χρώματα που έχει και τα συναισθήματα που τους προκαλεί. Τέλος, μάθαμε τι χρειάζεται ένα ζωάκι για να είναι ευτυχισμένο.

Κλείνοντας τον θεματικό κύκλο, συζητήσαμε για τα απειλούμενα είδη και παρακολουθήσαμε τη ζωή δύο από αυτών. Του Λύκου και της Αρκούδας. Τα παιδιά σε χαρτί έφτιαξαν τυπώματα από διάφορα απειλούμενα είδη.

IMG 2390dbf72581ec1b7709a56ff08c027c VIMG 3d15d90a641af7cb402e03bd44539300 VIMG 9f3710684a95616c53a46386dfe787e0 VIMG 8f60565f30a3af588ed1bdcf8394be14 VIMG 88c16719c5c9b537baf35b6c7f9f1f7f V20240115 123918IMG 0a09a4048066695cb03c6302fc80b633 VIMG 6057ba9d3ba4249de61e6792cfe38c75 VIMG 124355347adad3d10b3100ae0df91821 VIMG 3e82ed73b26d8ae1b4d2b3b1fde94877 VIMG 44025e742e61c2d7be6c2430d9bc2429 V20231204 122413IMG accb8f3b8ebe9f10d147739b650ba731 V

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *