Παιχνίδια, νερό, κατασκευές, διασκέδαση, ρομποτική, πειράματα και εορτασμοί γενεθλίων ήταν λίγα μόνο από αυτά που ζήσαμε την εβδομάδα που προηγήθηκε.
Οι πρώτες σταγόνες της βροχής έκαναν -αν και αργοπορημένα- την εμφάνισή τους στα τζάμια του σχολείου μας και πυροδότησαν τις ερωτήσεις των μικρών μας φίλων σχετικά με την βροχή. «Από πού έρχεται η βροχή;», «Πού πηγαίνει η βροχή;», «Πώς γίνεται η βροχή, κυρία;».
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με το κλασσικό πείραμα του βραστού νερού και του σύννεφου από βαμβάκι ώστε βιωματικά να αντιληφθούμε όλοι μαζί το πώς ξεκινάει και πώς καταλήγει η βροχή. Με την βοήθεια της Beebot, της μέλισσας- ρομπότ, κατευθυνθήκαμε στην συμπύκνωση, την βροχόπτωση και την συγκέντρωση του νερού.
Δημιουργήσαμε τον κύκλο του νερού σε κατασκευές, αναπτύξαμε την λεπτή μας κίνηση μέσα από παιχνίδι βροχής και σύννεφου, ανακαλύψαμε και ταξινομήσαμε τα αντικείμενα που βυθίζονται και επιπλέουν, κατασκευάσαμε ομπρέλες της βροχής, ενώ αναφερθήκαμε και στον αριθμό 4, τον σχηματίσαμε με τα αυτοκινητάκια μας ως δρόμο κυκλοφορίας και τον δημιουργήσαμε σε κατασκευή. Ταυτόχρονα, συζητήσαμε για άλλη μία φορά στο Φ του Φθινοπώρου που φέρνει τα πρωτοβρόχια.
Με αφορμή το Φθινόπωρο, ταξινομήσαμε Φθινοπωρινά φρούτα, λαχανικά και καρπούς, ενώ δημιουργήσαμε φθινοπωρινά βαζάκια με τα αποτυπώματα των φρούτων μας. Μιλήσαμε για το σαλιγκάρι, το δημιουργήσαμε με όσπρια και ομαδικά φτιάξαμε το σκίουρο της τάξης μας.
Γιορτάσαμε την αεροπορία στην γιορτή των Αρχαγγέλων, φτιάξαμε σχετικές κατασκευές και με αφορμή το αεροπλάνο, αναφερθήκαμε και κατασκευάσαμε το Α του αεροπλάνου. Μιλήσαμε για τον Ίκαρο και τον Δαίδαλο και λιώσαμε το δικό μας κερί στην τάξη παρατηρώντας τα όσα συμβαίνουν κατά την διάρκεια και μετά την καύση του.
Στο καθιερωμένο μας πλέον messy play, δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές με τα δάχτυλά μας και πειραματιστήκαμε με χρώματα με τα παγάκια που φτιάξαμε στο πείραμα με το νερό μας.
Γιορτάσαμε τα γενέθλια του Αντώνη και του ευχηθήκαμε χρόνια ευτυχισμένα, ενώ στο Ολοήμερο Τμήμα μας ζωγραφίσαμε με κιμωλίες τα πλακάκια της αυλής του σχολείου, φτιάξαμε ομαδικές κατασκευές με φθινοπωρινά φρούτα, παίξαμε και γελάσαμε με την καρδιά μας! Στα αγγλικά μας, κόψαμε και κολλήσαμε φθινοπωρινά φύλλα και συζητήσαμε για την αγγλική ονομασία των χρωμάτων μας.




































