Eνδοσχολική επιμόρφωση-2
Την Τετάρτη 4-5-2022 στις 19:00 , στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό εξ αποστάσεως σεμινάριο με τον κ.Δημήτριο Σαρρή, Εκπαιδευτικό ΠΕ79.01 της ΔΠΕ Μεσσηνίας, ειδικευμένο σε θέματα Εκπαίδευσης που εστιάζει στον Ήχο, με θέμα της επιμόρφωσης: «Ηχοπαιδαγωγική»: Εφαρμοσμένες προτάσεις διαχείρισης δυσκολιών τάξης που βασίζονται στον ήχο.
Στην ενδοσχολική επιμόρφωση, διάρκειας 3 ωρών παρουσιάστηκαν τεχνικές και εφαρμογές διαχείρισης καταστάσεων μέσα στην σχολική τάξη και συζητήθηκαν προτάσεις και ιδέες των συναδέλφων, ενώ προτάθηκαν και ψηφιακά εργαλεία για την εφαρμογή τους στη σχολική τάξη.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ.Σαρρή για την ενδιαφέρουσα παρουσίαση του θέματος. Σίγουρα είδαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παιδαγωγική προσέγγιση.
Επιστροφή μετά τις Πασχαλινές διακοπές-Νέα Πρωτόκολλα COVID-19 στην εκπαίδευση

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά
Σας ενημερώνουμε ότι η επιστροφή μετά τις διακοπές του Πάσχα στις 3 Μάϊου 2022 ,θα μας βρει με νέα πρωτόκολλα λειτουργίας.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας& Θρησκευμάτων για τις σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπαίδευσης ισχύουν τα ακόλουθα:
1.Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
2Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. θα διενεργούν προληπτικά 1 rapid τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο.
3.Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.
Περισσότερες αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο χειρισμού στενών επαφών επιβεβαιωμένου κρούσματος εντός και εκτός της σχολικής μονάδας στην παρακάτω διεύθυνση:
https://www.minedu.gov.gr/rss/51988-29-04-22-nea-protokolla-covid-19-stin-ekpaidefsi-2
Καλή επάνοδο με υγεία και ασφάλεια.
Code Name: Child’s Intelligence-Part 4
Φτάσαμε στο μήνα Απρίλιο, στο μέσο της άνοιξης.
Τι πιο όμορφο να κωδικοποιήσουμε με υλικά από τη φύση;
Έτσι ξεχυθήκαμε στην αυλή μας και συλλέξαμε υλικά για την εν λόγω δράση μας:ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΑΠΌ ΤΗ ΦΥΣΗ.
Η προσπάθειά μας στο βίντεο που ακολουθεί:
https://youtube.com/shorts/0za4swz2fqM?feature=share
Και επειδή εμείς γιορτάζαμε το Πάσχα, φτιάξαμε διαδρομές πασχαλινές με υλικά από τη φύση
Ο Απρίλιος όμως είχε και Stem κατασκευή. Ένα αστείο ρομποτάκι, κατασκευασμένο με απλά υλικά και έτοιμο να κάνει τρελά παιχνίδια.
Εμείς φτιάξαμε το DOGGY ROBOT, το σκυλάκι με τα τρία ποδαράκια που ζωγραφίζουν απίστευτα χρωματιστά κυκλάκια. Πόσο χαρήκαμε αυτή την κατασκευή και δράση!!
Τον Απρίλιο ετοιμάσαμε και ένα συνεργατικό on line παιχνίδι με το scratch με τους εταίρους μας, δείχνοντας έτσι ότι οι υπολογιστές και τα τάμπλετ μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ δημιουργικό τρόπο.
Δώσαμε πάλι τίτλο,όπως και όλοι οι εταίροι μας, προσθέσαμε το εικονίδιο και την εντολή που είχε οριστεί,κάνοντας και τις ανάλογες μετατροπές στα μεγέθη
και αφού το παιχνίδι ολοκληρώθηκε, αρχίσαμε την προσπάθεια.
Ποιος θα κατάφερνε να φτάσει ως το κύπελλο; Πολύ μας δυσκόλεψε αλλά μας πείσμωσε ο Cody,Γιατί κάθε φορά που κάποιο μέρος του σώματός του ακουμπούσε το λαβύρινθο, τσουπ…ξανά από την αρχή. Ζήσαμε υπέροχες στιγμές, γεμάτες γέλιο και έντονη προσπάθεια.
Κλείσαμε για τις διακοπές του Πάσχα με τόσες όμορφες αναμνήσεις από το πρόγραμμα αυτό και το δημιουργικό ταξίδι στον κώδικα.
Τόσο πολύ, που δημοσιεύσαμε την πρώτη μας συμμετοχή σε ένα συνεργατικό έργο e twinning στον τοπικό τύπο και φιλοξενηθήκαμε και στη σελίδα του Δήμου Οιχαλίας στο facebook .
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Και το messinialive website με ένα εκτενές άρθρο του
Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ.
Κατά τη διάρκεια των διακοπών γονείς, μαθητές και η συμμετέχουσα εκπαιδευτικός προέβησαν σε αξιολόγηση του προγράμματος και όπως ήταν αναμενόμενο οι εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές από όλους.
Η αξιολόγηση έγινε τόσο μέσω ερωτηματολογίων google forms, όσο και προσωπική συνέντευξη.
Πριν το κλείσιμο για τις διακοπές παραλάβαμε και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας.Είμαστε τόσο περήφανοι που τα καταφέραμε
Πασχαλινές δημιουργικές δράσεις
Μετά από δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης, φέτος γιορτάσαμε με πολλά όμορφα πράγματα, φτιαγμένα από τα δημιουργικά μας χεράκια τις Άγιες αυτές Μέρες. Πολλά ανακυκλώσιμα υλικά μεταμορφώθηκαν σε φαναράκια με ντεκουπάζ με ασπράδι αυγού
καλαθάκια, από κουτιά παγωτού
καδράκια με τον ευλογημένο μας Σταυρό από πλαστικά καπάκια δοχείων
και ένα δωράκια από την κυρία για να φωτίσει με Άγιο Φως Υγείας και ελπίδας τις μικρές καρδιές των μαθητών της
Καρτούλες με πασχαλινές ευχές
Μοσχομυριστά πασχαλινά κουλουράκια
Σας ευχόμαστε
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και χαρά
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ -1
Το νηπιαγωγείο Διαβολιτσίου με την προϊσταμένη του Φωτεινή Βανικιώτη μαζί με μία συστάδα πολλών νηπιαγωγείων από όλη την Ελλάδα και προεξέχοντος του 1ου Νηπιαγωγείου Γαργαλιάνων και της προισταμένης του κας Γαρυφαλλιάς Τεριζάκη διοργάνωσε και συμμετείχε στη διαδικτυακή ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα:
“Παίζουμε βιβλίο; Πως να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα.”
και εισηγήτρια τη διεθνώς βραβευμένη εξαίρετη συνάδελφο και συγγραφέα κυρία Βίκυ Ξανθοπούλου την Τετάρτη 6 Απριλίου 2022 .
Η επιμόρφωση είχε διάρκεια 3 ωρών(18.00-21.00), έγινε σε ένα ευχάριστο και συνεργατικό κλίμα και αποκομίσαμε πληθώρα ιδεών από την εξαίρετη συνάδελφο μας σχετικά με την οργάνωση φιλοαναγνωστικών δραστηριοτήτων στη σχολική μας μονάδα.
Την ευχαριστούμε πολύ.
Code Name: Child’s Intelligence-Part 3
Οι δραστηριότητες μας το μήνα Μάρτιο ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες.
Ασκήσεις με το ρυθμό και τον κώδικα, αρχικά
Σε μικρές ομάδες χωριστήκαμε οι εταίροι και δημιουργήσαμε συνεργατικά μία άσκηση με βάση το ρυθμό και τον κώδικα(χρώμα, αριθμοί 2 και 3 και ρυθμικό μοτίβο).Νωρίτερα οι εκπαιδευτικοί είχαμε παρακολουθήσει εξ αποστάσεως διαδικτυακό σεμινάριο που είχε ως καλεσμένη την κ.Birgul Berna Uysal ,ειδική στο σύστημα Orff.
Στις 16 Μαρτίου συναντηθήκαμε όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της πρώτης ομάδας ,γνωριστήκαμε, ανταλλάξαμε χαμόγελα και ικανοποίηση και παίξαμε το συνεργατικό ρυθμικό μας με τον κώδικα παιχνίδι.
Είχαμε τόση χαρά, που στο λευκοπίνακα μας καλημερίσαμε τους φίλους μας και στη γλώσσα τους με μία ζωγραφιά, που τους άρεσε πολύ.
Παράλληλα ξεκίνησε και το συνεργατικό μας παραμύθι με τον κώδικα.
Προτείναμε τίτλο, όπως και όλοι οι εταίροι μας
https://youtube.com/shorts/cAfdY-CNTBc
Δώσαμε τη συνέχεια στην ιστορία ως εξής:
https://youtube.com/shorts/o-fN7CdY-g4?feature=share
Η συνεργατική ιστορία ετοιμάστηκε και αρχίσαμε όλοι οι εταίροι να φτιάχνουμε το συνεργατικό φύλλο εργασίας μέσω του web2.0 tool, canvas.com.Εμείς προσθέσαμε το καλάθι με τα φρούτα, όπως είχαμε προτείνει
Μετά ήρθε η ώρα να λύσουμε το συνεργατικό φύλλο εργασίας, ακολουθώντας τις οδηγίες, όπως φαίνεται εδώ
https://youtube.com/shorts/UU9Bn9aXEhk?feature=share
Και ιδού το αποτέλεσμα:
Μας άρεσε τόσο πολύ η συνεργατική μας ιστορία, που τη δραματοποιήσαμε κιόλας.Μετατρέψαμε την τάξη μας σε μία τεράστια πίστα ρομποτικής διαδρομής, βάζοντας στα κατάλληλα τετράγωνα τα αντίστοιχα αντικείμενα της συνεργατικής μας ιστορίας και έτοιμο η μικρή μας ιστορία, δια χειρός των μαθητών μας.
Ο Μάρτιος έκλεισε με την αναφορά μας στην ημέρα του Νερού .Και πως μπορούσε να λείπει και ο κώδικας από αυτή τη μέρα.Ετσι αποκρυπτογραφώντας τον, είπαμε το μήνυμά μας:ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΤΗ ΓΗ
Όσον αφορά τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς πραγματοποίησαν στο τέλος του μήνα τη διαδικτυακή τους συνάντηση ,έκαναν αξιολόγηση της μέχρι εκείνης της στιγμής πορείας του έργου και όρισαν τις υποχρεώσεις για τον Απρίλιο, τον μήνα ολοκλήρωσης του.
Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι οι εταίροι συνεργάτες επικοινωνούσαν σε καθημερινή βάση όλο το διάστημα διάρκειας του έργου μέσω ειδικής ομάδας στο what’s Up, όπου γινόταν ένας γόνιμος και εποικοδομητικός διάλογος, σχετικά με τις εκάστοτε δράσεις.
Μιλα τώρα- Συμμετοχή στη δράση του ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η φετινή μας συμμετοχή:
E twinning έργο: Code Name:Child’s Intelligence Part 2
Τον Ιανουάριο του 2022, όπως ήδη είχε αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο μας δημιουργήσαμε την αφίσα και το logo μας , όπως και οι άλλοι εταίροι και τέθηκαν σε ψηφοφορία σε μαθητές ,γονείς και στην ευρύτερη τοπική κοινωνία.
Τον ίδιο μήνα έγινε η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση όλων των εταίρων-συνεργατών εκπαιδευτικών και ορίστηκαν αρμοδιότητες και ο προγραμματισμός του έργου.
Έγινε η παρουσίαση των μαθητών, των εκπαιδευτικών, του νηπιαγωγείου και του τόπου μας στη σελίδα του έργου στην πλατφόρμα twinspace, ενώ ζητήθηκαν οι γονικές συναινέσεις για συμμετοχή στο πρόγραμμα, καθώς προηγουμένως είχε σχετική ενημέρωση τους τόσο δια ζώσης όσο και με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.Παράλληλα έγινε αναζήτηση των πρότερων γνώσεων και των προσδοκιών παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών μέσω tests στο google forms
Το Φεβρουάριο ξεκινήσαμε αρχικά με τη συμμετοχή μας στο Eu Code Week και οργανώνοντας δραστηριότητα για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο με τίτλο: Sailing in Safe Internet, όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες δεοντολογίας στο Διαδίκτυο, την ασφαλή και σωστή χρήση του και τους κινδύνους που αυτό κρύβει. Παράλληλα μέσω της δραστηριότητας αυτής μαζί με τους εταίρους μας δημιουργήσαμε οδηγίες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο
Το ταξίδι μας συνεχίστηκε με κωδικοποίηση αρχικά με τα χρώματα
και ακολούθησαν και οι αριθμοί και τα γράμματα του συνεργατικού project slogan μας
Και εκτός από τα γράμματα O και L που φτιάξαμε με το πρόγραμμα zaplycode στον υπολογιστή μας για το σύνθημα του έργου μας, όπως είχε αποφασιστεί στη συνάντηση των εταίρων , αποφασίσαμε να φτιάξουμε με κώδικα τα δικά μας αρχικά γράμματα
Και ο Αρλεκίνος:μια δραστηριότητα με χρώματα και αριθμούς, με αφορμή το ομώνυμο παραμύθι της Ζωρζ Σαρρή
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία όλης της χώρας για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/τηςΔιευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής.
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται ναδεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Επισημαίνεται ότι κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Διευθυντών/τριών –Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των εκάστοτε απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες εγγραφής μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου 2724031894 ,
ώρες λειτουργίας της σχολικής μονάδας(8.00- 14.00).
Ακολουθεί η εγκύκλιος των εγγραφών για περισσότερες πληροφορίες και το Α.Δ.Υ.Μ