Ενημέρωση για τη Στοματική Υγιεινή
Η νοσηλεύτρια από το ¨Κοινοτικό Κέντρο” του Δήμου Οιχαλίας επιστέφτηκε το σχολείο μας, και μας μίλησε για την στοματική υγιεινή! Και τα παιδιά στην συνέχεια έφτιαξαν μια αφίσα με τις τροφές που κάνουν τα δοντάκια χαρούμε και με αυτές που κάνουν τα δόντια λυπημένα.




















