Ενημέρωση για τη Στοματική Υγιεινή

Η νοσηλεύτρια από το ¨Κοινοτικό Κέντρο” του Δήμου Οιχαλίας επιστέφτηκε το σχολείο μας, και μας μίλησε για την στοματική υγιεινή! Και τα παιδιά στην συνέχεια έφτιαξαν μια αφίσα με τις τροφές που κάνουν τα δοντάκια χαρούμε και με αυτές που κάνουν τα δόντια λυπημένα.

 

Μια αφίσα για τον “Ούσκο”

Αφού διαβάσαμε το βιβλίο “Ούσκο”  (εκδ. “Καλειδοσκόπιο”) , που μας το πρόσφεραν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικού του 39ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα για τους πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ!

 

Ένα δώρο από το 39ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου!

Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε σήμερα στο Νηπιαγωγείο! Ένα βιβλίο μας χαρίστηκε…

Οι μικροί μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 39ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου μας πρόσφεραν το βιβλίο “Ούσκο”!

Θα το διαβάσουμε και σίγουρα θα φτιάξουμε μια έκπληξη για αυτούς…

Τους ευχαριστούμε πολύ και τους στέλνουμε την αγάπη μας!

Καλό Πάσχα, από όλους μας, μικρούς και μεγάλους!

Το σχολείο μας γέμισε χρώματα, τα χαρτόνια σχεδιάστηκαν, τα ψαλίδια πήραν “φωτιά”,  δημιουργήθηκαν υπέροχες κατασκευές!

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Διαβολιτσίου για τα χαριτωμένα πουγκιά- κοτοπουλάκια!

Σας στέλνουμε ένα γλυκό φιλί και ευχόμαστε το μήνυμα της Ανάστασης να ζεστάνει τις καρδίες όλων μας!