Αναβίωση του εθίμου της ανάστασης του Λαζάρου

Την Πέμπτη πριν το Σάββατο του Λαζάρου φτιάξαμε στο νηπιαγωγείο μας ‘λαζαράκια’ με τη συμμετοχή μιας μαμάς που προθυμοποιήθηκε να μας βοηθήσει! Την Παρασκευή βγήκαμε στην τοπική αγορά και τα μοιράσαμε τραγουδώντας τα κάλαντα του Λαζάρου. IMG 20250407 1243282

IMG 20250411 121313

Kάστρα και ιππότες

Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα ήταν ένα παραμύθι που διαβάσαμε και αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε τα κάστρα που υπάρχουν στις διάφορες χώρες. Δεν έλλειψαν βέβαια και τα κολλάζ (ομαδοσυνεργατικό) και η κατασκευή κάστρου που κράτησε περίπου 1 εβδομάδα. Τα παιδιά συμμετείχαν στην κατασκευή του με όλους τους τρόπους.

IMG 20250219 102730

IMG 20250219 1026332IMG 20250217 1159024IMG 20250219 1232221IMG 20250226 1241012IMG 20250219 123123

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-26

Επισημαίνονται τα εξής:

  1. Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.
  2. Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttps://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  3. Ο/Η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου ελέγχει καθημερινά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας την ακρίβεια των στοιχείων των αιτήσεων που υποβλήθησαν και αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα στους ενδιαφερόμενους/νες για την αποδοχή ή μη της αίτησής τους καθώς και τους λόγους για τους οποίους η αίτηση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

 Εντός της ανωτέρω προθεσμίας, σε περιπτώσεις που ο αριθμός αιτήσεων νηπίων και προνηπίων για εγγραφή στο Νηπιαγωγείο είναι μεγαλύτερος του αριθμού των θέσεων του Νηπιαγωγείου ή των συστεγαζόμενων Νηπιαγωγείων:
α) Υποβάλλεται αίτημα στον/στην αρμόδιο/α Διευθυντή/ρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη λειτουργία περισσοτέρων τμημάτων, εφόσον υπάρχει στο σχολείο διαθέσιμη αίθουσα και
β) Αποστέλλεται πίνακας με τα ονόματα των νηπίων – προνηπίων που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων νηπιαγωγείων, με την επισήμανση αν πρόκειται για νήπια ή προνήπια καθώς και αν έχουν αδέρφια που φοιτούν στο ίδιο νηπιαγωγείο ή στο συστεγαζόμενο δημοτικό σχολείο .

Περαιτέρω επισημάνσεις:

Ο/Η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε ηλεκτρονική αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

α) αποδοχή της αίτησης
β) επιστροφή της αίτησης στον γονέα/κηδεμόνα υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση
γ) προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.
Η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Ακολουθεί η σχετική εγκύκλιος:



Λήψη αρχείου

Αφήγηση παραμυθιού με μουσική υπόκρουση

IMG 20250214 121408

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Φιλαναγνωσία”, πραγματοποιήθηκε διαδραστική αφήγηση παραμυθιού με τη συνοδεία λαούτου. Ευχαριστούμε τους αγαπητούς γονείς του μαθητή που ήρθαν και πραγματοποίησαν αυτό το πολύ όμορφο πρόγραμμα.

IMG 20250214 121400

Μαθαίνω να αγαπώ τα δέντρα

IMG 20250210 104304 1

Επεξεργαστήκαμε το συγκεκριμένο θέμα μέσα από διερεύνηση και βιωματικές δραστηριότητες (δεν έχουμε φωτογραφίες γι’ αυτές). Η τελευταία όμως είναι αυτή που φαίνεται στις 2 φωτογραφίες που ανεβάσαμε και δείχνει τι μπορούμε να κάνουμε με υλικά από δέντρα. Είναι μία μακέτα με ένα σπιτάκι στο δάσος, ένα τραπεζάκι, παγκάκι με έναν άνθρωπο και δέντρα. Την έκαναν τα παιδιά καθώς έφερναν τα υλικά και αποφάσιζαν πού θα κολληθούν. Χρησιμοποίησαν επίσης πετρούλες και ζωάκια πλαστικά.

IMG 20250210 104257

3ο Εργαστήρι Δεξιοτήτων: “Σεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”

IMG 20250109 101241

Ομαδοσυνεργατική σειροθέτηση των σκηνών από τη ταινία “Το Δώρο”.

IMG 20241205 1205313

Τα παιδιά προσπαθούν να καταλάβουν πώς είναι να είσαι τυφλός. Πώς κινείται κάποιος που δεν βλέπει; Πώς καταφέρνει να φτάσει κάπου; Ποιες αισθήσεις τον βοηθούν;

IMG 20241205 1157403

IMG 20250108 080829

Ζωγραφική με το στόμα

IMG 20241209 1020261

2ο Εργαστήρι Δεξιοτήτων: “Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς”

IMG 20241118 0958552  

Γνωρίσαμε μνημεία της Ευρώπης και τα παιδιά αποτύπωσαν τα μνημεία που τους άρεσαν και τους έκαναν εντύπωση.

IMG 20241118 102052

Και ομαδικά…

IMG 20241203 094325

Κατασκευάσαμε το χάρτη της Ευρώπης (τα παιδιά τον χρωμάτισαν με τέμπερες) και σχεδιάσαμε τετράγωνα για το ρομποτάκι. Τα μνημεία τοποθετήθηκαν στις χώρες που ανήκουν και τα παιδιά προγραμμάτισαν το ρομποτάκι κατευθύνοντάς το στα μνημεία που ήθελαν.

IMG 20241203 0941162

 

IMG 20241106 115354IMG 20241023 1018102

Τα παιδιά έπαιξαν το γιατρό αλλάζοντας ρόλους.

Κατασκευάσαμε την τροφική πυραμίδα ομαδοσυνεργατικά αφού συζητήσαμε για τη σημασία της μεσογειακής διατροφής και τα οφέλη της.