εβδομάδα…all about me! (τι πρέπει να ξέρετε για μένα)!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 11-10-2019

αυτή τη βδομάδα τελειώνει και θα  δείτε το lap-book, που έκανε ο καθένας μας για τον εαυτό του.

μη νομίζετε ότι ήταν εύκολο…δουλέψαμε πολύ σκληρά αλλά άξιζε τον κόπο!

ελπίζουμε να το εκτιμήσετε και να μην το πετάξετε σε καμιά άκρη, γιατί πραγματικά βάλαμε μέσα ότι πρέπει να ξέρετε για εμάς!

 

 

 

 

 

 

για να το καταφέρουμε μάθαμε να γράφουμε, αλλά και η κυρίες επιτέλους μας έδωσαν στα χέρια ψαλιδάκι..

αφού μάθαμε πως το κρατάμε όταν δεν κόβουμε…αρχίσαμε και τις πρώτες προσπάθειες να κόψουμε σε γραμμή.

και δεν ήταν καθόλου εύκολο γι αυτό χρειαζόμαστε εξάσκηση και στο σπίτι…

χρήσιμη οδηγία από μια έμπειρη νηπιαγωγό!

κανόνες της τάξης από Ζήση Ανθή

αυτή τη βδομάδα επίσης, οι κυρίες είπαν ότι πρέπει να τακτοποιήσουμε τα συρτάρια μας από τις ζωγραφιές και τις εργασίες κι έτσι από εδώ και στο εξής, οι εργασίες θα μπαίνουν στο φάκελλο που τους ταιριάζει!!

χωριστά οι ζωγραφιές, χώρια τα γραμματακια κι αλλού οι αριθμοί…Φυσικά αρχίσαμε σιγά σιγά και να μετράμε. οι μεγάλοι τα ξαναθυμήθηκαν οι μικροί…μάλλον στον παιδικό σταθμό ήταν …καλύτερα!

την Πέμπτη είχαμε και μια επίσκεψη  που μας ….λαχτάρισε!!!

Η Αύρα η κυρία Σαύρα, ενώ εμείς βγήκαμε για παιχνίδι στην αυλή αυτή μπήκε στην τάξη μας!!!

η κυρία έβαλε μια μικρή παγίδα κάτω από τις συρταριέρες για να την πιάσει και να την βγάλει έξω, και μας εξήγησε τι γύρευε η Αύρα η σαύρα στο νηπιαγωγείο μας!

Διαβάσαμε κι ένα παραμύθι για τα ζωάκια που πέφτουν για χειμωνιάτικο ύπνο (χειμερία νάρκη), την ώρα που ξαπλώναμε στο ολοήμερο!!

και μια πολιτιστική πρόταση για το Σαββατοκύριακο

 

Οκτώβρης με… καλοκαιρινή διάθεση!!! εκτός Παρασκευής!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 04-10-2019

Εμείς συνεχίζουμε το έργο μας στο νηπιαγωγείο, αλλά έξω ακόμη καλοκαίρι…για να πούμε την αλήθεια λίγο μας μπερδεύει αυτό γιατί ποιόν να πιστέψουμε την κ. που μας διάβασε για τον ζωγράφο του φθινοπώρου ή τα.. μάτια μας? τέλος πάντων προσπαθούμε να μπούμε σε φθινοπωρινό mood…αλλά με αισιόδοξη ματιά!

με την κ Στέλλα ετοιμάζουμε ένα τέλειο lap-book, αλλά θέλει δουλειά ακόμη θα το δείτε την ερχόμενη εβδομάδα!

Εντωμεταξύ μάθαμε πια και κάθε μέρα γράφουμε το όνομα μας στο παρουσιολόγιο!!!

Α! έχουμε κι έναν ακόμη συμμαθητή που τον λένε Γιάννη κι έτσι φέτος έχουμε 2 Ελευθερίες-2 Δημήτρηδες και τώρα και 2 Γιάννηδες!!

πριν σας πούμε για το τι κάναμε αυτή τη βδομάδα, σημειώστε….την Κυριακή στο ανάχωμα της λίμνης μας από την πλευρά του Λιμνοχωρίου στις 10 το πρωί, γίνεται εκδήλωση για τα παιδιά…

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΓΙΟΡΤΗ των ΠΟΥΛΙΩΝ 2019 

Για ακόμη μια χρονιά, ο Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Κερκίνης σας προσκαλεί στη «Γιορτή των Πουλιών». Είναι μια ξεχωριστή γιορτή που σηματοδοτεί την κορύφωση της φθινοπωρινής μετανάστευσης και πραγματοποιείται σε ετήσια βάση από το 1993 σε όλη την Ευρώπη.

Πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σε πολλές χώρες, με σκοπό την γνωριμία του κοινού με τον φτερωτό κόσμο των πουλιών. Οι εκδηλώσεις συντονίζονται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ορνιθολογικών Οργανώσεων (Birdlife International), σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Ορνιθολογικές Οργανώσεις κάθε χώρας. Πρόκειται για την μεγαλύτερη εκδήλωση στην Ευρώπη του BirdLife International, που υλοποιείται εδώ και 25 χρόνια με τη συμμετοχή περιβαλλοντικών οργανώσεων από πολλές χώρες.

Το γενικό θέμα της διοργάνωσης είναι και φέτος η προστασία των μεταναστευτικών πουλιών και των βιοτόπων τους. Η χώρα μας είναι σταυροδρόμι της μετανάστευσης και σημείο διέλευσης εκατομμυρίων  πουλιών, που ήδη αρχίζουν το ταξίδι προς νότο σε αναζήτηση κατάλληλων περιοχών για να περάσουν το χειμώνα. Επομένως, η Ευρωπαϊκή Γιορτή Πουλιών αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία να ευαισθητοποιήσουμε περιβαλλοντικά το ευρύτερο κοινό. Ξεκινώντας από την αγάπη για τα πουλιά μπορούμε να αναδείξουμε την αξία των βιοτόπων.

Στα πλαίσια αυτά, ο Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Κερκίνης σε συνεργασία με την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία και τον Όμιλο Unesco Σερρών, πρόκειται να διοργανώσει αντίστοιχη εκδήλωση στην περιοχή του υγροτόπου Κερκίνης, για την ανάδειξη της σπουδαιότητας των πουλιών για το φυσικό περιβάλλον και την ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στο φυσικό και ζωικό κόσμο.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019 στο ανατολικό ανάχωμα της λίμνης Κερκίνης (στο λιμανάκι του Λιμνοχωρίου) από τις 10:00 έως τις 14:00.  Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλαμβάνει παρατήρηση πουλιών με τηλεσκόπια, διανομή πληροφοριακού υλικού και διεξαγωγή περιβαλλοντικών παιχνιδιών για τα παιδιά.

πίσω στα δικά μας ξανά…

αυτή τη βδομάδα ασχολούμαστε με τους αγαπημένους μας παππού και γιαγιά (ημέρα τρίτης ηλικίας) και τους ετοιμάζουμε μια όμορφη καρτούλα με τα χεράκια μας (με λίγη βοήθεια κι από τις κυρίες…)

 

διαβάζουμε και το παραμύθι “μη φεύγεις” για ένα παιδάκι τον Αλέξη, που η γιαγιά του μένει μακριά και όταν έρχεται να τον δει εκείνος δεν την αφήνει να φύγει…

την Παρασκευή γιορτάζουν και οι αγαπημένοι μας φίλοι τα ζώα!

συζητάμε για τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση και παίζουμε ένα memo με εικόνες ζώων.

διαβάζουμε μύθους του Αισώπου που όλοι οι πρωταγωνιστές είναι ζωάκια και βλέπουμε τους αγαπημένους μας φίλους σε πίνακες ζωγραφικής στον υπολογιστή!

την ιδέα την κλέψαμε…από το πολύ ενημερωμένο και αγαπημένο site elniplex

 αν θέλετε μπορείτε κι εσείς να τους δείτε πατώντας πάνω στην εικόνα

Ακόμη διαβάζουμε από σκίτσα τα δικαιώματα των ζώων και συζητάμε γι αυτά!

καταγράφουμε τις ιδέες μας

ο Παναγιώτης μας λέει ‘ότι δεν πρέπει να κάνουμε τα ζώα “πειραματόζωα” κι εξηγούμε τί σημαίνει αυτό! πατήστε παρακάτω για να δείτε την αφίσα…


Λήψη αρχείου

τέλος με την κ. Στέλλα φτιάχνουμε μια όμορφη κατασκευή για να θυμίσουμε και στους μεγάλους σε ποιους είναι αφιερωμένη η 4η Οκτωβρίου

 

 

 

διαβάστε τι κάνουμε σε περίπτωση ανάγκης!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 01-10-2019

επικαιροποιήσαμε τα σχέδια εκτάκτων αναγκών και αντιμετώπισης σεισμικού κινδύνου του Νηπιαγωγείου μας. Παρακαλούμε τους γονείς να τα διαβάσουν προσεκτικά, γιατί…των φρονίμων τα παιδιά πριν …γίνει “το κακό” μαθαίνουν τι να κάνουν!!!

σχέδιο εκτάκτων αναγκών νηπιαγωγείου Δασοχωρίου 2019-20

&

σχέδιο αντιμετώπισης σεισμικού κινδύνου Νηπιαγωγείου Δασοχωρίου 2019-20

Αρχίσαμε για τα καλά!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 27-09-2019

τελειώνει ο Σεπτέμβρης…πότε κιόλας!!

κι εμείς αφού πια έχουμε γνωριστεί για τα καλά, μαθαίνουμε να βάζουμε παντού την υπογραφή μας!!!

μαθαίνουμε τα πρώτα μας γραμματακια, ξεκινώντας από το αρχικό μας γράμμα, και προσπαθούμε σιγά σιγά να τα βάλουμε όλα στη σειρά…

 

και εργασία!!!!

υπογράφουμε τα έργα μας

 

 

 

 

 

 

 

η κυρία Στέλλα μας βοηθάει να φτιάξουμε τον ήλιο της αλφαβήτας με…μανταλάκια κι έτσι θα μπορούμε να βάζουμε στη σειρά τα γραμματακια μας και να σχηματίζουμε το όνομά μας..αλλά ο Πρόδρομος που θα βρει 3 “Ο”?

κανένα πρόβλημα, η κ. Στέλλα είναι πονηρή και μας ετοιμάζει σε ένα ποτηράκι μερικά “ανταλλακτικά γράμματα”

ο ήλιος της αλφαβήτας

το όνομα μας!

 

 

 

 

 

 

 

στο ολοήμερο διασκεδάζουμε με τα χρώματα…

η κ. Μαρία ανοίγει το καβαλέτο, αλλά μας βάζει μόνο 3 χρώματα “βασικά” μας τα είπε! κόκκινο-κίτρινο-μπλε!

κι αν θέλουμε να ζωγραφίσουμε δέντρο τί θα κάνουμε?

τα μπερδεύουμε και βγάζουμε κι άλλα…

πρώτος φυσικά ο ζωγράφος της τάξης

 

 

 

 

 

 

 

ακούστε για να μάθετε:

αν μπερδέψεις..το κόκκινο και το κίτρινο βγαίνει…πορτοκαλί

με το μπλε και το κίτρινο βγάζουμε….. πράσινο

και με τα 3 βασικά βγαίνει το καφέ!!!!

η συνέχεια την επόμενη εβδομάδα..

δοκιμάστε το παιχνίδι με τη μίξη χρωμάτων χωρίς να λερωθείτε καθόλου…πατήστε στα υπογραμμισμενα

και μετά πάνω στο εικονίδιο με τα σωληνάρια, προσπαθήστε να φτιάξετε το χρώμα που είναι εξω από τα σωληναρια και μετα πατήστε το “V”

ανάμιξη χρωμάτων…φτιάξε το χρώμα που είναι έξω από τα σωληνάρια

κλείνουμε την εβδομάδα με παιχνίδια!

“το χρώμα της μάγισσας” είναι….και ότι χρώμα μας διατάζει η μάγισσα ή ο μάγος τρέχουμε αμέσως να το βρούμε μέσα στην τάξη και να το ακουμπήσουμε γιατί αλλιώς η μάγισσα θα μας πιάσει…

 

 

 

 

 

 

την Παρασκευή η μέρα είναι αφιερωμένη στον αθλητισμό!!

παίζουμε παιχνίδια με το ψυχοκινητικό υλικό και αποδεχόμαστε με χαρά την πρόσκληση του Δημοτικού για συμμετοχή σε παιχνίδια με τους μεγάλους!

μαθαίνουμε σκυταλοδρομία!

τέλεια μέρα!!!

Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους…

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 20-09-2019

η 1η ολόκληρη εβδομάδα στο σχολείο για τη νέα χρονιά μόλις πέρασε…

πριν ξεκινήσουμε με τα πιο δύσκολα πρέπει να συστηθούμε και να γνωριστούμε!παίζουμε παιχνίδι γνωριμίας με μπάλα και μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε το όνομα από το επίθετο! μας βοηθάει και το παραμύθι με τον βάτραχο Μπακακούλη! “Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης ο Εμμανουήλ Α Μπακακούλης” της Μαριανίνας Κριεζή

δείτε το video δημιουργία του Τοσίτσειου Δημοτικού σχολείου παρακάτω και ακούστε το έμμετρο παραμύθι

με την κ. Στέλλα δημιουργούμε εικαστικούς πίνακες με το αρχικό μας γράμμα, που πρέπει να το μάθουμε επειγόντως, γιατί οι κυρίες το έβαλαν παντού…όνομα στις κρεμάστρες,στα συρτάρια, στα ράφια,ακόμη και στα καρτελάκια του παιχνιδιού!!!!

πινέλα έτοιμα

μπουγάδα για στέγνωμα..

 

 

 

 

 

 

 

έτοιμα για κρέμασμα!

κάναμε και τις πρώτες γραμμούλες στο χαρτί για να “ζεσταθούμε” πριν ξεκινήσουμε το…γράψιμο!

αλλά και παίξαμε στη διπλανή τάξη, ψάχνοντας να βρούμε το στεφάνι με το αρχικό μας γράμμα

ψάχνω το δικό μου!

το βρήκα!

 

 

 

 

 

 

 

ο καθένας το δικό του

γράψαμε ένα γράμμα στον αέρα με τον αόρατο “μαγικό” μαρκαδόρο και οι υπόλοιποι έπρεπε να μαντέψουν ποιανού το γράμμα “γράψαμε”

 

 

 

 

 

το γράψαμε όμως και στον πίνακα με τον κανονικό μαρκαδόρο, τους μικρούς τους βοήθησε η κυρία, εμείς οι μεγάλοι δε χρειαστήκαμε βοήθεια!

τέλος η κυρία μας έκανε από ένα μανταλάκι με το όνομα μας για να μπορούμε να το βλέπουμε και να το γράφουμε και για το σπίτι…στους μεγάλους με τα μικρά γράμματα και στους μικρούς με τα μεγάλα!!!

 

 

 

 

 

Με τα γράμματα καλά τα πάμε, αλλά κατά τα άλλα… ακόμη προσπαθούμε να μάθουμε την πρωινή και μεσημεριανή ρουτίνα…πως πλένουμε τα χέρια μας, πώς στρώνουμε το στρωματακι  μας,πότε μιλάμε…πότε παίζουμε…ακόμη και πότε πίνουμε νερό!

μερικοί δυσκολεύονται ακόμη και με το γιαούρτι…

καινούργια χρονιά…με καινούργια κυρία!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 16-09-2019

Ο Αγιασμός μας έγινε…η 1η βδομάδα (κουτσουρεμένη) πέρασε….και η κυρία Μαρία άργησε να βάλει το πρωτο άρθρο!!!

στον Αγιασμό όλοι με τα καλά μας!

αμέσως μετά όλοι μαζί με τους γονείς στο σχολείο γιατί….ανυπομονούμε!

οι παλιοί να δούμε τους φίλους μας…και οι νέοι να δούμε τι μας περιμένει…και όλοι να γνωρίσουμε την κ. Στέλλα!!!

αγόρια…

κορίτσια….

 

 

 

 

 

 

 

για τις δύο επόμενες μέρες απλά προσπαθούμε να γνωριστούμε και να γνωρίσουμε το σχολείο μας!

η κυρία το εκμεταλλεύεται.. για να δει που τα καταφέρνουμε …και τι βοήθεια θα χρειαστούμε!

παζλ σημαία!

κόψιμο φρουτων

 

 

 

 

 

 

 

παζλ πιο δύσκολο…

ντομινο!

 

 

 

 

 

 

 

περάσαμε τις δοκιμασίες και συνεχίζουμε..

την Παρασκευή η κ. Στέλλα μας διαβάζει μια πολύ όμορφη ιστορία για το μικρό μολυβάκι

και όλοι μαζί, με τη βοήθεια και της κ. Μαρίας κάνουμε μια πολύ εύκολη κατασκευή!

 

δείτε παρακάτω την ιστορία σε βίντεο…

 

 

τέλειωσε άλλη μια χρονιά!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία δράσεις | , στις 24-06-2019

τελευταίο άρθρο και για φέτος! με όμορφες εικόνες από μια όμορφη αποχαιρετιστήρια γιορτή!

χωρίς πολλά λόγια αλλά με πολλή συγκίνηση, για το πέρασμα μιας όμορφης αν και δύσκολης σχολικής χρονιάς…

η ιδιαίτερη γιορτή μας ξεκίνησε με μια αναδρομή σε όλα αυτά που ζήσαμε μαζί αυτή τη χρονιά, με ότι συγκίνησε τον καθένα μας!

 

 

σειρά είχε το ολοήμερο με την δραματοποίηση του παραμυθιού που έγραψε η ομάδα

 

 

 

 

 

 

το υπόλοιπο μέρος της γιορτής ήταν και το πιο διασκεδαστικό…παιχνίδια με χτίσιμο με τη βοήθεια των γονέων!!

παιχνίδι 1ο… ποιός θα χτίσει τον πιο ψηλό και γερό πύργο?

 

 

 

 

 

 

 

μετράμε και ….όλοι είναι νικητές!!!

παιχνίδι 2ο…ξέρετε τι είναι το ντόμινο?

 

  

 

 

 

 

 

 

προσοχή μη κουνιέστε γιατί γκρεμίζεται εύκολα….

 

 

 

 

 

 

 

παιχνίδι 3ο…ο “τυφλός” ζωγράφος, ζωγραφίζει σπίτια με…βοήθεια!

     

 

 

 

 

 

φυσικά ..τι γιορτή θα ήταν χωρίς χορό και…φαγητό

  

 

 

 

 

 

ξεκουραστείτε και σας περιμένουμε και πάλι από Σεπτέμβρη..

(ελέγξτε το dvd με τις φωτογραφίες.. γράφτηκε λίγο βιαστικά! κι αν δεν ανοίγει στον υπολογιστή σας, επικοινωνήστε με την κ. Μαρία)

καλές βουτιές!!!!

Μύρισε καλοκαιράκι!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία γραφης δραστηριοτητες | , στις 07-06-2019

Επιτέλους μπήκε και ο Ιούνιος-αν και με βροχούλες-  εμείς ετοιμαζόμαστε για την καλοκαιρινή  μας γιορτή!

ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά…αρχικά έπρεπε

να αλλάξουμε στο ημερολόγιο τον μήνα, γιατί το σαββατοκύριακο που λείπαμε μπήκε ο Ιούνιος…

οι μήνες στη σειρά

και στο ημερολόγιο

 

 

 

 

 

 

 

με τη βοήθεια και του αρχείου των φωτογραφιών στον υπολογιστή θυμόμαστε τις δραστηριότητες όλων των προηγούμενων μηνών…έτσι προκύπτει και η ιδέα για την καλοκαιρινή μας γιορτή!

μετά από συζήτηση αποφασίζουμε η γιορτή μας να μην είναι θεατρικό και ρόλοι και λόγια και…πρόβες-πρόβες-πρόβες…

η γιορτή μας λοιπόν θα είναι μια αναδρομή στην χρονιά που πέρασε όπου θα θυμηθούμε και θα θυμίσουμε στους καλεσμένους μας τις όμορφες στιγμές της φετινής χρονιάς. Η κυρία λοιπόν παίρνει μπλοκ και στυλό και όλοι κάτι διαφορετικό έχουμε να πούμε για τη χρονιά! ευτυχώς όλα ευχάριστα, πότε πέρασε άραγε τόσος καιρός?

Την Τρίτη παίζουμε και δοκιμαστικά κάποια παιχνίδια, που αποφασίσαμε να βάλουμε στη γιορτή μας για να γίνει πιο διασκεδαστική!!!

χτίσιμό σε ομάδες

δύσκολη η συνεργασία

 

 

 

 

 

 

ολοήμερο…όσο λιγότεροι τόσο το καλύτερο!!!

 

την Τετάρτη μας περιμένουν στο δημοτικό να τους πάμε το πανό και τις κατασκευές από τη μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

με την Ε δημοτικού

είδαμε και τους περσινούς φίλους στην Α δημοτικού

 

 

 

 

 

 

 

στο σχολείο συνεχίζουμε τις προσπάθειες να στήσουμε την καλοκαιρινή γιορτή αλλά ταυτόχρονα συναχίζουμε και το πρόγραμμα μας για το σπίτι…φτιάχνουμε πίνακα με σπιτάκια χωρίς…μπογιές και μαρκαδόρους και με κλειστά μάτια!

 

ο τυφλός ζωγράφος και ο βοηθός του

με την αφή αναγνωρίζουμε τα σχήματα

 

 

 

 

 

 

 

συνεχίζουμε και την μακέτα απ΄την προηγούμενη εβδομάδα

 

παρατηρούμε γι ακόμη μια φορά τις μακέτες του αρχιτέκτονα…

 

 

 

 

 

 

το ολοήμερο συνεχίζει με τις εικαστικές ανησυχίες του…Καλοκαιρινή ζωγραφική-κολάζ

   

 

 

 

 

 

 

και μια έκπληξη από την κ. Μαρία στο τέλος της εβδομάδας που την περιμέναμε πως και πως!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

στήσαμε ένα ιγκλού μέσα στην τάξη και πολύ μας άρεσε

διαβασαμε κι ένα υπέροχο παραμύθι, που μας έδειξε, ότι όλοι μπορούμε να χωρέσουμε αρκεί να υπάρχει αγάπη και συνεργασία

ενδιαφέρον άρθρο για το παραμύθι και την ιστορία του από την πολύ καλή ιστοσελίδα  elniplex στον  παρακάτω σύνδεσμο

πατήστε πάνω στην εικόνα

ακούσαμε και καλοκαιρινά τραγούδια προκειμένου να επιλέξουμε τα κατάλληλα για τη γιορτή ακούστε τα κι εσείς

και για το τέλος μια πολιτιστική πρόταση από το θεατρικό τμήμα του συλλόγου βλάχων Ηράκλειας

για περισσότερες πληροφορίες πατήστε πάνω στην εικόνα!

Στο τέλος μια υπέροχης μέρας…

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 30-05-2019

αυτή η βδομάδα μπορεί για κάποιους να έφερε στενάχωρα νέα (βλέπε υποψήφιους, που δεν εκλέχθηκαν) αλλά για εμάς ήταν…ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!

Κι από που να αρχίσουμε?…

Τρίτη και μόλις γυρίσαμε από το 4ήμερο των εκλογών, πριν καν μπορέσουμε να πούμε όλες τις εντυπώσεις μας από τη διαδικασία…ήρθε στο σχολείο μας ο κύριος Θεοδόσης!

Η κυρία μας είπε, ότι η δουλειά του είναι πολιτικός μηχανικός (δηλαδή σχεδιάζει και χτίζει σπίτια) αλλά δεν είναι άνεργος, όπως στο παραμύθι του Χρήστου (βλέπε προηγούμενο άρθρο)…

ο Κύριος Θεοδόσης εκτός από πολιτικός μηχανικός, είχε πολύ πλάκα και μας είπε και μας έδειξε χίλια-μύρια πράγματα για το πως χτίζεται ένα σπίτι.

παρουσίαση στον υπολογιστή

σχέδιο σπιτιού

 

 

 

 

 

 

 

 

από κοντά

μας έδειξε και μακέτα που έχει φτιάξει ο γιος της κυρίας μας και μας εξήγησε τι βλέπουμε!

                                                            μπορείτε να δείτε κι έσεις την παρουσίαση πατώντας  εδώ

 

το ολοήμερο πήγε ένα βήμα μακρύτερα…σχεδίασαν μόνοι τους την κάτοψη του σπιτιού τους..

κάτοψη

την Τετάρτη προετοιμαστήκαμε για την επόμενη μέρα! την μεγάλη μέρα της εκδρομής!

είδαμε στον υπολογιστή φωτογραφίες από το μέρος που θα πηγαίναμε, και οι κυρίες μας έδωσαν μερικές συμβουλές για το τι πρέπει να προσέξουμε κατά την επίσκεψη!!

η κυρία μας έδειξε πόσο άλλαξε η κατοικία του ανθρώπου όλα αυτά τα χρόνια που ζει πάνω στη γή…

μπορείτε κι εσείς να τη δείτε πατώντας εδώ

 

Α! επιτέλους προλάβαμε να παίξουμε και στην αμμοδόχο μας!!!

ώσπου έφτασε και η Πέμπτη κι όλοι έτοιμοι στις 7 το πρωί αναχωρήσαμε για Παλαιό Παντελεήμονα!

στάση για ξεμούδιασμα

μόλις φτάσαμε στον οικισμό βρήκαμε τους υπεύθυνους του Κέντρου εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ)

παιχνίδι γνωριμίας με την κ. Βικτωρία

κι αμέσως μετά ξεκινήσαμε τον περίπατό μας μέσα στον οικισμό (αφού πιο πριν στείλαμε τις μαμάδες για καφέ…)

γνωριμία με δομικά υλικά

στραβόξυλα…κάτω από το σαχνισί!

 

 

 

 

 

 

 

 

σφραγίδα του πρωτομάστορα

η κυρία Βικτωρία μας είπε και κάτι πολυ σημαντικό…πως να περπατάμε στο καλντερίμι..”φτέρνα-μύτη”

μετά από μια δύσκολη διαδρομή για εμάς τους …καμπίσιους..η ξεκούραση του μάστορα, με σαντουιτσάκι κερασμένο από το ΚΕΑ στα δέντρα της πλατείας του χωριού.

ξεκούραση

κλείσαμε το πρόγραμμα με διασκεδαστικά παιχνίδια στην πλατεία

σχοινάκι-φιδάκι

γίναμε ξυλοδεσιές!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΑ-ΣΟ-ΧΩ-ΡΙ!!!!

 

Μια “κουτσή”, αλλά πολύ παραγωγική εβδομάδα!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 23-05-2019

πέρασε ακόμη μια εβδομάδα του Μαΐου, κι όλο και πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς!!! και παρόλο που μας έφυγαν 2 μέρες εμείς προλάβαμε να κάνουμε πολύ διασκεδαστικά αλλά και πρωτότυπα πράγματα.

ξεκινήσαμε με την κ. Γιώτα (κι ακόμη τη συνεχίζουμε) την μακέτα της πόλης, που θα φτιάξουμε με τα κουτάκια, που μαζέψαμε. προς το παρόν βάφουμε τα κτίρια.

στο ολοήμερο οι φίλοι μας, έκαναν όμορφα σπιτάκια με σχήματα από χρωματιστά χαρτιά

κολάζ

σε μπουγάδα…

αλλά το ολοήμερο διασκέδασε και  στην αυλή με…αριθμούς και μπάλες

βάλε τόσες μπάλες

όσες λέει ο αριθμός!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ο Χρήστος στην επιστροφή της δανειστικής βιβλιοθήκης μας είπε, πως το βιβλίο του είχε τίτλο: “ο μπαμπάς είναι άνεργος” και η δουλειά του μπαμπά ήταν “πολιτικός μηχανικός”.

Εξηγήσαμε τι δουλειά κάνει αυτός ο “πολιτικός μηχανικός”, και η κυρία μας έφερε να δούμε μια μακέτα που έφτιαξε ο γιος της, που είναι αρχιτέκτονας.

Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε άλλες ειδικότητες που εμπλέκονται στο χτίσιμο ενός σπιτιού και βρήκαμε αρκετές (χτίστης, υδραυλικός, μάστορας, ηλεκτρολόγος).

Σε μια εικόνα στο διαδίκτυο είδαμε το σχέδιο ενός πολιτικού μηχανικού και προσπαθήσαμε να αναπαράγουμε το σχέδιο της τάξης μας.

Φανταστήκαμε  ότι είμαστε μύγες ή σπαϊντερμαν και πετάμε πάνω στο ταβάνι, για να σκεφτούμε πως θα φαίνεται η τάξη μας από κει ψηλά…άραγε θα φαίνονται τα πόδια του τραπεζιού?

καταλήξαμε λοιπόν σε αυτό το σχέδιο, όπου όλοι βάλαμε το …χεράκι μας.

κάτοψη τάξης

φυσικά εκμεταλλευτήκαμε το σχέδιο αυτό για ένα φανταστικό παιχνίδι… “ο κρυμμένος θησαυρός”

ο καθένας μας πήρε το δικό του χάρτη, όπου το κόκκινο “Χ” αντιστοιχούσε στον κρυμμένο του θησαυρό-σοκολατακι..

 

 

 

 

 

 

διάβασε σωστά το χάρτη…

 

 

 

 

 

 

 

 

ψάξε…ψάξε

 

 

 

 

 

 

 

 

και θα το βρείς!!!!

για λίγη ξεκούραση, είδαμε και στον υπολογιστή το παραμύθι με τα τρία γουρουνάκια και τα σπιτάκια τους..

 

φυσικά συνεχίσαμε τις οικοδομικές εργασίες…

ο πύργος του Αϊφελ!!

αλλά και τις κηπουρικές εργασίες, γιατί με τόσες βροχές μας πνίξανε τα αγριόχορτα…

ξεχορτάριασμα…

πότισμα

 

 

 

 

 

 

ακόμη και στα αρωματικά

είπαμε ότι λόγω των εκλογών δε θα έχουμε σχολείο για 4 μέρες…και ο Χρήστος μας θύμισε ότι και τη Δευτέρα θα είμαστε σπίτι…

καλό κουράγιο στις μαμάδες και καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους!!!!

τα λέμε από Τρίτη 28 Μαΐου και μην ξεχάσετε, θα έρθει στο σχολείο μας να μας μιλήσει  Πολιτικός μηχανικός !

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση