συνέχεια …ιώσεων!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 21-02-2020

Η αλήθεια είναι ότι φέτος -όπως και πολλά άλλα σχολεία-έχουμε τσακιστεί…από τις διάφορες ιώσεις!

έτσι και αυτή τη βδομάδα ουσιαστικά υπολειτουργήσαμε, κάποια στιγμή και με 4 μαθητές σε σύνολο 15 εγγεγραμμένων.!!!

παρόλα αυτά κάτι έχουμε να σας δείξουμε…

στα πλαίσια του προγράμματος για τις τέχνες, που δουλεύουμε από την αρχή της χρονιάς, το μήνα αυτό (και με την ευκαιρία της δανειστικής βιβλιοθήκης), ασχολούμαστε με την παιδική λογοτεχνία και τα είδη της!

Αφού έχουμε γνωρίσει τα ποιηματάκια και τα λίμερικ, ξεκινάμε την επεξεργασία του θαυμάσιου “μικρού πρίγκηπα” τον οποίο ολοκληρώνουμε αυτή τη βδομάδα.

Διαβάζουμε ολόκληρο το βιβλίο! το βλέπουμε και σε video, επεξεργαζόμαστε  την χρονική ακολουθία των εικόνων του, σειρά εχει η ανάλυση του νοήματος του βιβλίου. Προσπαθούμε να καταλάβουμε τι ένιωσε ο μικρός πρίγκηπας στο ταξίδι του, αλλά και να εξηγήσουμε το λυπητερό τέλος του βιβλίου!

φανταζόμαστε ένα διαφορετικό τέλος, πιο χαρούμενο και

φτιάχνουμε επιτραπέζιο παιχνίδι με κάρτες εικόνων και λέξεων των ηρώων του βιβλίου

ταιριάζω εικόνα με λέξη

κάνουμε το ίδιο με κάρτες που “διηγούνται” μια άλλη ιστορία, και βάζουμε εμείς τα λόγια που σκαρφιζόμαστε

τελικά δεν είναι δύσκολο να γίνεις συγγραφέας…

εκτυπώνουμε και κόβουμε

βάζουμε στη σειρά

 

 

 

 

 

 

 

βάζουμε τα λόγια μας στην ιστορία

με αυτά κι αυτά φτάνει και η τσικνοπέμπτη!

η κυρία μας εξηγεί γιατί την λέμε έτσι! κι ενώ ετοιμαζόμαστε να πάμε στο Δημοτικό, να ψήσουμε με τους φίλους μας…η κ. Μαρία λέει ότι είναι καλύτερα να μείνουμε στο σχολείο μας, μιας και μόλις γίναμε καλά (και όχι όλοι)

κρίμα κι είχαμε ετοιμάσει κάτι φανταστικά καπέλα-ιπτάμενους δίσκους!!

Οι καλές κυρίες από το σύλλογο γονέων του Δημοτικού, μας φέραν τα σάντουιτς στο σχολείο μας κι εμείς δεν τα αφήσαμε παραπονεμένα…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

έχουμε μπει για τα καλά στο πνεύμα της αποκριάς και στολίζουμε ανάλογα και την τάξη μας!

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

την Παρασκευή μετά την τσικνοπέμπτη είμαστε και πάλι…λίγοι, αλλά αυτή τη φορά όχι λόγω ιώσεων…λόγω κραιπάλης  της  προηγούμενης μέρας. έχουμε ακόμη όρεξη για δουλειά και μετά την δανειστική, γράφουμε και κατασκευάζουμε μια εύκολη μάσκα από πιατάκι χάρτινο!

συλλαβισμός με παλαμάκια και γραφή φωνημάτων

 

1 χοροπηδηχτός λαγός

 

 

 

 

 

 

 

2 γατούλες

2 τιγράκια

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και την άλλη βδομάδα έρχεται το αποκριάτικο πάρτυ μας…με τις κανονικές μας στολές!

 

 

βδομάδα με πολλά παραμύθια!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 14-02-2020

η βδομάδα μας ξεκινάει με αποκριάτικα παραμύθια από την κ. Κατερίνα (Κλεάρχου) κι όχι μόνο…

ζεσταινόμαστε και…

ξεκινάμε

 

 

 

 

 

 

 

τι θα κάνουμε με τον πλάστη?

χαασκα!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

βιαζόμαστε όμως, γιατί έχουμε και την 1η επιστροφή της δανειστικής βιβλιοθήκης!

θέλουμε όλοι να πούμε, τι μας άρεσε και τι καταλάβαμε, από το βιβλίο που δανειστήκαμε…

διαπιστώνουμε όλοι και η κ. Στέλλα, ότι δεν είναι πολύ εύκολο να περιμένεις τη σειρά σου, για να διηγηθείς το δικό σου βιβλίο..την επόμενη βδομάδα θα διαβάσουν μόνο 1-2 τα βιβλία τους και οι υπόλοιποι θα παίξουμε με τις ερωτήσεις που θα μας κάνει το…ζάρι!

τα παραμύθια μας αρέσουν πολύ αλλά ακόμη περισσότερο οι αγαπημένοι μας πλανήτες!!

κατασκευάζουμε λοιπόν το ηλιακό μας σύστημα

οι πλανήτες στη σειρά

ηλιακό σύστημα…μπουγάδα!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και κάνουμε και αρκετές ασκήσεις με τα ονόματα των πλανητών αλλά και τα μεγέθη τους (αυτά θα τα δείτε στους φακέλλους μας στο τέλος της χρονιάς)

Στο ολοήμερο βλέπουμε τους πλανήτες από άλλη σκοπιά!

Αυτή τη βδομάδα ασχολούμαστε με παιδική λογοτεχνία, που παρεμπιπτόντως είναι πολύ καλή και για τους γονείς…

βιβλίο για μικρούς και μεγάλους

Διαβάζουμε κάθε μέρα από ένα κομμάτι του βιβλίου, είναι μεγάλο ,αν δε το ξέρετε!

η κυρία μας εξηγεί όταν κάτι δεν καταλαβαίνουμε,

τι θα πει “ματαιόδοξος”, “εφήμερο” κι άλλα που δεν τα χουμε ξανακούσει!

αναδιηγούμαστε και βάζουμε στη σειρά τις εικόνες του βιβλίου, αλλά γράφουμε και τον αριθμό της σελίδας…

Το πρόβλημα μας είναι, όταν οι αριθμοί είναι μεγαλύτεροι από το 10!!! τότε χρησιμοποιούμε και το ημερολόγιο!

μεγάλη σειρά

και το ημερολόγιο για βοήθεια

 

 

 

 

 

 

 

 

 

βλέπουμε φυσικά και το video γιατί μας αρέσει πολύ και η εικόνα

ακούμε και τραγουδάμε και το τραγούδι

 

αν θέλετε να δείτε την μεταφορά του βιβλίου σε video επιλέξτε αυτό:

φέρνουμε κι έναν μικρό πρίγκηπα στο σχολείο μας!

μέσα στην ιστορία του μικρού πρίγκηπα, μαθαίνουμε για το αγαπημένο του λουλούδι, που είναι ένα τριαντάφυλλο, το οποίο έχει φυτρώσει στον πλανήτη του!

καθώς πλησιάζει η μέρα της γιορτής των ερωτευμένων…μιλάμε για τα είδη της αγάπης!!!

                                            και φτιάχνουμε -όλο αγάπη- μια κάρτα για το μπαμπά και τη μαμά!

μη ξεχνάτε αν αυτοί δεν αγαπιόντουσαν…που θα βρισκόμαστε εμείς?

 

φυσικά με καρδούλες!!

το σοκολατακι δικό μας!

Ξεκινάει επιτέλους η δανειστική μας!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 08-02-2020

μετά από αρκετές αναβολές, κυρίως λόγω ιώσεων και γρίπης…ξεκινάμε αυτή τη βδομάδα, να δανειζόμαστε βιβλία από τη δανειστική του σχολείου μας!

πριν φτάσουμε όμως στην πολυπόθητη Παρασκευή…προετοιμαζόμαστε!

 

διαβάζουμε ένα ….μυστήριο βιβλίο

στις προτεινόμενες από το βιβλίο, δραστηριότητες για τα παιδιά, βρίσκουμε κι ένα ενδιαφέρον άρθρο για το ρόλο των γονέων, στο διάβασμα βιβλίων και παραμυθιών για τα παιδιά, στο σπίτι!


Λήψη αρχείου

 

Παίρνοντας ιδέες από την επίσκεψή μας στη Δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη Σερρών, οργανώνουμε κι εμείς τη δανειστική μας!

καρτέλες δανεισμού

διακόσμηση τσάντας βιβλίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ανανέωση περσινής τσάντας!!!

 

μιλάμε για τους κανόνες καλής συμπεριφοράς απέναντι στους φίλους μας τα βιβλία, και κάνουμε δυο όμορφες σχετικές κατασκευές για το σπίτι

βιβλίο και τέχνες!!!

γράφω τον τίτλο του βιβλίου μου

 

 

 

 

 

 

Φέτος τα βιβλία της δανειστικής τα αγοράσαμε μόνοι μας! ο καθένας διάλεξε κι αγόρασε από ένα βιβλίο (αφού πιο πριν τα είχε περάσει από κόσκινο η κ. Μαρία…)

Το βιβλίο μας το χαρίσαμε στην δανειστική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας, κι έτσι ως το καλοκαίρι, θα διαβάσουμε ο καθένας μας 15 βιβλία, ενώ έχουμε αγοράσει μόνο 1!!!!

Όμως πριν το χαρίσουμε …κολλήσαμε στη μέσα μεριά του εξώφυλλου, το φύλλο δωρεάς του βιβλίου, όπου γράψαμε το όνομά μας. Στην πίσω μεριά του εξώφυλλου κολλήσαμε τους κανόνες της δανειστικής για να τους διαβάσουν και οι μεγάλοι!

έτοιμα για να διαλέξουμε…

ποιο βιβλίο δανείστηκε ο καθένας?

 

 

 

 

 

 

‘έτοιμα

 

θυμόμαστε το παιχνίδι του θησαυρού που μας είχε βάλει  να παίξουμε η κ. Μαρία (της βιβλιοθήκης των Σερρών!)

και οργανώνουμε κι εμείς ένα παρόμοιο, με τις φωτογραφίες από τα εξώφυλλα των βιβλίων μας!

Για να το καταλάβετε παρατηρήστε το παρακάτω στοιχείο…

 

Το παιδί που έχει αγοράσει αυτό το βιβλίο! έπρεπε να ψάξει στην τάξη, να βρει από την εικόνα του βιβλίου του, το στοιχείο που είναι μέσα στον κύκλο!

πίσω από τον πλανήτη βρίσκεται το επόμενο στοιχείο…

 

η αλεπού από το “ποιος φοβάται το σκοτάδι”.. μέσα στα ζωάκια!

 

ο ραφτακος μέσα στα ρούχα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

το ένα στοιχείο οδηγεί στο επόμενο και φτάνουμε στο τέλος, να ανακαλύψουμε τον θησαυρό, που είναι τελικά ένα ακόμη βιβλίο!!! ένα θεότρελο βιβλίο!!

19 παράλογα κι ένα με 2 άλογα!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

το βιβλίο αυτό, είναι πολύ αλλιώτικο από ότι έχουμε διαβάσει ως τώρα, έχει αστεία και τρελά ποιηματάκια (λιμερικ), που μας δίνουν την ευκαιρία να σκαρφιστούμε κι εμείς ένα…

τα χάλια γράμματα είναι της κ. Μαρίας…όχι δικά μας!

 

βέβαια μη νομίζετε ότι όλη τη βδομάδα ασχολούμαστε μόνο με τη δανειστική…καταπιανόμαστε και με τους πλανήτες, που μας έχουν κολλήσει στο μυαλό, από την επίσκεψή μας στο πλανητάριο!

παζλ με πλανήτες!

φύλλο εργασίας με διάταξη πλανητών του ηλιακού μας συστήματος!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ακούμε και μαθαίνουμε το τραγούδι του Χάρη Κατσιμίχα “στη γειτονιά του ήλιου”

φτιάχνουμε και τους δικούς μας πλανήτες για τον ουρανό της τάξης μας!

ήλιος

Ποσειδώνας κι Ερμής

 

 

 

 

 

 

 

πάνω στα σύννεφα!

λεπτομέρειες!!!

 

 

 

 

 

 

Δίας

Κρόνος

 

 

 

 

 

 

 

θα το κάνουμε και φέτο!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 06-02-2020

Θαυμάστε μας….στη δράση κατά του σχολικού εκφοβισμού, την οποία είχαμε οργανώσει πέρσι,

στα πλαίσια της πανελλαδικής εκστρατείας  “you smile” από το “χαμόγελο του παιδιού”

Μίλα τώρα

μας άρεσε τόσο που αποφασίσαμε να το κάνουμε και φέτο…

Έτσι μαζί με τους μεγάλους μας φίλους του Δημοτικού σχολείου, που θα είναι οι δυνατοί μας φίλοι του χρόνου, όταν θα πάμε κι εμείς στο μεγάλο σχολείο… θα κάνουμε και πάλι μια κοινή δράση!

Μόνο που θα χρειαστεί να τους περιμένουμε, να γυρίσουν από την εκπαιδευτική τους επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, στις αρχές Μαρτίου!!!

 

Εδώ….Πλανητάριο!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 31-01-2020

Κόντρα σε ιώσεις …. γρίπες !!! και Κοροναϊούς …εμείς ετοιμαζόμαστε για Πλανητάριο!!!

Τη Δευτέρα μετά από μια βδομάδα πολλών απουσιών και υψηλών πυρετών…επιστρέφουμε όλοι στο νηπιαγωγείο μας! Ανυπομονούμε να φτάσει η Τετάρτη για να πάμε στο Πλανητάριο..

Αφού λέμε όλοι τις εντυπώσεις μας από τις μέρες της γρίπης…η κυρία Μαρία μας ξανά-μαθαίνει, πως να πλένουμε σωστά τα χέρια μας! Δεν αρκεί να ρίξουμε λίγο σαπούνι και νερό, πρέπει να τρίψουμε τα χέρια μας με τη σαπουνάδα και να μετράμε ως το 10!!! ή να λέμε ένα μικρό τραγουδάκι!

“με τα 2 χεράκια και με σαπουνάκι πλένω-πλένω τα χεράκια,

στη βρύση τα ξεπλένω να φύγει η σαπουνάδα, πλένω-πλένω τα χεράκια”

(με τη μουσική του …με τα 2 χεράκια πλάθω κουλουράκια)

βάζουμε στη σειρά τις εικόνες του σωστού πλυσίματος που βρίσκονται ήδη πάνω από τους νιπτήρες μας.

5 σωστά βήματα

Πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί…γιατί εκτός από τη γρίπη, μαθαίνουμε και για κάτι πολύ επικίνδυνα μικρόβια από την Κίνα!!! διαβάστε πολύ προσεκτικά τις οδηγίες προφύλαξης, που μας έστειλε το Υπουργείο για το νέο κοροναϊό

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΟΝΑΙΟ 2019_nCoV

με αυτά κι αυτά φτάνει και η πολυπόθητη Τετάρτη…

άφιξη στο Νόησις

1η προβολή…Δεινόσαυροι 3D

 

 

 

 

 

 

 

Η αλήθεια είναι  ότι οι Δεινόσαυροι, μας άρεσαν μεν, αλλά μας φόβισαν (μόνο όταν βάζαμε τα 3D γυαλιά)

έτσι κι εμείς όταν φοβόμασταν ….βγάζαμε τα γυαλιά!

 

απαραίτητο διάλειμμα

είσοδος στο πλανητάριο

 

 

 

 

 

 

 

ο δρόμος του φεγγαριού!

νυχτερινός ουρανός!

 

 

 

 

 

 

 

(Μεσημεριανό στο cosmos, για να χαρούν λίγο και οι συνοδοί μας….και να θέλουν να μας ξαναπάνε εκδρομή!!!)

μετά την φανταστική διαστημική επίσκεψη …προσγειωνόμαστε στην… Εκκλησία!

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, πηγαίνουμε με την κ. Στέλλα στην εκκλησία, για να παρακολουθήσουμε την Θεία Λειτουργία για τη γιορτή των 3 Ιεραρχών.

Επιστρέφουμε στο σχολείο, όπου συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμα μας και μιλάμε για τους 3 Αγίους αλλά κάνουμε και 2 όμορφες κατασκευές για να τους θυμόμαστε!

λόγια των Αγίων

κάρτα εκκλησάκι

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η γιορτή των 3 Ιεραρχών περνά, αλλά εμας από το μυαλό μας δε βγαίνει το…διάστημα!

Αναδιηγούμαστε το κινούμενο σχέδιο με τους Ζουλοφύλακες, που είδαμε στο πλανητάριο και προσπαθούμε να θυμηθούμε τα ονόματα, αλλά και τα χαρακτηριστικά  5 πλανητών του ηλιακού μας συστήματος.

Δίας με τυφώνες!

Αφροδίτη με σύννεφα!

 

 

 

 

 

 

 

‘Αρης ο κόκκινος πλανήτης

η Γη μας!

 

 

 

 

 

 

 

 

ο ξεχωριστός Κρόνος

την Παρασκευή η κ. Μαρία μας ξανακάνει την άσκηση του σεισμού, γιατί έμαθε σε ένα σεμινάριο, ότι στην προηγούμενη άσκηση, μάθαμε κάτι λάθος και πρέπει να το διορθώσουμε… μάθετε κι εσείς για να το ξέρετε:

  1. πρέπει να στηρίξουμε (και στο σπίτι) όλα τα ψηλά έπιπλα!
  2. να φτιάξουμε ένα σχέδιο αντιμετώπισης σεισμού (στο σχολείο έχουμε κάντε κι εσείς)
  3. να ετοιμάσουμε μια τσαντούλα με μια αλλαξιά (η δική μας είχε μια έκπληξη)
  4. όταν γίνεται σεισμός, καλύπτουμε το κεφάλι μας όπου βρισκόμαστε (δεν τρέχουμε να βρούμε τραπέζι…και σίγουρα δεν μπαίνουμε κάτω από την κάσα της πόρτας…)
  5. αποφεύγουμε να είμαστε κοντά σε τζάμια
  6. βγαίνουμε από το κτίριο μόνο όταν έχει τελειώσει ο σεισμός…
  7. να μη μας πιάσει ΠΑΝΙΚΟΣ!!!


Λήψη αρχείου

για περισσότερες πληροφορίες και δραστηριότητες μπείτε στη σελίδα του ΟΑΣΠ πατώντας στην εικόνα

 

θαυμάστε κι εμάς στην 2η επίσημη άσκηση ετοιμότητας για τον σεισμικό κίνδυνο!

βγαίνουμε ήρεμα και στη σειρά

πηγαίνουμε στο χώρο που έχουμε συμφωνήσει

 

 

 

 

 

 

 

 

μαζευόμαστε σε κύκλο

έτοιμοι και σε περίπτωση βροχής!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και για το τέλος μια πρόταση για το Σαββατοκύριακο από το φορέα Διαχείρισης λίμνης Κερκίνης

δράση για την παγκόσμια ημέρα υγρότοπων 2 Φεβρουαρίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η κυρα-Γρίπη μας επισκέφτηκε…και δε λέει να φύγει!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 24-01-2020

πέρασε κι αυτή η βδομάδα…κι όπως πολλά σχολεία, έτσι και το δικό μας χτυπήθηκε από τις ιώσεις της εποχής!

Πρωτοφανής φέτος η γρήγορη και μαζική εξάπλωση των ιώσεων, είχε σαν αποτέλεσμα το σχολείο να λειτουργήσει μέχρι και με 2 μόνο μαθητές από τους 15 εγγεγραμμένους!!!!

Πολλοί είναι οι συμμαθητές μας, που καίγονται από τον συνεχόμενο πυρετό, αλλά και πολλοί εκείνοι, που φυλάγονται και μένουν σπίτι για να μην κολλήσουν…πολλοί και οι γονείς που αρρώστησαν μαζί με τα παιδιά τους!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Αρκετοί είναι κι εκείνοι, που έγιναν ήδη καλά, αλλά μένουν στο σπίτι…φοβούμενοι μη ξανα-αρρωστήσουν και χάσουν την πολυπόθητη επίσκεψη στο πλανητάριο!!!

αν θέλετε να πάρετε μια γεύση από πλανητάριο, πατήστε στην εικόνα, για να δείτε μερικά εκπαιδευτικά animation

τα οποία προβάλλονται μέσω της σελίδας του Νόησις

επίσης ανακαλύψαμε (και ήδη παίξαμε στο σχολείο) αυτοί οι λίγοι που μείναμε…μερικά παιχνίδια online από την ίδια σελίδα, αν θέλετε δοκιμάστε στον σύνδεσμο παρακάτω

πατήστε στην εικόνα

σε όλους όσους βρίσκονται κουκουλωμένοι στα κρεβάτια τους..σας στέλνουμε την αγάπη μας και μερικές φωτογραφίες, για να δείτε τι ετοιμάσαμε για εσάς στο σχολείο, όσο είσαστε άρρωστοι…

τοιχογραφίες…

δείτε παρακάτω

 

 

 

 

 

 

 

αίθουσα εκδηλώσεων!

νέα γωνιά

 

 

 

 

 

 

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Σας ανοίξαμε την όρεξη? περισσότερα όταν θα έρθετε…

Όμως μη ξεχνιόμαστε, παρακαλούμε τους γονείς να δώσουν μεγάλη προσοχή στα παρακάτω (ανοίξτε τα και διαβάστε τα)

εγκύκλιος για γρίπη

οδηγίες προς γονείς

 

πυρετώδεις …δραστηριότητες!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 17-01-2020

επιστρέφουμε από τις διακοπές των Χριστουγέννων ανανεωμένοι και με όρεξη…αλλά τη 2η κιόλας βδομάδα κι εμάς μας χτύπησε η κυρία-Γρίππη.

(ευτυχώς προλάβαμε και κάναμε μια αρχή για την καινούργια χρονιά!)

Μόλις γυρίζουμε στο σχολείο (και πριν αρρωστήσουμε), αλλάζουμε τη χρονιά στο ημερολόγιο και μαθαίνουμε πως γράφεται το 2020!

με την κ. Στέλλα κάνουμε και επιτραπέζιο για να σχηματίζουμε τη χρονιά με κινούμενα ψηφία,

και κατασκευάζουμε mobile με χιονάνθρωπο του 2020

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

με την κ. Μαρία διαβάζουμε το παραδοσιακό παραμύθι η κ. Καλή και οι 12 μήνες, και βάζουμε στον τροχό των γενεθλίων τη φωτογραφία μας, στο βαγονάκι του μήνα που γεννηθήκαμε.

 

την 2η βδομάδα (που την περιμένουμε πως και πως) είναι η σειρά της ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ!!

Η κ. Μαρία μας διηγείται την ιστορία της 1ης βασιλόπιτας και μας λέει ότι ο Άγιος Βασίλης (από τον οποίο πήρε και το όνομά της) ήταν παπάς! (και τότε γιατί φοράει κόκκινα ρούχα?)

Τέλος πάντων εκείνο που μας καίει είναι, το ποιος θα κερδίσει το νόμισμα!!!

γραφή συνταγής

 

 

 

 

 

 

 

εκτέλεση

δοκιμή υλικών

 

 

 

 

 

 

 

 

διακόσμηση

έτοιμη!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

η τυχερή!

 

ανωτερότητα…υπογράφουμε όλοι στο δώρο!

χαιρόμαστε με τη χαρά της!

 

 

 

 

 

 

 

 

με την κ. Στέλλα συνεχίζοντας τη διατροφή φτιάχνουμε με τη τεχνική του κολάζ τα διάσημα φρουτο-ανθρωπάκια του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο (πατήστε πάνω στο όνομα του για να δείτε τους δικούς του πίνακες)

 

με κόλλα και ψαλίδι

και πολύ φαντασία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

με την κ. Μαρία διαβάζουμε-τραγουδάμε και χορεύουμε τον απίθανο ” Πρίγκηπα Λεμόνη”

 

προσπαθώντας να πείσουμε τον καιρό, ότι είναι πια βαθύς χειμώνας! στολίζουμε τα τζάμια μας με χιονάνθρωπους και χιόνια, μήπως και χιονίσει επιτέλους!

δείτε τον ήλιο από πίσω!!!

την Παρασκευη είμαστε πια αποδεκατισμένοι…μείναμε μόνο 5!!! αλλά δεν το βάζουμε κάτω..

φτιάχνουμε ένα μικρό ντόμινο με αριθμούς για να παιζουμε το Σαββατοκύριακο στο σπίτι!

οι άλλοι 2 τρώνε ακόμη

δοκιμή κι έτοιμο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

χριστουγεννιάτικες ευχές από το Νηπιαγωγείο μας!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων | , στις 02-01-2020

με αυτή την κάρτα το Νηπιαγωγείο μας, ευχήθηκε και εύχεται σε όλους για τις γιορτές!!!

και  για όσους ανυπομονούν, μη ξεχάσετε το Νηπιαγωγείο μας -όπως και όλα τα σχολεία- ξανανοίγει την πόρτα του,με τη νέα χρονιά την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου !

 

Ο Καρυοθραύστης στο…Νηπιαγωγείο Δασοχωριου!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 21-12-2019

πότε έφτασε και πότε πέρασε η βδομάδα αυτή ούτε που το καταλάβαμε!!!

φυσικά κάναμε καθημερινά πρόβες…αλλά όχι μόνο!

ο Καρυοθραύστης μας επηρέασε σε πολλά

προσέξτε όλο το σκηνικό του έργου! φτιαγμένο από τον Δημήτρη και χαρισμένο στον Γιάννη

 

Οι κυρίες μας μίλησαν για τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και τη γιορτή των Φώτων, καθώς και το τι γιορτάζουμε σε κάθε μια από αυτές! Διαβάσαμε ιστορίες και παραμύθια από τα ελληνικά Χριστούγεννα στα παλιά χρόνια. Μάθαμε και για τους καλικάντζαρους και τις ζαβολιές τους, αλλά και το πόσο φοβούνται τον Αγιασμό!

φτιάξαμε και μια μικρή κάρτα-φάτνη!

ξεκινήσαμε (στο ολοήμερο) και την κατασκευή ενός χριστουγεννιάτικου επιτραπέζιου, έτσι για να μη βαρεθούμε τόσες μέρες στο σπίτι…και να μάθουμε και τους αριθμούς!

δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται…η κυρία είπε ότι, πρέπει να μάθουμε και να γράψουμε τους κανόνες του παιχνιδιού! η συνέχεια την επόμενη βδομάδα!

Περιμένοντας να φτάσει η μεγάλη μέρα…καθαρίσαμε και τακτοποιήσαμε το νηπιαγωγείο μας, για να υποδεχθούμε τους καλεσμένους και φυσικά γράψαμε και κατασκευάσαμε την πρόσκληση της γιορτής!

μολυβοθήκη! και μέσα η πρόσκληση!

Η κυρία έπρεπε να φτιάξει τις τσάντες για τα δώρα μας, γιατί ο Αι-Βασίλης ειδοποίησε ότι δεν προλαβαίνουν τα ξωτικά!!!

‘Εφτασε και η μέρα που τόσο περιμέναμε…αλλά δυστυχώς από την παρέα του Καρυοθραύστη, απουσίαζαν  η Μαριλία και ο Πρόδρομος λόγω ίωσης! Μη στεναχωριέστε παιδιά θα σας κρατήσουμε το δώρο του Αι-Βασίλη!

όλος ο θίασος επί σκηνής

νεράιδα και ζαχαρωτό

νονός και Κλάρα

 

 

 

 

 

 

 

 

Κλάρα και Καρυοθραύστης

χιονονιφάδες!!!

 

 

 

 

 

 

 

Ποντικοί…

Στρατιωτάκια!

 

 

 

 

 

 

 

 

χιονονιφάδες επί τω έργω

στριφογυριστή νεράιδα

 

 

 

 

 

 

 

 

και φυσικά στο τέλος της γιορτής, ήρθε και ο Αι-Βασίλης!

και το απίστευτο…φαγητό από τις μανούλες μας, στο θεϊκό μπουφέ!!!

όλο και πιο κοντά στα Χριστούγεννα!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 13-12-2019

Με τις δουλειές και τις κατασκευές, αλλά και τις πρόβες ο καιρός περνάει…κι όλο και πλησιάζουν τα αγαπημένα μας Χριστούγεννα.

στην αρχή της βδομάδας τελειώνουμε τις εκκρεμότητες, που έχουμε αφήσει από την προηγούμενη…

τελειώνουμε με τη διακόσμηση του ημερολογίου μας

προσωπική πινελιά!

εύκολο κι …αστραφτερό!

 

 

 

 

 

 

 

με την κ. Στέλλα μαθαίνουμε -για τις ανάγκες του θεατρικού μας- τα Κερκυραϊκά κάλαντα.

Βλέπουμε εικόνες από κάλαντα σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, αλλά και τον θαυμάσιο και κλασικό πίνακα του Ν. Λύτρα

πατήστε στην εικόνα για να μάθετε κάτι ακόμα…

τον οποίο ζωγραφίζουμε και μόνοι μας,  αλλά τον  επεξεργαζόμαστε και από την…μαθηματική του πλευρά!

  • πόσα παιδάκια τραγουδούν?
  • πόσα παίζουν κάποιο όργανο?

μαθαίνουμε να γράφουμε την ευχή “Καλά Χριστούγεννα” και φτιάχνουμε μια κάρτα-ρουντολφ

 

 

 

 

 

 

 

 

κάνουμε ένα σύντομο διάλειμμα από τα χριστουγεννιάτικα, για να μας δείξει ο Γιάννης το αγαπημένο του βιβλίο!

 

οι καλοί και καλοί ιππότες

διακοσμούμε την τάξη μας, προσθέτοντας κάτι φτιαγμένο (κυριολεκτικά) από τα χεράκια μας  για την είσοδο!

 

 

 

 

 

ομαδική προσπάθεια!

 

κολάζ χριστουγεννιάτικων ζωγραφιών

με προσθήκη… glitter

 

 

 

 

 

 

 

 

προσπαθώντας να βοηθήσουμε τα προνήπια, να ζωγραφίσουν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο…

ψάχνουμε να βρούμε με ποιο σχήμα (από τα γνωστά) μας μοιάζει!

ομαδοποιούμε αρχικά τα βασικά σχήματα και τα ονομάζουμε.

προσπαθούμε να σχηματίσουμε με τα βασικά σχήματα ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο

 

κύκλοι-τρίγωνα-τετράγωνα-παραλληλόγραμμα

έτοιμο το δεντράκι

 

 

 

 

 

 

 

 

μέχρι την άλλη βδομάδα… μη μείνετε στο σπίτι! δείτε παρακάτω…

 

εκδηλώσεις Δ. Ηράκλειας

πατήστε στην εικόνα για…πιο ξεκάθαρα!

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση