Μετά την επίσκεψή μας στο εικαστικό εργαστήρι του Δ. Ηράκλειας, μας έμεινε μια λέξη καρφωμένη στο μυαλό…ο ζωγράφος μας είπε τη λέξη “Σουρεαλισμός”, που δεν την είχαμε ξανακούσει, αλλά δεν την πολυκαταλαβαμε κιολας…όπως επίσης και τα σουρεαλισικά έργα!!!
καταλήξαμε ότι τα έργα του σουρεαλισμού είναι αυτά, που το ίδιο ζωγραφισμένο αντικείμενο, ο ένας το βλέπει σαν ψάρι κι άλλος σαν…σαπουνόφουσκα!!
στο σχολείο λοιπόν ασχοληθηκαμε με τα εργα διάσημων ξεχωριστών ζωγράφων που μας φάνηκε ότι ζωγραφίζουν περίπου σαν εμάς στο νηπιαγωγείο!…
ασχολούμαστε με τα έργα των PAUL KLEE & BASILI KANTINSKI
χρησιμοποιούμε την τεχνολογία και βάζουμε στην οθόνη του υπολογιστή τον διάσημο πίνακα του Καντίνσκι ¨”μελέτη στο χρώμα και προσπαθούμε να τον μιμηθούμε…τελικά ήταν πολύ διασκεδαστικό!
μας απασχόλησε ευχάριστα και ο PAUL KLEE με τα γεωμετρικά του σχήματα και το εργο του “κάστρο και ηλιος” που το αναπαραστήσαμε με το ξυλινο οικοδομικό υλικό!!!
άν θέλετε να πάρετε ιδέες απο τους μεγάλους ζωγράφους στο σπίτι, πατήστε κάτω από τα εργα τους που έχουμε γνωρίσει!




















